Хятадын алдартнуудыг баян тансагаа гайхуулахыг хориглов | News.MN

Хятадын алдартнуудыг баян тансагаа гайхуулахыг хориглов

Хятадын алдартнуудыг баян тансагаа гайхуулахыг хориглов

Хятадын алдартнуудыг баян тансагаа гайхуулахыг хориглов

Хятадын цахим орон зайн удирдах газраас өчигдөр тус улсын алдартан, одуудыг онлайн ертөнцөд хөрөнгөө гайхуулах, хэт тансаглалаа олонд дэлгэхийг хориглосныг танилцуулжээ. Хятадын интернэт хяналтын агентлагийн мэдэгдэлд дурдахдаа, алдартай одууд болон тэдний фэн клубууд цахим орчинд нийгмийн үнэт зүйлийг хамгаалах, эрүүл амьдралын хэв маягийг сурталчилж, нийтийн санаа бодлыг зөв чиглэлд чиглүүлэхийн тулд дээрх дүрэм журмыг мөрдөх ёстой гэжээ.

Коммунист намаас Хятадын өсөн хөгжиж буй энтертайнмент ертөнцийг хяналтдаа авч, алдартнуудын эсрэг хов жив, фэн клубуудын нийгэмд эмх замбараагүй байдал үүсгэх үйлдлийн эсрэг арга хэмжээ авч эхэлсэн юм. Ийнхүү цахим орчинд алдартнуудын үйлдлийг улам хязгаарлах болсноор бие биенийхээ хувийн мэдээллийг олонд дэлгэх, нэгнийгээ хэл амаар доромжлох, фэн клубууд нь хууль бусаар хандив босгож, хөрөнгө оруулалт татахыг зогсооход чиглэгджээ. Тухайлбал, Хятадад нийгмийн сүлжээгээр шууд бичлэг цацдаг 88 хүний аккаунтыг хааж, хориглосон нь хүчингийн хэрэгт холбогдсон Крис Вугийн талаар мэдээлэл бэлтгэсэнтэй холбоотой аж.

Үүнээс гадна өнгөрсөн наймдугаар сард Хятадын алдарт жүжигчин Зао Вэйгийн бүх кино, дүрс бичлэг, зураг, бүтээлүүд нь олон нийтийн сүлжээнээс устгагдсан. Түүнийг ийнхүү цахим ертөнцөөс бүр мөсөн арилгасан нь 7.45 сая ам.долларын хөрөнгө оруулалтын шүүхийн маргаан зэрэгтэй холбоотой аж.

Хятадад "Twitter", "Facebook", "YouTube" зэрэг Барууны олон нийтийн сүлжээг хориглосон байдаг ч тэднийг орлосон "Weibo", "Renren", " Youku" зэрэг сайтууд байдаг.

ЭХ СУРВАЛЖ: BUSINESS INSIDER

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
8
ЗөвЗөв
2
ГайхмаарГайхмаар
2
ХарамсалтайХарамсалтай
2
БурууБуруу
1
ХахаХаха
1
ТэнэглэлТэнэглэл
0
ХөөрхөнХөөрхөн
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

15 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-11-25 66.181.161.90

Хатуу Дэг журам тогтоох гэсэн оролдлого харгислал болж хувирах маш амархан …Гитлер, Сталин, Мао нар. дэг журам л тогтоох гэсэн …..Дотоодын харгислал гадаад руу чиглэх ч бас амархан …

Avatar

Зочин 2021-11-25 202.126.89.45

Горимын нэг санал байна. Сүүлийн 30 жил хүний эрх Ардчилал гэж орилж ирсэн хүмүүс нь улс орны бүх юмыг зарахын зараад идээд дуусгасан. Энэ нэг "Ардчилал" гэж попорч, шошго нааж зүүж улсыг хүчгүй болгож задалдаг систем байнаа. Боловсрол мэдлэг чадвар туршлага гэдэг зүйлийн арилгаж байгаад худлаа попорч хэн чадна тэд нарын дэмжээд л улс орныг алдаг системийг бий болгосон. Одоо нөгөө ардчиллын магнайчууд Монголоо зарж дуусгаад гадаадруу зугтдаг Сайханбилэг гм хүмүүс. Эсвэл төмөр замаар танк гм ухуу

Avatar

Зочин 2021-11-25 107.117.172.7

Сүүлийн 30 гаран жилийн 27-28 жилд нь МАХН-МАН ын хуучин архаг КОММУНИСТ-ууд төр барьж ирсэн….МАХН-МАН ынхан л Монгол улсад хийгдэх ёстой ЛС ТӨР,НИЙГЭМ,ЭДИЙН ЗАСГИЙН бүх РЕФОРМ-уудыг гацааж зогсоож,дутуу алсан могой шиг юм болгож ирсэн….

Avatar

Зочин 2021-11-25 66.181.161.90

Нэг хоёр хүнээр бүгд тийм юм шиг , ганц хоёр тохиолдлыг дандаа тийм юм биш бүү гүжирд…
Би л лав Ардчилсан Монгол улсад амьдарч байгаадаа сэтгэл хангалуун байдаг …
Ардчилсан Монгол улс минь. үүрд мөнх бадраг …

Avatar

Зочин 2021-11-25 202.9.41.37

Даруухан байх нь юу нь буруу гэж. Америкийн саятан, тэрбумтнууд даруухан сайхан амьдраад болоод л байна.

Avatar

Зочин 2021-11-25 107.117.172.7

АНУ-ын саятан тэрбумтнууд бүгд нэг их даруухан царайлаад байдаггүй зарим нь ч бас л эд хөрөнгө,тансаг хангалуун амьдралаараа сайрхаж гайхуулдаг л биз дээ

Avatar

Зочин 2021-11-25 185.101.35.182

!!!!!!!! Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт — https://mysp.ac/50fjz

Avatar

Зочин 2021-11-25 103.229.122.11

Манай төр засаг өсвөр үеийн хүмүүжил, сэтгэл зүйд сөрөг нөлөөтэй элдэв мэдээлэл, бичлэг, зураг зэргийг хязгаарлах ёстой шүү!!! Эзэнгүй айл шиг задгай замбараагүй байж болохгүй ээ!!

Avatar

Бату 2021-11-25 104.205.131.167

Хятадын энэ хүний эрхийг уландаа гишгэсэн үйлдлийг зөвтгөж байгөа хүмүүс тэнд очиж амьдарч бно шүү дээ, МУ ын дэвшилтэй бүхнийг үгүйсгэх хэрэггүй бид харин зөв бодлоготой энэ улсаас хамаарал аа багасгах хэрэгтэй

Avatar

Бату 2 цагийн өмнө 104.205.131.167 2021-11-25 139.5.217.85

Зочин 1 минутын өмнө 103.229.122.11

Манай төр засаг өсвөр үеийн хүмүүжил, сэтгэл зүйд сөрөг нөлөөтэй элдэв мэдээлэл, бичлэг, зураг зэргийг хязгаарлах ёстой шүү!!! Эзэнгүй айл шиг задгай замбараагүй байж болохгүй ээ!! ҮНЭН2

Avatar

Зочин 2021-11-25 192.82.77.125

Хүний эрх, Ардчилал гэж далчигнаад Монгол улс 30 жил боллоо. Ганц олсон амжилт нь чам шиг боловсрол бхгүй худлаа чээжээ дэлддэг псдаакуудаар дүүрлээ. Хятадад үнэнхүү ард түмний төлөө амьдарлынхаа 20-30 жилийг зориулсан нөхөд төр барих эрх эдэлж бна, тэрч утгаараа зөв шийдвэрүүд гаргаад бна, хөгжөөд бна баяжаад бна. Алсын хараатай зөв шийдвэрүүд гаргаад бна. Малчид+ Авилгалчид+Мудак ууд ойлгохгүйээ.

Avatar

Зочин 2021-11-25 202.126.89.45

Хүний эрх?! Уланд гишгэнэ гэж яадын?
Ардчилал гээд орилоод байсан хүмүүс нь яасан байх уу? Улсын тодотголтой бүх зүйлийг зараад идээд гараад зугтсан! Системгүй болгож байгаад тиймээс битгий ардчилал Анархи гэж гуц

Avatar

Зочин 2021-11-25 192.82.73.217

ter muu hunii erhgui hujaa avah yumgui muu l da, gehde muu yum yaagad gudjood bn? sain saihan buhniig daguulsan ardchilsan mongol yaagad hogon der suugad bn ? hytadiin hajuud yu ve en mongoliin chn hogjil gej.

Avatar

Энэ маш зөв шийдвэр 2021-11-25 139.5.217.85

Төртэй улс гэж ийм л мундаг байгаа юм даа.

Тэгэхэд Монголд төрөөс төрсөн тэрбумтанууд, , албан тушаал зардаг авлигачид, гарын үсгээр мөнгө олдог авлигачдын авгай,

хүүхдүүд эцэг эхийнхээ олсон БОХИР мөнгөөр тансаглаж, ЖИРИЙН ИРГЭДЙИГ гишгэлэж явна.

Үйлийн үрийн өр төлөөс өндөр байдаг юм даа. Монголын төр чадахгүй бол Үйлийн үр аваад явах байлгүй дээ !!!

Avatar

Иргэн 2021-11-25 202.9.46.168

Хятадууд зөв чиг баримжаа бариад яваад байна хө. Харин манайхан төөрч будилаад явах юм.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж