Шинэ яамдыг Ж.Бат-Эрдэнэ, Д.Зоригт нар "толгойлох" уу? | News.MN

Шинэ яамдыг Ж.Бат-Эрдэнэ, Д.Зоригт нар "толгойлох" уу?

Шинэ яамдыг Ж.Бат-Эрдэнэ, Д.Зоригт нар "толгойлох" уу?

Шинэ яамдыг Ж.Бат-Эрдэнэ, Д.Зоригт нар "толгойлох" уу?

Засгийн газраас өргөн барьсан 2022 оны улсын төсвийн төслийг УИХ-аар ид хэлэлцэж байна. УИХ ирэх оны улсын төсвийг арваннэгдүгээр сарын 15-ны дотор батлах ёстой юм. Ирэх оны улсын төсөвт хоёр яам, дөрвөн агентлаг байгуулах зардал мөнгийг нь суулгаж өгсөн. 2022 оны төсвийн жилд төсвийн ерөнхий захирагч нарын зардалд тусгаснаар Хөгжлийн сайдын багцад 4.39 тэрбум, Цахим хөгжил, харилцаа холбооны сайдын багцад 1.86 тэрбум төгрөг төсөвлөсөн байна.

Дээрх хоёр яамны сайд хэн болох нь улс төрийн хүрээний анхаарлыг идэж татаж буй. Хэвлэлээр ч элдэв таамаг мэдээлэл ч гарч байгаа. Тэгвэл Цахим хөгжил харилцаа холбооны сайд Ж.Батзандангийн төрсөн ах Ж.Бат-Эрдэнэ,  тус яамны Төрийн нарийн бичгийн даргад н.Чинбат нарын нэрс сонсогдож байна. Харин Хөгжлийн сайд нь Уул уурхайн сайд асан Д.Зоригт,  тус яамны Төрийн нарийн бичгийн даргаар Үндэсний хөгжлийн газрын дарга Х.Батжаргал болно гэсэн бор шувуу нисч байна.  Ямар ч байсан шинээр байгуулагдах хоёр яамыг толгойлох хүсэлтэй хүмүүсийн хөлд Ардын намын цагаан байр дарагдаж байгаа бололтой.

Б.БАТ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
16
БурууБуруу
8
ТэнэглэлТэнэглэл
3
ХарамсалтайХарамсалтай
1
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

45 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-11-08 197.210.53.215

Мөнгөний төлөө бөөрөө зарах зөв газраа хайж байгаа, мөн эрүүл саруул хэвээр байгаа хүмүүст зориулж Fortis эмнэлэгтэй холбоо барина уу, бид таны бөөрийг 760,000 доллараар худалдаж авдаг. Та санхүүгийн бэрхшээлийг даван туулсан хэвээр байна уу? Та бөөрийг 760,000 доллараар зарж, маш эрүүл хэвээр байх болно
[fortis.hospital.in@gmail.com]

Avatar

Зочин 2021-11-08 139.5.216.119

Энэ сайт худлаа мэдээ бичиж янз үзэхээ бодимоор юм.Ер нь ОТ гэрээ хийсэн хүмүүсээ элдвээр бичээд байгаа хүмүүст нэг үг хэлье.ОТ чадвал хөөгөөд гаргаач .Чадахгүй дээ.Монголын эдийн засагт өгөөжөө өгөөд ирсэн одоо ч өгч байгаа..Тиймээс зохион байгуулалттай комент битгий бичээд бай.

Avatar

Dolgor 2021-11-08 103.26.193.240

Shine 2 yamni darga nariig jinhenemeregjiliin hvneer hiilgeechee ene 2 oos oor chadaltai zaluuchuudzondoo bgaa shvv ene 2 odoo bolimoor vumaa

Avatar

зочин 2021-11-08 64.119.25.92

Б.Лхагважав л лав Эдийн засгийн яамны хүн юм шүүдээ угн ь

Avatar

Жирийн иргэн 2021-11-08 202.131.227.82

Энэ муу Д.Зоригт шоронд байх ёстой хүн шүү

Avatar

Зочин 2021-11-08 37.120.150.122

ӨӨ ПИЗДААААА ГЭЖ, ОЮУТОЛГОЙГ ЗАЛИГАЛЦААД, ХУЖААНУУДЫНХАА ХУДАРГАНД НАМ НУУГДАЖ БАЙСАН ЗОРИГТ ОДОО ДАХИАД Л САЙД БОЛОХ УУ. ЭНЭ МЭТ ХҮЙТЭН ЦУСТ ХУЖААНУУДЫГ ТӨРД БҮҮ ОЙРТУУЛ.

Avatar

tugjil5 tumpen6 2021-11-08 192.82.64.121

Mongolyn tur batzandangiin ger buld urtei yu? ali esvel tugjil5 yn tohiroo yu?

Avatar

Зочин 2021-11-08 66.181.161.3

Үндэстэн дамнасан хулгайч Сү,Батболд халаасны хулгайч Зоригтыгоо Засагт шахаж эхэлжээ…ТҮЙ

Avatar

бөб 2021-11-08 192.82.67.24

Ээ. Инженер хүн тавих хэрэгтэй дээ хөгжлийн яаманд. За 2-рт энэ төрийн байгууллагуудын дарга нарыг бүгдийг нь зохицуулагч, менежер гэж нэрлээд дарга гэдгээ болимоор байна аа. Дарга гэдэг нь одоо хоцрогдсон ойлголт. Нөгөөдүүл нь дарга гэхээр томроод байдаг.

Avatar

BOLD 2021-11-08 64.119.20.192

ZORIGT SAIN HIINE OYU TOLGOIN GEREENII HUCHIND MONGOL UNUUDUR IDEH HOOLTOI BAIGAA UNEN SHUU>

Avatar

Мал орк 2021-11-08 202.131.248.178

Хуцаваа оюу толгой өнөөдөр монголчуудыг тэжээгээ юу, ша адаг пи зда вэ

Avatar

news 2021-11-08 197.210.77.125

Бөөрөө мөнгөөр ​​зарах зөв газраа хайж байгаа, мөн эрүүл саруул хэвээрээ байгаа хүмүүст зориулж Fortis эмнэлэгтэй холбоо барина уу, бид таны бөөрийг 760,000 доллараар худалдаж авч байна, та санхүүгийн бэрхшээлийг даван туулсан хэвээр байна уу? Та бөөрийг 760,000 доллараар зарж, маш эрүүл хэвээрээ байх болно
[fortis.hospital.in@gmail.com]

Avatar

зочин 2021-11-08 67.180.129.0

Хоёулаа хогийн амьтад байна

Avatar

Зочин 2021-11-08 59.153.115.108

Оюу Толгойн ачаар эдийн засаг 3-4 дахин томорч гуравдагч хөршийн харилцаа бэхжиж Монгол Улсын тусгаар тогтнол баталгаажсаныг энэ коментчид оркууд мэдэхгүй л дээ. Өрөнд унагаах ажлыг бол Дубайн гэрээг байгуулагчид болон Оюу Толгойн төслийг гацаагч Ганхуяг, Сэдваанчиг нар л хийсэн юм. Хэний гавьяа, хэний гайг түүх тодруулнаа

Avatar

Зочин 2021-11-08 217.79.178.53

!!!!!!!!! Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт — https://mysp.ac/50fjz

Avatar

Зочин 2021-11-08 122.201.22.49

х***а Зоригт больчих оо. Чи бол Оюу Толгойг Рио Тинтод өгсөн луйварчин. Чиний алдааг засах гэж үйлээ үзэж байна цаана чинь

Avatar

иргэд 2021-11-08 64.119.22.209

зоригт одоо боль оо шоронд бх ёстой хүн ш дээ

Avatar

Зочин 2021-11-08 192.82.87.72

Зоригт гуай Рио тинтогоос авилгал авсан ялаа эдлэх болоогүй юу. Хууль шудрага байх сайхан шүү

Avatar

Батзандан худалчын ах нар гэж ичих нүүргүй ллрууд 2021-11-08 103.212.116.121

Энэ Монгол улс, Монголын төр чинь хүнээ барчихсан юм уу?? Эднээс өөр юм олддоггүй юм уу ??

Хэдэн авлигачид ээлжлээд Ард түмнийг доромжлоод байх нь муу ёрыг л дуудууд байгаа бус уу ???

Avatar

Zochin 2021-11-08 103.229.121.80

Tsahim hogjiliin saidaar N Uchralig tavih n zuitei

Avatar

Зочин 2021-11-08 192.82.87.86

Батзандангийнхан ажил хийнэ гэж хэзээ ч байхгүй. Байнга шантааж хийж л явдаг хүмүүс. Батэрдэнэ би Хүрэлсүхийн найз гээд цээжээ дэлдээд сагсалзаад явж байдаг гар ш дээ

Avatar

Зочин 2021-11-08 192.82.77.239

За боль доо зоригт гэж нэг юм хийдэггуй дурак одоо бол шоронд нь хийх хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2021-11-08 64.119.18.176

Бат- эрдэнэ бол сайдын ажлыг өлхөн хийчих хүн. Тэр дундаа зам тээврийн сайдыг хийвэл энэ их гацаа, замын ажилыг зохицуулчих хүн байгаан

Avatar

Batrboldin hyn 2021-11-08 126.254.75.55

Zorigt Su Batboldin hyn shuu

Avatar

Зочин 2021-11-08 202.126.88.66

Tiim bolood tuuniig tavih gej bgaa

Avatar

зочин 2021-11-08 192.82.77.152

Хөгжлийн яам байгуулахаар Монгол Улс хөгжинө тэ. Төр данхайхаар Монгол Улс хөгжинө тэ.

Avatar

Зочин 2021-11-08 202.9.40.114

Оюутолгойн гэрээ хйих ажлын хэсгийн даргаар ажиллаж байсан нөхөр шүү дээ Энэ ЗОРИГТ чинь. Гэрээ муу болсон гээд Баярцогтыг хараагаад шоронд хийгээд байсан.Энэ зальтай х***а сугараад үлдчихсэн. Одоо төр лүү мяраагаад эхэлвүү, Сү Батболдын комданий захиарал хийж мартагнуулж байгаад л эргэн ирж байнав Юу л хийх болдоо.

Avatar

Зочин 2021-11-08 64.119.24.176

Энэ Зоригт гэж гөлөгөн нүдэлсэн н**ш долоон уулын цаагуур далд ороосой. Их суугаа Сүүмийсэн саарал хулгайчийн баруун гар шүү.

Avatar

Зочин 2021-11-08 103.229.120.152

Энэ хоёроос өөр эх орныг минь багахан хорлох хулгайч олдохгүй бна уу?

Avatar

Зочин 2021-11-08 192.82.83.173

Зоригтын дүүг 1 наймаачин хутгалан алж билээ.

Avatar

Зочин 2021-11-08 193.9.114.174

ХАМТАД НЬ ХУСЧИХГҮЙ ДЭЭ, ИНГЭЖ ГАЙ БОЛОХЫГ НЬ МЭДСЭН БОЛ. ТЭГСЭН БОЛ ӨДӨӨД ТЭР НӨХӨР ЧИНГИС ХААН ОДОНГ ЭНГЭРТЭЭ ГЯЛАЛЗУУЛЖ ЯВАХ БАЙСАН БАЙХ.

Avatar

Zochin 2021-11-08 103.229.121.20

Yun ssid shorond oroh urvagch etgeed Zorigt chn

Avatar

zochin 2021-11-08 103.212.119.209

ЭНЭ БУУНЫ НОХОЙ ЗОРИГТ ГАРВАЛ ТАЛБА дээ р ёстой жагсана шүү. энэ хүний балаг дуусаагүй шүү. Оюутолгойн асуудал гээд маапаантай нөхр гарвал засаг огцорно шүү !!

Avatar

Нара 2021-11-08 124.158.96.207

энэ гайгүй цаана чинь ХААН банк бөхчүүдийн гарт ХХБ Эрдэнэбилэг Женко – нарын гарт орлоо хөөрхий одоо Женко нь оффшорт нуусан мөнгөө бас гадаадынхны мөнгийг угааж өгөх юм байгааз Ард түмэн дахин хошгируулалтын он жилүүдэд өндөр хүүнд дарлуулан эдийн засаг нь өсөхгүй уул уурхайгаа ухуулж үдсэн дүр зураг ахин хэдэн жил ноёлох юм Баяачууд нь ханашгүй шуналтай Монгол орон гэж

Avatar

Зочин 2021-11-08 202.126.88.66

Temee geheer yamaa gedgee bolioch hogiin yumnuud! Zohion baiguulalttai guthrfgee bolinoor um. Yarshigtai ulig domog bolson hudlaa zuilee bainga dongodno!

Avatar

зочин 2021-11-08 103.14.37.4

Ж.Бат-Эрдэнэ болж байнааа. УРД нь МТШХХГ -ын даргаар ажиллаж байсан. Тэр үед түц машин, засгийн газрын 11-11 төв гэээд олон сайхан төслүүд боловсруулагдаж Улсын төсөвт сууж байсан. даанч төсөлүүдийг нь Жадамбаа ирээд тууз хайчлаад шоудсан л дааа.

Avatar

Зочин 2021-11-08 202.21.113.238

Бор хоншоорт

Avatar

Зочин 2021-11-08 103.50.206.95

Ingej lalriin garuudiin neriig durdaj tumnii nerviig hudulguj baigaad l nuuts amragaa tavina shd ee. Tegeheer mongolchuuud ene ni arai deer yum geed huleen zuvshuurnu.

Avatar

саруул 2021-11-08 192.82.65.224

Ж.Батэрдэнэ сайн шуу

Avatar

Зочин 2021-11-08 202.126.88.171

Batzandan pyiz salahgui lud yumaa

Avatar

Бүтэхгүй 2021-11-08 192.82.73.14

Заа тэгвэл Бүтэхгүй эээээээ

Avatar

Зочин 2021-11-08 202.9.46.19

ШИНЭЭР ТОМИЛОГДОХ ХОЁР ЯАМ. СОНИН ХЭРЭГ БАЙНА ДАА.

Avatar

Зочин 2021-11-08 192.82.78.66

Солигдох засагт яам байгуулна гэж хошгируулан цаг алдах хэрэг байна уу. Шинээр байгуулагдах засаг л мэдэх ажил шүү дээ.

Avatar

шинээр томилогдох яам? 2021-11-08 202.21.127.160

Энэ сэтгүүлч эрүүл үү, эхлээд эмнэлэгт үзүүлэх хэрэгтэй, тэгээд дараа нь бусдад зориулж юм бичбэл зүгээр биш үү? Шинээр томилогдох яам гэнэ үү? Энэ сайтад редакци гэж байна уу

Avatar