"Засгийн газраас царцаах шийдвэрийг гаргах байх" | News.MN

"Засгийн газраас царцаах шийдвэрийг гаргах байх"

"Засгийн газраас царцаах шийдвэрийг гаргах байх"

"Засгийн газраас царцаах шийдвэрийг гаргах байх"

МАН-ын бүлгээс өнөөдөр /2021.11.22/ мэдээлэл хийж байна. Энэ үеэр МАН-ын бүлгийн дарга Д.Тогтохсүрэн “Бүлгийн хуралдаанаар хоёр асуудал хэлэлцсэн. Нэгдүгээрт, Газрын тосны бүтээгдэхүүний тухай хуульд нэмэлт, өөрчлөлт оруулах тухай хуулийн төсөл. Хоёрдугаарт, хот хөдөөгийн хөгжлийн тэнцвэрийг хангах, төвлөрлийг сааруулах, замын түгжрэлийг бууруулах хөтөлбөртэй танилцаж, гишүүд асуулт асууж, санал хэллээ. Засгийн газраас Газрын тосны бүтээгдэхүүний тухай хуульд нэмэлт, өөрчлөлт оруулах тухай хуулийн төслийг яаралтай өргөн барьсан. Бүлгийн хуралдаанаар асуудлыг авч хэлэлцээд хэлэлцэх эсэхийг дэмжсэн. Нийслэлийн түгжрэлийг бууруулах чиглэлд Засаг даргын Тамгын газар онцгой анхаарч ажиллаж байгаа талаар танилцууллаа. Цаашид автозам, зогсоол, нэвтрэх чадварыг сайжруулах чиглэлд хэрэгжүүлэх олон ажил байгаа юм байна. Бүлгийн хурлаар дээрх хөтөлбөрийг сонслоо. УИХ-д Нийслэлийн хөгжлийг дэмжих түр хороо бий. Иймд нийслэлээс хэрэгжүүлэх ажлуудыг шуурхай болгохын тулд түр хороо хамтарч ажиллах нь зүйтэй гэж үзлээ.

Энэ асуудлыг бүлгийн хурлаар яриагүй. УИХ-аас оруулсан асуудал биш Засгийн газраас оруулж ирсэн. Засгийн газар 2022 оны төсвийг өргөн барихдаа  Соёлын сайдын багцад оруулж ирсэн байна лээ. Үүнтэй холбоотой нийгмээс хүчтэй шүүмжлэл ирж байгаа. Түрүүн Ерөнхийлөгч, тодорхой хүмүүсийг дуудаж уулзаж чиглэл өгсөн. Тэрний дагуу энэ хөрөнгийг Засгийн газар царцаах нь зүйтэй гэдэг шийдвэрийг ойрын үед гаргая гэж байгаа юм байна лээ. Харин энэ хөрөнгийг өөр эрүүл мэндийн салбар луу чиглүүлэх нь зөв гэж үзэж байна. УИХ-аас дээрх асуудлаар  санал оруулаагүйг хариуцлагатай хэлье. Царцаана гэдэг нь Засгийн газраас санхүүжилт хийхгүй гэсэн үг. Засгийн газар өөрөө төсвийн хуулийн нэмэлт өөрчлөлтийг өргөн барьж шийдвэрлэх юм” гэв.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
4
ЗөвЗөв
3
ТэнэглэлТэнэглэл
3
БурууБуруу
2
ХахаХаха
2
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

32 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-11-22 192.82.93.11

Hotod bbarigdsan ene olon goi gangan baishinguudiin gadnah hashaag avch hayaval zamiin tugjrel baga ch gesen buurna daa. nitiin ezemshliin zam talbaig neeh hashaalj hureeleh durtai atsnuud

Avatar

мөнхөө 2021-11-22 103.9.90.130

гандан хийд чинь баян биздээ.бүх хамбууд нийлээд наад бурханаа хийгээч дээ.юун улсын мөнгөөр барих.одоо царцаана гэдэг чинь дараа нь гэсгээгээд барина гэсэн үг.царцаах биш бүүр цуцлах хэрэгтэй

Avatar

зочин 2021-11-22 192.82.81.57

Соёлын сайд нь өөрийн багцдаа байгаа хөшөөний төсвийг үзээгүй гэдэг овоохон тэнэг хүн юм даа. Наадах чинь төсвийн тодотгол хийхгүйгээр царцаачихдаг асуудал биш Оюун-эрдэнэ сайдаа. Хуулиа гууль болгохгээгүй юм бол УИХ гишүүдийн карманий 4,0 тэрбумтайгаа хамт өөрчлөлт оруул. УИХ гишүүдийн 4,0 тэрбум бол төсвөөс хулгай хийх нэг арга билээ. Ажлын гүйцэтгэлийн баримтыг шалгавал 4,0 тэрбумаас 1,0 тэрбум нь гишүүний карманд орно шүүдээ гэж боддог.

Avatar

Зураач Лондон 2021-11-22 87.80.155.6

УИХ-ын гшүүд Төсвөө уншдаггүй юм байна л даа! Улс орны тухайн жилийн амьдрал хөгжлийг шийддэг хамгийн гол Хууль шүү дээ! Сайд нарын төсвийг багцаар нь батлаад явчихдагюм байна… Бид ийм л хариуцлагагүй хүмүүсийг сонгоод байна, бодоцгооё !

Avatar

Зочин 2021-11-22 185.220.100.254

>>>>>> Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт — https://mysp.ac/50fjz

Avatar

Зочин 2021-11-22 192.82.71.194

Төмсөн толгойт.

Avatar

Засаг төр тэнэг бол түмэн олны зовлон 2021-11-22 139.5.217.85

Заяасан хань тэнэг бол ганц биеийн зовлон. Р.ЧОЙНОМ.

Avatar

Зочин 2021-11-22 103.57.95.24

Улсын төсвийн төслийг ард түмнээр хэлэлцүүлье. Тэгэхгүй сонгуульд ялсан нэр дор 76 хүүхэлдэй татвар төлөгчдийн мөнгөөр тоглож дуусах нь

Avatar

Зочин 2021-11-22 103.57.95.24

МАН-ыг бүлгийн дарга гэдэг манагар амьтан чинь улсын төсвийн хуулийн төслийг уншаагүй баталчихсан дурак байна шдээ. Хэл ам гараад ирэхээр Соёлын сайдын багц дотор байж8 Засгийн гаар царцаана гэж тэнэгтэв. Зүй нь Тогтохсүрэн мал УИХ-ын танхим ийм зүйл байж болохгүй гэж хянан хэлэлцэх үүрэгтэй хүн.

Avatar

Zochin 2021-11-22 192.82.67.126

Ene asuudal gej zamin tugjreliin tuhai bicheed bnu,er oilgosongui

Avatar

А 2021-11-22 66.181.185.55

Монгол улсад төсөв, хөрөнгө оруулалтын ямар ч төлөвлөлт, судалгаа алга,

Avatar

Bold o 2021-11-22 66.181.188.182

Ман 30 жил төр барьсан шүү…мангарын ….долоогчоо. АН нам 4 хөн жилд бүтээн байгуулалтыг яаж хийдгийг мангаруудад жинхэнэ хичээл заасан даа..30 жил төр бариад энэ улс орныг ямар болгосон оо хар даа мангарууд аа..долоогчоо…Даргынхаа ордоны цонхийг хааж байгааг магтаад л мангарын долоогчоо..

Avatar

Зочин 2021-11-22 66.181.191.129

Төрийн сэнтийд суусан хэдэн эрхэмүүдийг өрөвдөх юм. Ямар үйлийн үртэй амьтад юм бол доо зайлуул. Өөрсдийнх нь үйлийн үр удмыг нь зовоох цаг ч айсуу бололтой , яана даа

Avatar

ИРГЭН 2021-11-22 202.9.46.196

сургууль, цэцэрлэг, эмнэлэг, үйлдвэрээс бусад бүх барилгыг зогсоож, эрүүл мэндийн салбарт өг.төрийн захиргааны албаа 50% цомхотго. төсвийн байгууллагууд ресторанд ойгоо тэмдэглээд, хэдэн саяар архидаад байгааг мэдэж бна уу??? бид 30 гаруй жил шав тавьж, хөшөө, суварга босголоо, сүм хийд барьлаа, шоудлаа, хуралдлаа, хэрэлдлээ, гадаадад туршлага судалж зугааллаа, монгол улс хөгжсөнгүй. гэтэл бидэнтэй адилхан түвшинд байсан улсууд хөгжөөд гүйцэгдэхээ байлаа. үүнд ямар учир бна вэ ????

Avatar

зочин 2021-11-22 124.158.70.160

зөв бичлээ, ярих нь сайхан, хийх нь үлгэр, үл үзэгдэх хөгжил, үнэхээр биед мэдрэгдэх өлөн гэдэс,шудрага зүйл алга гэж хүн болгон яриад байхад энэ засаг төр минь анхаарч үздэггүй энд коронаар хүн үхлээайзайлуул хууч өвчтэй учр яалтай билээ.тэндч хүн аллаа л гэнэ.нийгмийн амьдарлын зүй тогтолгэнэ . яалтай билээ прокурор баахан гэмтнүүдийг хянаад ялыг эдлүүл ядарсанард түмнийг хохироосон байна гээд шүүхрүү явуулдаг ,шүүгч ямарч гэмгүй хүн байжээ гээд суллаад явуулчихдаг.хэн ньзөв бэ.хөөрхий шүүгч

Avatar

Зочин 2021-11-22 122.201.22.143

Та нар улсын гэгдэж буй хэдэн эмнэлгүүдээр ороод аль нэг палатанд нь хэвтээд үздээ. Бохир заваан ямар ч тохь тухгүй, бараг сэтгэлээр унаад өөр өвчин тусахаар тийм л газар байдаг. Эхлээд үүнийгээ цэгцэлж хүний төлөө ажил болго! Мөн нөгөө түлэнхийн төвийн барилга яалаа!!! Энэ мэт асуудлаа шийдчихээд дараа нь хөшөөгөө барь!!!

Avatar

Засаг төр тэнэг бол түмэн олны зовлон 2021-11-22 139.5.217.85

Заяасан хань тэнэг бол ганц биеийн зовлон. Р.ЧОЙНОМ. Ямар үнэн үг хэлж вэ Агуу найрагч маань.

Та нар яагаад ийм харалган юм бэ ???

Avatar

Зочин 2021-11-22 202.126.88.129

Том хулгай нь амархан баригдлаа.

Avatar

зочин 2021-11-22 203.217.139.240

Номинд хамаагүй. Дэд сайд Архитектор Батбаярын хийсэн ажил шүү дээ.

Avatar

Зочин 2021-11-22 202.131.231.86

Nomin hudalch!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

зочин 2021-11-22 124.158.70.160

Номин сайд юу мэдэж юу хийнэ гэж итгэсэн хэрэг вэ Баян хүний эрхийн тэнэг охиноор сайд тавьчихаад хэнд ашигтай гэж вэ ард бид аргаа брах юмдаа

Avatar

Иргэн 2021-11-22 139.5.217.86

Цаг үеэ олоогүй хөрөнгө оруулалт. Хөшөө босгох ч яахав буруутгаад байх юм алга. Гэхдээ эдийн засаг хүндэрсэн, эмнэлэг нь хүрэлцээгүй энэ цаг үед ийм юм хийж болохгүй ээ. Хэдэн эмнэлэг, үйлдвэр, өвлийн зориулалттай халаалттай хүлэмжийн аж ахуйнууд байгуулвал ажлын байр бий болж, дотооддоо хэрэгцээт юмнуудаа хийж чаддаг болно байхаа

Avatar

Зочин 2021-11-22 66.181.188.142

Цаг үеэ олоогүй гээд л хойш тавиад байвал ажил хэзээ ч бүтэхгүй.Үүний нэг шалгарсан жишээ бол манай монгол улс. Бидний зан төрх.. Бүх зүйлийг хойш тавьж залхуурсаар байгаад, дэлхийн хамгийн хоцрогдсон арчаагүй орны нэг болчихсон. Хэрэв социализмын үед манай оронд ЗХУ туслаагүй бол бид одоо ямар байдалтай байх байсан бол оо.Араг үүрч аргал цуглуулсан гуйлгачингууд ч байх байсан биз..Одоо ч гэсэн үнэндээ юу ч хийж чадахгүй хирнээ хоёр хөрш гүрнээ доромжилж таахалзсан хүмүүс байна.

Avatar

Зочин 2021-11-22 124.158.67.76

chi uhsnee hiigeed heniig umuuruud bga mal ve? unuudur udriin hooloo arai gj olj bga humuus olon bhd iim hushuu ene ter gd bj bolohguishd. ter hushuu yag ymr uureg guitsetgeh uu ene uls orni hugjild?

Avatar

Зочин 2021-11-22 202.131.238.114

Дандаа эргэж буцсан шийдвэр, ард түмнээ доромжилсон шийдвэр гаргана. Бидэнд мэдэгдсэн нь энэ хөшөө болохоос биш өөр нууц бидэнд мэдэгдээгүй ямар их үүнтэй адил хөшөө нтр гэсэн хэрэггүй, үр ашиггүй хөрөнгө оруулалтууд байгаа болдоо ой гутаж байна. Ийм ч төр засагтай байх гэж 🙁

Avatar

Зочин 2021-11-22 66.181.188.142

Ой гутмаар нөхөд бол харин АН-ын хулгайчууд.Чи өөрөө өөрөөсөө ой гутах хэрэгтэй.Монголын хөрөнгийг 30 жил цусалж,монголчуудыг 30 жил мөлжиж байгаа та нарыг иргэд мэдэхгүй гэж бодоо юу.

Avatar

Зочин 2021-11-22 66.181.188.142

Соёл урлаг, үзвэр үйлчилгээний газар ,хөшөө дурсгал барьж байгуулах, бүтээн босгохыг нийгмийн зүгээс учиргүй эсэргүүцээд байгаа зүйл байхгүй. Ийм эсргүүцэлийг АН-ын зарим нөхөд л зориуд санаачилж,ард иргэдийн дургүйцлийг төр барьж буй МАН-ын эсрэг хандуулах үйл ажиллагаандаа л ашиглаж байна.Бусад оронд ийм, үзэж харах соёл дурсгал,үзвэр үйлчилгээ,амралт зугаалгын газар маш их,иймээс л тийшээ жуулчид цувдаг биз.Гэтэл манайд юу ч үгүй,үүнийг бага багаар жил бүр буй болгох хэрэгтэй юм биш үү.

Avatar

Зочин 2021-11-22 66.181.188.142

Жишээ нь Лондоныг хар.Төв хэсэг нь тэр чигээр хөшөө дурсгал сүндэрлэсэн.Газар сайгүй цэцэрлэг сад ногоорч цэцэглэсэн. Үүх түүх, үүүсэл хөгжлийг нь үлгэр мэт сурталчлаад. Үзэсгэлэнгийн бүхэл цогцолбор мэт болгосон байна. Гэтэл бид ганц хоёр хөшөө дурсгал барьж босгохыг үзэн ядаж эсэргүүцээд ,улс төржиж ,бие биендээ дайсагнаж, өөр хоорондоо мэрэлцэн,эх орноо сайн сайхан болгох боломжоо чөдөрлөж хойш чангаагаад л..Гадаадынханд үзүүлэх юм бидэнд ер хир байна ув.Тэд юу үзэхээр манайд ирдэг юм бол

Avatar

Баагий 2021-11-22 192.82.84.40

5 аар бария гэхэд 32 оор барь гэнэ дээ.Дурак минь

Avatar

Зочин 2021-11-22 103.26.194.126

Uhshirsen erguu kommmunist neg ih hushuu dursgaliig meddeg hun bolj gene chinii nam chini mongold baisan 700 garan sum hiidiig ustgaad gazartai tegshleed hayachihsan tegeed ta nariin bosgoson shavar barimaliig uzeh geed gadnaas humuus ireh yam uu uher kommunist

Avatar

Зочин 2021-11-22 103.26.194.126

Erguu malnuud ahiad l buruu shiidver idej uuhaa bodoh yam naad hurunguuruu sumdad maliin garaltai tuuhii ed bolovsruulah jijig dund uildveruud bariachee ingehgui bol ene uls oron chini hugjihgui 100 jiliin daraa bahi baidgaaraa l bh ni

Avatar

Зочин 2021-11-22 66.181.166.134

teneg ym chin heniig huuraad bgnbe, zasgiin gazar n demjeed ulsin ih hurlaad bataldag bzde. er n ene ulsin ih hurlin heden mal ene tusul ene teree umnu n unshdaggui zugeer batalchihdag ymuu.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж