Фото: Беларусь-Польшийн хил дээр үүссэн цагаачдын хямрал | News.MN

Фото: Беларусь-Польшийн хил дээр үүссэн цагаачдын хямрал

Фото: Беларусь-Польшийн хил дээр үүссэн цагаачдын хямрал

Фото: Беларусь-Польшийн хил дээр үүссэн цагаачдын хямрал

Польш болон Беларусь улсын хил дээр олон мянган цагаач иргэн гацаад байна. Цагаач гэр бүлүүд гадаа хасах хэмийн хүйтэнд бага насны хүүхдүүдээ дагуулан ирсэн ч Польшийн засгийн газар хууль бус цагаачдыг хил нэвтрүүлэхээс татгалзаж буй. Улмаар Польшийн талаас хилийн харуул хамгаалалтаа нэмж 12,000 цэргийг тараан байршуулжээ. Польш болон Европын холбооны зүгээс олон зуун цагаачийг Ойрхи-Дорнод, Азийн орнуудаас зохион байгуулалтайгаар зөөвөрлөн авчирч, цагаачдын хямралыг зохиомлоор үүсгэж байна гэж хардан буруутгаж байна.

ЭХ СУРВАЛЖ: CNN

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
11
ХарамсалтайХарамсалтай
1
ХахаХаха
1
ГайхмаарГайхмаар
1
ТэнэглэлТэнэглэл
0
ЗөвЗөв
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

34 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

ard tumen 2021-11-16 184.144.55.230

ПОЛЬШ БОЛОН АЛЬ Ч ОРНЫ ЗӨВ САЙН XАШРААЖ САРЬСАН XОНШООРЫГ НЬ ТАС ЦОXИX ХЭРЭГТЭЙ, ЦАГААЧИД ГЭДЭГ ЧИНЬ ШИЙДЧИXСЭН УЛС НҮҮР ӨГВӨЛ б**с ӨГНӨ !!!

Avatar

zochin 2021-11-16 184.144.55.230

Xүний нутаг бараадаx хүсэл нь аяндаа унтрана даа, ийм маягаар царай өгөхгүй байвал хэн ирэx вэ !!!

Avatar

Монгол улсын иргэн 2021-11-16 202.9.46.86

Польш улс зөв шийдэж эх орон, ард түмнээ хамгаалж байна. Бадарчин явсан газар балагтай гэдэг эртний үг ямар үнэн бэ гэдэг цагаачдыг сууршуулсан улс оронд гарч байгаа гэмт хэргээр батлагдаж байна. Ялангуяа харууд, хазаарууд хамгийн муухай хүмүүс. Цусанд нь шингэсэн аймшгий зантай хүмүүс. Аймаар аймаар.

Avatar

21 2021-11-16 202.55.191.130

HUMUUNLEG EUROPCHUUDIIN BODIT TSARAI

Avatar

Ts 2021-11-16 202.126.90.29

Orosiig dagaad oodolson uls gej bnuu? Esgii gertei mongol baisan baih. Odoo ogson avsnaa ardaa uldeegeed arai ooroor yaviildaa

Avatar

Зочин 2021-11-16 188.126.94.102

====== Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт — https://mysp.ac/50fjz

Avatar

ҮНЭН 2021-11-16 64.119.19.169

БЕЛАРУСУУД ОДОО ҮЙЛ ЛАЙГАА ӨӨРСДӨӨ ЭДЭЛДЭЭ ПОЛШУУД БҮҮ НУТАГТАА ОРУУЛ ЛУК ТЭЖЭЭНЭ БИЗ ХАХА

Avatar

Зочин 2021-11-16 192.82.73.246

БЕЛОРУСЬ ОЙРХ ДОРНОДЫН ИРГЭДИЙГ НУТАГТАА ВИЗГҮЙ НЭВТРҮҮЛДЭГ ҮЙЛИЙНХЭЭ ТӨЛӨӨ ДОРВИТОЙ АРГА ХЭМЖЭЭ АВАХ ЁСТОЙ ШҮҮ ДЭЭ. ГЭТЭЛ ӨГӨР КОММУНИСТ ЗӨНӨГ А.ЛУКАШЕНКО ЮУ Ч ХИЙГҮЙ БАЙНА.

Avatar

Оноч 2021-11-16 66.181.161.49

Беларусь ойрх дорнодын иргэдийг визгүй авдаг юм уу? за шалгаадхий… аа үгүй юм бнаа… визгүй бол биш юм бна… визийн ярилцлагад ордог юм бна… тэгэхээр баахан виза бол өгч. Та нар ийм энгийн юман дээр худлаа шаахаа л больчих. тэгвэл арай бодьтой болно. троллоо гэж боловсрол бхгүй.

Avatar

ҮНЭН 2021-11-16 64.119.19.169

ЧИ Ч ЁСТОЙ Я Н Х А Н Ы ТАРХИТАЙ г***й ЮМ ДАА ХАХА ОНОЧ ОО

Avatar

123 2021-11-16 192.82.74.73

Зураг дээрээс хархад белорусь үндсэтэн гэхээр хүн харагдахгүй байна. Цыганууд, эсвэл лалын дүрвэгчид байх магадлал өндөр харагдна

Avatar

Оноч 2021-11-16 66.181.161.49

Ээ та нар арай ч дээ. Беларусын амьдралын түвшин, Польшийн амьдралын түвшинг л статистик х****л ойлгочихдог бололдоо. Беларус нь нэг хүнд оногдох GDP нь 15 мянга оросоос илүү байгаа улс Польш-руу дүрвэлээ юу? Нөгөө үхэн хатан очсон польш нь зайлуул 20 мянга л байгаашдээ. Чи бод л доо. Хятад 10 мянга болчлоо. 4 мянгатай монголоос массаараа дүрвээд бна уу. цццц….

Avatar

Иргэн 2021-11-16 202.126.90.63

Хүүхдүүд л өрөвдөлтэй юм, энэ хүн төрөлхтөн ер нь хаашаа л яваад байна даа.

Avatar

Оноч 2021-11-16 66.181.160.39

Сирийн цагаачид Туркээр дамждаг, газар дундын тэнгисээс шууд завиарь орж ирдэг байсан. Одоо Орос, Украйн, Беларусиар дамжин ЕХ-руу орох гэж зүтгэж бна. Үүнд баруун Оросыг шууд бургуутгалаа. Бараг л та нар зохион байгууллаа гээд шууд хэлээд байх юм. Туркээр дамждаг байхад Турк-д чинь хэдэн тербумын тусламж үзүүлдэг байсан биздээ. Наад хавьдаа хадгал, тогтоон барь гээд. Өөрийн нутаг дээр цагаач авчирч хямрал үүсгэнэ гэж байх уу.

Avatar

Зочин 2021-11-16 107.117.172.28

Гибридная война гэдэг чинь л энэ шүү дээ…..

Avatar

ҮНЭН 2021-11-16 64.119.19.169

ОНОЧ Г И Ч И Й МИНЬ ЮМ БОДДОГГҮЙ ТАРХИАР ЯАНАА ЧИ Л А Л А Р А А

Avatar

Зочин 2021-11-16 103.212.119.110

Пүүтлэрийг дагавал могойн хорлолд өртөнөө гэж энэ дээ😂😂😂

Avatar

Зочин 2021-11-16 192.82.81.116

Тэнэг сэтгэгдэл бичих юм.Орос зөөвөрлөөд БЕЛАРУСийн хил дээр авчраад байгаа юм уу.Бараг оросдоо үлддэг нь дээр юм байгаа биз дээ Өчүүхэн тахиан тархи юм аа.хэ хэ

Avatar

Зочин 2021-11-16 59.153.112.108

naad hurliiz hujaa chin ogt oilgohgui baij orosiig bvh yumand muulij baidag n**** bgaa yumaa..

Avatar

Зочин 2021-11-16 103.212.119.110

Пүүтлээрийг дагавал могойн хорлол гэж хэн нэгэн энэ хэдэн арабуудад айлдаагүй юм бхдаа

Avatar

Зочин 2021-11-16 202.131.245.243

Чамайг дагавал л ёстой жинхэнэ могойн хорлол шүү дээ, xyжaa пиздa минь.

Avatar

Мх 2021-11-16 64.119.29.63

ЕВРОП ӨӨРСДИЙНХӨӨ ШИДСЭН ЧУЛУУНД ӨӨРСДӨӨ ОНОГДОЖ, ЕВРОП ТИВ АРАБУУДАД ЭЗЛЭГДЭНЭ ГЭЖ БОЛГАРЫН АЛДАРТ ЗӨНЧ ВАНГА НЭГЭНТЭЭ ХЭЛСЭН БАЙДАГ САНААНД ОРЧИХЛОО… АРАБУУДЫГ, ЯЛАНГУЯА ИРАК, ЛИВИ ГЭСЭН ТҮВШИН, ТАЙВАН АМГАЛАН АМЬДАРЧ БАЙСАН УЛСУУДЫГ ТҮЙВЭЭЖ ХАЯЧИХААД ОДОО ҮР ДАГАВАР НЬ ЭНЭ.

Avatar

Зочин 2021-11-16 103.229.122.11

"хардан буруутгаж байгаа" гэсэн атлаа Хэнийг??? ОХУ, Белорусын эсрэг Барууны орнуудын э/з хоригийн эсрэг арга хэмжээ болгон Путин, Лукашенко нарын зохион байгуулсан операци гэж хэвлэлүүд бичиж байгаа?!!! Аэрофлот, Белавиа онгоцоор ойрх дорнодоос дүрвэгчдийг зөөвөрлөн Беларус-Польшийн хил дээр авчирч, Польшийн эсрэг турхирч байна гээд байгаа?!!

Avatar

Зочин 2021-11-16 103.229.122.11

https://www.youtube.com/watch?v=kiQYMWsAlvg – ??

Avatar

Зочин 2021-11-16 202.131.245.243

Турк, украйны авиа компаниуд л дүрвэгсдийг Беларусь руу зөөгөөд байгаа юм байх чинь билээ.

Avatar

Зочин 2021-11-16 107.117.172.28

Оросын АЭРОФЛОТ,Беларусийн БЕЛАВИА гэсэн 2 компани л зөөгөөд байгаа юм бишүү? ЕХ энэ 2 компанид хориг арга хэмжээ авах гэж байна шүү дээ….угаасаа наадуул чинь дүрвэгсэд цагаачид ч биш Герман улс хүрэх гэж зуучлагчдад их мөнгө төлсөн Беларусийн жуулчны визтэй нөхдүүд л юм байхчүүлээ

Avatar

oorsdoo baruuniihan dampuuran za. harin hyatad solongos yponii kompaniud agariig ezlej aban daa. 2021-11-16 59.153.112.108

orosiin esereg horig hemjee abch hezee ch chadagui evropiinhon chin. hervee horigt tavibal orosuud hariu arga hemjee abch bvh evropiin agaar teever orosiig toirch nisen gevel dampuuranaa. azi ruu ypon solongos hyatad ochiin tuld orosoor dairahgui yaj niseh be dee. chi gazariin zurag haraad burj bai hoo..

Avatar

Зочин 2021-11-16 107.117.172.28

Оросууд агаарын хөлгүүдийг дамжин өнгөрүүлснийхээ хөлсөнд олдог олон сая доллар,еврогийн орлогоо алдана шүү дээ….мөнгө бүхнээс хүчтэй

0 1
Avatar

Зочин 2021-11-16 103.229.122.11

Беларуссийн Засгийн газар эдгээр дүрвэгчдийг Польшийн хил дээр аваачиж бужигнуулахын тулд хүн тус бүрт (!!) 14,000$ төлж Анкара-аар дамжуулан БЕЛАВИА-ийн онгоцоор зөөж авчирсан гэдэг мэдээ байна?!! (https://www.youtube.com/watch?v=kiQYMWsAlvg&t=273s)

Avatar

Зочин 2021-11-16 202.131.245.243

Яг хэн зөөвөрлөн авчирч байгаа юм бэ?

Avatar

Зочин 2021-11-16 107.117.172.28

Оросууд

Avatar

Зочин 2021-11-16 202.131.245.243

Турк, украйны авиа компаниуд л дүрвэгсдийг Беларусь руу зөөгөөд байгаа юм байх чинь билээ. Худалч хар хог вэ?

Avatar

oy 2021-11-16 132.194.33.148

1

Avatar