УИХ-ын гишүүн Н.Учралын аав Ардын багш болов | News.MN

УИХ-ын гишүүн Н.Учралын аав Ардын багш болов

УИХ-ын гишүүн Н.Учралын аав Ардын багш болов

УИХ-ын гишүүн Н.Учралын аав Ардын багш болов

Монгол Улсад боловсролын салбар үүсч хөгжсөний 100 жилийн ой энэ өдрүүдэд тохиож буй. Ерөнхийлөгч У.Хүрэлсүх өнөөдөр /2021.11.11/ Төрийн ордонд боловсролын салбарт олон жил үр бүтээлтэй ажилласан хүмүүсийн гавьяа зүтгэлийг үнэлж, төрийн дээд одон медалиар шагналаа. Энэ үеэр "Их засаг" их сургуулийг үүсгэн байгуулсан Н.Ням-Осорт Ардын багш цол хүртээв.

Тэрбээр "Төр засгаасаа Ардын багш хэмээх өндөр нэр хүндтэй шагнал хүртсэндээ баяртай байна. Боловсролын салбарын маш олон хүн шагнал хүртлээ. "Их засаг" олон улсын их сургуулийн хамт олон, гэр бүл, хайрт ээждээ болон бүх хүмүүстээ баярт өдрийн халуун мэндийг дэвшүүлье. Би бас дуу, шүлэг бичихээс гадна 100 гаруй ном бичиж хэвлүүлсэн, багш мэргэжлээрээ ажилласан хүн" гэдгийг хэлсэн юм. Түүнийг Улсын Их хурлын гишүүн Н.Учралын аав гэдгээр нь хүмүүс сайн мэднэ.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
19
ТэнэглэлТэнэглэл
4
ЗөвЗөв
1
ХахаХаха
1
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

24 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Итгэл 2021-11-11 192.82.86.99

Ажил хийсэн хүнийг сайшаах нь зөв. Ер нь ирэх 6 жилийн хугацаанд УИХ, ЗГ-т ажилладаг эрхмүүдийн эцэг, эх нь ямар нэгэн "ГАЙТ" болох магадлал маш өндөр байгаа. Энэ эхлэл нь

Avatar

зочин 2021-11-11 43.228.130.188

кккк Энэ сэтгүүлч Сайт 2 НямОсорын хүүг нь муулах гэж хүлээж байжээ ккк. энэ сайт, түүний эзэн Элбэгээ 2-ыг бодвол ч ямар ч байсан өөрийн хөдөлмөрөөр хийсэн бүтээсэн бахархах юмтай хүн шиг байна лээ дээ

Avatar

Зочин 2021-11-11 193.239.232.102

========= Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт — https://mysp.ac/50fjz

Avatar

зочин 2021-11-11 192.82.68.208

Ням-Осор гэдэг хүн үнэхээр мундаг, ардын багш цол хүртэх хэмжээнд их юм хийсэн ч байж болох, гэхдээ л хүүгээрээ лоббидуулж ардын багш авсан юм шиг харагдаад байна даа, тийм ч биз

Avatar

Зочин 2021-11-11 202.21.113.238

оооооооооооооооооооо

Avatar

Схд иргэн 2021-11-11 59.153.86.54

Учрал юу амжуулхаа мэднээ муу нохой алдар нэр мөнгө хөрөнгө юу ч биш гэдгийг ойлгоогүй лбна үхээд босохдоо худалч бацаанаа

Avatar

зочин 2021-11-11 59.153.115.187

Ням-Осор багшт баяр хүргэе. Ардын багш гэдэг алдар цолыг хүртэх эрхтэй хүн.
Маш ажилсаг хүн. Хүн бүр Ням-Осор багш шиг байдагсан бол улс маань хөгжил дэвшилд
хүрэхсэн. Амжилт хүсээд энх тунх байж урт удаан наслахыг ерөөе.

Avatar

baba 2021-11-11 150.129.143.148

Муу чанаргүй сургуулийн захиралд ардын багш цол хүртээж боловсролын салбарыг самарч байгаа Хүрэлсүх огцор.

Avatar

Дорж 2021-11-11 59.153.115.105

Мундаг хөдөлмөрч хүүхдүүдээ сайхан хүмүүжүүлсэн дайчин олон аавын охид хөвгүүдийг сургаж бгаа хүн авахгүй бол хэн авах билээ дээ баяр хүргже

Avatar

иогэн 2021-11-11 66.181.186.207

элдэв шагнал энэ тэрээ болих нь Монгол зөв замд ороход тус болно

Avatar

Зочин 2021-11-11 202.21.111.170

Учралын аав байхда яахав дээ малууд аа нэртэй зүстэй хүнийг нэрээр нь бичээч

Avatar

Зочин 2021-11-11 64.119.21.209

Энэ Ням-осор 1990-ээд онд нэг удаа ТВ-ээр ярихдаа "Монголчууд малтайгаа нийлээд 30 сая" гэж туусан удаатай!?! Уул санаа нь монголын мал хүнээсээ дутахгүй үнэ цэнтэй гэх гэсэн ухаантай юм! Ам нь халахаар бас л явж өгдөг нөхөр шүү дээ. Харин хүү нь тун сүрхий банди байна лээ!!

Avatar

Зочин 2021-11-11 202.9.46.250

Учралыг Ням- Осорын хүү гэдгээр нь мэднэ. Дээд боловсролын салбарт их юм хийсэн хүн шүү. Эцгийн гавъяа нь хүүд ирсэн болохоос хүүгийн гавъяа нь эцэгт нь наалдаагүй шүү

Avatar

Зочин 2021-11-11 103.229.123.244

Ёо ёо ичиж үхлээ.

Avatar

Зочин 2021-11-11 202.55.188.104

Ярих гэж яруу найраг уншиж байгаа юм шиг л ярина шүү дээ.Ардын багш авахаар их амжилт бүтээлийн эзэн юм шүү?

Avatar

хэнтиин мангар 2021-11-11 103.212.118.11

их засаг үнэхээр чанар муутай сургууль ядаж анги танхимууд нь давчуу багш ннар нь суурьшилгүй тэтгэвриин хүмүс хямдаар авдаг боловсролыг зоосоор хардаг

Avatar

зочин 2021-11-11 203.217.139.240

Ха Ха Ха

Avatar

Зочин 2021-11-11 64.119.17.3

ЗАРИМ НЬ ХҮҮГЭЭ ИХ ХУРАЛД ОРУУЛЧИХ ЮМ, ЗАРИМ НЬ ААВДАА АРДЫН БАГШ АВААД ӨГЧИХ ЮМ

Avatar

JDY 2021-11-11 66.181.190.9

Bas bolomjgyi khymyyst zoriulsan Khyygyi zeeliig aavdaa 1 Terbumiig avaad ogchikhno! Syykheitei bandintsar! Ovchtei soliotoi yum shig burdag l ovgon bnalee! Ardiin bagsh Tervriin tovchoonii jorlond unalaadaa!

Avatar

Zochin 2021-11-11 66.181.176.93

Боловсролын салбарт их юм хийсэн хүн. Авах нь зөв

Avatar

Зочин 2021-11-11 59.153.115.93

УЧРАЛ ГИШҮҮН АМЬДРАЛД ОЙР АРД ТҮМЭНД ЭЭЛТЭЙ ЗҮЙЛ ХИЙХ БОЛСОНД ТАЛАРХАДАГ. ТА ТЭТГЭВРИЙГ ӨВЛҮҮЛЭХ ХУУЛИЙГ САНААЧИЛЖ БАТЛУУЛААРАЙ. НЭГ НЬ МӨНХ БУСЫГ ҮЗЭХЭД НӨГӨӨ НЬ ТЭТГЭВРИЙГ НЬ ӨВЛӨХ НЬ ЗӨВ. УЛС ОДОО БОЛ ТҮҮНИЙГ ЗАВШААД ҮЛДЭГСДИЙГ ХОХИРООЖ БАЙГАА ШҮҮ

Avatar

Зочин 2021-11-11 23.108.96.79

аль н аав нь юмб?

Avatar

Badarch taxar 2021-11-11 59.153.115.66

1рт нямосор гуай ардын багш болох ёмтой хүн ! 2рт хүү нь гишүүн байгаа үёд болж байгаа нь сайн хэрэг ! Учрал гишүүн хүндээр өвдөөд эдгэснээс хойш шал өөр болоод мөнх оргил гишүүнтэй адилхан болчихсон байна лээ !! Бас сүүлийн үёд ард түмний талд идэвхтэй ажилладаг болсон байна лээ үхэлтэй нүүр тулсан хүн амьдралын учрыг ойлгосон байна !!!

Avatar

Зочин 2021-11-11 103.80.210.183

гишүүний аав гэдэг утгааараа юу? гишүүн биш байсан бол цол өгөхгүй нь ээ.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж