Ирэх жилээс хүүхдийн мөнгөний 50 хувийг төр хадгална | News.MN

Ирэх жилээс хүүхдийн мөнгөний 50 хувийг төр хадгална

Ирэх жилээс хүүхдийн мөнгөний 50 хувийг төр хадгална

Ирэх жилээс хүүхдийн мөнгөний 50 хувийг төр хадгална

Хүүхдэд сар бүр олгодог 100 мянган төгрөгийг зогсоохгүй гэдгээ Засгийн газар мэдэгдсэн. Хүүхдийн мөнгийг 20 мянган төгрөгөөс 100 мянган төгрөг болгон нэмсний дараа Монгол Улсын нийт хүүхдийн тоо 1.2-1.3 сая болж, богино хугацаанд өссөн байна. Ирэх онд улсын төсвөөс халамжид гурван их наяд төгрөг зарцуулна. Үүний 1.4 их наяд төгрөг нь хүүхдийн мөнгө. Гэхдээ хүүхдийн мөнгийг 2022 оны долдугаар сараас эхлэн тодорхой хувийг бэлнээр, тодорхой хувийг тухайн хүүхдийн хадгаламж руу шилжүүлэх замаар олгоно. Учир нь тус  мөнгөөр амьдарч байгаа маш олон айл өрх байдаг тул  олголтыг шууд зогсоохгүйгээр хадгаламж хэлбэр рүү шилжих, цаашлаад хүүхдийн ирээдүйд нь хөрөнгө оруулалт болгох бодлого Засгийн газар баримталж буй юм.

Монгол Улсын Засгийн газраас 2021 оны есдүгээр сарын 30-ны өдөр өргөн барьсан Монгол Улсын 2022 оны төсвийн тухай, Нийгмийн даатгалын сангийн 2022 оны төсвийн тухай, Эрүүл мэндийн даатгалын сангийн 2022 оны төсвийн тухай, Ирээдүйн өв сангийн 2022 оны төсвийн тухай хуулийн төслүүдийг УИХ-ын намрын чуулганы нэгдсэн хуралдаанаар хэлэлцэн өчигдөр (2021.11.12) баталсан.

Хүүхдэд хуримтлалын ач тусыг багаас нь ойлгуулж, санхүүгийн баталгаатай, мэдлэг боловсролтой иргэн болж төлөвшүүлэх зорилгоор “Хуримтлалтай хүүхэд” хөтөлбөрийг ирэх оноос эхлүүлэх бөгөөд 2022 онд хүүхэд бүр Ирээдүйн өв сангаар баталгаажсан, сар бүр 100 мянган төгрөгөөр арвижих хуримтлалын  данстай болохоор боллоо. Цар тахлын нөлөө бүрэн арилаагүй шилжилтийн хугацаанд бага дунд орлоготой өрхүүд орлогын эрсдэлд орж болзошгүй тул хуримтлалд бүрэн шилжих бодлогыг үе шаттайгаар хэрэгжүүлнэ.

Хүүхдийн эцэг, эх, хууль ёсны асран хамгаалагч хэрвээ хүсвэл Төрийн сан дахь хүүхдийн хуримтлалын дансанд сар бүр төвлөрөх мөнгөн хадгаламжийн тодорхой хувийг бэлнээр авах боломж олгож байна. Тухайлбал, 2022 оны нэгдүгээр сарын 1-нээс долдугаар сарын 1-ний өдрийг хүртэл хугацаанд хүсвэл сар бүрийн хуримтлалаа 100 хувь, долдугаар сарын 1-ний өдрөөс 2022 оныг дуустал хугацаанд 50 хувь бэлнээр авах эрхтэй байна.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
19
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ХахаХаха
1
БурууБуруу
0
ЗөвЗөв
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

25 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-11-13 122.201.22.146

Манайхаас бусад даган дуурайх гээд мууг нь дуурайчихдаг орнуудад маань төрд хэн гарч хэн бууж байсан эдийн засаг санхүү мөнгө хадгалалт гэх мөнгөний бодлого нь хэзээд тогтвортой хэн ч хөндөшгүй байдаг Гэтэл төр гарангуутаа л аль халаасанд юу байна гараа дүрж хувааж авах юм төрд гарагсад мөнгөнд хүршгүй байх систем яаралтай тогтоох

Avatar

зочин 2021-11-13 122.201.22.146

Төр нь идчих вий дээ Хэцүүвтэрхэн л төртэй шүү дээ

Avatar

Зочин 2021-11-13 66.181.161.15

ЯГ ХАДГАЛАХ БАЙХДАА. Ккккк . ЧОНОНД МАХАА ХАДГАЛУУЛААД БАЙЖ ДЭЭ. ЯАЧИХСАН Ч НООМОЙ АРД ТҮМЭН ГЭЖ ИЙМ БАЙДЫН. ЦУС ОЙРТОЛТЫН СИНДРОМ Ч ЫМ УУ ?

Avatar

Зочин 2021-11-13 185.31.175.252

!!!!!! Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт — https://mysp.ac/50fjz

Avatar

Зочин 2021-11-13 66.181.160.95

Төр хадаглана гэдэг ёстой худлаа. Нэг нам гарч ирээд л нөгөөх нь хүчингүй. Маш олон удаа эргэж буцсан шийдэл гаргаж байгаа.

Avatar

Зочин 2021-11-13 103.229.120.12

Odoo huuhdiin mongo husah ni bas neg bankind hiij mongo huuleh ni muu l******d

Avatar

ард түмэн 2021-11-13 64.119.22.209

банк даипуурч бна гэх нэрийдлээр төр барьж бгха намууд хамтарё хулгай хтйгээд монгужльдаа аштгладаг бхнкны эзнийг худлаа шоронд хийж жүжиглээд тэгээл кино дуусдаг энэ бол бүр сонгууль болгоны өмнө жишиг болж тогтлоо

Avatar

zochin 2021-11-13 64.119.22.209

чононд хонь хадгалуулах нь дэээ төр хөмгийн муу менежер дээр нь төрд ажиллаж бга хүмүүс хулгайч

Avatar

Зочин 2021-11-13 66.181.190.178

ТӨР ТЭГЭЭД ТЭР ХҮНИЙ МӨНГИЙГ ХҮЧЭЭР ӨӨРТӨӨ БАЙРШУУЛААД ДАРАА НЬ ГАРАХ ХАНШИЙН ЭРСДЛИЙГ НӨХӨН САНХҮҮЖҮҮЛЭХ ЁСТОЙ ШҮҮ.. НЭГ ЖИЛИЙН ДАРАА ТӨГРӨГИЙН ХАНШ НАВС УНАХАДТҮҮНИЙ ХАНШИЙН ЗӨРҮҮГ ТӨР НӨХӨН ТӨЛӨХГҮЙ БОЛ АРД ТҮМЭН ЗҮГЭЭР БАЙХГҮЙ БАЙХАА

Avatar

Зочин 2021-11-13 112.72.9.170

bas neg bankind hiigeed bank ni dampuuraad duusah baihdaa

Avatar

Зочин 2021-11-13 192.82.78.115

МАН санжүүлтээ авилгаар бус хүүхдийн мөнгө, бусад даатгалын мөнгийг банкихд байрлуулж баруун солгойгүй цацаж дуусгэж эргүүлэн төлөх боломжгүй болонгуут банкаа дампуулдаг Хүүкийн туршлагаар явах уу? Оюун-Эрдэнийн хүмүүжүүлэн өсгөж бойжуулсан Хэнтий чигийн гарвалтай гоё нэртэй олон ТББ байгуулгаар дамжуулж зүсийг хувираад авах шиэн хувилбар бий

Avatar

Зочин 2021-11-13 202.126.88.237

Луйварчин төр чи хадгалж харагдаач. Нөгөө Ундармаа билүү, Сумъяа билүү банкнууддаа хадгалуулах уу? Үгүй гэвэл чи юу гэхэв??

Avatar

Зочин 2021-11-13 202.179.27.168

ӨНӨӨДРИЙН АСУУДАЛ ТҮГЖРЭЛ УТАА. ҮҮНИЙГ 20-30ЖИЛИЙН ӨМНӨӨС ТООЦОЖ ТОЙРЧ ГАРЧ ЧАДААГҮЙ ҮЕ ҮЕИЙН ҮХҮҮЛ ТААРСАН ХУЛГАЙЧ НАР. ИРЭЭДҮЙН АСУУДАЛ АЖИЛЛАХ ХҮЧНИЙ ХОМСДОЛ ЦЭВЭР УС ЗЭРЭГ БАЙХ БОЛНО. ГЭТЭЛ ӨНӨӨДӨР НЭГ ХЭСЭГ НЬ ӨВӨГ ДЭЭДСИЙН ҮЛДЭЭСЭН БАЯЛГЫН ОРЛОГОО ШИНЭЭР ТӨРӨХ ХҮҮХЭД БАГАЧУУДААС ХАРАМЛАЖ БҮҮ ТӨРҮҮЛ ХЭРЭГГҮЙ ГЭХ ӨНГӨ АЯС БИЧИЖ. ИЙМ ХАРАЛГАН АРЧААГҮЙ ХАР Х ҮҮРНҮҮД ҮХЭЖ ДАЛД ОРООСОЙ.

Avatar

Зочин 2021-11-13 202.179.27.168

ЮМНЫ ҮНЭ ИНГЭЖ ӨСӨХИЙН БОЛ ОДОО ХУРААСАН 50000 ТӨГ ИРЭЭДҮЙД ХЭДЭН САЯ БОЛЛОО Ч ТЭР ҮЕД ГАНЦ ЖИЛИЙН СУРГАЛТЫН ТӨЛБӨР Ч БОЛЖ ЧАДАХГҮЙ. ОЮУТАН БОЛОХДОО ХЭДЭН ХУВЦАС АВААЛ ДУУСНА БИЗ. УТГАГҮЙ. НЭГ БОЛ ӨГ. НЭГ БОЛ ӨГӨЛГҮЙГЭЭР ТӨР ТЭР ТӨМӨР ЗАМ БОЛОН БОЛОВСРУУЛАХ ҮЙЛДВЭРҮҮДЭЭ ГҮЙЦЭЭ БАРЬ.

Avatar

МОНГОЛ УЛСАД 4-Р ТУНГИЙН ВАКИНЫ НӨӨЦ БИЙ ЮУ ??? 2021-11-13 202.126.88.157

📌МАШ ЗӨВ. Тэр хадгаламжнаас нь Эцэг Эхчүүд Гэрийхэн нь Авч Хэрэглэхгүй байх л чухал бнадаа.
📌 Ингэхэд Монгол улс Вакцины 4-р тунгийн Нөөцтэй юу ⁉️ 2022 оныг яажшуухан давнааа ⁉️

Avatar

Зочин 2021-11-13 202.55.188.99

Хохь нь ээ, МАНгас чинь сонгуульд зарцуулсан иргэдэд тараасан менгее ингэж суутгаж авдгым за. НДШ нэмэх, МСУТ 200к хуримтлуулах, хуухдийн 100к хуримтлуулах, …, гэх мэтээр янз бурийн аргаар ард иргэдээс суутгаж авна за. Одоо удахгуй тог ус дулааны телбер нэмэгдэнэ, бас НОАТ 10% – 15% болж нэмэгдэнэ. Баяртайгаар хулээж авцгаа даа менгеер саналаа худалдсан оркуудаа!!!

Avatar

иргэн 2021-11-13 202.179.26.69

Төр яаж ийгээд Татвар төлөгчидынхөө мөнгөнөөс Хулгайлах арга_ энэ ЗГ үе үеийн ЗГ-даас хамгийн Өлөн ЗГ,,,,

Avatar

зочин 2021-11-13 103.111.68.3

Энэ халамжаа болих хэрэгтэй. Хүүхэд гаргасан бол эцэг эх нь өөрсдөө тэжээх ёстой, бүү давруул!!!
Харин ч зогсоовол зөвхөн халамжийн мөнгө авах гэж төрүүлж байгаа хүүхдийн тоо багасна.

Avatar

Хариулт 2021-11-13 192.82.85.224

Хүүхдийн мөнгө бол Монгол улсын төрийн хар хайрцагны бодлого.Хүн амаа өсгөх бодлого юм.103.111.68.3.Чиний хармаанаас гараагүй.300 сая хүнтэй АМЕРИК хөгжилтэй герман,франц,финланд ч хүртэл өгдөг юм.Тэнгээ бусдад бүү гайхуул.

Avatar

Зочин 2021-11-13 66.181.191.147

Naad huuhedee gudamjind usgu, tegeed ter ajilah huchiig chin harii!

Avatar

иргэн 2021-11-13 76.123.139.230

Ковидоор далимдуулж түр 80 мянгыг нэмээ биз дээ, авилгачидаа. Одоо буцаагаад хэвэнд нь 20 мянгад нь оруул. Тархины тураалт бэртэгчин монголчуудад хүүхдүүдээ өөрсдөө тэжээ гэсэн шаардлага тавь.

Avatar

зочин 2021-11-13 103.111.68.3

Яг зөв!!!

Avatar

s 2021-11-13 202.126.88.35

bas neg undarmaa garj ireed alga bolhono l dee

Avatar

Иргэн 2021-11-13 202.126.90.115

Хүүхдийн мөнгө байж л байг л дээ.Харин ч нэмэх ёстой.

Avatar

Зочин 2021-11-13 66.181.161.24

Нд хадгалж чадахгүй байж бас 50 хувийн хувааж идэхнүү

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж