ЦЕГ: Бүлэг зодоонд оролцсон бүх хүүхдээс мэдүүлэг авч эхэлсэн | News.MN

ЦЕГ: Бүлэг зодоонд оролцсон бүх хүүхдээс мэдүүлэг авч эхэлсэн

ЦЕГ: Бүлэг зодоонд оролцсон бүх хүүхдээс мэдүүлэг авч эхэлсэн

ЦЕГ: Бүлэг зодоонд оролцсон бүх хүүхдээс мэдүүлэг авч эхэлсэн

Баянзүрх дүүргийн 97 дугаар сургуулийн 40 сурагч нэгнийгээ бүлэглэн зодсон хэрэг өчигдөр /2021.11.22/ талаар хохирогчийн талаас мэдээллээ. Сургуулиас 100 метрийн зайд тус үйл явдал болсон бөгөөд  тухайн үед байсан хүүхдүүдийн ар гэрийнхэн хохирогчийн талтай огт холбогдоогүй байна.

Хохирогчийн гэрийнхний хэлж байгаагаар “Өчигдөр гурван сургуулийн 40 сурагч дүүг минь зодсон. Хичээлээ тарах үед нь отож байгаад бүлэглэн зодсон байна. Сургуулиас 100-хан метрийн зайтай ийм зодоон болоход сургуулийн удирдлага, багш, нийгмийн ажилтан нь хэн нь ч мэдээгүй байсан. Хүүхдийн гавлын яс цууралттай, тархинд нь цус хурчихсан байхад өнөөдрийг хүртэл зодоонд оролцсон хүүхдүүд, тэдний эцэг эх, нийгмийн ажилтан ирж уулзуулаагүй. Бид цагдаагийн байгууллагад гомдол гаргасан. Хүүхэд маань хүнд хагалгаанд ороход хүрсэн байхад сургуулийн удирдлага, нийгмийн ажилтан заавал хариуцлага хүлээх ёстой” гэв.

ЦАГДААГИЙН БАЙГУУЛЛАГАД ИРСЭН ГОМДЛЫН ДАГУУ ХОХИРОГЧИЙН ГЭМТЛИЙН ЗЭРГИЙГ ТОДОРХОЙЛЖ, ЭРҮҮГИЙН ХЭРГИЙН ЗҮЙЛ ЗААЛТЫГ ТОДОРХОЙЛНО

Цагдаагийн ерөнхий газраас энэ хэргийн шалгалтын ажил явагдаж байгаа талаар тодруулахад “Өчигдөр цагдаагийн байгууллагад зодоон болсон талаар гомдол ирсэн. Түүний дагуу хохирогчийн гэмтлийн зэргийг тодорхойлохоор шүүх эмнэлэг ажиллаж байна. Одоогийн байдлаар олон нийтийн газар зодоон хийсэн зүйлээр зодоонд оролцсон болон бусад гэрч нараас мэдүүлэг авч байна. Ойролцоогоор хэдэн хүнээс мэдүүлэг авах нь тодорхойгүй. Мөрдөн шалгах ажиллагаа хийсний дараа Эрүүгийн хэргийн аль зүйл заалтад хэрэг хамаарахыг тодорхойлно” гэх тайлбарыг өглөө.

ХОЁР ХҮҮХДИЙН МАРГААНААС БОЛЖ БҮЛЭГ ХҮҮХДИЙН ЗОДООН ҮҮССЭН БАЙЖ МАГАДГҮЙ

97 дугаар сургуулийн сургалтын менежерийн хэлж байгаагаар “Өсвөр насны хүүхдүүд хичээлийн бус цагаар бүлэглэж зодоон хийсэн асуудлыг цагдаагийн байгууллага шалгана. Сургуулийн удирдлагуудын зүгээс аль ангийн хэчнээн хүүхэд тус зодоонд оролцсон гэдгийг шууд хэлэх боломжгүй. Манай сургууль ч гэлтгүй бусад сургуульд сургуулийн орчинд хүүхдүүд маргалдах, зодолдох тохиолдол гардаг. Өчигдрийн тухайд хоёр хүүхдийн маргаанаас болж нэг нь хэсэг бүлэг хүүхдүүдтэй нийлж зодоон үүсгэсэн асуудал гарсан. Хэргийг Баянзүрх дүүргийн Цагдаагийн хоёрдугаар хэлтэст шалгаж байгаа” гэлээ.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
22
ХарамсалтайХарамсалтай
10
ТэнэглэлТэнэглэл
4
БурууБуруу
1
ЗөвЗөв
1
ХахаХаха
1
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

38 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Zochin 2021-11-23 103.57.95.235

Тэр зодсон муу хошин бацаан нарыг шалдан бөгсий нь гаргаж байгаад тус бүр 100 удаа үхтэл нь банздах хэрэгтэй. Яаж нүднээс нь нулимс асгарч ухаарах бол…

Avatar

Zochin 2021-11-23 103.57.94.191

97 r surguuliin suragchid aimar bvdvvleg ymaa ter ahin yarilrsga ogson bnlee. Ger horooliin hvvhdvvd iim balmad bolson ym gejvv gej .

Avatar

Зочин 2021-11-23 202.9.46.194

Монголын маань ирээдүй хойч үе ийм л байна.

Avatar

ЗОЧИН 2021-11-23 202.21.126.30

САНАА СУУЧИХСАН БАЦААНУУД ҮНЭН ЯРИНАА ГОНЖ

Avatar

Зочин 2021-11-23 64.119.23.157

Yaaasan zewuun nusnuud we 40 uule 1 g zoddog arai yu.bugdiig n bagaas n shorond yawuul dahij iim hereg garahgui

Avatar

Зочин 2021-11-23 202.9.46.44

Ардчилал гэдэг чинь энэ!Хүн болоод хүүхэд эрх чөлөөтэй юу хүссэнээ хийж болно гээд сургачихаар чинь түүнийгээ эдлэнэ биз дээ?! Тэгээд ч олонхи нь нийлж нэг хүүхдийг зодсон бн!! Олонхи нь хэзээд зөв байдаг гэж ардчилалын тулгуур зарчим бий биз дээ?? Олон санал авсан хүн бүрэн эрхтэй юу ч хийж болдог гэдгийг 30 жилийн турш харсан хүн хүүхдээ тэгэж сургахаас өөр яалтай билээ!! Хичнээн буруу юм хийж байсан ч АН улсын тулгуур багана !! гээл үзээд байгааг хар! Коминист Хитадад бол харин болку ээ!!

Avatar

Irgen 2021-11-23 150.129.143.184

Iim baidlaas huuhed nasaaraa tahir tatuu bolnoshuudee, huuhduuded sain oilguulah heregtei mash haramsaltai bna. Ene huug zodson huuhduud nasaar n tejeej tetgedeg bolgoh n zevdee.

Avatar

🇲🇳 2021-11-23 202.21.108.242

Эмчилгээний бүх зардалыг нь төлүүл❗

Avatar

Шүрэнцэцэг 2021-11-23 119.40.98.177

Ажлаа хийдэггүы захирлыг солиочээ. Нэг баян комданий захирлын эхнэр гээ биздээ

Avatar

Зочин 2021-11-23 98.37.80.18

Ovoo adguusnuud ve

Avatar

Зочин 2021-11-23 132.194.33.142

angli, byx,zasaj

Avatar

-mgl xyyramch idoyds martaj boloxgyi, toolyyraar goojuuljs, BANK,TEXN.^?docymc? 2021-11-23 132.194.33.142

city mjmr byx baishinbpj.500.
xet.

Avatar

negl gadaa xymyyseer gapuin yseg ajilchdaar zyryylj,demjleg,%,gyilagchin concjytc# 2021-11-23 132.194.33.142

kapitlzmn shynals

Avatar

Zochin 2021-11-23 31.10.169.161

Yamar humuus osch bnaa. Hun uu adguus mal uu? Uchry ni olj hatuu arga hemjee avah heregtei.

Avatar

Зочин 2021-11-23 217.79.178.53

!!! Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт — https://mysp.ac/50fjz

Avatar

Зочин 2021-11-23 192.82.77.155

ene huuhduud negnee zoddog bolj haa saigui garad bh shig bn yaana daaa ene asuudaliig neg tiishee bolgohgui bol bolhguin dee

Avatar

Зочин 2021-11-23 103.57.95.167

Чамаас, надаас ч өмнө хүүхдүүд хоорондоо зодолддог байсан. Надаас, чамаас ч хойно зодолдох л болно.

Avatar

Зочин 2021-11-23 66.181.182.56

Unen shdee 90 oni suul 2000 oni eheer buur l shiruun bsan shdee.shuudal hutgaldag 10 irej negniige zoddog bsan.gehdee ene hotin tuvin surguil dr shdee.zahin surguilud buur evgui bsan bga.

Avatar

хр 2021-11-23 66.181.191.42

37 точик гээд золбин кино шиг бодчихсон хогийн сэтгэлгүй хүн сүгнүүд болж дэ

Avatar

Аав хүн 2021-11-23 64.119.26.151

Цагдаа яах болдоо нээх тодорхой гаргалгаа гаргахгүй л байхдаа. Миний охин сургуулийн орчинд дарамтанд ороод сургуулийн нийгмийн ажилтан эрхлэгч захирал арга хэмжээ аваагүй л байгаа. Хүүхдүүдийг хоорондоо уучлал гуйлгах л талаар яриж байгаа. Чадваргүй сурган хүмүүжүүлэгч болон хүүхдээ буруу зүйл дээр нь өмөөрдөг эцэг эхээс болж ийм хэрэг байнга гарч байгаад үнэндээ харамсаж явдаг даа

Avatar

Зочин 2021-11-23 103.57.95.167

Чадахгүй бол чацага царайлаад дээрэлрүүлнэдээ

Avatar

Лорд 2021-11-23 64.119.18.52

Арчаагүй хогийн пацанууд байна даа. 40-үүлээ 1 нэг хүүхдийг пойлддог айн. Нэг нэгээрээ үзэхгүй хогийн новшнууд байна даа ёстой. Би 10 жилд байхдаа 5-н хүүхдэд пойлдуулж байсан бас 7-н хүүхдэд пойлдуулж байсан. Дараа нь нэг нэгээр нь хэмх зодож хариугаа авсан. Яг нэг нэгээрээ гэхээр пойлддог юмнууд үнэн гөл шаасан амьтад байдаг шд. Хуулиар хөөцөлд сайн яв ахын дүү. 40-үүлэнг нь шоронд суулга яадгийн п***а.

Avatar

Зочин 2021-11-23 66.181.182.56

Teet deer uyed ch iim zuil bdag bsan

Avatar

Зочин 2021-11-23 192.82.92.249

Хуцдаг л**** вэ. Чам шиг худлаа бүлт шаасан гарууд охидуудад л польдуулдаг шдээ. ккк. Гөлөн гөлөн гээд эгцэлч ч харж чадахгүй, өлбийсөн гоожуур байсан даа л**** чинь.

Avatar

Мм 2021-11-23 202.21.109.50

Хатуу шийтгэх хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2021-11-23 202.21.107.33

40 үүлээ нийлээд ганц хүнийг зодно гээд бодохоор өсвөр үе минь хзн араатан болж болж байгаа гэсэн үг дээ

Avatar

zodoon demii 2021-11-23 202.131.250.130

odoo hurtel negniigee poilddog bachkanuud baigaad l bnuu? ug ni tsag ue uur bolood odoonii huuhduud uurchlugdsun gj bodson yum san. etsest ni shoron l yawna daa

Avatar

Зочин 2021-11-23 202.9.46.247

Эцэг эхчүүд тун буруутай шүү.Багш хүмүүжүүлнэ гээд орхичихдог.Зарим нэг хүүхдэд хэлээд ойлгохгүй бол маханд нь хэлэх гэсэн үг тохирч байгаа шүү.

Avatar

Зочин 2021-11-23 202.9.46.247

Балай бацаанууд вэ?

Avatar

Irgen 2021-11-23 202.21.109.109

Odoo ene surguuluidiig tseverleh tsag n bolson hicgeel nom surah ermelzeltei zow yawaa huuhduudiig awj uldeed busdiin hoon zailuulah heregtei odii bagaasaa arhi tamhi hergeldeg zugeer hicheeldee yawj bga huuhduudiig daramtaldag zoddog buruu yuman uruu tatdag hogiin niigmiin shaarnuudiig zailuulj erdem medlegtei zow uhamsartai huuhduudee hamgaalahgui bol h**** idsen hog shaarnuud mongoliin ireeduig utsgaj bn!!!!! Tseverleh tsag n irseen

Avatar

Иргэн 2021-11-23 66.181.184.177

2 ЖИЛИЙН ӨМНӨ МИНИЙ ДҮҮГИЙН ХҮҮХДИЙГ 6 ХҮҮХЭД БҮЛЭГЛЭН ЗОДОЖ НҮДНИЙ УХАРХАЙН ЯСЫГ ЦУУЛСАН БАЙДАГ. ЭНЭ ТАЛААР БАЯНЗҮРХ ДҮҮРГИЙН ЦАГДААД ХАНДСАН БОЛОВЧ , ЯМАР Ч ҮР ДҮНТЭЙ АРГА ХЭМЖЭЭ АВААГҮЙ. ЭЦЭСТ НЬ ЗОДУУЛСАН ХҮҮХДИЙН ТАЛ 5 САЯ ГАРУЙ ТӨГРӨГӨӨР МЭС ЗАСАЛ ХИЙЛГЭЖ ХОХИРСОН. МАНАЙД ЦАГДААГИЙН БАЙГУУЛЛАГА ХҮҮХДИЙГ АНХААР Ч ТООЖ ҮЗДЭГГҮЙ ЮМ ШИГ САНАГДДАГ.

Avatar

tyyy 2021-11-23 192.82.71.4

oron nytagaas irsen hyyhdyyd bgaa daa hodoonoos irsen hymyys bolon zalyychyyd ih myyhai..hatyy arga hemjee abaad og……9r angiin hyyhdyyd hereg hyleeh chadbartai

Avatar

Zow 2021-11-23 202.21.109.109

Surguulid surch chadahgui ulsiin mongo ursen busdad gai bolson novshnuudiig zailuulah heregtei

Avatar

зочин 2021-11-23 202.9.47.48

40үүлээ нийлээд ганц хүнийг зодно гэж яаж санаанд бууна вэ,Бүгдээрээ тийм сонин сэтгэж чадаж байна гэдэг л асуудалдаа,түүнээс хүүхдүүд өдий насанд хоорондоо нударга зөрүүлэх байдаг л үзэгдэл

Avatar

минлопс 2021-11-23 103.26.193.54

аймшигтай бузар араатнууд
Хүүгээрээ бахархаж бн, ийм хар бузрын юмнуудаас тэс ондоо хүүхэд болж хүмүүжиж байгаад нь

Avatar

Зочин 2021-11-23 103.57.95.167

Чи яаж мэдэж байгаа юм? Чамд хэлэлгүй, мэдэгдэлгүй юу ч хийж явдаг юм

Avatar

Зочин 2021-11-23 202.126.89.193

Шилжилтийн насны эморсон г***й, банди нар ч галзуу нохойн авиртай шүүү ….аймааар…..биенийхээ махааар хооллоход бараг бэлэн гарууд байдаг шүү…..

Avatar

Зочин 2021-11-23 202.9.46.209

muusain buleg luivarchinguudiig bugdiig ni buleglen uildsen, hunii eruul mended notstoi hohirol uchruulsan, hunii amid yavah erhend aldsan, hunii ug heleh, uuriiguu hamgaalah erhend haldsan hergeer shoron ruu ach, busad huuhduud taivan surag, aidasgui yavag, yaltanguudaa, yalaa edleerei, aluurchid aa.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж