С.Мөнхнасан ИНЕГ-ын даргыг түр орлоно | News.MN

С.Мөнхнасан ИНЕГ-ын даргыг түр орлоно

С.Мөнхнасан ИНЕГ-ын даргыг түр орлоно

С.Мөнхнасан ИНЕГ-ын даргыг түр орлоно

Засгийн газрын хуралдаан үргэлжилж байна. Хуралдаанаар Иргэний нисэхийн ерөнхий газрын даргын түр орлон гүйцэтгэгчээр С.Мөнхнасанг томилжээ. Тэрбээр өмнө нь Зам, тээврийн хөгжлийн яамны Агаарын бодлогын хэрэгжилтийг зохицуулах хэлтсийн даргаар ажиллаж байсан билээ. Хуралдаанаас гарсан шийдвэрийг 13.00 цагт танилцуулна.

ИНЕГ-ын дарга Л.Бямбасүрэн эрүүл мэндийн шалтгааны улмаас өөрийн хүсэлтээр ажлаас чөлөөлөгдөх өргөдлөө өгснийг Засгийн газрын ээлжит хуралдаанаар энэ оны наймдугаар сард хэлэлцэн шийдвэрлэж, үүрэгт ажлаас нь чөлөөлсөн. Тиймээс ИНЕГ-ын дараагийн дарга хэн байх нь олны анхаарлын төвд байв.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
7
ТэнэглэлТэнэглэл
2
ХарамсалтайХарамсалтай
1
ХахаХаха
1
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ЗөвЗөв
0
ГайхмаарГайхмаар
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

18 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-11-24 202.126.89.65

Уг нь урд нь ажиллаж байсан Бямбасүрэн энэ салбарыг үнэхээр сайн авч явж чадаж байсан юм. Хоролмаа нар их гарч ирээд өөрөө тэрнээс нь залхаад ажлаа өгсөн дөө.

Avatar

Зочин 2021-11-24 202.126.89.65

Угаасаа түр орлон гүйцэтгэгч Алтанцом байгаа юм биш үү.Томилгоог хийвэл хийсэн шиг хийх хэрэгтэй.

Avatar

Нэргүй 2021-11-24 103.57.94.138

Шатлан дэвших зарчим нь алга?! Мэдлэг туршлэга нь алга?! Намын шалгуур нь бүүрч алга?!Яамны хэлтэсийн даргаас гологдсон энэ хүн тэгэхээр ямар шалгуур давсан нь тодорхой байнаа?’ Төрийг алба нэг иймэрхүү байдлаар хэврэгшиж байнадаа?!

Avatar

Зочин 2021-11-24 103.57.94.138

Шатлан дэвших зарчим нь алга?! Мэдлэг туршлэга нь алга?! Намын шалгуур нь бүүрч алга?!Яамны хэлтэсийн даргаас гологдсон энэ хүн тэгэхээр ямар шалгуур давсан нь тодорхой байнаа?’ Төрийг алба нэг иймэрхүү байдлаар хэврэгшиж байнадаа?!

Avatar

Иргэн 2021-11-24 103.57.94.138

Шатлан дэвших зарчим нь алга?! Мэдоэг туршлэг нь алга?! Намын шалгуур нь бүүрч алга?!Яамны хэлтэсийн даргаас гологдсон энэ хүн тэгэхээр ямар шалгуур давсан нь тодорхой байнаа?’ Төрийг алба нэг иймэрхүү байдлаар хэврэгшиж байнадаа?!

Avatar

Zochin 2021-11-24 202.126.88.34

Мөнхнасан эь нэр дэвшигчдээс хамгийн гайгүй нь дээ

Avatar

Zochin 2021-11-24 139.5.217.172

Sulhan hun dee. Enhrii hairt nam ni gargaj baigaa bolohoor yu gehev dee. Gants 2 huuhnuud bayarlah baih daa

Avatar

Зочин 2021-11-24 202.9.47.56

Төрд 1 хоног ч ажиллаагүй хүн төрийн сайд болж байна. Авилга сөнөтүгэй_

Avatar

Зочин 2021-11-24 202.9.47.56

Ниссэн хүн нисэхийн дарга болдог юм үү. Цаана чинь галт тэргэнд сууж үзээгүй хүн УБТЗ-ын дарга болох гэж байна.

Avatar

Зочин 2021-11-24 202.55.180.58

Салбартаа 22 жил ажилласан хүн байна, мундаг, ikon,mn дээр гарсан мэдээ байна бас

Avatar

Zochin 2021-11-24 202.126.89.56

Za medehgui. Barah uudaa. Namiin hun sh dee.

Avatar

МОНГОЛ ХҮҮ 2021-11-24 64.119.29.63

ОВООДОО, С.МӨНХНАСАН НИСЭХИЙН УНАГАН МЭРГЭЖЛИЙН ХҮН ДЭЭ. НИСЭХИЙН АЖЛЫГ МЭДДЭГ ХҮН ТОМИЛОГДСОНД БАЯРТАЙ БАЙНА. GOOD LUCK. С.Б.

Avatar

Зочин 2021-11-24 139.59.144.33

ямар юмны унаган мэрэгжил байхав дээ, 3 сарын курсын диспичер….

Avatar

Иргэн 2021-11-24 202.126.88.142

Ene salbart чамгүй сайн ажилласан ,хөдөлмөрч сайн залуу. Нам бус

Avatar

Зочин тэтгэвэр 2021-11-24 139.5.219.229

Шинэ томилогдож байгаа түр орлон гүйцэтгэгч дарга Монголын иргэний нисэхийн мэргэжлийн хүн үү эсвэл МАН намын ажилтан уу. Арай нисэж үзээгүй дарга биш биз дээ ?

Avatar

Зочин 2021-11-24 122.201.21.120

Тэнгэрт нисэх байтугай тэнд оршин сууж байсан шүүү. Олон юум асуух хэрэггүй. Урьдахаа олигтой хийгээд ажилдаа үлдэхийг бод. Удахгүй очнооо

Avatar

зочин 2021-11-24 139.5.219.229

за за Ойлгомжтой. Яаж ажиллахыг нь харъя аа.

Avatar

Зочин 2021-11-24 150.129.143.139

Түр эь ч юув дээ. Дараа нь яахын. Унагах юмуу

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж