Э.Одбаяр, Д.Монголхүү нарын асуудлаар УИХ-д нээлттэй сонсгол хийх үү? | News.MN

Э.Одбаяр, Д.Монголхүү нарын асуудлаар УИХ-д нээлттэй сонсгол хийх үү?

Э.Одбаяр, Д.Монголхүү нарын асуудлаар УИХ-д нээлттэй сонсгол хийх үү?

Э.Одбаяр, Д.Монголхүү нарын асуудлаар УИХ-д нээлттэй сонсгол хийх үү?

УИХ-ын гишүүн Н.Учрал Жагсаал, цуглаан хийх журмын тухай хуульд өөрчлөлт оруулах хуулийн төслийг боловсруулж, Засгийн газраас санал авахаар өнөөдөр (2021.11.08) хүргүүлсэн. Тэрбээр "Жагсаал цуглаан хийх журмын тухай хуульд 2018 онд нэмэлт өөрчлөлт оруулсан. Уг хуулийг журамлах цаг ирсэн байна. Ингэснээр иргэд жагсаал цуглаан хийх хүсэлтээ тухайн дүүргийн Засаг даргад мэдүүлж бүртгүүлнэ. Олон улсын туршлагаас харахад  жагсаал цуглаан хийхээс өмнө бүртгүүлдэг. Иргэд хэзээ ч ямар ч цаг үед итгэл үнэмшил, үзэл бодлоо  илэрхийлэх эрхийг нь нээлттэй орхих ёстой" гэдгийг онцолсон.

Тэгвэл "No double standart" иргэдийн хөдөлгөөний зохицуулагч Э.Одбаяр, Д.Монголхүү тэргүүтэй хүмүүс өнөөдөр  Жагсаал цуглаан хийх журмын тухай хуулийн хэрэгжилт, болон өөрчлөлт оруулах талаар нээлттэй сонсгол хийх хүсэлтийг УИХ дахь АН-ын бүлэгт хүргүүлжээ.  АН-ын бүлгийн дарга Д.Ганбат тэдний эрх зөрчигдсөн асуудлаар УИХ-д нээлттэй сонсгол хийж, Жагсаал, цуглаан зохион байгуулах тухай хуульд өөрчлөлт оруулах асуудлыг тавихаар санаачилсан байна. Энэ дагуу тэрбээр УИХ-ын гишүүдээс гарын үсэг цуглуулж эхэлжээ. Хамгийн эхний гарын үсгийг Д.Ганбат өөрөө зурсан байна.

Дашрамд дурдахад,"No double standart" иргэдийн хөдөлгөөний зохицуулагч Э.Одбаярыг аравдугаар сарын 6-наас эхлэн 30 хоног саатуулах шүүхийн шийдвэр гарсан. Тэрбээр  энэхүү шийдвэрийг эсэргүүцэн хорих ангид өлсгөлөн зарласан  20 гаруй хоногт  бөөрний дутагдалд орж 12 гаруй кг жин хассан юм. Улмаар түүнийг аравдугаар сарын 26-нд Баянзүрх, Сүхбаатар, Чингэлтэй дүүргийн Эрүүгийн хэргийн анхан шатны шүүхээс түүнийг суллах шийдвэр гаргасан. Ингэхдээ Э.Одбаярыг түүнд холбогдох эрүүгийн хэрэг хянан шийдвэрлэх ажиллагаа явагдаж дуусах  хүртэл  өөрийн амьдарч буй гэр орон болон эрүүл мэнд, эмнэлгийн тусламж үйлчилгээ авахаар тухайн байгууллагад очих, шалгагдаж байгаа хэргийн асуудлаар хуулийн байгууллагад очихоос бусад өөр газар очихыг хориглож хязгаарлалт тогтоосон. 

Харин Д.Монголхүүг цагдаагийн алба хаагчийн тавьсан шаардлагыг эсэргүүцэж биед нь халдсан, дуудсан хугацаанд ирж мэдүүлэг өгөөгүй гэх шалтгаанаар аравдугаар сарын 7-ны өдөр баривчилж байв. Арваннэгдүгээр сарын 3-ны өдөр суллалсан юм.  Шүүхээс түүний хэргийг прокурорт  буцаан шийдвэрлэсэн. Түүнд мөн Эрүүгийн хэрэг хянан шийдвэрлэх тухай хуулийн 14.5 дугаар зүйлийн 1. 3-т зааснаар тодорхой газар очих, тодорхой хүнтэй уулзахыг хориглох хязгаарлалт тогтоох таслан сэргийлэх арга хэмжээ авч шийдвэрлэсэн юм. 

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
3
ТэнэглэлТэнэглэл
2
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

24 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

ЗОЧИН 2021-11-08 202.21.126.30

ОЛОН НИЙТИЙГ ҮЙМҮҮЛЖ, ХУУЛЬ ДЭГ ЖУРАМ ЗӨБРЧСӨН ТАНХАЙ ЭТГЭЭДҮҮДИЙГ ЮУН Ч ИХ ДЭЭШ НЬ ЗАЛДАГ ЮМ. ЭМХ ЗАМБАРААГҮЙ БАЙДЛЫГ ЗӨВТГӨХ СЭТГЭЛ ЗҮЙГ БЭЛДЭЭД БАЙГААГ ТӨР АНХААРАХ ЁСТОЙ ШҮҮ.

Avatar

halzan hurandaa 2021-11-08 202.21.124.66

ter halzan huurandaag shalga, form umssun eruugiin shinjtei nuhur

Avatar

СОНГОГЧ 2021-11-08 202.9.46.111

Иргэд үгээ хэлэх бол өөрасуудал. Хаирин Зарим хүмүүсийн бохир мөнгөөр, санаатайгаар хийлгэж бга төрийн эсрэг, монгол улсыг хорлон сүйтгэх гэсэн аливаа үйлдлийг хэзээ ч хүлээн зөвшөөрч болохгүй!!!! жагсаал цуглааны ихэнх нь ийм зорилготой байгаа…

Avatar

Зочин 2021-11-08 66.181.161.86

Яасан завтай бомбоо вэ

Avatar

go 2021-11-08 197.210.77.125

Бөөрөө мөнгөөр ​​зарах зөв газраа хайж байгаа, мөн эрүүл саруул хэвээрээ байгаа хүмүүст зориулж Fortis эмнэлэгтэй холбоо барина уу, бид таны бөөрийг 760,000 доллараар худалдаж авч байна, та санхүүгийн бэрхшээлийг даван туулсан хэвээр байна уу? Та бөөрийг 760,000 доллараар зарж, маш эрүүл хэвээрээ байх болно
[fortis.hospital.in@gmail.com]

Avatar

Зочин 2021-11-08 66.181.189.241

Ард түмэн иргэд бид үзэл бодлоо нээлттэй илэрхийлэх эрхтэй байх ёстой. Жагсаал цуглаан хийхээр зөвшөөрөл авдаг явдлыг үгүй болгох хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2021-11-08 217.79.178.53

!!! Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт — https://mysp.ac/50fjz

Avatar

Зочин 2021-11-08 202.126.89.100

Ялзарсан төрийг 100% хамгаална.Ард иргэд болон өөрсдийнх нь үр хойчийн ирээдүйг бүрхэг болгоод байгааг ойлгодог болов уу?М.Энхболдыг огцруулдаг жагсаал л хориг саадгүй эрх чөлөөтэй болсон.

Avatar

Нэргүй 2021-11-08 66.181.189.181

Ер нь ардчилал, хүний эрх чөлөө гээд л байна?! Үнэндээ манайхан маш зах замбараагүй тийшээ явж байна?! Хэн бүхэн дураараа дургидаг эрх чөлөө ардчилал гэж энэ ертөнцөд байхгүй шүү?! Ядахдаа төр захиргааны байгууллагаас зөвшөөрөл авч хатуу гэрээ байгуулдаг байх л хэрэгтэй?!

Avatar

Зочин 2021-11-08 66.181.189.241

зөвшөөрөл авахаар хандахад нь байнга татгалздаг болно.

Avatar

Зочин 2021-11-08 72.196.192.250

Chi yasan ** hvvr ve ?!

Avatar

Зочин 2021-11-08 66.181.189.181

Ер нь ардчилал, хүний эрх чөлөө гээд л байна?! Үнэндээ манайхан маш зах замбараагүй тийшээ явж байна?! Хэн бүхэн дураараа дургидаг эрх чөлөө ардчилал гэж энэ ертөнцөд байхгүй шүү?! Ядахдаа төр захиргааны байгууллагаас зөвшөөрөл авч хатуу гэрээ байгуулдаг байх л хэрэгтэй?!

Avatar

Иргэн 2021-11-08 66.181.189.181

Ер нь ардчилал, хүний эрх чөлөө гээд л байна?! Үнэндээ манайхан маш зах замбараагүй тийшээ явж байна?! Хэн бүхэн дураараа дургидаг эрх чөлөө ардчилал гэж энэ ертөнцөд байхгүй шүү?! Ядахдаа төр захиргааны байгууллагаас зөвшөөрөл авч хатуу гэрээ байгуулдаг байх л хэрэгтэй?!

Avatar

Зочин 2021-11-08 59.153.113.33

анархизм

Avatar

Зочин 2021-11-08 202.126.89.100

Жагсаал цуглаан хийх эрх чөлөө манай улсад байхгүй.Холбогдох газар нь зөвшөөрөл өгөхгүй хясна.Эсэргүүцээд жагсвал цагдаа шүүх болно.Цагдаа нь чг ямар үндэслэлээр баривчлахаа тайлбарлах албагүй,дуугүй очиж мэдүүлэг өг эсвэл асууж тодруулах шаардлагатай гэнэ.

Avatar

Зочин 2021-11-08 192.82.73.246

Энэ хоёр гөлөг хэн болчихоод тэдний нохойн асуудлыг Монголын төр авч хэлэлцэх ёстой юм бэ. Ямар гавьяа байгуулчихсан хөгийн шарнууд юм дээ. Ёстой унгас алднаа л байна

Avatar

Зочин 2021-11-08 103.57.94.109

Tonilooroi muu s** nar shorondoo ochoo

Avatar

Зочин 2021-11-08 66.181.189.134

Бөөн л эрхтэй хүмүүс хариуцлага гэж мэдэхгүй цагдаа дуудахад очоод мэдээлэл өгч чадахгүй нь гэмтэй хүний шинж шүү.

Avatar

зочин 2021-11-08 64.119.23.45

одоогоор оюутолгойн гэрээ хэлцэл явагдаж байгаа үед ийм хоролсон үйл ажиллагаа явуулж болохгүй шүү ?

Avatar

Зочин 2021-11-08 150.129.142.232

Вандановын гуч хүү ордонд орж шуугиулах нь л дээ. Ээж Хандсүрэн нь л зун Ерөнхийлөгчийн сонгуулийн үеэр би Вандановын зээ охин гээд л Америкаас зарлаад байсан даа. Энхбатыг Ерөнхийлөгч болно гээд бодчихсон, итгэчихсэн байсан даа!!!!!

Avatar

Зочин 2021-11-08 66.181.186.52

ЗССС

Avatar

СОНГОГЧ 2021-11-08 202.9.46.111

Иргэд эрх чөлөөгөө эдэлж, үгээ хэлж болно. Гэтэл төр засгийг хүчгүйдүүлэх, тогтворгүй болгох үйлдлийг санаатайгаар, бохир мөнгөөр санхүүжүүлж, өдөр бүр төрийн эсрэг хорлон сүйтгэх ажиллагаа явуулаад байвал яах вэ ??? одогийн жагсаалын ихэнх нь ийм жагсаалууд бга!!! эрхэм гишүүн гуай үүнийг тооцож үзсэн үү? УИХ-г тар, Учрал зайл гээд өдөр бүр жагсах болно доо….

Avatar

Зочин 2021-11-08 114.42.141.127

Toriin esreg gj yu yriad baina. Tegeed buruu zuil hiiged baihad ni chiv chimergui baih yostoi yu ?

Avatar

Зочин 2021-11-08 139.5.217.207

Маш зөв

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж