Жүжигчин Н.Сувд, П.Цэрэндагвад Хөдөлмөрийн баатар цол хүртээнэ | News.MN

Жүжигчин Н.Сувд, П.Цэрэндагвад Хөдөлмөрийн баатар цол хүртээнэ

Жүжигчин Н.Сувд, П.Цэрэндагвад Хөдөлмөрийн баатар цол хүртээнэ

Монгол Улсын орчин цагийн мэргэжлийн урлагийн ууган байгууллага Улсын драмын эрдмийн театрын түүхт 90 жилийн ойг тохиолдуулан өнөөдөр /2021.11.24/ театрын уран бүтээлчдийг төрийн дээд одон медалиар шагнахаар болжээ.
Тодруулбал, тус театрын захирал Д.Цэрэнсамбуу, жүжигчин Ж.Пүрэвдорж нарыг Монгол Улсын төрийн дээд шагнал Сүхбаатарын одонгоор, жүжигчин Г.Амгаланбаатар, Ц.Баясгалан нарыг Гавьяат жүжигчин цолоор, найруулагч Ч.Түвшин, ерөнхий зураач Т.Ганхуяг нарыг Урлагийн гавьяат зүтгэлтэн цолоор шагнах аж.

Мөн Ардын жүжигчин Н.Сувд, П.Цэрэндагва нарыг Монгол Улсын төрийн дээд шагнал болох Хөдөлмөрийн баатар цолоор, Гавьяат жүжигчин Б.Жаргалсайханыг Ардын жүжигчин цолоор шагнах болсон баярт мэдээг театрын уран бүтээлчид дуулгалаа.

Мөн Монгол улсын үндэсний урлагийн их тeатрын гоцлол бүжигчин, дасгалжуулагч багш А.Батхүү Гавьяат жүжигчин цол тэмдгээр, Гавьяат жүжигчин Д.Гүрсэд Ардын жүжигчин цол тэмдгээр энгэрээ мялаах аж.

Монгол Улсын Ерөнхийлөгч У.Хүрэлсүх төрдөө олон жил ажилласан хүмүүсийн хөдөлмөрийг үнэлж, шагнал гардуулна. Шагнал гардуулах ёслол өнөөдөр 11.00, 13.00, 14.30 цагаас болно.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
10
ТэнэглэлТэнэглэл
8
ЗөвЗөв
4
ГайхмаарГайхмаар
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

36 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

ЗОЧИН 2021-11-24 202.9.46.72

Бусдын хүүхдийг сургах гэж бүх насаараа багшилсан багш хүн "боловсролын тэргүүн" -ч үгүй тэтгэвэрт гарч байхад урлагийнхан, хэвлэл мэдээллийнхэн "соёлын тэргүүн", "хөдөлмөрийн хүндэт медаль", " алтан гадас", "хөдөлмөрийн гавьяа", "гавьяат жүжигчин", "ардын жүжигчин", " хөдөлмөрийн баатар" -зэрэг монголын бүх шагналаар шагнуулж байх юм. Энэ хүмүүс ямар гавьяа байгуулдаг юм болоо ? тэгсэн хэрнээ монгол хөгжихгүй юм???

Avatar

gunig 2021-11-24 192.82.73.187

Хөдөлмөрийн баатар gedeg tsol shaldaa buujee.emgeneltei iheedtei l yum boljdee.jantsannorowt uguhud ni bas l shuumjilj bailaa balet,duuri bichij uzeegui hund ugluu geed.Цэрэндагва ,Сувд,Гүрсэд nar setgeld uldeesen yamar dur buteesen yum be niislel huugiin yagaan gajid ,unur buliin garmaa geed jinhene dur buteej tuugeeree owogloson ter humuusiin hemjeend baij chadaagui l baihgui yuu.zubhun ednii ueiinhniig nerlehed.ter unnuh ueiinhnii tuhai yarih yum bish.ichdeggui yum baihdaa… ,

Avatar

Зочин 2021-11-24 192.82.68.125

Сувдын бүтээсэн бүх дүрд Сувд өөрөө харагддаг. Муу жүжигчин.

Avatar

ЭМЧ&ИНЖЕНЕР&БАГШ&АЖИЛЧИДААС НЬ: 2021-11-24 103.26.195.178

ЭНЭ УЛСЫГ ХЭДЭН БӨХ, ХЭДЭН ДУУЧИД, ХЭДЭН ЖҮЖИГЧИД Л МАНДУУЛААД БАЙГААМААДАА…

Avatar

зочин 2021-11-24 192.82.81.57

жинхэн баатарууд чинь дуу дуулж, хүн дуурайж биш хөдөлмөрийн салбарт бүтээн байгуулж байж Хөдөлмөрийн баатар болдог байх шүү. хичнээн их гайхад вьяа байгуулсан ч шагналд ордоггүй аваргууд олон . 40 жил ажиллаад шагнуулаагүй байхад 10 жил ажиллаад гавьяат болж буй цүнх баригчид зөндөө л байдаг.

Avatar

ZOCHIN 2021-11-24 124.158.120.154

BAATAR TSOLIIG BUUNDDUG BOLJ UUR CHADAH ZUIL EDEND UGYUI BOLTOI

Avatar

Зочин 2021-11-24 202.55.188.38

Цувдаа гуай газрын луйвар хийгээд шагнуулсымуу?

Avatar

Зочин 2021-11-24 142.186.60.246

lalruud tumur zuuhees uur hiih ajil alga doo. mandhai hatan odoo bolno doo bolno

Avatar

Зочин-0 2021-11-24 103.212.119.248

Соёл урлаг, биеийн тамирын салбарынхан одон медалиар л жилдээ хэдэн ч удаа авч гялалзах юм. Гэтэл эрчим хүч,уул уурхай, эрүүлийг хамгаалах, аюулаас хамгаалах газраас тоотойхон л харагдах бололтой. Баялаг бүтээгчдээ анхаармаар юм.

Avatar

Зочин 2021-11-24 202.9.46.44

Энэ шагналууддаа монгол хүн үнэн дуртай юм билээ!! Өгөөд бай!! Мөнгө өгөхөөр үр хойчид минь үлдэх юм байхгүй үрээд дуусдаг мөнгө өгөхдөө яахав дээ!? гээд уурлаад бөөн юм болоод байх юм билээ. Тийм учраас одон тэмдэгийг нь тараагаад бай! Цацаад бай! Шагнал хавтгайрлаа !! гээл байх боловч яг өөрт нь өгөх болоход Японууд шиг татгалзсан хүн нэг ч гараагүйг бодоход дотроо аймаар дуртай бн гэсэн үг! Японууд бол шууд ил тод татгалздаг юм байдаг шүү!!

Avatar

Зочин 2021-11-24 192.82.81.139

Amglanbaatar gej goliison hujaa ichech atsaa😂😂

Avatar

ЗОЧИН 2021-11-24 202.9.46.196

ЭНЭ ИХ ШАГНАЛУУДЫГ МОНГОЛ ХҮНИЙГ СУРГАСАН БАГШ НАР, ТЭДНИЙГ ЭМЧИЛЖ БГА ЭМЧ НАРТ Л ӨГӨХ ХЭРЭГТЭЙ. УРЛАГИЙНХАН ЯМАР ГАВЬЯА БАЙГУУЛСАН ЮМ БЭ ????????????

Avatar

Зочин 2021-11-24 202.9.46.225

Сувдаа гэдэг хүн ичиж амьдар

Avatar

ХУУЛЬЧ 2021-11-24 192.82.64.190

ЕР НЬ ХӨДӨЛМӨР ,УРАН БҮТЭЭЛ, ХИЙСЭН БАЙГАА АЖИЛААРАА АМЬДАРДАГ ХҮН ЯАХААРАА ИЧИЖ АМЬДРАХ ЁСТОЙ ГЭЖ ,,,ХАРИН Ч ӨӨРТӨӨ БАХАРХАЖ ОМОГШИЖ АМЬДРАХ УЧИРТАЙ ,,,,ТҮҮНИЙГ ЗАРИМ НЭГ АТААРХУУ МОНГОЛЧУУД МЭДЭДГҮЙ БОЛОХООР ХӨДӨЛМӨРИЙН ҮР ШИМИЙГ ҮЗҮҮЛЭН ТАНИУЛАХ ЗҮЙЛ ГЭЖ ОЙЛГОДОГТ БАЙГАА ЮМ

Avatar

зочин 2021-11-24 192.82.81.57

одоо Улсын баатар дутуу гэсэн

Avatar

Зочин 2021-11-24 202.5.206.60

80 настай хүнд салбарын тэргүүн гардуулах нь инээдмийн кино шиг байдаг юм билээ хэ хэ.

Avatar

Хаха 2021-11-24 202.9.46.225

Хөөрхий дөө

Avatar

зочин 2021-11-24 192.82.86.184

хэцүү ч юмаа даа

Avatar

Zochin 2021-11-24 202.9.41.55

Purebdojid gabiyat ugchihgui yasaiin bol doo. Abah bolson shu dee

Avatar

ИРГЭН 2021-11-24 66.181.167.254

ТӨМӨР ТАРААХ ХҮН ОЛДОХГҮЙ БАЙГАА ЮМ АА ДАА. ОДОО ЗАРИМД НЬ ХОШОЙ ГАВЬЯАТ, ХОШОЙ ХӨДӨЛМӨРИЙН БААТАР, ЗАРИМЫГ НЭХЭН ШАГНАВАЛ ЯАСАН ЮМ БЭ?

Avatar

Зочин 2021-11-24 103.229.122.11

Энгэрт нь төмөр зүүж өгч хүний хөдөлмөрийг хуурдаг коммунист заншилаас хэзээ салах юм бэ?? Америкийн, Английн, Японы Ардын жүжигчин, Хөдөлмөрийн баатар гэвэл ямар сонсогдох вэ?? Ж: Хөдөлмөрийн баатар Майкл Жексон??

Avatar

Зочин 2021-11-24 192.82.82.71

Нэг, хоёр хүн дээр л шагнал овоолоод байх юм. Одоо өөр өгөх юмгүй яана аа

Avatar

Өгөөд бай 2021-11-24 192.82.71.206

Нэг их ач холбогдолтой зүйл биш гялгар төмрөнд дурлагсдад өгөөд бай

Avatar

Зочин 2021-11-24 103.14.36.18

Нэг талаас жүжигчид өөрийнхөө талхны мөнгийг олох зорилгоор ажлаа л хийж яваа хүмүүс тул энэ мэтчилэн шагнах хэрэггүй. Ерөөсөө урлаг спорт болон бүхий л салбарт энэ шагнал олон медалийг бүүр байхгүй болгох хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2021-11-24 100.15.102.120

Бараг ганцхандүрд барагтайхан тоглоод МУГЖ,АЖ ТШ ,баатар бүгдийг нь авах юмаа

Avatar

Зочин 2021-11-24 119.40.98.177

Хүнд нь хэлэх гээгүй шүү. Гэхдээ бүтээн байгуулалт хийдэг, үнэхээр баялаг бүтээсэн хүмүүст хөдөлмөрийн баатар цол өгмөөр юм.

Avatar

зочин 2021-11-24 192.82.71.17

Хөөе байгууллагын цэвэрлэгчийн энгэр цоорхойгүй шүү ерөнхийлөгч өө, одонгийн нөөц нь байгаа юу

Avatar

Зочин 2021-11-24 64.119.20.114

Манай энэ шагнал замаа алдлаа. Урлагийн дээд шагнал өөрөөр хэлбэл хөдөлмөрийн баатар цол бол АРДЫН ЖҮЖИГЧИН шүү дээ. Шагнал нь салбартайгаа зохицохгүй үнэн хоцрогдсон байнаа. Та нар АНУ-ын гавьяат жүжигчин, хөдөлмөрийн баатар дуучин гэж сонссон уу. Түүний оронд 100 сая төгрөгөөр шагнавал өөртөө эмчилгээнд үр хүүхдэдээ тус дэмтэй. Наад жүжигчид чинь бүх насаараа ард түмнээ баясгах гэж гүйсээр байгаад орон гэр амьдрал ахуй нь ноорчихсон байдаг юм ш дээ. Одоо баатар боллоо гээд дахиад өрөнд орно.

Avatar

Irgen 2021-11-24 192.82.71.206

Uls oron hogjij bj ene ih temdeg , tsol gunshin ugui boloh bz ee. Ug ni ingej ih havtgairuulah hereggui l bga yum da.

Avatar

Зочин 2021-11-24 216.200.84.188

jkb

Avatar

Badarch taxar 2021-11-24 64.119.24.138

Нэг муу эмэгтэй бөх хөдөлмөрийн баатар аваад байхад давга сувд хоёр авахгүй байхдаа яахав дэ ! УЛСЫН ТӨСВӨӨС мөнгө гарахгүй зүгээр хий хоосон цол өгч байгаа юм чинь өгөөд бай !!

Avatar

Зочин 2021-11-24 66.181.182.180

ХҮРЭЛСҮХ ийн үед инженер эдийн засагч нар хөсөр хаягдаж урлаг уран сайхан хошин урлаг мандан барах нь ээ

Avatar

Зочин 2021-11-24 172.58.185.163

Одоо энэ өнгөтэй төмөр биш сая, тэрбум төгрөгөөр шагнаач . Өөрсдөө болохоор тэрбумаар нь авна .

Avatar

цэцэг 2021-11-24 66.181.185.127

АЖ хангалттайшд ямар уул уурхайн хүнд ажил хийж бсн биш солиотой п***а Номин сайд огцор шавар бурхан барих гэж тойрон хүрээлэл бэлдэж бна

Avatar

Зочин 2021-11-24 124.158.68.64

Хөдөлмөрийн баатар гэх солиотой шагналаа болих хэрэгтэй. Монголоос өөр газар байхгүй. Дуурайдаг Орос ах больчихсон ш дээ. УИХ хууль гаргаад зогсоогооч. Ард түмний хоолноос зулгааж л буй хэрэг. Эрүүл, нээлттэй тунгалаг нийгмийн суурийг тавьчихаад сэтгэл дүүрэн ханхалзаж явах хэрэгтэй, манай ерөнхийлөгч.

Avatar

Энхээ 2021-11-24 192.82.74.8

Хөдөлмөрийн баатар нь ч юу билээ,сайн жүжигчид мөн боловч эмч, багш,жирийн мэргэжилтнүүдээ илүү их шагнаасай гэж бодож байна даа

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж