Японд халдвар буурч, Covid-19-ийн нас баралт бүртгэгдсэнгүй | News.MN

Японд халдвар буурч, Covid-19-ийн нас баралт бүртгэгдсэнгүй

COVID-19

Японд халдвар буурч, Covid-19-ийн нас баралт бүртгэгдсэнгүй

Японд халдвар буурч, Covid-19-ийн нас баралт бүртгэгдсэнгүй

Япон улсад цар тахлын халдвар буурч, сүүлийн 15 сарын хугацаанд анх удаа 24 цагт Covid-19-ийн нас баралт бүртгэгдээгүй тухай Даваа гаригт мэдээлжээ. Тус улсад цар тахлын халдвар гарснаас хойш 18310 хүн цар тахлын шалтгаант хүндрэлээр нас барсан байна. Японд өмнө нь өнгөрсөн оны наймдугаар сарын 2-нд хоногт цар тахлаас шалтгаалсан нас баралт бүртгэгдээгүй өнжиж байв.

Тус улс Даваа гаригаас эхлэн гадаадын оюутнууд, ажилчид, богино хугацааны бизнес аяллаар ирж буй, вакцины бүрэн тунтай хүмүүсийг хүлээн авч эхэлсэн юм. Түүнчлэн Японы засгийн газраас гадаадаас ирсэн иргэн, гадаадын иргэдийн 10 хоног өөрийгөө тусгаарлах хугацааг гурав хоног болгон бууруулжээ.

Цар тахлын халдварын тархалт өнгөрсөн есдүгээр сараас эхлэн вакцинжуулалтын үр дүн, амны хаалт тогтмол зүүх, гараа ариутгах зэрэг дэглэмийг сайтар сахисны ачаар буурч эхэлжээ. Японд вакцинжуулалт эхлээд удаашралтай байсан ч өдгөө хүн амын 74 орчим хувь нь вакцины бүрэн тунд хамрагдсан байна. Улмаар Японы засгийн газраас нэмэлт буюу бүүстэр тунгийн дархлаажуулалтыг ирэх арванхоёрдугаар сараас эхлүүлж, шинээр гарсан Covid-19-ийн эмийг хэрэглээнд нэвтрүүлэхээр төлөвлөжээ.

Эх сурвалж: ABC NEWS

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
7
ЗөвЗөв
1
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ГайхмаарГайхмаар
0
ХахаХаха
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ТэнэглэлТэнэглэл
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

11 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

- 2021-11-09 132.194.33.148

1

Avatar

- y/x gv bny? XAMAARALGYI BAIX ? 2021-11-09 132.194.33.148

– zopiydaar, # # #______________________________________________________@
– opchnoor, key bueneesee salgxgyi baix. Workeroor OIPTOJ XULGAILJS
– yjes?
-supply XANGAMJ? PEKLAMDAJS,BISNEST OPOLTSOJ _ ZBJ
-oyunii baylag xylgailj ?
-ubchlyylj outs

Avatar

Зочин 2021-11-09 103.212.118.162

Япон улс маш цэгцтэй бодлоготой. Манайх тэнэг дээ тэнэг.

Avatar

Зочин 2021-11-09 185.129.61.5

!!!!! Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт — https://mysp.ac/50fjz

Avatar

Оноч 2021-11-09 66.181.161.76

Япон бол үнэхээр өөр юмаа. Бид бол хөгжиж л буй улсын нэг. анх яаж солиорч өөрсдийгөө мундаг гэж бодож байлаа. Эцсийн дүндээ хөгжиж буй улс гэж хөгжиж л байдаг юм бна.

Avatar

Зочин 2021-11-09 192.82.73.25

Хүн болгонд вакцин хийгээд байхад, халдвар хэдэн зуун мянга , хүн амын 15%, бараг 1% нас барсан. Тэгээд 3 дахь тун хийлгэхгүй бол төрийн үйлчилгээ авахгүй…Гэтэл Японд вакцин хийхгүй шахуу байхад , халдвар байхгүй… Юу гэж ойлгох уу. Бид бардак, дампуу, хэнэггүй нь дээр гарсан..улс уу, эсвэл ийм худлаа вакцин юм уу…

Avatar

Зочин 2021-11-09 202.9.41.28

Хүн амын хариуцлага, сахилга бат, ухамсартай л холбоотой. Вакцин хийлгэсэн, маскаа зүүсэн, гараа ариутгадаг, хамар хоолойгоо зайлдаг, дархлаагаа хэвийн байлгасан бол тусахгүй юм билээ. Манайхан даарч хөрөх, нойр муутай хонох, хэт ядарсан үедээ коронотож байна, зарим нь шууд хавьтал болсон үед тусч байна. Залуучууд маскаа авч гадуур хооллож уушийн газраар үйлчлүүлж ар гэртээ вирус тээн очиж бүгдийг нь халдварлуулж байна.

Avatar

Зочин 2021-11-09 202.9.41.28

Мөн ковид тусаад гэрээр эмчлүүлж байгаа хүмүүс тусгаарлалтын 10 хоногийн хугацааг мөрдөхгүй гадуур явж тарааж байна, бусдын дэргэд маскаа тайлж ханиалгаж байна. Учир нь туссан хүмүүс маскатай амьсгалахад хэцүү байдаг юм байна. Бусдад халдварт өвчин тараах нүгэл гэдгийг ойлгох ухаан хайрла, миний Монголын ард иргэдэд.

Avatar

Зочин 2021-11-09 202.126.94.99

Ашгуйдээ. Бусад улсад ч гэсэн хурдан цеереесэй.

Avatar

Зочин 2021-11-09 122.201.31.253

Дэгтэй ард түмэн дараад авна,
Манайх шиг үнэгүй вакцин хийлгэх хүн олдохгүй, тэгсэн атлаа баарандаа багтахгүй заваарчихсан ард түмэн биш,
Японд сурдаг оюутнуудад мөнгөөр ч вакцин олдохгүй Монголдоо ирж хийлгээд явцгаасан шдээ
Төр засгийнхаа зөвлөсний дагуу явсан бол манайд аль хэдийнэ дарагдчихсан байх байлаа

Avatar