Төсвөө уншаагүй гишүүн нэгээр нэмэгдэв | News.MN

Төсвөө уншаагүй гишүүн нэгээр нэмэгдэв

Төсвөө уншаагүй гишүүн нэгээр нэмэгдэв

Төсвөө уншаагүй гишүүн нэгээр нэмэгдэв

Богд Зонховагийн хөшөөний төсөв олон нийтийн анхаарлын төвд байна. МАН-ын баталсан төсөвт иргэд шүүмжлэлтэй хандаж, асуудал өндөр авч байна. Иргэдийн зүгээс хөшөө барихаас илүүтэй эрүүл мэндийн салбарт хөрөнгө оруулбал хэрэгтэйг онцолж буй. Тэгвэл төсвөө бүрэн гүйцэт уншилгүй баталсан гишүүдийн тоог УИХ-ын гишүүн Н.Наранбаатар нэмэв.

Тэрбээр “Хамаагүй туйлширч болохгүй. Хариуцлага тооцох ёстойд нь тооцоод төсвийг нь хянаад тэр том бүтээн байгуулалтыг дуусгах хэрэгтэй. Царцаагаад хаявал бас л татвар төлөгчдийн мөнгө үрэгдэнэ” гэсэн юм.

Хөшөө тойрсон эргэлзээ эхнээсээ тайлагдаж байгаа ч УИХ-ын зарим гишүүн учрыг нь олж хужрыг нь тунгааж чадаагүй гэдгийг тэдний ярьснаас анзаарагдсан. Тухайлбал, УИХ-ын гишүүн Ж.Сүхбаатар, М.Оюунчимэг нар төсвийг мэдээгүй гэх тайлбарыг өгсөн бол Сангийн сайд Б.Жавхлан “Засгийн газраас оруулаагүй. УИХ дээр санал ороод явсан гэх тайлбарыг өгсөн юм.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
17
ТэнэглэлТэнэглэл
3
ХахаХаха
1
ХарамсалтайХарамсалтай
1
БурууБуруу
0
ЗөвЗөв
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

20 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Guest 2021-11-23 223.204.220.212

Tenegeuud uursdiiguu barij ugdugiin jishee ni ene bagii baina….

Avatar

Зочин 2021-11-23 59.153.114.76

Төсөв уншиж чадахгүй, тайлан уншиж мэдэхгүй, МАНчин, кнопчин гэж үүнийг хэлнэ…Мэдлэг боловсрол, туршлага 000… Ийм амьтнаас сайн сайхныг хүлээх зүйл үгүй…

Avatar

Зочин 2021-11-23 66.181.169.116

Ийм л амьтдыг сонгосон байна шүү дээ, ард түмээн!

Avatar

би 2021-11-23 108.51.34.185

Эд нар ойлгохгүй ээ

Avatar

Зочин 2021-11-23 217.79.178.53

!!!!!!!!! Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт — https://mysp.ac/50fjz

Avatar

Зочин 2021-11-23 59.153.113.33

МУХАР СҮСЭГТНҮҮД .ХОРИН НЭГДҮГЭЭР ЗУУНД НҮГЭЛЭЭ ЦАЙРУУЛАХ АРГА ОЛЖЭЭ

Avatar

Зочин 2021-11-23 202.9.47.61

Өө ийм гишүүн бас байдаг юм уу? Хэлгүй Королла нарын нэг байна. Төсөв унших мэдлэг боловсролтой юм уу? хөөрхий

Avatar

Зочин 2021-11-23 122.201.22.58

Цус нь ойртсон Өмнөговийн нэг орк л байна.

Avatar

Зочин 2021-11-23 49.0.178.106

Ийм хариуцлагагүй хүмүүс төр барьж байхад нээх сайхан ирээдүйд итгэх арга алга. МАН монголыг дуусгах нь ээ! Би хувьдаа тэд сонгуулиар гарсан гэж итгэдэггүй, тэр хар машиныг програмчилж, луйвардаж гарч ирээд улс орныг маань самарч байна. МАН ыг монголын ард түмний эсрэг гэмт хэрэг хийсэн гэж яллах өдөр ирнэ, ноднин 800 компьютертай х***а яагаад оруулж ирсийн, дарханы зам яагаад дуусдаггүй юм,сонгуульдаа ковидын тусламжаар орж ирсэн мөнгийг хэрэглэсэн үү гээд асуултын хариуг нэхнээ та нараас

Avatar

Зочин 2021-11-23 72.196.192.250

MAN odoo yamar yanziin durakuudiig ner devshvvlj iim be ?! Ted nar ni namiin nereer songogdchihood tenegtej uguhiimaa!!

Avatar

ХУД-ийн иргэн Ш.Раднаа 2021-11-23 103.26.195.245

Одоо наад дутуу барьсан хөшөөгөө сүсэгтэн олны, сүм хийдүүдийн, хувийн хэвшлийн хандиваар гүйцээж барьцгаа.ТӨСВӨӨС МӨНГӨ ГАРГАХАА БОЛЬЧИХ. ИНГЭЭД Л ШИЙДЧИХ АСУУДЛЫГ НЭГ ИХ ТОМ АСУУДАЛ ҮҮССЭН ЮМ ШИГ, АМИН ЧУХАЛ АСУУДАЛ ЮМ ШИГ МАРГАЖ ЦАГ ЗАВАА БАРАХ ХЭРЭГГҮЙ. ЦААНА ЧИНЬ ТӨРД ХИЙХ АЖИЛ ХООЛОЙГООР ТАТАХААР ИХ БАЙНА.Түүндээ цагаа зарцуул. ДАШРАМД ХЭЛЭХЭД, Өвлийн идэш арга хэмжээнд хөдөөнөөс ирсэн махыг ченжүүд авах вий дээ. ГУЛУУЗААР НЬ ЗАРЖ БОЛОХГҮЙ ДЭЭ.

Avatar

зочин 13 2021-11-23 202.9.47.55

иргэд нь амьдарал ядуу ХҮҮХДҮҮД СУРГУУЛЬ ЦЭЦЭРЛЭГГҮЙ ЭМНЭЛЭГГҮЙ ТӨМӨР ЗАМАА БАРЬЧААД ХОЛБОДОГГҮЙ МӨРТЛӨӨ ХАРЬ НУТГИЙН ХЭНИЙ ЧҮЛ ТАНИХ ТЭР ТУСМАА МОНГОЛЧУУДАД ЯМАР ТУС ДЭМ БОЛООГҮЙ ТААМАГ НЭГ ХҮНД ЗОРИУЛЖ АСАР ҮНЭТЭЙ ХӨШӨӨ БОСГОХ НЬ ЯМАР УЧИРТАЙ ВЭ ИРГЭДИЙГ МУХАР СҮСЭГТ АВТУУЛАХ ХАРАХНХУЙ БҮДҮҮЛЭГ БАЙЛГАХ ХӨШӨӨ ДУРГАЛД МӨРГҮҮЛЖ МУНХАРУУЛАХ ДАРАНГУЙЛАГЧИД Л ИЙМ ЮМАНД ДУРТАЙ БАЙДАГ МАНАЙ УЛС ХОЙД СОЛОНГОС ТУРКМЕНИТЭЙ АДИЛ БОЛООД БАЙНА
МАНАН БҮЛЭГЛЭЛД ШОДОРГОСУУД НЭГДЭЖ УДИРДАГЧ НЬ ЖЕНКО БОЛУУ

Avatar

Зочин 2021-11-23 64.119.21.127

Төсвийг ил болгох хэрэгтэй. шилэн данс гэдэг чинь биз дээ.

Avatar

Зочин 2021-11-23 59.153.112.94

МӨӨР МӨӨР

Avatar

зочин 2021-11-23 192.82.81.57

Засгийн газрын өргөн барьсан төсвийн хөрөнгө оруулалтын жагсаалтад Соёлын яамны багцад тодоор бичигдсэн байлаа. Сангийн сайд төсвөө уншсангүй, хариуцлагаас бултвал Сангийн яамны хөрөнгө оруулалтын газрын дарга нууцаар оруулсан хэрэг үү. Хомооч чирж гүйцэх нь ээ.

Avatar

YOOOOo 2021-11-23 66.181.189.20

yerun ulsin tusuviig niitin sonsgol mayagaar neg site shuud tavichdagui yum baihdaa tegwel 3 saya ergen unshad goyo yum bolnodoo hhaha
yerun tegmeerch yumuu

Avatar

Иргэн 2021-11-23 202.126.94.219

Зайлаачээ

Avatar

Зочин 2021-11-23 66.181.184.232

ийм үкрэн гишүүн бас байна аа?

Avatar

Зочин 2021-11-23 202.131.230.114

Наранбаатараа чи говийг усжуулах төсөл батлуулж чадаагүй байж тасганы овоон дээр байгаа цемент рүү шүлэнгэтээд яах вэ ажилдаа эзэн бол

Avatar