"Иргэдэд жагсаал цуглаан хийх эрхийг нь илүү нээлттэй болгож өг" | News.MN

"Иргэдэд жагсаал цуглаан хийх эрхийг нь илүү нээлттэй болгож өг"

"Иргэдэд жагсаал цуглаан хийх эрхийг нь илүү нээлттэй болгож өг"

"Иргэдэд жагсаал цуглаан хийх эрхийг нь илүү нээлттэй болгож өг"

УИХ-ын гишүүн Н.Учрал Жагсаал, цуглаан хийх журмын тухай хуульд өөрчлөлт оруулах хуулийн төслийг боловсруулж, Засгийн газраас санал авахаар өнөөдөр (2021.11.8) хүргүүллээ. Энэ  хуулийн талаар сэтгүүлчдэд мэдээлэл хийхдээ тэрбээр хуульд өөрчлөлт оруулах шаардлагатай болохыг онцлов.

Тэрбээр "Жагсаал цуглаан хийх журмын тухай хуульд 2018 онд нэмэлт өөрчлөлт оруулсан. Уг хуулийг журамлах цаг ирсэн байна. Ингэснээр иргэд жагсаал цуглаан хийх хүсэлтээ тухайн дүүргийн Засаг даргад мэдүүлж бүртгүүлнэ. Олон улсын туршлагаас харахад  жагсаал цуглаан хийхээс өмнө бүртгүүлдэг. Иргэд хэзээ ч ямар ч цаг үед итгэл үнэмшил, үзэл бодлоо  илэрхийлэх эрхийг нь нээлттэй орхих ёстой.

Харин төр аюулгүй байдлыг хангах, гол зорилтоо чиглүүлэх ёстой. Бид 1992 онд батлагдсан Үндсэн хуулиар олж авсан эрх чөлөөгөө эдлэхгүй бол хувь хүний эрх чөлөө рүү халдсан хуулийн төслийг зарим УИХ-ын гишүүн баталж байна. Өнөөдөр МАН-ын бүлэгт ч Жагсаал цуглаан хийх журмын тухай хуульд өөрчлөлт оруулах ёстой гэсэн байр суурьтай байгаа. Тэгэхээр иргэдэд жагсаал цуглаан хийх эрхийг нь илүү  нээлттэй болгож өг" гэв.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
10
ЗөвЗөв
1
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ХахаХаха
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ТэнэглэлТэнэглэл
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

17 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-11-08 103.212.116.108

Занданшатар утсан хүүхэлдэй болждэ

Avatar

Зочин 2021-11-08 103.212.116.108

Занданшатар улс төрд ургийн модыг суулгах гэж байна.

Avatar

Зочин 2021-11-08 192.82.73.246

7-р сарын 1-н шиг юм болою заа

Avatar

news 2021-11-08 197.210.77.125

Бөөрөө мөнгөөр ​​зарах зөв газраа хайж байгаа, мөн эрүүл саруул хэвээрээ байгаа хүмүүст зориулж Fortis эмнэлэгтэй холбоо барина уу, бид таны бөөрийг 760,000 доллараар худалдаж авч байна, та санхүүгийн бэрхшээлийг даван туулсан хэвээр байна уу? Та бөөрийг 760,000 доллараар зарж, маш эрүүл хэвээрээ байх болно
[fortis.hospital.in@gmail.com]

Avatar

1 2021-11-08 132.194.33.148

@

Avatar

Зочин 2021-11-08 217.79.178.53

!!!!!! Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт — https://mysp.ac/50fjz

Avatar

Худлаа ПОП ста 2021-11-08 202.55.188.100

Овоо гайгүй залуу, дээр нь үхэхээс бусдыг үзсэн юм чинь ард иргэдийнхээ төлөө дуу гаргах болов уу гэсэн БАТШУНГАРыг тэнэгийг ньмэдсээр бж дээр нь аав нь ямар хүнийг мэдсээр бж дэмжээд магтаад явахыг нь хараад пур гутсандаа. ХҮК тэйгээ таарсан худлаа гар МАН намын бяцхан цэрэг гэдэг нь үнэн. Монголд нэг ч цэвэр ард түмэн улсаа боддог гишүүн бхгүй

Avatar

Зочин 2021-11-08 66.181.187.168

ЭНЭ УЧРАЛ ХҮҮ ЮМ ЮМРУУ ҮСЧЭЭД НАРИЙН УЧРЫГ ОЙЛГОХГҮЙ ДЭЭРЭЭ УЙМРАА БОЛСОН БНАА. ЖААХАН ТОГТОЖ АСУУДАЛД ГОЛТОЙ ХАНДАНА УУ????

Avatar

Зочин 2021-11-08 202.9.47.16

АН ын үед баталсан тэр үзэл санаа, хувилбартаа орохнээ. Зөв шүү, гишүүнд баярлалаа.

Avatar

Учирал гишүүний харж, ярьж байгаа өнцөг зөвөө 2021-11-08 103.212.116.121

Хэт их туйлшираад хориглоод байвал бүр сүүлдээ жинхэнэ иргэний дайн шиг юм болох биз !!!!

Avatar

Хөхчир 2021-11-08 103.212.119.209

ЮУ СОЛИОРООД БГАА ЮМ. ЖАГСААЛ ХИЙХЭЭР ЧИ ҮЛДЧИХНЭ ГЭЖ БОДОО ЮУ? ТӨРИЙН ЭСРЭГ ЖАГСААЛ ХИЙЖ ҮЛ БҮТЭХ НӨХДҮҮД НЬ ГАЛДАН ШАТААХ ҮЙЛДЭЛ ГАРГАВАЛ ЧИНИЙ ХӨРӨНГӨНӨӨС ГАРГУУЛНА ШҮҮ ДУРАК МИНЬ. МАГТААЧ МАГТААЧ ГЭХЭЭР ЁСТОЙ ЭЛИЙРЭХ ЮМАА. ХЭМ ХЭМЖЭЭНДЭЭ БАЙХГҮЙ БОЛ ХЭЛСЭН ҮГЭНДЭЭ ОРОООГДОНО ШҮҮ. ОДОО БОЛНО. ХЭТЭРЛЭЭ ДҮҮ ХҮҮ !!

Avatar

Иргэн 2021-11-08 192.82.75.128

Жагсаалч яахав болно. Жагсаалын мөрөөр ямар ажил хийж байгааг тайлагнадаг болго. Иргэдийн үг үнэн гэдэгт итгэлтэй байдаг. Дарга нарын үг голдуу худлаа байдаг шүү. Иргэдийг үл хүндэтгэдэг дарга нарыг зайлуулах ёстой.

Avatar

Зочин 2021-11-08 192.82.68.94

Ажилгүй, гэхдээ хоол байраар хангуулаад байдаг, ажил хийх хүсэлгүй залуучууд талбай дээр л өдрийг өнгөрүүлж ,ханатлаа хүн муулж ,түүнийгээ ард түмнийг төлөөлж тэмцэж байна гэж нэрлээд байж байх нь зөв юм уу? 30 жил талбай дээр ийм л дүр зураг харлаа. Одоо тоож ч байгаа хүн алга. Тэдний ард нууцаар сэвж зогсоо хэдэн улс төрчдийг л өндөрт байлгаж байхын тулд шүү. Мунхаглал гэж энийг л хэлдэг байх.

Avatar

zochin 2021-11-08 103.229.120.145

Энэ хүү чинь овоо дажгүй зөв зүйл яриад байх юм, ийм залуучууд олон болмоор байна,
ХҮН намын залуучууд үнэндээ хонины арьс нөмөрсөн юм шиг л байна, Ард иргэдийн Захлуучуудад итгэх итгэлийг талаар болгож байх шиг

Avatar

Зочин 2021-11-08 64.119.21.200

Коммунистуудаас тэс өөрөөр сэтгэдэг залуу.

Avatar

Зочин 2021-11-08 66.181.186.52

Дүр эсгэсэн коммунист АН ийм жагсаал цуглааны хууль баталсан шүү дээ

Avatar

Зочин 2021-11-08 124.158.68.239

Ухаантай улс төрч ингэж ярьдаг. Чөлөөтэй болгоо.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж