Газпром: Молдав руу 2 хоногийн дотор хий нийлүүлэхээ зогсооно | News.MN

Газпром: Молдав руу 2 хоногийн дотор хий нийлүүлэхээ зогсооно

Газпром: Молдав руу 2 хоногийн дотор хий нийлүүлэхээ зогсооно

Газпром: Молдав руу 2 хоногийн дотор хий нийлүүлэхээ зогсооно

Молдав улс төлбөрийн хугацааг хэтрүүлсний улмаас Газпром хийн нийлүүлэлтээ 48 цагийн дотор зогсоож болзошгүй байгаа талаар тус компанийн хэвлэлийн төлөөлөгч Сергей Куприянов Оросын “NTV” сувагт ярилцлага өгөх үедээ хэлэв. Мөн тус мэдэгдлийг Молдавын талд  хэдийнэ хүргүүлсэн аж.

Газпром, Молдовагаз компаниуд хийн нийлүүлэлтийн гэрээгээ өнгөрсөн аравдугаар сард таван жилээр сунгасан юм. Хэлэлцээний дараа Молдавын шадар сайд төдийгүй дэд бүтцийн сайд Андрей Спину “Молдав улс Оросоос 1000 шоо метр хийг 450 ам.долларын үнээр худалдан авахаар боллоо” гэж мэдэгдэж байв.

Молдавын эдийн засгийн хүнд нөхцөл байдал болон ОХУ-ын Ерөнхийлөгчийн байр суурийг харгалзан хийн үнийг шинээр тогтоож өгөхийг Молдавын талаас удаа дараа хүссэний дагуу тус гэрээг байгуулжээ. Харин Газпромын зүгээс төлбөрийг хугацаанд нь хийх шаардлагыг Молдавын талд тавьжээ.

Ийнхүү арваннэгдүгээр сарын 22-ний өдөр хийгдэх байсан төлбөрийн ээлжит хугацааг хэтрүүлсэн тул Газпром гэрээний дагуу 48 цагийн дотор хийн нийлүүлэлтээ зогсоох ёстойг Куприянов онцлов. Мөн тэрбээр "Молдав гэрээгээр хүлээсэн үүргээ биелүүлээгүйд сэтгэл дундуур байна" гэжээ.

Газпром зах зээлийн нөхцөл байдал болон биржийн арилжааны үндсэн дээр байгалийн хийн үнийг тогтоосон ч Молдавын талаас илүү хөнгөлөлттэй үнэ санал болгохыг хүсч байгаа юм. Одоогийн байдлаар Молдавын хэрэглэгчид Газпромд 433 сая ам.долларын өртэй бөгөөд хугацаа хэтэрсэн төлбөрийг нэмж тооцвол нийт өрийн хэмжээ 709 сая ам.доллар болох аж. Талууд хөндлөнгийн хяналтаар энэ тоог тодорхой болгох тохиролцоонд хүрсэн байна.

ЭХ СУРВАЛЖ: TASS

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
3
ЗөвЗөв
3
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ХахаХаха
1
ГайхмаарГайхмаар
1
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

20 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Ovgon 2021-11-23 64.119.19.151

фашист оросын хулгайлсан буриад, байгаль нуур, тува, Енисейн сав газар, Алтайн хязгаар нутаг нийлээд одоогийн монгол улсын газар нутгаас том болдог юм шүү. фашист оросууд 70 жил монголыг колоничлож, манай 40000 өвөг дээдсийг маань хомроглон алж устгасан. харин сүүлийн 30 жил монголыг эдийн засгийн хоригт байлгаж, манай хөгжлийн бүх том төслийг гацааж, хорлон сүйтгэж өнөөгийн монголын зовлонгийн шалтгаан болоод байна. фашист орос сөнөтүгэй

Avatar

Зочин 2021-11-23 217.79.178.53

>>>>>> Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт — https://mysp.ac/50fjz

Avatar

Зочин 2021-11-23 202.9.46.44

М3 нь 1000 доллар хүрчээд байгаа хийгээ 450 доллараар авахаас илүү хөнгөлөлт гэж байх уу?! Бас дээрээс нь хөнгөлөхийг хүслээ ч гэх шиг!! Ккк. Улс байгуулж тоглож байгаа юм шиг ийм оронцог улсууд одоо больчихмоор юмаа!! Дээрээс нь Оросыгоо тувт муулаастай! Яана даа! Галдаа хийх түлшгүй хэдэн жил улс болж тоглох юм бол ?? Ккк.

Avatar

Ovgon 2021-11-23 64.119.19.151

танай фашист орос сөнөж үгүй болчуул оросыг тойрсон жижиг улсууд амар тайван жаргах гээд байна оросын элчингийн хөлсний бичээчээ

Avatar

Зочин 2021-11-23 66.181.184.138

ҮНЭГҮЙ ЮМ ГЭЖ ХААНА БАЙХ ВЭ ДЭЭ МОНГОЛД Л БАЙДАГ БАЙХ

Avatar

Orosuudiin zov.geree bol geree ch de. 2021-11-23 202.70.36.122

Moldabuud urid avsan vnee sariin daraa tolon geed evropiin birj deer 1000 evro bhad 450 dollar aar geree hiij abch bgaa ch odoo hvrtel vldsen 800 say dollar aa tolsongui l de. Hugatsaan onoodor duusaj bgaa ch de. Ingej bolohgui ch de.ingej baga vneer ogood bhad tolohgui bgaa ch dee.

Avatar

Mongol surgamj 2021-11-23 112.72.9.126

Oros diplomacy

Avatar

Tenegt 2021-11-23 202.70.36.122

Yun surgaj ch malaa. Bid zah zeeliin vneer orosoos neft binzenee abch bgaa. Mongoo yg told abdag asuudal bhgui za. Hvnii baraag abaad mongiig ogohgui bol ene chin shudarga boldog yum uu. Getel biznes bol itgeltsel deer bizdee.

Avatar

Зочин 2021-11-23 202.21.103.226

За тэгээд үнэгүй юм гэж байхгүй штэ. Хий хэрэглэмээр байгаа бол төлөх л болно.

Avatar

ЗОЧИН 2021-11-23 202.126.89.156

МОНГОЛООР ГАЗ ЯВБАЛ МОЛДАВААС Ч ДОР ДАРАМТАНД ОРНО !!! ӨӨРСДӨӨ ГҮЙЖ ОЧИЖ МӨНХИЙН ДАРАМТАНД ОРХЫГ ХҮСЭЖ БАЙГАА ЮМ БАЙЛГҮЙ ДЭЭ !!!

Avatar

Зочин 2021-11-23 202.126.88.61

Хэрэглэсэн бол мөнгөө төлөх нь зүй. Юун дарамт яриад байна даа. Газ ав гэж дарамтлах уу, яг яаж дарамтлах вэ?

Avatar

Зочин 2021-11-23 66.181.177.73

Оюу Толгойн гэрээ шиг юм хийж а**х вий дээ. Тэгээд дараа нь гэрээнээсээ буцах бүтэлгүй ажил хийх вий.

Avatar

зочин 2021-11-23 202.21.127.166

улс төржиж, үзэл сурталжихаасаа өмнө гэрээ гэдэг зүйл байдгийг мэдэх үү, гэрээнд заасан үүргээ биелүүлэхгүй бол бүх зүйл л гэрээгээр явна шдээ, гэтээл нөгөө орост дургүй гэсэн үзлээрээ л явах юм даа

Avatar

Зочин 2021-11-23 90.166.52.62

Bvh wm gereeniI daguu yavagddag bol orosuudyg buruutgaad bh wmgvi l dee. Hamgiin gol ni hiin hooloigoo uls turiin zevseg bolgoj ashiglaad bgaa ni awultai.

Avatar

Зочин 2021-11-23 90.166.56.161

Yaamai daa. Hvmvvs orosyn hiin hooloi yamar gai avch irehiig oilgoj ehelj bgaa ni mash sain hereg.

Avatar

иргэн 2021-11-23 192.82.92.114

Монголоор хийн хоолой явбал яг ийт түүх давтагдана

Avatar

Зочин 2021-11-23 202.179.21.193

Malaa bid yamar heregleh uu!!!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2021-11-23 64.119.21.127

Монгол Оросоос хоолойгоор хий аваад бас л нэмээд олон нээнтэг дарамтад орох юм бн даа.

Avatar

Bitgii buraad bai za. 2021-11-23 202.70.36.122

Mal min bid hii abah geegui bna. Mongotoi hyatad uls abch bgaa tul asuudalgui za. Zvgeer damjuulsanii toloo mongoo abaad l boloo doo.

Avatar

Зочин 2021-11-23 202.179.21.193

Uher gej bidnyg doromjildog etgeeduud bn

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж