Статистик: Мах, ногооны үнэ өсөв | News.MN

Статистик: Мах, ногооны үнэ өсөв

Статистик: Мах, ногооны үнэ өсөв

Статистик: Мах, ногооны үнэ өсөв

Нийслэлийн статистикийн газраас долоо хоног бүр өргөн хэрэглээний хүнсний барааны үнийн судалгааг танилцуулдаг. Тус газрын ажиглалтаар махны үнэ дунджаар 100 төгрөгөөр нэмэгдсэн бол ногооны үнэ ч бас өссөн дүнтэй байна.

Махны дундаж үнэ      

Энэ сарын гуравдугаар долоо хоногт хонины ястай мах килограмм (кг) нь дунджаар 10870 төгрөгийн үнэтэй байгаа бол үхрийн ястай мах кг нь дунджаар 13556 төгрөгийн үнэтэй байна. Үхрийн ястай махны үнэ өмнөх долоо хоногтой харьцуулахад 0.8 хувиар буюу 113 төгрөгөөр нэмэгджээ. Мөн хонины мах 1 хувиар буюу 107 төгрөгөөр өссөн байна. Тухайлбал, үхрийн мах “Хүчит шонхор”, “Хархорин” захад хамгийн хямд буюу дунджаар 11500 төгрөг байгаа бол “Саруул” захад хамгийн үнэтэй буюу 16500 төгрөгөөр зарагдаж байна. Мөн хонины мах “Хүчит шонхор” захад кг нь 8700 төгрөг, “Саруул” захад 14000 төгрөгийн үнэтэй байгаа юм.

ГУРИЛЫН ҮНЭ 

Нийслэлийн хүнсний томоохон зах, дэлгүүрт “Алтан тариа” савласан нэг кг гурилын үнэ дээд зэрэг нь 1500-1800 төгрөгийн үнэтэй байна. Тодруулбал,

  • Нэгдүгээр зэргийнх 1300-1600 төгрөг
  • Хоёрдугаар зэргийнх 969-1200 төгрөгийн үнэтэй байна.

Хүнсний ногооны үнэ

Ногооны үнэ дунджаар 5.5 хувиар нэмэгджээ. Тодруулбал, монгол төмс кг нь 1061 төгрөг бол монгол лууван 6.9 хувиар өсч, кг нь 2729 төгрөг, монгол байцаа 8.3 хувиар өсч, 2192 төгрөгийн үнэтэй байгаа аж. Харин бусад ногооны үнэ тогтвортой байна.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
3
ХарамсалтайХарамсалтай
3
БурууБуруу
0
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ТэнэглэлТэнэглэл
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

16 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-11-21 202.126.88.134

Бид тариаланчидаа бодоод 1 кг гурилаа 5000 болгомоор байна. Харин талх аа 25000 бллгомоор байна. Яагаад гэвэл манай нам дараагийн сонгуульд ялах мөнгөтэй болмоор байна.

Avatar

Зочин 2021-11-21 202.126.88.134

Ер нь манай дэд бүтэц муу арилжааны зах зээлийг хөгжүүлээгүй хэдхэн саяулаа ихэнх нь хөдөөнөөс махаа гэрээсээ идэш мэтээр авдаг нь МАН -манай намд таалагдаагүй хот руу мах оруулах маш дургүй байна
Бид хориглож байгаад үнээ маш ихээр нэмж дэлхийн зах зээлийн үнэд хүргэнэ. Монгол Мах маш их үнэтэй. Энэ нь УБ ийн хүмүүст хамаагүй биш УБ г бээжин шиг болгох нь манай зорилт болой

Avatar

Зочин 2021-11-21 202.126.88.134

Бензины үнийг ч бид чөлөөлнө бид та нарын тансаг хэрэглээг хязгаарлана. Буруу үрүүлтэй машиныг МАН хориглоно . Манай намд үргэлж таатай хандаарай ирээдүй эвгүй шүү.

Avatar

Зочин 2021-11-21 202.126.88.134

, Манай нам ер нь юмны үнийг хариуцахгүй Төрийн хяналттай зах зээлийг чухалчилна шүү дээ. Хүрэл сүх. Одоо хохь чинь улам нэмэгдэх болно. Манай нам болон гишүүд маань баяжисны дараа та нар хоолондоо тавтай ордог болно. Улам нэмэгдээсэй. МАН МАНСҮНЭболтугай

Avatar

Зочин 2021-11-21 59.153.114.41

НЭГ ширхэг МАНАН гишүүн шиг санаж байна. Махны үнэ 100 мянга болж байж МУ хөгжинө гэж… Эрээнд 30-40 мянгаар мах идэж байхад энд 16000 мах үнэтэй байна гэж ИХ- дээр ярьж байсан. Ийм улсаа толгой дээрээ тахичихсан улс хөгжих дэвших тухай бодоод ч хэрэггүй. Харин нэг өглөө сэрэхд битгий л ХУЖААД зарчихаасай билээ гэж залбирхаас….

Avatar

Лорд 2021-11-21 64.119.18.52

70 сая малтай. З сая хүнтэй. Тэнэг эдийн засагч хүртэл махны үнэ дээд тал нь 5000 төгрөг байна гэж бодмоорсон. Энэ яагаад байдаг юм болоо? Юундаа байна аа? Нарийн ногоо ч яахав. Урдаас орж ирдэг.

Avatar

Зочин 2021-11-21 217.114.215.134

!!!!!!!!!!! Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт — https://mysp.ac/50fjz

Avatar

Зочин 2021-11-21 64.119.17.226

Битгий худлаа ш** пиздаа,г***й минь.

Avatar

ХУД-ийн иргэн Ш.Раднаа 2021-11-21 103.26.195.245

Би өнгөрсөн бүтэн сайнд Хүчит шонхор захаас идшээ авсан. ХЯЗААЛАН ЭР ХОНИНЫ ГУЛУУЗ МАХ КГ-ЫГ НЬ 7400 ТӨГРӨГӨӨР, ЭР ШҮДЛЭНГИЙН ӨРӨӨЛ МАХЫГ КГ-ЫГ НЬ 8400 ТӨГРӨГӨӨР АВСАН. Энэ бол боломжийн үнэ шүү. Манай хэвлэл мэдээллийнхэн махны үнэ өсөхөөр шуугилдаад, үнэ нь буурахаар чимээгүй байх юм. Ямар ухаантай юм болдоо.

Avatar

Зочин 2021-11-21 103.229.122.11

Хятадын хил хаагдсан явдал махны үнэд нөлөөлөх ёсгүй л баймаар юм даа??

Avatar

Зочин 2021-11-21 66.181.180.18

Хэнд гомдоллох вээ дээ.тө бидний л сонголт.сонгогдсон хүмүүсийн тэдний ахан дүүс л энэ хугацаанд баяжина бид улам ядуурна.энэ ыидний л сонголт байлаа ш дээ.цар тахалын үёд жагсаж шүүмжилж ч чадахгүй.тавилан гаа бид тависаан..

Avatar