“Түгжрэлийг 3 жилийн хугацаанд 420 тэрбумаар арилгана” | News.MN

“Түгжрэлийг 3 жилийн хугацаанд 420 тэрбумаар арилгана”

“Түгжрэлийг 3 жилийн хугацаанд 420 тэрбумаар арилгана”

“Түгжрэлийг 3 жилийн хугацаанд 420 тэрбумаар арилгана”

Засгийн газрын хуралдаанаас гарсан шийдвэрийн талаар танилцууллаа. Энэ үеэрУлаанбаатар хотын захирагч Д.Сумъяабазар мэдээлэл өглөө.


Тэрбээр "Өнөөдрийн хуралдаанаар 420 тэрбум төгрөгийн задаргааг хэлэлцлээ. Түгжрэлийг бууруулахад өнгөрсөн хугацаанд эрх зүйн зохицуулалт дутмаг байлаа. Тиймээс зөв бодлогын суурийг гаргахад анхаарч ажиллаж байна. 2020 оны арванхоёрдугаар сарын сүүлээс Монгол Улсын нутаг дэвсгэрийн засаг захиргааны хууль батлагдсанаар Улаанбаатарын хөгжлийг дэмжих боломж нээгдсэн. Засгийн газрын 146 дугаар тогтоолоор нийслэлийн төвлөрлийг сааруулж, түгжрэлийг бууруулах боломжтой болсон юм. Тиймээс миний бие хотын захирагчийн хувьд хэд хэдэн шинэчлэлтийг хийхээр төлөвлөөд байна. Нийт 420 тэрбум төгрөгөөр гурван жилийн хугацаанд түгжрэлийг бууруулахад дорвитой ажил хийхээр болсон. Нийт есөн бүлэг ажлыг хийхээр зохицуулалт хийж байгаа.

2022-2024 он хүртэл зөвхөн замын шийдлийг сайжруулахад ойролцоогоор 350 орчим тэрбум төгрөгийг нь шийдэхээр төсөвлөсөн. Төсөв бол тухайн жилийн хийх ажлын 28 хувь.

Түгжрэлээс гадна газар чөлөөлөлтийн ажлыг түргэсгэх тал дээр анхаарч байна. Газар бол хувь хүний өмчид хамаардаг учир маргаантай олон зүйл бий. Гэсэн ч Улаанбаатар хотын автозамын түгжрэлийг бууруулахад газар чөлөөлөлтийн ажлыг заавал хийх ёстой. Нийт 169.5 тэрбум төгрөгийг газар чөлөөлөхөд зарцуулна.

Дараагийн түгжрэлийг шийдвэрлэх алхам бол Бага-тойруугийн чиглэлд 2300 төлбөртэй граш, зогсоол барих ажлыг мөн төсөв оруулж ирсэн. Энэхүү төлбөртэй зогсоолыг 2023 онд хийхээр төлөвлөж байгаа. Мөн уулзваруудын нэвтрэх боломжийг нэмэгдүүлэхийн тулд нийт 30 байршилд дахин төлөвлөлт хийнэ. Тавдугаарт, ухаалаг тээврийн хэрэгслийг нэмэгдүүлэхэд ажлууд хийхээр одоогоор төлөвлөөд байна.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
5
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ХахаХаха
0
ЗөвЗөв
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

28 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

DR MAXWELL..M 2021-11-10 197.211.59.110

Хэрэв та бөөр зарах, худалдаж авах сонирхолтой байгаа бол бидэнд мэдэгдээрэй
Organ's бидэнтэй цахим шуудангаар болон шууд холбогдоно уу.

Имэйл: birothhospital@gmail.com
Ямар програмын дугаар:+33751490980

Хүндэтгэсэн
ЭМНЭЛГИЙН ЕРӨНХИЙ ЗАХИРАЛ
DR MAXWELL..MM

Avatar

Ism *DR MAXWELL 2021-11-10 197.211.59.100

Хэрэв та бөөр зарах, худалдаж авах сонирхолтой байгаа бол бидэнд мэдэгдээрэй
Organ's бидэнтэй цахим шуудангаар болон холбоо барихаас бүү эргэлзээрэй.

Имэйл: birothhospital@gmail.com
Ямар програмын дугаар:+33751490980

Хүндэтгэсэн
ЭМНЭЛГИЙН ЕРӨНХИЙ ЗАХИРАЛ
DR MAXWELL

Avatar

MUNKH MONGOL 2021-11-10 197.210.85.20

Намайг Сиана гэдэг, би Жоанесбургийн хүн байна, доктор Люсиенпие баярлалаа, миний бөөрийг зарсных нь төлөө надад 380,000 доллар төлсөнд надад маш их мөнгө хэрэгтэй байсан бөгөөд одоо надад байшин, машин, баян чинээлэг амьдарч байгаа тул бөөрөө зарах нь хамгийн зөв шийдвэр байлаа… DR.LUCIENPYE.CLINIC@GMAIL.COM цахим шуудангийн хаягаар мөн худалдан авахын тулд илүү их бөөр хэрэгтэй байгаа бол түүнтэй холбоо барина уу.

Avatar

Зочин 2021-11-10 192.82.71.3

МАН ын малнууд АН ын эхлүүлсэн гэр хорооллын дахин төлөвлөлт, инженерийн шийдлийг яагаад үргэлжлүүлээд явж болдоггүй юм байхдаа. Хог утаандаа дарагдсан гэр хорооллыг хаус хороолол болгоод, метротой болоход л хот маань хөгжинө дөө. Аргагүй боловсролгүй мэдлэггүй, намын гарууд хотыг маань удирдаж байна даа.

Avatar

DR MAXWELL..M 2021-11-10 197.211.59.93

Хэрэв та бөөр зарах, худалдаж авах сонирхолтой байгаа бол бидэнд мэдэгдээрэй
Organ's бидэнтэй цахим шуудангаар болон холбоо барихаас бүү эргэлзээрэй.

Имэйл: birothhospital@gmail.com
Ямар програмын дугаар:+33751490980

Хүндэтгэсэн
ЭМНЭЛГИЙН ЕРӨНХИЙ ЗАХИРАЛ
DR MAXWELL

Avatar

DR MAXWELL 2021-11-10 197.211.59.93

Хэрэв та бөөр зарах, худалдаж авах сонирхолтой байгаа бол бидэнд мэдэгдээрэй
Organ's бидэнтэй цахим шуудангаар болон холбоо барихаас бүү эргэлзээрэй.

Имэйл: birothhospital@gmail.com
Ямар програмын дугаар:+33751490980

Хүндэтгэсэн
ЭМНЭЛГИЙН ЕРӨНХИЙ ЗАХИРАЛ
DR MAXWELL

Avatar

иргэн 2021-11-10 192.82.87.225

Энд нэг зүйлийг онцолж анхаарах естой.Жичэ нь:Тээр алсад байдаг Толгойтоос – амгалан ордогн ч офицер ордог нь ч тэр хаа байгаа зайсан ордогон ч тэр хойно байгаа 7буудал тэр битгий хэл Шарга морьтын зуслан ордогон ч нэгл замаар явдаг тэгэхээр тэр олон чиглэлд явах машин нэг дор бөгнөрхөөр түгжрэл битгий хэл юм үүснэ.Тийм учраас болж өгвөл өөр өөрийн явдаг замтай болгох хэрэгтэй.Давхар замууд олныг барихаас гадна Туул гол дээр хэд хэдэн гүүр нэмж барих нь зөв.Шинэ суурьшлын бүсүүдийг хотоос гарга

Avatar

Зочин 2021-11-10 106.186.208.29

420-хон тэрбум төгрөг. Юу ч болохгүй. АН засаг барьж байхдаа 33 уулзварын 30-г нь Чингис бондын бараг 150 тэрбум төгрөгөөр засаж мөнгө унагасан. 30 уулзвар 10 км ч хүрэхгүй. МАН бондгүй, мөнгөгүй байж яаж хийнэ дээ. Хүмүүс Бат-Үүл дарга их юм хийсэн гэж эндүүрдэг. 1.5 тэрбум доллар гаднаас бонд босгож аваад, өчүүхэн хэсгээр нь 30 уулзвар зассан болсон. Үнэхээр сэтгэлтэй байсан бол Чингис бондоор түгжрэлээ бууруулах боломж байсан. АН даан ч тэгээгүй. АН-д улсаа хөгжүүлэх сэтгэлтэй хүн ховор.

Avatar

ажиглагч 2021-11-10 202.9.41.71

Гол нь тойрог замуудыг жишээ нь 7 буудлаас хойгуур яваад Толгойт хавиар төмөр зам нэвтэрч Нисэх орох, Төв аймгаас Алтанбулгаар Өвөрхангайн замтай нийлэх, Дарь Эхээс Ар гүнтээс Дарханы замд нийлэх гэх зэрэг хотын төвийг тойрч явах замууд хэрэгтэй. Тэр давхар зам, агаарын зам, метро Монголд хэрэггүй дээ…

Avatar

zochin 2021-11-10 122.201.23.84

Ийм их хөрөнгө зарах юм бол нэгмөсөн концессийн гэрээгээр метро бариачээ Сумтайбузараа

Avatar

Зочин 2021-11-10 109.70.100.31

!!!!!!!!!!!! Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт — https://mysp.ac/50fjz

Avatar

Зочин 2021-11-10 202.9.47.50

Сургуулиудыг дотуур байртай болговол түгжрэл нилээд багасна. 1-6 р ангийнхан болоод, их дээд сургуулийнхан бүгд дотуур байранд байрлаж суралцах хэрэгтэй.

Avatar

зочин 2021-11-10 103.26.194.1

Түгжрэл хэзээ ч арилахгүй.Ганцхан гарц бий.Тэр бол нийслэлээ шилжүүлэх.Засгийн газар шилжихэд л дагаад бизнесменүүд тэнд нь барилга барьж хөгжүүлчихнэ. Зориг л хэрэгтэй. УИХ-ын гишүүд, төрөөс төрсөн тэрбумтангуудад мэдээж ашиггүй учраас эсэргүүцнэ. Тэдний үл хөдлөх хөрөнгө УБ-т их байгаагаас тэр. Дэлхийн олон орон түүхэндээ ийм сайд, баячуудын эсэргүүцэлд орж нийслэлээ сольж чаахгүй байсан баримт байдаг. УБ-Т үл хөдлөх хөрөнгийн унана.Ухаалаг, зоригтой төрийн 3 өндөрлөг гарсан цагт л биелнэ дээ.

Avatar

Зочин 2021-11-10 66.181.183.94

ийм төлөвлөгөөгөөр бол арилхгүй баттай хэлье

Avatar

Зочин 2021-11-10 192.82.68.208

Энэ одоо тоть шиг, нэг л юм аа давтаад яриад байх юм, ийм хелдуу толгойтод ч итгэхэд бэрх л юм даа, тэр 420 тэрбумын хэд нь энэний халаасанд орох бол доо, шунал ч гэж нугэлтэй туучий шиг билээ

Avatar

Зочин 2021-11-10 202.126.90.58

Энэ Махан толгойтын түгжрэл бууруулахаар төлөвлөсөн ажилч лөөлөө байлгүй. Жил бүр л хийгддэг ажил байна. Буурсан юм хаа байна.

Avatar

УЛААНБААТРЫГ БҮГДИЙН НУРААГААД ЭХНЭЭС ТӨЛӨВЛӨЖ Л АСУУДАЛ ШИЙДЭГДЭНЭ 2021-11-10 202.126.88.156

УЛААНБААТАРЫН АСУУДЛУУД ХЭЗЭЭ Ч ШИЙДЭГДЭХГҮЙ ЭЭ…ҮЕ ҮЕИЙН МЭЭРҮҮДИЙН БУРУУ ШИЙДВЭРИЙН ГАЙГААР УБ ХОТ НООХОЙРСОН ХОГИЙН ЦЭГ, ЦЭМЭНТЭН ШУГУЙ БОЛСООН….‼️

ОДОО УБ ХОТЫГ БҮГДИЙН НУРААЖ БАЙГААД ЭХНЭЭС НЬ ЗӨВ ТӨЛӨВЛӨХ Л ҮЛДСЭН ‼️ СУМЪЯА МЭЭР ЭНЭ ЗУН ХАРИН Ч ХЭДЭН ГРАШ НУРААГААД ЭХЛЭЛИЙГ НЬ ТАВЬЧИХЛАА 👌👌👌

Avatar

МАН 2024 2021-11-10 202.179.14.244

Энэ сэтгүүлчид хэр нөлөөлдөг болооо ийм юманд эргүү хүүр юма ингэж байхаар метро бариачээ мал Сумъяа 420 байна уу 350 байна уу 1 Line байхад эхний асуудал шдээ тэгээд тэр хавиар нь машин явуулахгүй байхад бүгд метроогоороо яюууд сурна шдээ араа юуу хайран мөнгө салхинд хийсгээд байх юм 2024 онд газах хүчтэй унах гээд байнадаа энэ МАН

Avatar

Dr.louis 2021-11-10 82.102.24.51

Та бөөрөө зармаар байна уу?
Та санхүүгийн хямралын улмаас бөөрөө мөнгөөр зарах боломжийг хайж байна уу? Та юу хийхээ мэдэхгүй байна уу? Өнөөдөр бидэнтэй dr.louisclinic@gmail.com хаягаар холбогдоорой, бид танд бөөрөнд сайн үнэ санал болгох болно. манай эмнэлэгт яаралтай бөөр хэрэгтэй байна Whatsapp +60166647826
Имэйл: dr.louisclinic@gmail.com
WhatsApp: +60166647826
Үнэ: $650,000 доллар

Avatar

Зочин 2021-11-10 66.181.161.127

Tal mongoor ni gazar hudaldad avchdag naasan

Avatar

Dr.louis 2021-11-10 82.102.24.51

Та бөөрөө зармаар байна уу?
Та санхүүгийн хямралын улмаас бөөрөө мөнгөөр зарах боломжийг хайж байна уу? Та юу хийхээ мэдэхгүй байна уу? Өнөөдөр бидэнтэй dr.louisclinic@gmail.com хаягаар холбогдоорой, бид танд бөөрөнд сайн үнэ санал болгох болно. манай эмнэлэгт яаралтай бөөр хэрэгтэй байна Whatsapp +60166647826
Имэйл: dr.louisclinic@gmail.com
WhatsApp: +60166647826
Үнэ: $650,000 доллар

Avatar

Зочин 2021-11-10 202.126.89.62

s***. Mashind zoriulj l um hiigeed bn.

Avatar

Зочин 2021-11-10 192.82.77.57

Худлаа хуцааад байх юм Хийж байгаа юмгүй бахь байдгаараа Энэ одоо хулгайч Батлагатайгаа нийлж хаана юу идэх вэ гэж бодож суугаа

Avatar

Dr.louis 2021-11-10 82.102.24.51

Та бөөрөө зармаар байна уу?
Та санхүүгийн хямралын улмаас бөөрөө мөнгөөр зарах боломжийг хайж байна уу? Та юу хийхээ мэдэхгүй байна уу? Өнөөдөр бидэнтэй dr.louisclinic@gmail.com хаягаар холбогдоорой, бид танд бөөрөнд сайн үнэ санал болгох болно. манай эмнэлэгт яаралтай бөөр хэрэгтэй байна Whatsapp +60166647826
Имэйл: dr.louisclinic@gmail.com
WhatsApp: +60166647826
Үнэ: $650,000 доллар

Avatar

Зочин 2021-11-10 202.21.127.160

энэ одоо юу солиороод бдг юм вэ

Avatar

Zochin 2021-11-10 64.119.18.239

Yaj 420 terbumaar tugjrel buurakh yum bee tusvuu nem

Avatar

Зочин 2021-11-10 103.80.210.183

сумт мал гэхээр л итгэхгүй байна л даа. энэ бас яаж хөглөх бол доо. хэдэн хүн алчаад байгааг мэдэж л байгаа ёиз дээ. 2000 хүрлээ.

Avatar

Dr.louis 2021-11-10 82.102.24.51

Та бөөрөө зармаар байна уу?
Та санхүүгийн хямралын улмаас бөөрөө мөнгөөр зарах боломжийг хайж байна уу? Та юу хийхээ мэдэхгүй байна уу? Өнөөдөр бидэнтэй dr.louisclinic@gmail.com хаягаар холбогдоорой, бид танд бөөрөнд сайн үнэ санал болгох болно. манай эмнэлэгт яаралтай бөөр хэрэгтэй байна Whatsapp +60166647826
Имэйл: dr.louisclinic@gmail.com
WhatsApp: +60166647826
Үнэ: $650,000 доллар

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж