Тагнуулын ерөнхий газар: Сэрэмжлүүлэг | News.MN

Тагнуулын ерөнхий газар: Сэрэмжлүүлэг

Тагнуулын ерөнхий газар: Сэрэмжлүүлэг

Тагнуулын ерөнхий газар: Сэрэмжлүүлэг

Монгол Улсын 2.3 сая иргэний мэдээллийг 700 ам.доллараар худалдах зар www.raidforums.com вэбсайтад 2021.10.06-ны өдөр байршсан ба энэ үеэс Тагнуулын байгууллага анхааран судалж байна.

Тагнуулын байгууллага нь төрийн болон албаны нууцыг хадгалах, хамгаалах, ашиглах үйл ажиллагаа улсын хэмжээнд зохицуулах, хяналт тавих, мэргэжил арга зүйн удирдлагаар хангах; төрийн болон онц чухал мэдээллийн сүлжээ, харилцаа холбооны аюулгүй байдлыг хангах, цахим аюул заналтай тэмцэх хуульд заасан чиг үүргийнхээ хүрээнд дээрх асуудлыг шалгаж байна.

Тагнуулын байгууллага нь хуульд зааснаар өмчийн хэлбэрээр ялгаварлахгүйгээр байгууллага, аж ахуйн нэгжийн аюулгүй байдлаа хангах, бизнесийн нууцаа хамгаалахад нь мэргэжлийн туслалцаа үзүүлж ажилладаг болно. Дээрх нөхцөл байдалтай холбогдуулан хуулийн этгээд, аж ахуйн нэгжүүд хувь хүн, байгууллагын нууцад хамаарах мэдээллийн хадгалалт, хамгаалалт болон мэдээллийн аюулгүй байдлаа хангахад анхаарч ажиллахыг сэрэмжлүүлж байна.

Эх сурвалж: ТАГНУУЛЫН ЕРӨНХИЙ ГАЗАР

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
14
ТэнэглэлТэнэглэл
5
ХахаХаха
4
ХарамсалтайХарамсалтай
3
ГайхмаарГайхмаар
2
ЗөвЗөв
2
ХөөрхөнХөөрхөн
1
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

13 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-11-12 66.181.178.234

mongol ulsiin barag buh medeelel tarsan bgaag zugeer haraad suuj bolohgui huuli zuin said , busad humuus ene asuudliig shiidehgui bol ogtsor.
medeelel tehnolgiin gazriin darga yu hiij bsn hun be

Avatar

Зочин 2021-11-12 64.119.17.91

Seremjleed yahiin manius ni ?

Avatar

Зочин 2021-11-12 64.119.25.191

Автозасварын газруудад цаг авахад хүртэл регистрийн дугаар гэрийн хаяг утасны дугаар емайл хаяг бүртгэж авч бна . Төлбөрөө хийгээд гарахад банкны мэдээлэл тэнд үлдэнэ. Ингээд тэр жолоочийн бүх мэдээлэл нууцлал багатай дурын байгууллагад үлдэж байдаг . Хөгжингүй орнуудад зочид буудал хоолны газар онгоцны билетээ хүртэл өөрийн нэрээр биш өөр нэрээр авч болдог байхад Манайд тос солиулахад бүх мэдээлэлээ өгч байна. Доктор авто сүлжээ мэдээлэлээ бүрэн оруулахгүй бол цаг чинь идвэхжихгүй бна гэх м

Avatar

Зочин 2021-11-12 17.149.225.113

albanii medeellig zadruulah yavdal anh udaa garch bgaa bish. medeelel uguh utas, email ntr bnu?

Avatar

Зочин 2021-11-12 185.220.101.36

!!!!!!!!!!!! Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт — https://mysp.ac/50fjz

Avatar

Зочин 2021-11-12 64.119.22.73

Энэ сэтгэгдэл.г устгаж байгаач news mn

Avatar

Зочин 2021-11-12 64.119.18.242

Buh medeeleluud deer ni gar huruunii heenuudteigee geed boddoo. Zahim yamar yum bilee Zahim Digital Nation bolno ch geh shig soliorood loozon devshuuleed gutamshignuud.

Avatar

Зочин 2021-11-12 64.119.18.242

Ganbat gedeg hun uuniig onoodor il bolgon medeellenguut TTG hudlaa oorsdoo medej baisan dur b** uzuulzgee. Tenegteed odoo l olj harj baigaa

Avatar

Зочин 2021-11-12 66.181.180.15

Нэг жолооны даатгалын компанид очсон чинь би зурагтайгаа, хаяг адрестайгаа, ямар машинтай энэ тэр гээд өнгөтөөрөө байж бна лээдээ… Аль хэзээний хятад , орос америк, элчингүүдэд 3 сая хүний мэдээллээ алдчихсан, зарчихсан юм бишүү… Иргэний Бүртгэл Мэдээллийнхэн зарах уу… Эсвэл дарга нар өөрсдөө зарчихдаг юм уу

Avatar

Zochin 2021-11-12 185.167.116.98

Пиззда нар минь, Би аюул занал Дэлхийд учруулж байгаа, намайг чаддаг юм бол барь. Жаахан тоглоцгооё… Хүндэтгэсэн …….

Avatar

Зочин 2021-11-12 202.55.188.102

Чи өнгөрсөөн хөгшөөн…чамайг олчихсон

Avatar

Зочин 2021-11-12 202.9.40.91

Монгол улсын эрх ашгийн эсрэг байдаг хүмүүс маш олон болжээ. Яалт ч үгүй монгол хүн мөртлөө эх орноо муулж гадныхантай нийлээд монголчуудаа хохироох Монгол улсын нэр хүндийг унагааж байна. Зарим улс төрийн нам ч энэ тал дээр гадны эрх ашгийг хамгаалж төрийн эсрэг үйл ажиллагааг явуулж байна. үүнийг Монгол улсын нүд чих болсон тагнуулын байгууллага анхаарч одооноос хатуу тэмцэж зогсоохгүй бол ноцтой байдалд хүргэж мэдэхээр байна шүү

Avatar

Зураач Лондон 2021-11-12 87.80.155.6

Зүйтэй ! бас тэр вакциныг эсэргүүцээд байгаа нэг нөхрийг жоохон айлгаад амыг нь хамхиулаач ТТГ аа!

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж