Чингэлэг солилцох туршилтыг түр хугацаанд хойшлуулжээ | News.MN

Чингэлэг солилцох туршилтыг түр хугацаанд хойшлуулжээ

Чингэлэг солилцох туршилтыг түр хугацаанд хойшлуулжээ

Чингэлэг солилцох туршилтыг түр хугацаанд хойшлуулжээ

Халдварын тохиолдол гарсантай холбоотойгоор Эрээн-Замын-Үүд боомтын хилийн автозамын хөдөлгөөнийг хязгаарлаад буй. Гадаад харилцааны яамнаас зохицуулалт хийж байгаа, ойрын хугацаанд хил нээж, хөдөлгөөн хэвийн үргэлжилнэ гэх тайлбар өгч байв. Гэтэл Замын-Үүд-Эрээн боомтын ачаа тээврийн үйл ажиллагааг сэргээх чиглэлээр хилийн тэг цэгт чингэлэг шилжүүлэн ачих талбайг засварыг дахин хийх шаардлагатай болжээ. Одоогийн хийсэн талбайн засвар нь хангалттай бус байгаа учир хоёр талын туршилтыг түр хугацаанд хойшлуулсан байна.

Тодруулбал, 2021 оны арваннэгдүгээр сарын 22-ны өдөр хоёр тал туршилт хийхээр тохирсон байсан хэдий ч арьаннэгдүгээр сарын 20-нд Хятадын тал дангаараа хийсэн туршилт, үнэлгээгээр талбайг дахин засах шаардлагатай гэсэн үндэслэлээр хоёр талын туршилтыг түр хугацаагаар хойшлуулжээ.

Эрээн хотын Цар тахлаас урьдчилан сэргийлэх, хянах шуурхай штабаас гаргасан шийдвэрийн дагуу 2021 оны арваннэгдүгээр сарын 20-ны өдрөөс эхлэн тус хотын хөдөлгөөнийг бүрэн нээж, хэвийн байдалд оруулсан. Ингэхдээ, цар тахлаас урьдчилан сэргийлэх журмын дагуу халдвар хамгааллын дэглэмийг чанд сахиж олон нийтийн газраар үйлчлүүлэхдээ бүртгэл хийлгэж, биеийн халуун хэмжихээс гадна 10-аас дээш хүн цуглуулахгүй байх зэрэг арга хэмжээг авч байгаа аж.

Түүнчлэн иргэд олноор цуглах боломжтой баар, караоке, саун, бассейн, кино теарт зэрэг газруудыг түр хугацаагаар үйл ажиллагаа явуулахыг хязгаарласан байна.

Хотын нэвтрэх хөдөлгөөнийг 48 цагийн дотор нуклейн хүчлийн шинжилгээ хийлгэсэн иргэдэд нээсэн ба 2021 оны арваннэгдүгээр сарын 22-ны өдрөөс эхлэн дотоодын, тэр дундаа Эрээн-Улаанхад, Тунляо, Шилийн хот, Хөх хот чиглэлийн, энэ сарын 29-ний өдрөөс Бээжин чиглэлийн нислэгийг нээхээр төлөвлөөд байгаа юм.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
7
ХахаХаха
5
БурууБуруу
4
ЗөвЗөв
4
ТэнэглэлТэнэглэл
2
ГайхмаарГайхмаар
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

19 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

arai2 2021-11-26 66.181.161.74

Hujaa glgnuude holdoj uhleee hurdan baraa achaa yvul s**

Avatar

Зочин 2021-11-26 103.229.121.244

Hiliin zurvasiig 3.5 km uhraajee

Avatar

Заагч 2021-11-26 202.9.46.91

Wavy хог Вирус Хятад Хаягдалаа Монголоос Зайлаарай Вирус Гамин Минь

Avatar

WAVY 2021-11-26 202.9.40.73

АРЧААГҮЙ МОНГОЛЧУУДЫН АРЧААГҮЙ ТӨР! МОНГОЛЫН ТӨР НЭЭРЭН АРАЙ Л АРЧААГҮЙ БАЙНА ШҮҮ!!!

Avatar

Мөөгий 2021-11-26 202.179.21.228

Ядаж хил дээр гацсан ачаа бараагаа татах арга хэмжээ аваачээ ямар ч эрх мэдэлгүй өөр улс орны амыг харж бхаар манай талаас өөрсдийн байр сууриа илэрхийлж болдоггүй будаа.

Avatar

Zochin 2021-11-26 202.126.89.197

Balai yumaa

Avatar

Хмм 2021-11-26 66.181.161.72

Эргүү шээснүүдээ тэр газар Монголынх биш, Хятадынх ч биш ТЭГ цэг!! Яаядээ байз шээснүүдийг. Энд юм буулгаад явна, аваад явна корона дуусахаар зүгээр л байдаг байдаг газраа үлдэнэ!!

Avatar

Зочин 2021-11-26 202.9.40.77

Хамгийн чухал нь газараа өгч болохгүй 3.5км их газар шүү

Avatar

уншигч 2021-11-26 192.82.93.16

Баримттай юм уу?Яагаад төр засаг нуугаад байна.

Avatar

Зочин 2021-11-26 103.229.121.244

Hujaa nam uchraas

Avatar

Зочин 2021-11-26 185.220.101.12

!!!!!! Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт — https://mysp.ac/50fjz

Avatar

Зочин 2021-11-26 64.119.27.154

хятадтай наймаа хэлэлцээ хийгээд хожсон улс байдаггүй юм.

Avatar

Зочин 2021-11-26 192.82.68.123

Ene zasgiin gazar oorsdoo icheed ogtsorchihdoggui yum bh daa. Yostoi nudnii bulai avilgachid yumaa ….

Avatar

Зочин 2021-11-26 66.181.161.54

Хятад хүнии дотор бодол хэзээ ч ил байдаггүй наанаа нэг юм яривч цаана нь асар том далд санаа үргэлж байдаг болохыг биднии өвөг дээдэс мэддэг болохоор олон мянган жилиин турш хөрш амьдарч улс орноо авч үлдсэн Гэтэл биднии үед хилээ нээгээсэй гээд зарбираад сууж байдаг тиим арчаагүй байдалд орчихсоныгоо сая л бид амьдралаараа мэдэрч эхэлж байнаХятадуудын Бид хииж сурья Тэд хэрэглэж сураг гэдэг үг байдаг Өөрөөр хэлбэл өөрсдиин хараат байлгах арга бол нөгөө талаа хиидэг биш хэрэглэдэг хүмүүс болгох

Avatar

Зочин 2021-11-26 66.181.187.64

Энд улстөрийн зорилго байна. Үнэндээ Эрээн хот тэр чигтээ ковид туссан байлаа ч тэр нь хятадад онцын хамаагүй. Нэг шантааж хийх шалтгаан гарсан байна. Өмнө нь Далаай лам ирэхэд ингэж хаадаг байсан. Гэхдээ түүхэндээ ийм олон хоногийн хугацаанд хаасан тохиолдол нэг ч байхгүй. Энэ бол манай удирдагчдын урагшгүй байдалтай шууд холбоотой

Avatar

Зочин 2021-11-26 202.126.94.99

Гаднаас аль болох бага шалтгаалах бодлогвг тереес явуулах естой!!!

Avatar

хүннү 2021-11-26 202.179.25.237

Наад Хятадууд чинь худлаа. Аахар шаахар зүйлээр шалтаг заагаад Олимпи дуустал хилээ нээхгүй. Тэдний занг мэдэхгүй биш. ГХЯ тэдэнд итгээд мэдээлэл өгөх хэрэггүй. Хэзээ байтлаа хужаанууд цэвэрч болчхоов? Яс юмандаа бол Ковид тэдний заваанаас л үүсээ биз дээ. Ковид бол Хятадын өвчин. Тэд одоо болхоор учиргүй цэрвээд байх юмгүй. Хил нээнэ гэдэг бол худлаа.

Avatar

Зочин 2021-11-26 202.55.188.83

mongoliin talaas zassan talbai ni shaardlagad hurehgui baigoo. ylsaas hiisen ajil dandaal hugiin baidagshd

Avatar