Д.Ганбат: Койныг зохицуулах хуулиа яаралтай батлаач ээ | News.MN

Д.Ганбат: Койныг зохицуулах хуулиа яаралтай батлаач ээ

Д.Ганбат: Койныг зохицуулах хуулиа яаралтай батлаач ээ

Д.Ганбат: Койныг зохицуулах хуулиа яаралтай батлаач ээ

УИХ дахь Ардчилсан намын бүлгээс өнөөдөр (2021.11.15) мэдээлэл хийв.


УИХ дахь АН-ын бүлгийн дарга Д.Ганбат “Бүлгийн хурлаар хоёр асуудал хэлэлцлээ. Жолоочийн даатгалын тухай хуулийн шинэчилсэн найруулгын төсөл, жагсаал цуглаан хийх журмын тухай хуульд нэмэлт өөрчлөлт оруулах талаар ярилцав.

Энэ долоо хоногт УИХ-ын чуулганаар мөнгөний бодлогыг хэлэлцэнэ. Үүнтэй холбоотой койнд зохицуулалт хэрэгтэйг бид хэлж байгаа юм. Хоёр их наяд төгрөг, албан бусаар найман их наяд төгрөг койнд орчихсон байна. Энэ бол ард түмний мөнгө. Үүнийг хянах, зохицуулах хуулиа яаралтай батлаач ээ. Энэ их мөнгийг дараа нь хариуцахгүй гэж яриад байж болохгүй.

Мөн сая шахуу жолоочтой болчихсон байна. Хэдийгээр хувийн хэвшлийг дэмжих хэрэгтэй ч хууль эрх зүйн орчныг сайжруулах хэрэгтэй. Даатгалын 17 компани ажилладаг гэсэн мэдээлэл бий. Гэхдээ Засгийн газрын байр суурь ойлгомжгүй байна. Сангийн сайд нь дэмжихгүйгээ илэрхийлсэн. Тиймээс байр сууриа тодорхой болгох хэрэгтэй байна.

Үндсэн хуульд Монгол Улсын иргэн үзэл бодлоо илэрхийлэх эрхтэй гэж заасан байдаг. Гэтэл жагсаал цуглаан хийх тухай хуулийг нарийвчлан зохицуулахгүй бол энэ маягаараа даамжирвал цагдаа, иргэдийн хооронд эмх замбараагүй байдал гарах эрсдэл үүсч байна. Иймд АН-ын бүлгээс хуулийн төсөл боловсруулах, нээлттэй хэлэлцүүлэг явуулах талаар судалгаа хийж байна. Нээлттэй сонсгол хийхээр гишүүдийн гарын үсгийг цуглуулж байна. Нийт 35 гишүүн дэмжиж, гарын үсэг зурсан” гэлээ.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
3
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ЗөвЗөв
1
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ХахаХаха
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

16 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-11-15 192.82.70.173

Ккк.Энэ мангарт нээрээ хэлээд өгдөг ойр дотны хүмүүс , авгай хүүхэд энтр гэж байдгүй юм байхдаа! Үзэгдэх харагдах болгондоо тэ нэгтсээр байгаад энэ амьтан бүүр дууслаа!! Энэ ер нь сургууль соёлын мөр хөөсөн хүн үү??

Avatar

Зочин 2021-11-15 185.220.101.61

!!!!!!!! Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт — https://mysp.ac/50fjz

Avatar

Zochin 2021-11-15 202.126.89.194

Ха ха энэ бидон бүлгийн даргаасаа хөөгдөөгүй юмуу жинхэн алай салбадай мэдрэл нөхөр өөрийн гэсэн толгой үүнд бна уу эхнэр хүүхэд баймаар л юм хэлдгүй л юм байхдаа кк өөр шиг нь мэдрэл бхоо даа

Avatar

Зочин 2021-11-15 64.119.17.54

ПИТАНКОЙН ГЭЖ ЛАЙТАЙ ЮМ ГАРЧ ИРЭХ ГЭЖ БАЙНА АА ЦААН ЧИНЬ

Avatar

Зочин 2021-11-15 103.26.195.213

Коиныг улс зохицуулж удирдах гээд хэрэггүй. Шаардлагатай бол Монголд хориглосон хууль гаргахад л болно.

Коин-той тоглож байгаа хүмүүс өөрсдөө бүх эрсдэл, хариуцлагаа хүлээх шаардлагатай.

Avatar

Зочин 2021-11-15 202.21.97.30

КОИНЫ ХУУЛИЙГ БАТЛАХГҮЙ УДААШРУУЛЖ БАЙГАА НЬ МОНГОЛООС МӨНГӨ ГАДАГШАА УРСАХЫГ ДЭМЖИЖ БАЙГАА ГЭСЭН ҮГ ШҮҮ…

Avatar

Зочин 2021-11-15 192.82.70.173

Энэ халтар бяданы оролцохгүй юм гэж алга аа! Мэдэхгүй чадахгүй юм гэж байхгүй болтой юм! Ккк. Бас болоогүй ээ! Бидэнд ардчилалын сургаал хайрлана! Даян дэлхиН ардчилалын төлөө нойргүй хоноостой!!

Avatar

Zochin 2021-11-15 147.161.192.106

Нэгэнт л хууль нь байхгүй байхад өөрсдөө сайн дураараа койн авч эрсдэлд орж байна. Төр хариуцлага хүлээхгүй гэдэг хууль гаргадаг юм уу хаашаа юм.

Avatar

Зочин 2021-11-15 193.176.84.142

Дотоодын хэдэн койн биржийг хаалаа гээд ямар ч нөлөөгүй ш дээ. Гадны бирж руу л урсаад гарчихна. Алдахаа хүрвэл гадаад дотоодын бирж дээр байх нь ялгаагүй.

Avatar

Ард түмэн 2021-11-15 103.10.23.134

Виртуаль хөрөнгийн хуулийг батлах хэрэгтэй.Зохицуулалтыг ойлгомжтой, бас нээлттэй болгох хэрэгтэй.Дэлхийн улс орнууд технологийн дэвшил рүү шилжиж байхад бид ухраад яахав.Монголд явагдаж байгаа виртулаь хөрөнгүүд гадаад руу гарах хэрэгтэй.Яваандаа банк нь байгаад ББСБ-га ломбард, гэх мэт нь алга болох байх.Аль хэдийн монгол койны үйл ажиллагаа явцан зогсоох хаах боломж байхгүй.

Avatar

Шууд хорь 2021-11-15 192.82.77.118

Хятад аль хэдийн хорьсон

Avatar

Zochin 2021-11-15 202.55.183.108

Naad coin ii huulia harin ch eserguitsej baij. Irgediinhee mungiig hamgaalah um bish uu.

Avatar

Зочин 2021-11-15 203.91.115.50

энэ г***й бидонкойн гаргана гэсэнүүдээ.

Avatar

зочин 2021-11-15 66.181.160.113

Койны хуулийг нэн даруй яаралтай батлаач ээ УИХ-ын даргаа.Энэ чинь ядуурсан монголын ард түмнээ /мөнгөний үржихүйн хүрдээр явдаг/ луйварт өртөнө гэдгийг Монголчууд маань мэдэхгүй хошуурах юм.Мөнгөө өсгөх магадлал 30%-иас/нийт ороцогчдын/ хэтрэхгүй шүү дээ.Тэгээд өөрсдөө алдачихаад,наймаалчихаад эргээд наад тэнэгүүд чинь улс руугаа дайрна шүү дээ. Нэн яаралтай хуулиа гарга.

Avatar

ШИЙДВЭР ГАРГАГЧДАД УЛАМЖЛАХ НЬ 2021-11-15 103.111.68.51

ЭНЭ БИДОН ГАНБАТ АРГАГҮЙ Л ТЭНЭГ ГАР ЮМ ДАА МОНГОЛД КОЙН ГАРГААД ХЭН ХОЖИХ ЮМ. МОНГОЛ КОЙН ГЭЖ ДЭЛХИЙД ГАРЧ ОЛОН УЛСЫН ЗАХААС МОНГОЛД МӨНГӨ ОРЖ ИРЭХГҮЙ Л БОЛ ЭНЭ ТЭНЭГЛЭЛ ШҮҮ ДЭЭ. МОНГОЛД БОЛ ХЯЛБАР АРГААР МӨНГӨ ОЛОХ ГЭЖ БОДОЖ СЭТГЭСЭН ХҮМҮҮСИЙН ЭХЛЭЛ НЬ Л МӨНГӨ ХОЖИЖ ДАРААГИЙНХАА ХҮМҮҮСИЙГ ШУЛНА КОЙН БОЛ ПИРАМИД ХЭЛБЭРИЙН МӨНГӨНИЙ ЛУЙВАР ШҮҮ ДЭЭ.

Avatar

Зочин 2021-11-15 197.210.71.219

Мөнгөний төлөө бөөрөө зарах зөв газраа хайж байгаа, мөн эрүүл саруул хэвээр байгаа хүмүүст зориулж Fortis эмнэлэгтэй холбоо барина уу, бид таны бөөрийг 760,000 доллараар худалдаж авдаг. Та санхүүгийн бэрхшээлийг даван туулсан хэвээр байна уу? Та бөөрийг 760,000 доллараар зарж, маш эрүүл хэвээр байх болно
[fortis.hospital.in@gmail.com]

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж