Б.Дэлгэрсайхан: Энэ бол худлаа мэдээлэл | News.MN

Б.Дэлгэрсайхан: Энэ бол худлаа мэдээлэл

Б.Дэлгэрсайхан: Энэ бол худлаа мэдээлэл

Б.Дэлгэрсайхан: Энэ бол худлаа мэдээлэл

НЭМЭЛТ:

УИХ-ын гишүүн Б.Дэлгэрсайхан сэтгүүлчдийн асуултад хариулахдаа "Хятадын зам гүүрийн компанитай би холбоогүй. Тэр хүнийг танихгүй. Цагдаагийн байгууллага шалгаж байгаа болохоор эцсийн шийдвэр нь гарахыг хүлээе. Би хөл гар муутай, таягтай олон сар явж байна. Тийм байж яаж хүн зодох вэ дээ, та нар харж байгаа биз дээ. Энэ бол худлаа мэдээлэл" гэв.

МЭДЭЭЛЛИЙГ ШАЛГАЖ БАЙНА ГЭВ

УИХ-ын гишүүн Б.Дэлгэрсайхан БНХАУ-ын иргэнийг зодсон тухай мэдээлэл хэвлэлээр гарч эхэллээ. Уг мэдээлэлд “Зам гүүрийн ХХ товчоон” нэртэй Хятад компанийн инженер Ч-г УИХ-ын гишүүн Б.Дэлгэрсайхан “Теди” төвийн урд талын оффистоо дуудаж, биед нь халдсан гэх мэдээлэл гараад буй юм.

Энэ талаар Цагдаагийн ерөнхий газрын Хэвлэл мэдээллийн төвийн дарга, хурандаа Б.Баатархүүгээс тодруулахад "Уг мэдээллийг шалгаж байна" гэсэн товчхон хариулт өгөв.

Мөн Б.Дэлгэрсайхан гишүүний ойрын эх сурвалжаас тодруулахад “Б.Дэлгэрсайхан гишүүн уржигдар шилбэ нь өвдөөд, суга таягтай явж байсан. Хаа хамаагүй шууд хүнд гар хүрэх хүн биш” гэсэн мэдээлэл өглөө.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
9
ХахаХаха
3
ХарамсалтайХарамсалтай
2
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ЗөвЗөв
1
ГайхмаарГайхмаар
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

44 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

БҮТЭХГҮЙ ЭЭ ... 2021-11-12 202.179.25.42

3 ХОНОГИЙН ДАРАА …. ГИШҮҮНИЙ ХӨЛИЙГ ГЯТАД ИНЖЕНЕР ГЭМТЭЭЖЭЭ …. ГЭЖ МЭДЭЭЛНЭ …

Avatar

Зочин 2021-11-12 66.181.178.206

Хөл гар муутай таягтай гэжийшд тэхээр яаж хүн зодохы таягаараа юу

Avatar

Уншигч 2021-11-12 202.9.46.141

Боловсрол мэдлэггүй зодоонч, дээрэмчин , зэрлэг дарга нар ард иргэдийг залхааж байна шүү. Бүтээж байгуулсан бүхнийг буулгаж, дээрэмдэж, ил далд идэж ууж 3 сая хүн туйлдаж байна

Avatar

Зочин 2021-11-12 202.131.225.197

хүний хөл рүү өшиглөөд өөрийнхөө шилбийг гэмтээсэн юм бишүү.

Avatar

Зочин 2021-11-12 185.220.101.36

= Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт — https://mysp.ac/50fjz

Avatar

Зочин 2021-11-12 66.181.177.9

zuv zuger baihad n hun gutgene gej baihgui l dee ymar negen argaar zodson l baij taaraa

Avatar

Зочин 2021-11-12 134.122.88.114

ОРОСЖСОН ӨВӨӨ ДЭЭР ҮЕ ШИГЭЭ МОНГОЛЧУУД МАНЬ ХҮНИЙГ ХУЖААГ ЗОДЛОО ГЭЭД МАГТАЖ ШҮТНЭ ГЭЭД АНДУУРЧИХАЖ.

Avatar

Заагч 2021-11-12 202.9.47.46

Хог вирус гамингуудыг няцлаад хаяах хэрэгтэй хог данжаад юу вэ?

Avatar

Заагч 2021-11-12 202.9.47.46

Чи юугаа мэддэг юм хог вирус хятад хаягдалаа.

Avatar

Зочин 2021-11-12 167.172.37.143

Айж бултах байсан юм бол анхнаасаа яах гэж зодсон юм?

Avatar

Зочин 2021-11-12 66.181.165.189

Ингэхэд ж****а нар манай нутаг дээр монгол хүнийг цустай нь хутгаад цагдаагаас зүгээр сануулаад өнгөрдөг бхаа. Тэгээд ч УИХ-н гишүүн ийм үйлдэл хийнэ гэж байхгүй.

Avatar

Оросуудын шээс буриадууд 2021-11-12 143.244.132.225

Буриадууд Монгол болчихоод х***а хасаг дөрвөд гэж турхирдагаа больцгоо.

Avatar

t-1 2021-11-12 64.119.27.131

ene zonogd hen zoduulah yum gehdee yadarsan huniig bol magadgui, tayagaaraa ,bas amandaa zevsegtei hazaj magadgui shuu

Avatar

ккк 2021-11-12 66.181.183.195

Зодолдоо л биз ккк, бодвол Хятадууд их омог гаргаад, нөгөөх нь баярхаад үзсэн л байлгүй дээ

Avatar

Зочин 2021-11-12 143.110.221.235

Оросын шээс буриадууд х***а хасаг дөрвдүүдийг алж болно гэж солиордогоо болихгүй бол хэрэгт орцгооно шүү.

Avatar

delgeraaikhan iig erguulen tatya 2021-11-12 218.253.22.8

chi odor 2 tsag omno Hytad iin elchin tei suganii us Enhtuvshingee dagulaad zuragaa daruulsna zuv zigeer l bsn, ysn aag chin ihdeed mngo chin sagaad hun zodood tgsn gnet obdchihson uu, holoo hugaltlaa hun zodov uu ta, erguulen tatya ene durak iig

Avatar

Зочин 2021-11-12 202.55.188.81

зодсон бол зодсон гээд хэлчихээч, өвөө эмээ нар хэзээ нас намба сууна аа,

Avatar

Үл таалагч-1 2021-11-12 103.212.118.23

Хариуцлагыг нь хүлээлгэх хэрэгтэй. Тэр хүн УИХ-ын гишүүн байна уу, жирийн иргэн байна уу ялгаагүй хуулийн дагуу шийдэгдэх учиртай. Хүүхэн, зодоон, луйварын асуудалд дандаа холбогдож бдаг иймэрхүү соёлгүй бардакыг төрөөс зайлуулах хэрэгтэй. Иймэрхүү юмнууд төрд гарч итгэл алдаж шившиглэж явах ч гэж дээ??? Дорноговьчуудад энэ нөхрөөс өөр чадвартай, ёс зүйтэй хүмүүсийг гаргаж ирэх хэрэгтэй. Энэ луйварчнаар монгол дутахгүй.

Avatar

Зочин 2021-11-12 66.181.166.134

хэдэн авгайтай гэлээ? энэ л***р

Avatar

зочин 2021-11-12 202.21.105.186

Энэ ер нь улайхаа мэдэхээ байсан худалч луйварчин бололтой

Avatar

Зочин 2021-11-12 143.244.132.196

МОНГОЛЧУУДЫГ ТЭНЭГ ГЭЖ БОДДОГ ХОТ ТОЙРСОН х***а БУРИАДЫН ХОЛИМОГ БОЛОЛТОЙ.

Avatar

Зочин 2021-11-12 103.26.193.114

Түвшинбаяр чинь хүн зодож а**х шахчаад өөрөө эмнэлэгт хэвтээд байж байсан биздээ.Энэ бол яаж ч магадгүй нөхөр

Avatar

zochin 2021-11-12 202.126.88.130

Zub hu gants hayatad zodohod yah be dee dandaa l manaihan tsagdaa irged bugd zoduulaad g*** boldog biz dee sain bna unen bol hudlaa daa harinch zoduulaa biz kk kk

Avatar

Азийн дайсан Орос 2021-11-12 143.244.132.196

Оросын бандааш буриадууд та нар олон жил Монголчуудыг х***а хасаг дөрвөд гэж турхирсан цаг чинь хэвээрээ гэж андуураад байгаа болтолтой.

Avatar

zochin 2021-11-12 202.179.26.105

chudalch ,tanchai luivarchin ,chulgaich Delgersaichan !!!, ter tom NAM n uchen chatan chamgaaldag , Churelsuch yaachiin charii.

Avatar

Зочин 2021-11-12 66.181.161.84

Хүн зодчоод эмнэлэгт битүү боолттой гэвтэж байдаг биз дээ.Суга таяг бол энүүхэнд шт

Avatar

Зочин 2021-11-12 66.181.185.232

Дэгий хэзээ ч хүн зодох хүмүүжил байхгүйг нутгийнхан мэднэ, яахав ярьж хэлэхдээ зоддог мэт харагдах талтай л гишүүн дээ.Зүгээр хүнээ оролдоод цаг хэцүү болжээ

Avatar

Зочин 2021-11-12 218.253.22.8

s*** s*** suga usee, ene enhtuvshin bha cxaxxaxaxax hrhii shees doloogiod yvah gj

Avatar

ЗОЧИН 2021-11-12 202.179.26.180

Хужааг зодлоо гээд буруу зөв нь хамаагүй дэвшүүлдэг Монгол улс байсан сан. Одоо хэвээрээ ннүү муусайн ардчилагч нар өөрчилчихөв үү?

Avatar

Зочин 2021-11-12 143.244.132.196

Москва Монголыг мэддэг байхад үнэхээр тийм байсан.

Avatar

Зочин 2021-11-12 192.42.116.17

МАН-ынхан бие биенээ намнаж эхэллээ

Avatar

зочин 2021-11-12 192.82.71.17

хөөе хөөе дэгий дэвтаатын хөл яахав, Эрээн хаагдвал бид баларна шүү.Урд хөрш иргэнээ их өмөөрдөг юм билээ

Avatar

delgersaijhan 2021-11-12 218.253.22.8

Eroo tumur ord deeremdej avd,bayartsogtod 1 say usd ogd martdag gar, Enhboldrga iig doloogood yvj bsnaa, Huuk iiig doloogood , tgd Genco bhn dolooj guisenee engiin humuusiin business bs ih deerelhuu ene muu ovgon, odo Tumur zamiin drga avd bs buh Tumur zamchdiig deerelheg gd bga bs, drga nar hrj bga bz, Oyunerdene iig yj doligonoj blhgui batsaan gd harznaad bgd unval ih solyorno bz, nam drga ch bolyo gsn shaaj medeh gar daa aeruun zuudleed ene obgon

Avatar

Зочин 2021-11-12 66.181.185.181

Хужааг зодсон ч яадгийн

Avatar

Зочин 2021-11-12 143.244.132.196

Буриадууд орс үзэн ядалтаа одоо Мнголд давтаад байвал хэрэгт орохоо мэдэж байгаа биз дээ?

Avatar

монгол 2021-11-12 66.181.185.181

Хөл нь өвдсө учир сүүлийн үед дандаа суга таягтай байгаа. Хүнд гар хүрэх хүн биш

Avatar

Зочин 2021-11-12 143.244.132.196

Таягтай хүн хүн зодож чадахгүй гэхэд үхэр Монголчууд итгэчихнэ гэж андуураад бай.

Avatar

Зочин 2021-11-12 218.253.22.8

ene hun bs Selwngiin maani tomor iig ogt zoogoogui 15 jil blj bga xaxxaxaxaxa

Avatar

Зочин 2021-11-12 192.82.67.223

түвшинбаяр шиг өөрөө зодуулсан болох вий.

Avatar

Ene delgersaikhan 2021-11-12 218.253.22.8

Bold tomor erooo company iihaa office dr hun zodoj, odo Ashigt maltmal drga herlengee hdn lisence avd b**s erveehee shig alban tuushal oorchluulleed yvd bdg iin odoo Tumur zamdrga bolhon gd tomor zam ch diig doromjlood bdg iiin be,
hdn vagontoi Tumur zamii brd buh Company uudoiig deeeeremdeh gd bnu, company eroogiin tomir iin ordiig yaj deeremdsen gar, uls tord bhaar alban tushaal deeremdeed yvd bh iiin

Avatar

Badarch taxar 2021-11-12 59.153.115.66

Хүүкийн ганц найз нь да ! Хүүк хамгаална гэж бодоод тооцоолоод зодсон байх ! Харахад номой өвгөн мөртлөө бас хүн зодож чаддаг байх нь ! Ар нь найдвартай учраас йим үйлдэл хийж байгаа дахиад хүн зодсон ч яадаг юм !

Avatar

Зочин 2021-11-12 64.119.17.254

Энэ нөхөр ерөөс нахальный этгээд л дээ!! Ийм хүмүүсийг сонгодог ард түмэн мөн л ийм байна гэсэн үг!!

Avatar

Зочин 2021-11-12 103.57.94.125

ene ch de

Avatar

Иргэн 2021-11-12 122.201.21.5

Хятад байна уу, Монгол байна уу хүн зодож болохгүй! Их хурлын гишүүн байна уу, энгийн иргэн байна уу гэмт хэрэг үйлдсэн бол хариуцлагаа хүлээх ёстой шүү!!!

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж