"Би Д.Сумъяабазар, хэлсэндээ хүрч, өрөө төлнө" | News.MN

"Би Д.Сумъяабазар, хэлсэндээ хүрч, өрөө төлнө"

"Би Д.Сумъяабазар, хэлсэндээ хүрч, өрөө төлнө"

"Би Д.Сумъяабазар, хэлсэндээ хүрч, өрөө төлнө"

Засгийн газрын хуралдаанаас гарсан шийдвэрийг танилцуулах үеэр хотын дарга Д.Сумъябазар сэтгүүлчдийн асуултад хариулсан. Энэ үеэр тэрбээр "Хөрөнгө оруулалтын банкны асуудлаар давхар шаардлага хүргүүлж байгаа. Төрийн байгууллагатай гэрээ хэлэлцээрийн түвшинд тодорхой эх үүсвэрүүдийг татахдаа хууль эрх зүйн зохицуулалтыг зөрчсөн учир хариуцлага хүлээнэ. Хууль зөрчсөн л бол асуудлыг богино хугацаанд шийдвэрлэх ёстой" гэдгийг мэдэгдэв. Мөн "Үйл ажиллагаа явуулж байгаа байгууллага, аж ахуй нэгжүүдээс татан авсан хөрөнгө оруулалт болон төлбөрийн графикуудаа тайлбарлахыг үүрэг болгосон. Үүнээс улс төрийн хонжоо хайсан зүйл хийгээгүй гэдгийг нийслэлийн Намын хороо даргын хувьд албан ёсоор мэдэгдэж байна" гэв.

Төрийн болон төрийн өмчит газрууд, нийгмийн даатгалын сантай холбоотой төлбөрийг богино хугацаанд төлүүлж, хариуцлага хүлээлгэх ёстой хүмүүст тооцох ёстой хариуцлагыг хүлээлгэнэ. Би 2013 онд Хөрөнгө оруулалтын банкны төлөөлөн удирдах зөвлөлд ажиллаж байсан. Одоо ажиллаж байгаа залуус мэргэжлийн ур чадвараа дээшлүүлж ажиллах ёстой. Банк бол харилцаа мөн бизнесийн соёлыг заадаг.

Би хэлсэндээ хүрнэ. Он гарахаас өмнө Нийгмийн даатгал, Эрүүл мэндийн даатгал, "Эрдэнэс Тавантолгой" компанийн төлбөрүүдийг үе шаттайгаар төлүүлнэ. Тэгэхлээр банкны удирдлагууд төлөвлөгөө гаргаж уялдаа холбоотой ажиллаж байгаа гэж бодож байна.

Би нэр төр эрхэм гэж боддог учраас залилан хийсэн юм шиг асуудлыг нуухгүй. Ямартай ч иргэдэд ам бардам хэлэхэд хотын даргын хувьд Хөрөнгө оруулалтын банкны асуудлыг 2021 ондоо багтаж шийдвэрлэнэ.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
25
ТэнэглэлТэнэглэл
7
ХахаХаха
5
БурууБуруу
4
ЗөвЗөв
3
ХарамсалтайХарамсалтай
1
ГайхмаарГайхмаар
0
ХөөрхөнХөөрхөн
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

59 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-11-10 192.82.70.140

Ene Dolgorsurengiin shunaluudiig ireh jiliin songuuliar haana ni ch gargaj bolohgui shuu! Mongoliin ali l lligtoi yumiig bugdiig ni hulgailj, ard tumnii maani nuruun deer bird shig naaldchihsan sorj bna.ene 2 hunii idej uuhiig daahgui diilehgui dampuurch bna.

Avatar

Зочин 2021-11-10 103.26.194.178

Хотын төсвөөс шааж өрөө төлнө гэж ойлгуулж байх шиг

Avatar

Зочин 2021-11-10 77.37.242.233

Ганц сард чадах уу? Ямар эх үүсвэрээс. Ихэнх зээлийг ах дүү 2 болон хамаарал бүхий этгээдүүд нь жамирчихсан гээд хэвлэлээр нэг байхад хэнд хариуцлага ярих нь сонин.

Avatar

Зочин 2021-11-10 59.153.86.54

Хэлсэндээ хүрэх гэсээр байтал хугацаа чинь дуусах вийдээ яасан их ам гарч ханадаггүй ам бэ

Avatar

Зочин 2021-11-10 150.129.142.145

Хувийнхаа төгрөгөө бизнес хиймэр болж, цацаад дууссан. Дээр нь 450 тэрбум төгрөгний өрөнд орж, модоо барьсан улаан цагаандаа гарсан луйварчин түмний ажлыг хийж чадах уу ????? Энэ Монгол төрийн эмгэнэл ….

Avatar

Зочин 2021-11-10 64.119.21.209

Харин ч Сумьяабазар бөх тэх хүн гэхэд өмнө нь Засаг дарга байсан М.Энхболд, Су.Батболд, Алимаа, Мөнхбаяр мэтээс хамаагүй моральтай байгаа шүү!!! Улсын мөнгөнд гар дүрэхээргүй баян хүн шдээ!

Avatar

Зочин 2021-11-10 64.119.25.94

Ийм ёс зүйгүй луйварчдыг УИХ-д сонгоод дараа нь хотын даргад сонгоод таарч дээ. Нийтийн өмчтэй холбоотой мэдээллийг ил тод байлгасан бол ард түмэн ийм луйварчинг сонгохгүй байх байсан даа.

Avatar

Зочин 2021-11-10 103.80.210.183

хаанаас хулгайлж өрөө төлөх гэж байгаа юм бол доо. 420 тэрбумаас төлөх гэж тоооцоолж дээ. одоо огцоруулж мөнгөө хамгаалая.

Avatar

ИРГЭН 2021-11-10 202.9.46.227

САЙХАН ЛУЙВАРДАЖ АВСАН ХААН БАНКНЫ МӨНГӨӨР ӨРӨӨ ТӨЛӨХ НЬ ҮҮ ????

Avatar

Зочин 2021-11-10 66.181.164.211

Бүүр цагаандаа гарчэээ, улайрчихсан бүүр …айяааяааа яааа

Avatar

zochin 2021-11-10 192.82.69.176

сумьявбазар гэдэг бох монголын ард тумэнд эрхлэчих юмаа

Avatar

мгл 2021-11-10 122.201.22.112

банкны залууст пад байхгуйээ,хэдэн удирлага л их хэмжээнии улсын монгииг луйвардсан эсвэл санаархсан!
энэ банк тоногчидтой хатуу хариуцлага тооцох цаг болсон!

Avatar

BAT 2021-11-10 103.212.119.176

Солонгост ийт малыг хүчиндэгч АСАтай нь барьж аваад аль хэдийн 50н жил өгчихсөн байгаа

Avatar

Зочин 2021-11-10 103.57.93.152

хэлсэн дээ хүрээсэй

Avatar

Зочин 2021-11-10 64.119.22.165

Бөх, дуучин, шүлэгчин, зохиолч, цэргийн жа, галч , манаач, сэтгүүлч гээд аль л нийгмийн хамгийн мэдлэг боловсролгүй , бүдүүн, бүрхэг мунхаг боловсролгүй гаруудыг улсыг тоглгой дээрээ гаргах юм даа… Үр дүн нь хамгийн их авилгатай, дампууралтай хамгийн их К19-тэй, нэг сумын хүмүүс халдвараар өнгөрөв.. . Гамшиг… Хятадын эрхэнд орсон хойноо л мэдэх, амаа барих …

Avatar

Зочин 2021-11-10 203.91.115.47

Огтоно чинь төрөл арилжаад эр Алтжин болох нь уу?

Avatar

Чулуунбаатар 2021-11-10 202.21.109.77

Хотын дарга юм уу…БАНКНЫ ЧЕНЖ юм уу……..ӨӨР хүнээр хотын дарга болгооч ээ…ХҮРЭЛСУГАА……Оюундэлгэр ээ….Зандан с…лаа..

Avatar

Зочин 2021-11-10 203.91.115.50

Улсын ауил хийгээд байгаамцц хувийн ажил хийгээд бгаамууу нүхэнд шургадаг сумтайбузар

Avatar

ХН 2021-11-10 202.179.26.171

ЮҮ ГСН Ч ҮГ ИЙН

Avatar

Зочин 2021-11-10 192.82.71.168

asien huchirheg 5 bar ulsin neg mongol bilee.

Avatar

Зочин 2021-11-10 192.82.71.168

mongol uls asien bar uls boljee. asien bar ulsaa madulana

Avatar

GOLF 2021-11-10 64.119.20.192

ARD TUMNII MUNGIIG UGUUCH GUILAGCHAA>HOTIIN DARGA BITGII HEI SUH IIN DARGA CH HIIJ CHADAHGUI CHI BOL.

Avatar

Зочин 2021-11-10 64.119.19.113

Ойрын үед Энэ нөхрийн шуналын тухай их зүйл гарч бна аа.Шалгадаг газар бна уу

Avatar

ХУЛГАЙЧИЙН УНЭН НУУР ЦАРАЙ 2021-11-10 202.126.89.229

СУМЬЯАБАЗАР ХУЛГАЙЧИЙН УЛАЙРСАН УЙЛДЭЛ БАЙНА ДАА

Avatar

Зочин 2021-11-10 66.181.180.195

төрийн мөнгийг эргэлдүүлж бизнес хийж ашиг олонгуутаа төлчихнө гэж томорно. ЗҮй нь бол төрийн сангийн мөнгүүд банкинд хадгалагдаж хүүгийн ашгаараа үржин нэмэгдэх ёстой.

Avatar

Зочин 2021-11-10 192.82.64.251

Хувь хувьсгалаа ялгахаа байсан хэв шинжит дүр болж байна уу. Цагаандаа гарчээ энэ эргүүнүүд. Хотын дарга хувийнхаа өрийг хаанаас төлхөв.
Урьдын дарга бас цайрчихсан гар одогийн шадар сайд гэх луйварчин хэл аманд оронгуутаа засгийн хурал дээр соошилын асуудлаа би өөрөө хариуцаад дарчихий гэх маягийн юм яриад сууж байна гэсэн Ийм цайрчихсан гаруудаар удирдуулаад дээрэмдүүлээд суудаг бид арчаагүй юу Монголчуудаа.

Avatar

- tusub 2021-11-10 38.97.192.83

daisnii taliixy

Avatar

Буруу ойлгов уу 2021-11-10 192.184.48.10

Ямартай ч иргэдэд ам бардам хэлэхэд хотын даргын хувьд Хөрөнгө оруулалтын банкны асуудлыг 2021 ондоо багтаж шийдвэрлэнэ гэнээ. УБ хотын төсвөөс хулгай хийгээд банкныхаа өрийг төлнө гэнэ үү. Төлөхгүй бол огцорно гэж хэлсэн үү

Avatar

Зочин 2021-11-10 109.70.100.31

!!!! Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт — https://mysp.ac/50fjz

Avatar

зочин 2021-11-10 122.201.21.186

Зуугаад жилийн өмнө Ардчиллын эх орон АНУ-д өрнөж болсон үйл явдал манайд одоо л болж байна Хөгжил гэж ийм л зүй тогтолтой процесс

Avatar

иргэн 2021-11-10 76.123.139.230

Сумьяабазар Азийн наадамд допинг хэрэглэж медаль авсан нь баригдаад медалиа хураалгасан. Тэрнээс хойш чөлөөтөөр барилдахаа больсон. Дараа нь нохой зодоон гэдэг мэргэжлийн спортод ороод нэг хард зодуулаад гэмтэл аваад бас больсон. Түүний дараа улс төр лүү орвол Монгол мөнгөтэй болох юм байна гэдгийг ойлгосон. Үндэсний бөхөөр барилдаж байхдаа хэзээ Улаанбаатар хотын харьяат гэж цоллуулж байгаагүй, дандаа Өвөрхангай аймгийн харьяат гэж цоллуулж байсан мөртлөө СХД-аас сонгогдсон.

Avatar

иргэн 2021-11-10 76.123.139.230

Энэ зун олигтой хулгай хийх боломжтой албан тушаал өгсөнгүй хэмээн Сумвяабазар УХНА ХҮРЭЛСҮХ-ийг зодсон. Цаадахь нь нүүр амны гэмтлээ эдгээхийн тулд зунжингаа Хөвсгөлд амралтанд бүгсэн. Тэгж байж хотын даргын албан тушаалыг авсан. Одоо ТАРВАГА, ЖОНХУУ хоёртой хамтран ХААН банкны луйврыг амжилттай зохион байгууллаа. Одоо өмнө нь хулгайлж луйвардсан олон тэрбум төгрөгөө өөр луйврын мөнгөөрөө төлнө гэж бодож байх шиг байна.

Avatar

Зочин 2021-11-10 202.126.89.133

Түгжрэлийн 420 тэрбумаасаа л тууж байж төлөх байх даа, урд хормойгоороо хойд хормойгоо нөхөх нь дээ бөх дарга маань

Avatar

Зочин 2021-11-10 103.26.194.134

Алтан гарт Сумька цагаандаа гарчээ. Тэмбэржүржиг дашийншог.

Avatar

ХУЛГАЙЧ СУМЬААБАЗАРАА 2021-11-10 202.126.89.229

СУМЬЯАБАЗАР МЭТИЙН ИЙМ ХУЛГАЙЧ НАРЫГ ЯАГААД ШУУЛТУУРЭЭР ОРУУЛАЛГУЙ ОНДОР АЛБАН ТУШААЛД ТОМИЛЖ ХУЛГАЙ ХИЙХ УУД ХААЛГЫГ НЭЭД ОГЧ БАЙНА ВЭ СУМЬЯАБАЗАР МЭТИЙН ХУЛГАЙЧ НАРААСАА САЛААЧЭЭ

Avatar

Зочин 2021-11-10 202.126.89.55

Bank chadaagui bhad ooroo baahan zeel avchihsan ezen ni business hiihgui tsalin avdag ajil hiij bj ingej tomrood bhaar yaj mongo olno gan ug uu

Avatar

ДУЙРЧИХСЭН АМЬТАН 2021-11-10 202.126.89.230

МОНГОЛЧУУД ИЙМ ДУУРЧИХСЭН АМЬТАДААР УДИРДУУЛЖ ЯВАХ Ч ГЭЖ ДЭЭ УЙЛИЙН УР ГЭЖ УУНИЙГ Л ХЭЛДЭГ БАЙХ

Avatar

Zochin 2021-11-10 103.229.123.74

Эр хүн шиг андгайлж байна. Мундаг шүү. Магтмаар юмаа. Нулимс дусаамаар. Бид л сануулахгүй тэнэг улсууд байж. Мартсан байна шүү дээ хөөрхий. Ажил ихтэй аргагүй.

Avatar

😀 2021-11-10 202.55.188.92

"Нүх болгонд шургадаг хулгана биш. Дарга болохгүй" гэж байснаа хотын дарга болчихсон нэг дурак байдаг даа. Тэрэн шиг юм болох вий дээ.

Avatar

Зочин 2021-11-10 66.181.160.108

Ха ха тэгсэн явдал бий мартаж болохгүй мартвал сөнөө гэж дээр үёл ббаавар гуай хэлсийм шүүү

Avatar

Зочин 2021-11-10 192.82.64.251

Нүх шургах хулгана их л учиртай тод хэлждээ өөрийгөө Цагаандаа гарчээ эд. За өөр яах ч юм билээдээ өөр юм хүлээдэг бид тэнэг
улс юм

Avatar

Зочин 2021-11-10 192.82.70.67

Энэ гуйлгачингууд юугаараа төлөх вэ ? Төсвийн мөнгөнөөс хулгайлж төлдөггүй юм бол …

Avatar

Зочин 2021-11-10 202.21.107.65

ТӨР ХААНБАНКНЫ 60%-Г ШУУД АВАХ ХЭРЭГТЭЙ…ТӨРИЙН МӨНГӨ 60%-Д ОРСОН БАЙНА

Avatar

Санал 2021-11-10 192.82.91.141

Төрийн мөнгийг хүүтэй нь төлөөрэй. Нийслэлийн мөнгөөр төлөхгүй шүү.

Avatar

Сумьяа базар 2021-11-10 192.82.64.251

Төлнө гэхдээ нууцаар чамд мэдэгдэхгүй

Avatar

Зочин 2021-11-10 192.82.68.208

Ингээд л болоо юу, ямар нэг хариуцлага хулээх энэ тэр бол байхгуй юу, цайрчихсан гар уу харин ч нэг

Avatar

boliocheee 2021-11-10 60.104.114.248

absan bna shde onigootoi ymaa

Avatar

S 2021-11-10 94.79.138.237

ЭНЭ НЭГ ЭРГҮҮ БӨХИЙН ДОНГИО ЦАРАЙГ ЭЭ. МАЛ ЦАРАЙЛЧААД БАЙЖ БАЙГААГ НЬ

Avatar

Зочин 2021-11-10 72.196.192.250

Vhsen b**s, chinii ner tur gej yu baisiim ! Chi uruu tuluhgvi ee ! Dvvteigee niilj baahan mungu ideed l zugataana daa !!! Harj l baiyaa ????

Avatar

Зочин 2021-11-10 202.55.188.110

Болж байнаа. Одоо бусдынх нь үгийг сонсое оо. Бас тэр хотгор шанагийг зарсан мөнгөө хэзээ эргүүлж төлөхийг нь ч гэсэн сонсое

Avatar

зочин 2021-11-10 64.119.22.209

харагдаач

Avatar

Зочин 2021-11-10 192.82.91.141

Ингэж хэлээд болоо юу?

Avatar

Zochin 2021-11-10 66.181.190.151

Negent ta nariin munguur khaanbankiig avchihsan yum chini odoo baritsaalaad mungiig chini ugchihnu za yu.

Avatar

зочин 2021-11-10 202.21.115.118

Мэдлэг боловсрол гэж бараг байхгүй энэ нөхөр амныхаа пангаар гуцаж байх шив дээ?Он дуусахад 40 гаруйхан хоног үлдэж байхад энэ өрнөөсөө салж чадна гэж үү?

Avatar

Zochin 2021-11-10 202.55.188.110

Ok. Odoo busad ni yagaad olon niited amlaltaa uguhgui bainaa. Kapitaliin avgai khaana baigaa ve. Za ter khaan uvuugiin nertei banknii garuudiin zurag huurug, amlalt medeelel ni khaana bainaa. Chimeegui nuugdaj baigaad unguruuchihnu geed baina uu ugui uy.

Avatar

Badarch taxar 2021-11-10 64.119.24.21

Аса дүү чинь өгөхгүй гэж гүрийгээд байгаа одоо аса дүүтэйгээ муудалцах цаг болсоон !!

Avatar

Зочин 2021-11-10 202.55.188.85

Хееш чи тэр дампуу Ундэсний Херенге Оруулалтын банкандаа хийсэн "Эрдэнэт үйлдвэр"-ийн 44 тэрбум төгрөг, "Эрдэнэс Тавантолгой"-н 27 тэрбум, Эрүүл мэндийн даатгалын сангийн 24 тэрбум төгрөгийг терд нь гаргаж егеечээ муу луйварчин минь. Бас тэр Монголын циркийг буцааж ег муу ухэж далд орж байхдаа таарсан луйварчин

Avatar