Т.Аюурсайханы аюултай төсөл буюу чононд хонио даатгах нь! | News.MN

Т.Аюурсайханы аюултай төсөл буюу чононд хонио даатгах нь!

Т.Аюурсайханы аюултай төсөл буюу чононд хонио даатгах нь!

Т.Аюурсайханы аюултай төсөл буюу чононд хонио даатгах нь!

УИХ-ын Дэд дарга Т.Аюурсайхан тэргүүтэй 20 гишүүний санаачилсан Жолоочийн даатгалын тухай хуулийн төслийг  өнгөрөгч долоо хоногт Эдийн засгийн байнгын хороо хэлэлцэж, олонх нь дэмжжээ. Удахгүй УИХ-аар орж ирэнгүүт МАН-ын 62 хүчээ нэгтгээд хүчиндэх биз. Үүнийг  л жинхэнэ хуульчилсан дээрэм гэхгүй юм бол өөр юуг хэлэх вэ.

Т.Аюурсайхан хуулийн төслөө “Жолооч нарын хохирлыг бодитоор үнэлдэг болно. Одоогоор даатгалын компани дээр 28 шаардлага хангаж байж нөхөн төлбөрөө авдаг. Авахдаа хагас дутуу чирэгдэлтэй авч байна. Давхар цагдаа торгодог учир авдаггүй. Үүнийг арилгана. Мөн хуулийн төсөл зам тээврийн ослыг бууруулна” гэж тайлбарлажээ. Уншихад, сонсоход уярмаар сайхан тайлбар санж.  Авчиг зальт шар үнэг хэрээнээс бяслагийг нь хэрхэн хошгируулж авдаг тухай үлгэрийг сана. Үлгэрээс авах юм их бий, үлгэрээс сурах зүйл ч их бий.

 Тэгээд ч өмнөх сангуудын хөрөнгө, мөнгө юу боллоо, Гөлгөө яалаа даа. Жишээ нь, МАН-ынхны жигд хүртээмжтэй хуваагаад идчихсэн ЖДҮ-гийн хэрэг байна. Нэмээд Нийгмийн даатгалын сангийн мөнгийг  хэн хэрхэн цөлмөсөн билээ.

“Капитал” банкинд хадгалуулж байсан нийгмийн даатгалын 104 тэрбум, Эрүүл мэндийн даатгалын 134.8 тэрбум төгрөгөө төр өнөөг хүртэл олж аваагүй байгаа. Б.Ундармааг ЖДҮХС-аас авсан зээлээ зориулалтын бусаар “ашигласан” гэж шүүх буруутгасан болохоос түүний “алга болгосон” НДС-ийн хөрөнгийн талаар хэн ч хариуцлага хүлээсэнгүй, энэ янзаараа иргэдийн хохь болоод өнгөрөх дэг.

Харамсалтай нь, Б.Ундармаагийн хэрэг хуучраагүй шахам байхад хотын дарга Д.Сумъяабазар дүү Д.Дагвадоржтойгоо нийлээд “идчихсэн” гэх НДС-ийн мөнгөний асуудал бас яригдаад эхэллээ.

Энэ талаар аль зургадугаар сард Сангийн яамны Төрийн нарийн бичгийн дарга С.Наранцогт  “Үндэсний хөрөнгө оруулалтын банк, Чингис хаан банк нь дампуурах эрсдэлтэй байгаа. Гэтэл  Үндэсний хөрөнгө оруулалтын банк дээр НДС-гийн 116.2 тэрбум төгрөг, Чингис хаан банк дээр 198.5 тэрбум төгрөг, нийтдээ 314.7 тэрбум төгрөг байршиж байна. Эрсдэлтэй банкинд нийгмийн даатгалын болон Эрүүл мэндийн даатгалын мөнгөн хөрөнгүүдийг байршуулсан нь Үндэсний зөвлөлүүд нь хүүгийн орлого олох зорилготой байсан” гэж хардаж байгаагаа мэдэгдсэн.

Эндээс дүгнэвэл, аль дампуурах эрсдэлтэй банкинд НДС болон ЭМД-ын мөнгөн хөрөнгүүдийг санаатайгаар байршуулдаг байж мэдэхээр. Үндсэндээ, нийгмийн даатгалын болон Эрүүл мэндийн даатгалын мөнгөн хөрөнгүүдийг яагаад дампуурч байгаа эрсдэлтэй банкинд байршуулах зөвшөөрөл өгсөн Үндэсний зөвлөлүүдийг ч шалгах ёстой. Задарснаа засаглаж чаддаг төр мөн бол шүү дээ.

Эрүүл мэндийн даатгалын сан ч мөн адил “шавхагдчихсан”.  2021 онд Эрүүл мэндийн даатгалын санд нийт 1.2 их наяд төгрөг төсөвлөгдсөнөөс 900 тэрбумыг нь зарцуулсан байдаг. Өнгөрсөн зургадугаар сард Ковидын хуулийг хэлэлцэх үеэр “Эрүүл мэндийн даатгалын мөнгийг зарцуулбал С.Энхболд та шоронд орно шүү” гэж УИХ-ын гишүүн Б.Энхбаяр сануулж байсан удаатай. Гэхдээ мэдээж, сангийн мөнгө цөлмөсөн гээд шоронд ордог хүн байдаггүй л дээ.

Тэгэхээр албан журмын даатгалын мөнгийг Т.Аюурсайханы санаачилсан төслөөр төр авчихвал ахиад хэн нэгэн албан тушаалтны ах дүү, хамаатан садны “хоол” болно гэсэн үг. Алга болох эрсдэлтэй хөрөнгө төдийгүй ард түмэн асуудлаа авлига хээл хахуулиар шийддэг болж магадгүй.

Хэзээ байтлаа Монголын төрийн ажил авлига, арын хаалгагүй, хүнд сурталгүй хөнгөн шуурхай явагдаж байлаа даа. Албан журмын даатгалаар хохирлоо барагдуулах гэж төрийн албан хаагчдыг царайчилж, өмнө нь бөхөлзөхөд хүрнэ.  Ар өврийн хаалгатай нэг нь арай өндөр нөхөн төлбөр авдаг болно. Т.Аюурсайханы ах дүү нар ажил албатай ч  болох биз.

  “Эрдэнэт”-ийн 49 хувийг Ц.Нямдорж дээрэмдэж авчхаад ард түмний өмч боллоо гэсэн, үнэндээ Ардын намын дарга нарын “саалийн үнээ”, шахааны газар болж хувирсан шүү дээ. Тэгэхээр Т.Аюурсайханы төсөл аюултай бөгөөд чононд хонио даатгахтай адилхан гэсэн үг. Түүнээс зам тээврийн ослыг бууруулна, иргэдэд чирэгдэлгүй болно гэвэл үлгэр, үлгэр. Үлгэрт хүүхэд ч хууртагдахаа больсон цаг шүү дээ.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
19
ЗөвЗөв
8
ТэнэглэлТэнэглэл
4
ХарамсалтайХарамсалтай
4
БурууБуруу
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

51 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-11-08 66.181.187.35

1937 онд Аюурсайхан байсан бол ямар дүвчигнэсэн ногоон малгайтан байх болдоо. Хэзүү бөгөөд аймшигтэй төрх нуугдана

Avatar

oyiin g*** yanxan b*** zardg,down townd ubdguur tasdagch shyy dee,hotw# 2021-11-08 132.194.33.148

bapumtj

Avatar

inoybilj/yanxan zantai 2021-11-08 132.194.33.148

homosexbj

Avatar

Зочин 2021-11-08 217.79.178.53

! Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт — https://mysp.ac/50fjz

Avatar

Чулуун 2021-11-08 202.126.90.86

Төрийн болон орон нутгийн өмчит 337 компани жил бүр 230 гаруй тэрбум төгрөгийн алдагдалтай ажиллаж байна. Аюурсайхан эрүүл эдийн засагч гэдэгт иргэлзэж, 1990 -д оны өмч хувьчлалаар бүх салбар дампуурсан харамсалтай түүх даатгалын салбарт давтагдах бөлгөө. Ийм дүгнэлт хийхэд Ванга байх шаардлаггүй!

Avatar

Зочин 2021-11-08 202.126.90.86

2019 оны байдлаар төрийн өмчит 339 компанийн нийт хөрөнгө 37 их наяд төгрөгт хүрч, 1.5 их наяд төгрөгийн ашигтай ажиллаж 1.1 их наяд нь Эрдэнэт үйлдвэрээс, 440 тэрбум төгрөг нь Эрдэнэс-Тавантолгой компаниас олсон ашгаас бүрдсэн. Бусад компаниуд 230 гаруй тэрбум төгрөгийн алдагдалтай ажиллаж байна. Гэтэл Даатгалын компаниудын нийт хөрөнгө 2021 оны 1-р улирлаар 401.2 тэрбум төгрөг, ДНБ дөнгөж 1 % хүрч байна. Аюурсайхны хууль 1990 оны хувьчлалаар бүх салбарыг дампууруулсан түүхийг давтах болно…

Avatar

Зочин 2021-11-08 66.181.182.124

Төрөөс жолооч нарыг албан ёсоор даатгалд хамааруулдаг шийдвэрээ больчих. тэгээд асуудал хэл амгүй шийдвэрлэдэнэ. Мэдээж жолооч бүрээс албан ёсоор мөнгө авчихаад хувь хүмүүст өгдөг чинь шудрага бус байна. Юу ч хийхгүй сууж байгаад сая саяар бэлэн мөнгө авч баяжиж байгаа хэсэг хүмүүс ичих хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2021-11-08 59.153.113.33

хувь даатгалынхан албадлагаар даатгал авдаг нь дээрэм.төр төө улс биздээ?

Avatar

б 2021-11-08 139.5.217.166

Здаа төр хэзээ олигтой юм хийж байсан юм. Нийгмийн даатгалын хамаг мөнгийг Ундармаа мэтийн здакууд дарга нартай хувилдаад идэж уугаад горыг ард түмэн үүрч 65 нас хүртлээ тэтгэвэрт гарч чадахгүй болсон. Төрийн өмчийн команиуд ихэнх нь алдагдалтай. Төрийн өмчийн сургууль, эмнэлгийг хар л даа олигтой хөгжсөн юм алга. Социализмаа санагалзаад байгаа юм бол МАНгар здакууд Хойд Солонгос руу зайлбал таарна.

Avatar

Zochin 2021-11-08 103.57.92.224

Энэ авгай даатгалын талаар юу мэдэх вэ, зүгээр байж болохгүй юу

Avatar

Зочин 2021-11-08 64.119.17.253

Албан журамын гэдэг шийдвэрийг Засаг л гаргана. Хувийн кампани тэгэх эрхгүй. Засгийн газрын шийдвэрийг хувийн кампани улсад ашиггүй, хувьдаа завшиж, хохиролыг хойрго төлдөг нь сүлжээ болсон гэсэн үг. Тэр сүлжээнийхэн засаг, төрд сууриа бэхжүүлсээр байна.

Avatar

Зочин 2021-11-08 202.9.40.233

Буцаад соц нийгэмрүүгээ орох санаатай юм биз дээ!!! Харанхуй мулгуучуудаар дүүрсэн улс яая гэхэв дээ

Avatar

Зочин 2021-11-08 192.82.87.72

Жолоочийн даатгал албан журмын байх юм бол төр авах нь зөв, хэрвээ хувийн хэвшилд байлгах бол сайн дурынх болго. Хувийн даатгалын компанид татвар төлмөөргүй л байна шүү

Avatar

Авлигачин Аюурсайханы сайн санааны ард үргэлж хээл хахууль нуугдаж байдаг. 2021-11-08 202.126.88.210

Өөрсдийгөө шударга тав гэж өргөмжлөгсдийн нэг болох энэ Т.Аюурсайханы балаг хаа явсан газраа ихдэж байсан уу гэхээс багадаж байгаагүй. Э.Бат-Үүл нийслэлийн засаг дарга байхдаа хотын түгжрэлийг бууруулах зорилгоор автотехникийн захуудыг эхний ээлжинд гаргахаар шийдвэрлэн 2015 онд хэрэгжүүлэх гэтэл энэ Т.Аюурсайхан тухайн үед ШӨХТГ-ын даргаар ажиллаж байхдаа техникийн захуудын эздээс хахууль авч нүүлгэхгүй авч үлдсэн. Өнөөдөр хотын хаана түгжрэл их байна тэнд захууд байна. Гүйх нохойд гүйхгүй нохо

Avatar

Mongol 2021-11-08 202.126.89.157

Ийм лалрын пискануудыг дахин битгий сонгооорой! Яаж дампуурах талруу чирэхээс өөр бодол санал энэ новшнуудад байхгүй! Одоо сонгууль талдаа ороод яаж мөнгө гуйвуулах талын юм л бодож байгаа. Улсад өөр өч төчнөөн хийх шаардлагатай олон асуудал байна. Гэтэл жолоочийн хариуцлагатай даатгал санаагийн зовоож гэнэ дээ ёстой х****а! Бөөн авилгын систем бодож боловсруулсан л биз дээ айн! Чамаар заалгаж цавуугаар наалгахгүй шүү Новшоо

Avatar

Зочин 2021-11-08 192.82.78.67

АЮУРСАЙХАНГ ДЭМЖИНЭ, МАШ ЗӨВ, АРД ИРГЭДИЙГ ХҮЧЭЭР ДААТГАЛ ТӨЛҮҮЛЖ ШУЛЖ БОЛОХГҮЙ, ХЭРВЭЭ ХҮЧЭЭР АЛБАДЛАГААР ТӨЛЖ БАЙГАА БОЛ ТӨР ХАРИУЦАХ НЬ ЗӨВ

Avatar

Монгол 2021-11-08 202.126.89.157

Шаана s****a биз!!!!!! Төр одоо жолоочийн хариуцлагын даатгалыг авч шаавал ёстой түй май шүү! Ацнууд одоо иргэдээс мөнгө шааж замхруулах гэж байна. Хэзээ байтлаа ТӨР БИЗНЕСИЙН САЙН МЕНЕЖЕР БАЙСАН ЮМ?! БӨӨН АВИЛГАЛ АВДАГ БИЗ ДЭЭ?! ХЭЗЭЭ Ч САЙН МЕНЕЖЕР БАЙГААГҮЙ! ТӨРИЙН ӨМЧИТ БАЙГУУЛЛАГАА ХАР ДАА. МУУ ЛАЛРУУД ШААХГҮЙ ШҮҮ АЮУРСАЙХАН АЦ МИНЬ ТУЙ МАЙ ШҮҮ!!!'

Avatar

Зочин 2021-11-08 139.5.219.26

Аюурсайханы зөв. Даатгал бол даатгуулагчын эрх ашигын төлөө үйлчлэх ёстой.

Avatar

Зочин 2021-11-08 122.201.22.186

Попролтоороо Хүүкээс илнүү л гэхээс дутахгүй юм байна энэ нөхөр. Манайхан иймэрхүү хүмүүсээ өндөр саналаар гаргадаг болохоор л хүртэх ёсойгоо хүртээд ядуу тарчиг, хогын орчинд амьдараад байгаа. Үр хүүхдэдээ ямар новшын төртэй улс үлдээж байна аа. Төр бүх шатандаа чадваргүй ёс суртхуунгуй хүмүүсээр дүүрсэн үед энэ авилга хээл хахууль л болоод дуусна.

Avatar

б 2021-11-08 43.242.243.142

Хэдэн дарга, шахаачин, авилгач нарт өгснөөс даатгалын компанид өгсөн нь хамаагүй дээр. Ядахдаа зарим нь Мандал, Бодь, Ард гээд нээлттэй хувьцаат компаниуд шүү дээ. Төрийн үйлчилгээ түргэн шуурхай гэж ёстой мэдэхгүй юм байна. Наад зах нь энэ нийгмийн даатгал, төрийн өмчийн эмнэлэг, сургуулиудаа хар л даа. Хөгжиж байгаа нь хаана байна. Баахан идэж уусан, шамшигдуулсан, шахаа хийсэн здакууд.

Avatar

Зочин 2021-11-08 202.126.88.232

Аюурсайхан зөв. Хэдэн хувалз компаниуд тийм л дуртай юм бол сайн дурын даатгалыг хар

Avatar

Зочин 2021-11-08 202.131.225.150

Энэ Аюурсайхан коммунизм байгуулж байгаагаа мэдэж байгаа болвуу, залуу хүн гэхэд дүүрчихсэн тархитай Төлгөн коммунист юмаа.

Avatar

Зочин 2021-11-08 64.119.23.151

Захиалгат бичилтөнд хүүхэд хууртаж МАГАД даатгалын хулгайчидаа ТА наргүй БОЛНОО.Албан журмын даатгал ямарч ашиггүй гэж хэлж чадна вэ. Тэгээд яагаад чичрээд байна. Дарангуйлагч нар тэнэг ЮМУУ.

Avatar

Иргэн 2021-11-08 43.228.129.174

Яаж ч бодсон төр авах нь буруу. Мэдээж хууль, журмын зохицуулалт хийгээд сайжруулалт хийх зүйлс байгаа.
Төрийн зохицуулалт орохлоороо л тухайн салбар дампуурдаг шүү.

Avatar

Зочин 2021-11-08 103.26.194.28

Энэ даатгалын хэдэн компаниуд бол шууд илт луйварчин компаниуд эднийг цэгцэлэх нь зөв штэ. Даатгалын компаний мөнгөөр захиалгат нийтлэл бичэхээ боль

Avatar

Зочин 2021-11-08 66.181.167.58

2020 оны тайлангаар байсан 24 тэрбум төгрөгөөс одоо 8 тэрбум нь л байна. Зөвхөн энэ онд л гэхэд 16 тэрбумыг байхгүй болгочихоод байна. 7 тэрбум төгрөгийг Чингис хаан банкинд хийгээд алдсан, 9 тэрбум төгрөг нь үндсэн хөрөнгө болон хувирсан ингэж болдог юм уу. Албан журмын даатгалын холбоо гэгч энэ байгууллагын дарга Цэвээнжав энэхүү мөнгийг яаснаа тайлбарлах хэрэгтэй, хууль хяналтын байгууллагууд шалгаачээ. Энэ сангаас хулгай дээрэм хийчихээд энийг цайруулж баллах гээд Аюурсайхан хууль гаргаж бн

Avatar

Зочин 2021-11-08 66.181.167.58

Аюурсайхан гишүүн их хурал дээр одоо байгаа төрийн зохицуулалттай сан буюу Албан журмын даатгалын холбоонд 27 тэрбум төгрөгөөс 15 тэрбум нь банкинд 11 тэрбум төгрөгийн хөрөнгө байна гэж байсан. Гэтэл албан журмын даатгагчдын холбооны 2020 оны аудитлагдсан тайлангаар (https://ami.mn/ami/?p=1414) 24 тэрбум төгрөгтэй 2 тэрбумын хөрөнгөтэй гээд сайт дээр нь байжээ. Тэгэхээр энэ онд 9 тэрбум төгрөг нь алга болчихсон байнаштээ. Энэ төрийн санг шалгах хэрэгтэй байна.

Avatar

Зочин 2021-11-08 202.21.112.194

Чоно борооноор гэгчээр наанаа гоё юм ярьж цаанаа өөр ашиг сонирхол байгаа шүү, гол нь цаад ашиг сонирхлыг нь дэд дарга маань бүрэн ухаараагүй л яваа юм шиг харагдаад байгаа шүү

Avatar

зочин 2021-11-08 27.85.207.154

энэ одоо ямар хулгайчынх нь сайт юм бэ

Avatar

Зочин 2021-11-08 103.57.93.178

Аюулд оруулах нь энээ тэрээ гэж элийрч байхаар яавал албан даатгалын мөнгийг хэдхэн хувийн компаниуд авчихаад, тэр хэмжээгээрээ үйлчилгээ үзүүлэхгүй байгаа өнөөгийн бусармаг тогтолцоог өөрчилж сайжруулах вэ гэдэг талаас нь асуудлыг харж, санал санаачлага гаргаасай. Хэдэн халтар төгрөгөнд худалдагдчихаад юм хийх санаачлага гаргаж буй хүн рүүгээ дайраад байх шаардлагагүй

Avatar

ЗОЧИН 2021-11-08 202.21.104.2

Төрийн даатгалын хураамж минимум түвшинд байх, хувийн даатгал хөгжих , зэрэгцэн орших боломжийг олгох. АЖДС-г нээлттэй болгож засаглалыг сайжруулах! Төр албан журмын даатгалын хураамжийг минимум хэмжээнд тогтоож, санг эрсдэлгүй удирдах, баталгаат нөхөн олговор олгох. Хүссэн хүн сайн дурын үндсэн дээр нэмэлт даатгалд хамрагдах эдийн засаг, эрх зүйн боломж бүрдүүлэх. хамгийн голнь жолоочийн хариуцлагын даатгал уу, тээврийн хэрэгсэл эзэмшигчийн даатгал уу? гэдгийгээ зөв ялгаж салгах!

Avatar

mgl 2021-11-08 202.126.89.37

Mongol hugjih boloogui bna. Huvid ochood saihan bolno gevel odoogoor hudlaa. Ayursaihanii zuv gej bodoj bna.

Avatar

ЗОЧИН 2021-11-08 202.21.104.2

Гол нь албан журмын даатгал учраас төрийн мэдэлд байх ёстой гэдгийг ойлгох хэрэгтэй байгаам. Бусад орнуудад албан журмын даатгал нь төрийн мэдэлд, сайн дурын даатгал нь хувийн хэвшлийн мэдэлд байж болдог. Хуулиар далайлгаж албан журмаар авсан мөнгийг хувийн даатгалын компани ашиг олох хэрэгсэл болгож болохгүй. Төр/ хувийн хэвшлийн даатгалын компаниуд өрсөлдөөний зарчмаар ажиллах! Даатгалын бүтээгдэхүүн, нөхөн олговор, эрсдэл даах чадвар, үйлчилгээний уян хатан байдлаараа өрсөлдөх.

Avatar

Алтанхуяг 2021-11-08 202.126.89.90

Харинч зөв аюурсайхан зөв зүйл хийж байна

Avatar

Иргэн 2021-11-08 202.21.96.212

Энэ нэг эргүү тагз байна аа, юмыг сайжруулах гэж ярихын оронд илийрч өгөх юм аа

Avatar

zochin 2021-11-08 203.91.115.243

Жигд хүртээмжтэй хувааж идсэн ЖДҮ гнэ

Avatar

Зочин 2021-11-08 66.181.187.221

Энэ төсөл харин ч сайн төсөл болсон бн лээ!! Даатгалын компаниуд сэтгүүлч нэртэй сэгээр хооллогч нарт мөнгө өгөөд төлбөртэй эсэргүүцэл бичүүлээд байгааг чинь мэдэхгүй байгаа гэж бодно уу?? Та нар эсэргүүцэж байгаа чинь энэ төсөл зөв гэдгийг давхар батлаад бн!

Avatar

оргил 2021-11-08 202.126.88.68

даатгалын компанууд ямар нэг юм хийгээчээ хийгээч

Avatar

ZOCHIN 2021-11-08 124.158.120.154

UNEN BAIDAL IIM BAIGAASHDEE UNENIIG HELLEE GEED UURLAAD L

Avatar

БиМонголХүн 2021-11-08 103.11.195.34

Монголын төрийг ЧОНОтой зүйрлээд ард түмнийг нь ХОНЬтой зүйрлээд ТУСГААР МОНГОЛд дургүй хүмүүс нилээдгүй байхшигээ

Avatar

mgl 2021-11-08 202.126.89.38

Хувьд очоод сүйрсэн үйлдвэр, АА газрууд дүүрэн байна. Жишээ нь эмийн сангууд. Эм уугаад өвчин эдгэхээ байсан. Гэхдээ төрийн мэдлийн компани улс төрчдийн шахааны газар болдог нь 200% үнэн.

Avatar

Зочин 2021-11-08 103.57.94.115

Аюурсайхан гишүүний зөв. Даатгалын компаний олсон ашгийг даатгуулсан хүмүүст буцааж олгох хэрэгтэй. Заавал даатгуулах ёстой даатгалаас аүиг олох ёсгүй ш тнэ. Гэтэл Мон ре л гэхэд сүүлийн 2 жилд 2 тэобум тагрөгний ашиг хийсэн бна.

Avatar

Зочмн 2021-11-08 103.57.94.115

Aюурсайханы зөв. Даатгалын компаниудаас олсон ашгийн зөрүүг буцааж авмаар бна. Албан ёсны хүчээр авч байгаа даатгалаас ашиг хийх ёмгүй шүү дэээ

Avatar

Зохион байгуулагч уу? Даатгалын компани уу? 2021-11-08 153.168.106.216

Төр угаасаа даатгалд оролцдоггүй. Дэлхийн жишигт буурай орнуудын төр л шууд даатгалд хамруулдаг. Төр бол зөвхөн зохион байгуулагчын үүднээс хуулиар зохицуулалт хийнэ үү гэхээс өөр дээрээ даатгалыг хүлээн авдаг орон тун цөөхөн. Жолооцын хариуцлагын даатгал бол цэвэр хувийн хэвшил хийдэг даатгалын нэг хэлбэр. Тэр бүү хэл хүн даатгуулахгүй байж ч болдог даатгалын нэг хэлбэр. Харин төр өөр дээрээ авснаар хүн бүр албадан даатгалд хамрагдах шаардлагатай болно.

Avatar

Зочин 2021-11-08 124.158.68.239

Энэхүү доктор Т.Аюурсайхан гэгч харах царайны дебил нөхөр ш дээ. Ийм тэнэг эх оронч эх орноо самрана шүү. Ер нь Хүүктэй тунч адилхан даа.

Avatar

Зочин 2021-11-08 103.57.93.178

Чиний царайг нэг хармаар байна. Аюурсайхнаас дээрдэх юм бий юу??? Бүүр аймшгийн ДЕБИЛИЙН ДЭЭД ДЕБИЛ ч юм бил үү хэн мэдлээ???

Avatar

Зочин 2021-11-08 202.179.24.181

Даатгалын компаниуд үйлчлэх сонирхолгүй, захиалгатай нийтлэл бичихээ боль. Ард түмний амьдрал хүнд байна. Бараг төрт байсан ч дээр байж магад

Avatar

Зочин 2021-11-08 202.21.100.210

Төрд байвал Жолоочийн хаиуцлагын даатгалын мөнгө хулгайн замаар орно өнөөдөр 3-5 хоногтоо авдаг байсан даатгалын мөнгөө авах гэж таньдаг хүн хайж хахууль өгч олж авч чадах боловуудаа?????

Avatar

Зочин 2021-11-08 66.181.161.21

Нийгмийн даатгалын сангийн мөнгө шиг цуслаад л алага болно. Одоо нийгмийн даатгалын сан мөнгөгүй болчихоод байгаа шүү

Avatar

Зочин 2021-11-08 150.129.141.79

Нахэж байхад төр нь дээр,хувийнхан бол гэр бүлээрээ идэж уугаад дуусгана бөөн луйвар

Avatar

Zochin 2021-11-08 66.181.170.73

Ugaasaa nuguu shudarga 5 bytekhgyi ee. Khooson yldsen Auirsaikhanii idej uukh arga n' ene l yum shig anagdaj l dee. End tendgyi khamaaral bykhii khymyysee chikh'chikheed suudag baij busad khyn deer ashig sonirkholiin zurchil yarikh ikh durtai muu nyyrchin chin'.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж