Энхтайваны гүүрэн дээр ноцтой осол гарч, автобус доош унажээ | News.MN

Энхтайваны гүүрэн дээр ноцтой осол гарч, автобус доош унажээ

Энхтайваны гүүрэн дээр ноцтой осол гарч, автобус доош унажээ

Энхтайваны гүүрэн дээр ноцтой осол гарч, автобус доош унажээ

Энхтайваны гүүрнээс автобус унасан зам тээврийн ноцтой осол өнөөдөр /2021.11.12/ 22:10 цагийн үед гарлаа. Тээврийн цагдаагийн алба ослын газар ажиллаж байгаа бөгөөд автобус болон мөргөлдсөн машинд жолоочдоос өөр хүн байгаагүй аж. Жолоочдын биеийн байдал хэвийн бөгөөд одоогоор урьдчилсан дүгнэлт хийх боломжгүй гэдгийг хэллээ.

Тээврийн цагдаагийн албаны жижүүрийн шуурхай удирдлагын албанаас өгсөн мэлээллээр осол хурд хэтрүүлснээс болж гарсан гэж шууд дүгнэх боломжгүй гэлээ. Хэргийг газрын дүгнэлтийг бид тодруулж хүргэх болно.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
9
ХарамсалтайХарамсалтай
6
ГайхмаарГайхмаар
4
ТэнэглэлТэнэглэл
4
БурууБуруу
3
ХахаХаха
1
ЗөвЗөв
1
ХөөрхөнХөөрхөн
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

16 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-11-12 202.9.40.201

Жолооч нар гэж бичнэ. жолоочид энэ тэр арай шүү!!!!

Avatar

Зочин 2021-11-12 107.115.243.35

Ерөнхий боловсролын дунд сургуульд Монгол хэл Уран зохиолын хичээлийн цагийг нэмэгдүүлмээр юм дээрээс нь бүх Их дээд сургуулиуд,Коллеж,МСҮТ төвүүдийн сургалтын программд эссэ зохион бичлэг,илтгэх урлаг,уран уншлага гэх мэтийн хичээлийг заавал оруулмаар байна…тэгэхгүй бол АЯЛГУУ САЙХАН МОНГОЛ ХЭЛ МААНЬ…..МОНЦАМЭ-гийн МОДОН ХЭЛ болж дууслаа

Avatar

Irgen 2021-11-12 24.13.36.85

Hunii ami ersdeegui ni yamaadai!

Avatar

Зочин 2021-11-12 66.181.187.221

Шөнө орой арай дэндүү хурдлаад байдаг юмаа!! Энэ гүүр нарийдаад байдаг болцон бн лээ!! 19 60 онд Хитад тусламжаар барьж өгсөн юм гэсэн!!

Avatar

Зочин 2021-11-12 66.181.161.50

шене орой естой дураараа хурдтай явдаг да согтуу машин барьсан хумуусийн бур ендер торгууль тавьж,эрхийг нь 5-6.жилээр хасдаг болмоор байнаа.едер болгон шахуу 90-120 хун согтуугаар машин барьж баригддаг шуу дэ. тэгвэл ч замын тугжрэл сайхан буурна да

Avatar

Зочин 2021-11-12 66.181.161.89

Энхтайвны гүүр , УБ-ын гол гүүр гэхэд арай л нарийдаад байгаа юм да .

Avatar

Badarch taxar 2021-11-12 202.126.89.217

Гүүрэн дээрээс автус унасан маш ховор тохиолдолд тэр нь дотроо хүнгүй байгаад байхдаа яахав дэ

Avatar

Зочин 2021-11-12 192.82.69.99

Жолоочдоос ч шэх шиг. Бичиг үсэгт тайлагдаагүй амьтнаар хэдэн өгүүлбэр шүү ухаантай юм бичүүлж тавихаа болино байгаа. Уншигчдад доромжтой юм бэ!

Avatar

Уншигч 2021-11-12 150.129.143.138

Жолооч нараас гээд олон тоон дээр нэр үгийг хувиргаад бичиж чадахгүй хүн бас мэдээ бэлтгэнэ, сэтгүүлч хийнэ гэнэ шүү.

Avatar

Г 2021-11-12 192.82.76.216

Жолооч нарын гэнэ болор дуран минь

Avatar

зочин 2021-11-12 66.181.191.52

Хашлага даваад уу? эсхүл хашлагаа сэтлээд үү?
Автобус өндрийн харайлт хийсэн юм биш үү?

Avatar

Зочин 2021-11-12 202.21.98.238

Жолооч гэдэг үг яагаад олон тоон дээр жолоочид болчихов? хахахха

Avatar

Зочин 2021-11-12 64.119.17.254

Энэ юу ч биш, үүнээс бүр аймаар юм бичдэг болоод байгаа шдээ!! Сэтгүүлч бэлтгэдэг сургуульд монгол хэлний зөв бичгийн дүрэм заадаг болмоор байнаа!!!

Avatar

Зочин 2021-11-12 91.250.242.12

Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт — https://mysp.ac/50fjz

Avatar