ЭМЯ: Хүнд хүмүүсийн тоо цөөрч, нас баралт буурчээ | News.MN

ЭМЯ: Хүнд хүмүүсийн тоо цөөрч, нас баралт буурчээ

COVID-19

ЭМЯ: Хүнд хүмүүсийн тоо цөөрч, нас баралт буурчээ

ЭМЯ: Хүнд хүмүүсийн тоо цөөрч, нас баралт буурчээ

Эрүүл мэндийн яамны ээлжит тоон мэдээллийг хүргэе. 


Сүүлийн 24 цагт Covid-19-ийн 595 тохиолдол батлагдсан байна. Үүнээс нийслэл хотод 383, орон нутагт 212 тохиолдол бүртгэгджээ. Халдварын улмаас 6 хүн нас барсан бөгөөд 41-60 насны хоёр, 61-80 насны дөрвөн хүн нэн хүнд хэлбэрээр өөд болсон байна.

Эмнэлэгт хэвтэн эмчлүүлж байгаа хүмүүсийн биеийн байдлыг авч үзвэл:

  • Хөнгөн-3595
  • Хүндэвтэр-4106
  • Хүнд-1129
  • Нэн хүнд-202

Сүүлийн 24 цагийн байдлаар 9032 хүн хэвтэн эмчлүүлж байна. Үүнээс 1561 нь хүүхэд, 392 нь жирэмсэн эх байгаа ажээ.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
4
ХарамсалтайХарамсалтай
1
ХахаХаха
1
БурууБуруу
0
ЗөвЗөв
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ТэнэглэлТэнэглэл
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

10 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Bolormaa 2021-11-19 98.206.171.17

Durgui hurchihlee!

Avatar

hatuu hul horio togtoo 2021-11-19 202.21.107.116

vaktsiniihaa3 dahi 4,5 dahi tundaa bugdiig ni hamruulah heregtwi.vaktsind 100 % hamragdaj duustal hatuuhul horio togtoohiig mongolchuud shaardaj bna.bayar naadmiig oiriin 10-20n jildee twmdeglhgui baihheregtei

Avatar

Зочин 2021-11-19 185.220.102.243

** Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт — https://mysp.ac/50fjz

Avatar

humuusiig tsugluulhaaa bolimoor bn 2021-11-19 103.10.20.198

toogoo darj heldeg boloo yudaa chaavaas

Avatar

Зочин 2021-11-19 192.82.78.115

Тайвшрах болоогүй.Европын орнууд .ОХУ-д ковидын халдвар их, нас баралт буураагүй, халдварын давлагаа сэргэсэн байдалтай байна.Дархлаа сэргээх 3 дэх тунд өргөн хамарч, дэглэм сайн барья. Үүнээс манай эдийн засаг бизнес сэргэх, хил гааль нээгдэх, иргэдийн амьдрал хэвийн болох эсэх нь шалтгаална.

Avatar

хүннү 2021-11-19 202.55.188.45

Нэг сайхан өдөр “нас барсан хүн байхгүй байна” гэсэн мэдээ сонсохыг хүлээж сууна. Энэ л үед нь дэглэмээ сайн барих хэрэгтэй. Элдэв баяр ёслол, хурал цуглаанаа түр хойшлуулах хэрэгтэй.

Avatar

Bolormaa 2021-11-19 98.206.171.17

Yagshd! Nas barah hun oldohgui baina gechih voice de!

Avatar

Зочин 2021-11-19 68.249.160.193

eviidee miny mglchuud bur yadarchihaj

Avatar

Bolormaa 2021-11-19 98.206.171.17

Yah gej nadaar oroldson yum nodnin urjnan 2 anhaaruulsaar baital ain! Elchin said saidiin yamduud emch nar hoyoroo 9n uyeeree nasaaraa buruutgaj nuglee uurtsgee! Ediin zasag chinj muudaj ur huuhduud chini bugd uhaan muutai mulguu boltsgoono!

Avatar

Bolormaa 2021-11-19 98.206.171.17

Gadaad hariltsaany yam gaj emch naraa l haraatsgaa!

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж