"Хаан банкны хувьчлал хуулийн хүрээнд өрнөж байна" | News.MN

"Хаан банкны хувьчлал хуулийн хүрээнд өрнөж байна"

"Хаан банкны хувьчлал хуулийн хүрээнд өрнөж байна"

"Хаан банкны хувьчлал хуулийн хүрээнд өрнөж байна"

Хаан банкны хувьцааны 60 хувийг хэн авсан нь олны анхаарлыг татаж буй. Энэ асуудлыг анх Сангийн сайд асан Ч.Хүрэлбаатар УИХ-ын чуулганы хуралдаан дээр хөндсөн юм. УИХ-ын чуулганы хуралдаанаар нэр бүхий гишүүд Монголбанкны ерөнхийлөгч Б.Лхагвасүрэнгээс тайлбар хүсэхэд “Эцсийн гүйлгээ хийгээгүй” гэж мэдэгдэж байв. Үүний дараагаас Монголын хамгийн олон хэрэглэгчтэй, актив хөрөнгөөрөө нэгд бичигддэг Хаан банкийг хэн хувьчилж авсан бэ гэх хардлага таамаглал, хэрүүл талцал олон нийтийн дунд өрнөсөн. Мэдээж, энэ асуултад хариулт өгөх байгууллага нь төв банк.

Тиймээс Хаан банкийг хэн хувьчилж авсан бэ гэх асуултад хариулт авахаар Монголбанкны ерөнхийлөгч Б.Лхагвасүрэнгээс өнөөдөр (2021.11.09) тодруулахад "Хуулийн хүрээнд өрнөж байгаа асуудал Монголбанкнаас удахгүй инфляцийн тайлангаа танилцуулна. Тэр үеэр сэтгүүлчдийн асуултад чөлөөтэй хариулна” гэв.

Сангийн сайд асан Ч.Хүрэлбаатар “Б.Лхагвасүрэн та “Хаан банкны Япон талын гүйлгээ шилжихийг зөвшөөрч, бичиг өгсөн юм билээ. Би өөрийн нүдээр харсан. Та зөвшөөрөл өгөхөөсөө өмнө хувьцааг худалдан авч буй эцсийн эзэн нь хэн бэ гэдгийн сайтар нягтлах ёстой байсан” гэж хэлж байв.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
9
БурууБуруу
3
ЗөвЗөв
3
ТэнэглэлТэнэглэл
2
ГайхмаарГайхмаар
1
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ХахаХаха
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

35 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-11-09 103.57.92.242

Хувийн банкнууд ч яамай хариг төрийн мөнгөнүүдээ түргэн буцааж авч хүүхэд хөгдөд өгөх хэрэгтэй байна томчууд үеийн үед банкийг идэж баяждаг байсан биз дээ

Avatar

Зочин 2021-11-09 192.82.78.115

Хувийн банк хувьцаагаа бусдад зарах ажиллагаа хуулийн хүрээнд явуулж байгаа гэж Төв банкны ерөнхийлэгч хэлжээ. Ер нь хувь хүн хөрөнгөө бусдад зарахад төрөөс оролцох ёс, хуулинд байдаг юм уу. Шаардлагатай бол хуулийн зохих байгууллагууд шалгаад,хууль журам зөрчсөн,төрийн өмчтэй холбоотой асуудал гарвал , асуудлыг зохих ёсоор шийдвэрлэх байлгүй дээ.Юу ч мэдэхгүй байж бусад рүү дайрч, нэр төрийг нь гутаах гээд хэрэггүй.Эрүүгийн гэмт хэрэг болно…

Avatar

Зочин 2021-11-09 132.194.33.148

1+2?

Avatar

- dyndaas deesh ylcuun xamgaaltad 2021-11-09 132.194.33.148

– xet davarj baliartaxgyi baix.

Avatar

Зочин 2021-11-09 185.129.61.5

!! Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт — https://mysp.ac/50fjz

Avatar

Зочин 2021-11-09 202.9.46.232

Энэ Аса гэж ёстой цайраад өгөршчихсөн луйварчин нэг бн аа!! Энэ луйварчинг монголоос минь салгаж өгөх ачтан буянтан бн уу??!!

Avatar

Зочин 2021-11-09 122.201.22.14

mongol banknii erunhiilugch ni iim shiidchihsen hulgaich shig tsaraitai hog baihaar duus duus

Avatar

Зочин 2021-11-09 90.166.133.132

Buhuu deedleed bai. Ted nar tolgoi deer chini saihan baana

Avatar

ЗОЧИН 2021-11-09 202.126.89.210

ШОРОН ШААЖ ДЭЭ !

Avatar

Зочин 2021-11-09 76.123.139.230

Нэг л танил ЖОНХУУ операци үнэртээд байгаа юм даа. Өмнө нь Жералд металлзаас ХХБ-г, Жапантаун. одоо Хаан банк. ТАРВАГА-н сайт энэ луйврыг магтан дуулж байгаа нь ТАРВАГА, ЖОНХУУ хоёр аль эрт нэг хөнжилд буцаад орсоныг нотолж байна.

Avatar

ЗОЧИН 2021-11-09 202.126.89.210

ХААН БАНКНЫ 60 % ЦААНА ХХБ ( ХУЛГАЙ ХИЙДЭГ БАНК ) – НЫ ЭРДЭНЭБИЛЭГ , ТАРВАГА НАО БАЙГАА ЮМ БИШҮҮ !

Avatar

hun 2021-11-09 202.9.46.111

Б.Лхагвасүрэн та дампуурч бга хөрөнгө оруулалтыг банкинд ХААН банкны 60%- г өгөх нууц хуйвалдаанд орлцсон тул яг одоо огцорно уу!!!!

Avatar

Зочин 2021-11-09 139.5.217.239

Лхагвасүрэнгийн үед хэд хэдэн арилжааны банкууд дампуурлаа.

Avatar

Лодой 2021-11-09 202.9.46.235

Долгорсүрэнгийн банди нарыг шуналийг яах вэ??

Avatar

Зочин 2021-11-09 202.55.188.46

Сумтайбузар Аса 2 еерсдийн Ундэсний Херенге Оруулалтын банкандаа Эрдэнэт уйлдвэрийн 44 тэрбум, Эрдэнэс Таван Толгойн 27 тэрбум, Эруул мэндийн даатгалын сангын 24 тэрбумыг хийж тугжчээд гаргаж егехгуй 3 жил болж байгаа гээд Сангын сайд хэлээд байсан даа. Энэ ах дуу 2 Хаан банкны хувьчлалд оролцсон байж магадгуй шум яваад байсан ийм учиртай юм байна

Avatar

Зочин 2021-11-09 139.5.217.239

энэ бузраа нуухын тулд Сумтбазар хотын дарга болсон.

Avatar

Зочин 2021-11-09 66.181.186.28

Өөрсдөө энэ мөнгөнөөсөө 34 тэрбум төгрөгийн зээл аваад идсэн гэнэ

Avatar

Бид Монголчууд 2021-11-09 59.153.84.139

Монгол хүн авч байвал хэн ч авсан яадгийм . Японд хамаг мөнгөө урсгаад байгааг зогсоовол тэр хүнийг шагнамаар байна.

Avatar

Иргэн 2021-11-09 202.126.89.213

Хяналтгүй болж байгаад дараагийн капитал банк болохыг үгүйсгэхгүй.

Avatar

Зочин 2021-11-09 124.158.96.207

Өмхий бөх луйварчин сахал хоёрт үйлчилдэг хөгийн гарыг ах дүү эхнэр хүүхэдтэй нь шалгаж дахин энэ мэтийг хийсэн төрийн албаг тушаалтанг үр удмаар нь төрд ажиллуулахгүй хууль гаргах хэрэгтэй

Avatar

зочин 2021-11-09 139.218.63.183

за баахан худгайч хар тамихчин ерн болж бүтэхгүй хүмүүс авч байгаан байна сошиолоор нэгнийгээ а**а тална гэхийн жалаг довны үзэл гаргахын энэ оронд хууль зүйн яам цагдаа энэ тэр байнуу арай даварч байгаан бишүү эд нар ингээд болдог гээд бодчиж арай дэндэж байна

Avatar

зочин 2021-11-09 103.26.194.1

Яаж ч шалгаад нэг өөрийн гарын хүний нэр дээр хуурамчаар л авчихна. Хуулийн цоорхойг яаж олдог монголчууд.

Avatar

Зочин 2021-11-09 192.82.77.57

энэ бүр нэг харах царайны хулгайч женко батлагын гар хөл

Avatar

Мал орк 2021-11-09 202.131.248.178

Хаха Хаан банк улсын банк байгаа юж? Хувьчлал гэнэээ

Avatar

Зочин 2021-11-09 150.129.141.117

ХААН банкны 60%-ийг худалдах-худалдан авах нь "хувьчлал" биш, хувьцаа шилжүүлэх үйл ажиллагаа!!! Хамгийн гол нь эцсийн худалдан авагч (өмчлөгч) нь хэн бэ гэдгийг л Төрөөс сайн хянах ёстой!!! Үүнийг Төв банк л хариуцна шүү!!!

Avatar

Зочин 2021-11-09 139.5.217.239

Хувьцаа шилжүүлсэн байсан ч худалдан авагч нь ард түмний татварын мөнгөөр худалдан авчихаад хувьдаа завшиж болдог юм уу????

Avatar

ZOCHIN 2021-11-09 124.158.120.154

AA ARAI CH DEE

Avatar

Зочин 2021-11-09 194.193.206.128

Женко Баттулга Хотын дарга Сумяабазар Херо Баатар нар хувьчилч авч бна

Avatar

Зочин 2021-11-09 103.14.36.18

Эрдэнэт үйлдвэрийн 49%-ийг төрийн мөнгөөр хувьчилж авсан хэмээн МАН-ын зүгээс ХХБ-ны эзнийг буруутгаж шоронд оруулж байсан. Тэгвэл ХААН банкны хувийг мөн л төрийн буюу НДСангийн мөнгөөр авсан байхад МАН яагаад дуугүй байна? Яг ижил тохиолдол болчихоод байхад хууль ижилхэн үйлчлэх ёстой бус уу.

Avatar

Зочин 2021-11-09 66.181.186.28

ӨӨРСДӨӨ ХУТГАЛДСААН.НӨГӨӨ УНДАРМАА АВГАЙН ХЭД ТЭРБУМ Ч ЭНД ЯВЖ БАЙГАА

Avatar

Иргэн 2021-11-09 66.181.185.181

Нэг луйварчин японы хувтцааг нэг хэсэг луйваррчингууд аваа л биз. Авч чадаагүй нөгөа хэсэг луйварчингууд нь гонгинож л байна. Маньд ямар хамаа байна аа

Avatar

Зочин 2021-11-09 124.158.96.207

хамааиай таньд 30 жил банкны хүүнд дарлуулж гадаадуураар газраа ухуулж зөөлгөлөө яг тэр банкны улсын мөнгө идсэн хулгайчууд чинь том банкыг авч байна Дахиад л мөнгөө угааж газраа ухуулж 30 жил болохнээ Женког тахин шүтэгч та нараас болж шуналт хар бөхчүүд яасан ханадаггүй юм

Avatar

Зочин 2021-11-09 156.146.59.8

PayPal болдоггүй хогын банк. Ямар ч гадаад харилцаагүй.

Avatar

ГАНАА 2021-11-09 66.181.160.60

ХЭЗЭЭ Л БИЛЭЭ ХУЙВАЛДАА Л БИЗ

Avatar

mgl 2021-11-09 202.126.88.130

ogtsoroh bolj dee.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж