Тяньжинд гацсан 4800 чингэлгийг татахаар тохиролцсон | News.MN

Тяньжинд гацсан 4800 чингэлгийг татахаар тохиролцсон

Тяньжинд гацсан 4800 чингэлгийг татахаар тохиролцсон

Тяньжинд гацсан 4800 чингэлгийг татахаар тохиролцсон

Зам тээвэр хөгжлийн яамнаас Тяньжин болон Эрээн, Зам-Үүд боомтод гацаад байгаа чингэлэг, ачаа барааг арваннэгдүгээр сард багтаан татан авах талаар хэлэлцжээ.

Ерөнхий сайд Л.Оюун-Эрдэнэ Хятадын талд байгаа 4800 орчим чингэлгийг шуурхай тээвэрлэх хүсэлтийг Хятадын талд тавьсан. Энэ хүсэлтийг хүлээн авч, өвлөөс өмнө шуурхай тээвэрлэж дуусгахаа Монголын талд мэдэгдсэн болохыг тус яамнаас мэдээлэв. Тодруулбал, Тяньжинд гацаад буй чингэлгийг энэ сардаа татан авахаар болсон байна. Өнөөдрийн байдлаар Тяньжин боомтоор Монгол руу ачигдах 4800 гаруй чингэлэг байгаа аж.  2021 оны чингэлэг таталтын мэдээллээр:

  • Наймдугаар сард 32 галт тэргээр 2190 чингэлэг
  • Есдүгээр сард 35 галт тэргээр 2285 чингэлэг
  • Аравдугаар сард 24 галт тэргээр 1493 чингэлэг, нийт 5968 чингэлгийн Тяньжинаас татаж авсан. Энэ оны зургадугаар сарын 9-нөөс хойш 12 мянган чингэлэг татаж авчээ.

Мөн Тяньжинаас Эрээний чиглэлд дотоодын галт тэргээр хоногт нэг галт тэрэг явуулж, Эрээнээс өргөн царигт тавьж, ачаа бараа татаж авахаар болсон байна. Харамсалтай нь Эрээн  хотод Covid-19 гарч, хатуу хөл хорио тогтоосон. Хөл хорионы дараа ачаа тээврийг шуурхай нэвтрүүлэх ажил үргэлжилнэ гэв.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
13
БурууБуруу
4
ЗөвЗөв
4
ТэнэглэлТэнэглэл
2
ХахаХаха
2
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

26 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

- 2021-11-07 132.194.33.148

ylcuun xamgaaltad

Avatar

Зочин 2021-11-07 132.194.33.148

sexeetnyydryy,gadniixantai niilj ypbaj baigaa gyilagchdiig ylcaas xuux xyrtel

Avatar

- dapyu ylc 2021-11-07 132.194.33.148

– +DUURIJN

Avatar

netc 2021-11-07 132.194.33.148

jps

Avatar

bloklox gej yadaj bn,endxiig tsulmsun,ubdguur.diildegdsen talryygaa oktyabrt ojija 2021-11-07 132.194.33.148

GADNIIXNAA DARUI ZAILUULAACHEE..
opon cyytsaas xuux geed baigaan bishy,

– GADNII YRTEI XYYXDIIN CYY,ZAM BELDETSEER ZAM ZEBREEJ SHYRSHIJ,
-NA DOCUMENT ID XUURAMJXAN ORANJ,MARTB?
XOPTOI LAAZR, TARIALAN,NOGOO SHYRSHIJ, SHINGEXGYI EM YAS XAYJ,
GUANZ BOLJ TOGLOJ,UNGUUR BUDAJ,EOLKNI GERELEER DELGETSELJ,ARDKM
BUUZ JlIGNEJUN, 500,EMLEGTEI.+ZSAGLAJOS

Avatar

Зочин 2021-11-07 103.26.195.3

Сайхан шааж дуусахгүй юмаа .Хоолны хордлого бараг байхгүй болсон шүү.

Avatar

Зочин 2021-11-07 202.126.89.45

ТЮЬЖАНД ЫАЙГАА.БАРААГ.ХУРДАН ТАТААЧ.ОЛОН ХҮН.ЗОВЖ Б.А ШҮҮ

Avatar

Монгол 2021-11-07 202.179.15.114

Нарийн ногоо гэж нэрлээд байгаа Монголчууд мэдэхгүй элдэв хачин өнгөтэй ногоо гэгчийг бүрэн болоих хэрэгтэй?? Нарийн ногоотой хоол идэх гэж өндөр ресторонд ордог Монгол хүн бараг байхгүй шүү дээ?? Тэд энгийн хоолтой цайны газраар л орж хоол иддэг Одоо гаднаас нарийн бүдүүн ногоо гэж дэмий юм битгий авч бай??????

Avatar

эх орон 2021-11-07 202.179.15.114

Эрээнийг хааснаас хойш ходоодны өвчлөл эрс буурсан гэсэн, учир нь пестицидээр бордсон маш олон төрлийн хортой хоол амтлагч, халуун ногоо, бэлэн гоймон орж ирэхгүй байгаа. Энэ бол сайн. Одоо дотооддоо ногоогоо тарьж хэрэглэх хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2021-11-07 202.9.46.114

Худал мэдээлэл амьтан хүмүүсийн санааг амраах гэсэн заль .

Avatar

Зочин 2021-11-07 199.249.230.88

!! Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт — https://mysp.ac/50fjz

Avatar

Заагч 2021-11-07 202.9.46.81

Хог вирус хятадаас хог вирус авах хэрэг байна уу

Avatar

Дорж 2021-11-07 192.82.77.212

Маш амархан татан авч болно.

Avatar

Эх орон 2021-11-07 192.82.77.176

Эрээнийг хааснаас хойш ходоодны өвчлөл эрс буурсан гэсэн, учир нь пестицидээр бордсон маш олон төрлийн хортой хоол амтлагч, халуун ногоо, бэлэн гоймон орж ирэхгүй байгаа. Энэ бол сайн. Одоо дотооддоо ногоогоо тарьж хэрэглэх хэрэгтэй, урд ах нар уурлавал хилээ дахиад л хаана.

Avatar

Зочин 2021-11-07 192.82.77.212

Тяньжинд 4800 контнейр Монгол бараа түгжирээд байгаа нь Монголын төмөр замаар Хятадын экспортын/Орос,Европын/дамжин өнгөрөх бараа зай өгөхгүй явж байгаагаас Монголын төмөр зам суларч өгөхгүйгээс Монголчууд өөрийн бараагаа авч чадахгүй байгаа юмаа.Энэ бол яах аргагүй геополитекийн бодлого явагдаад байна??? УБТЗ-н даргаар Монгол хүн тавих ёстоы.Яаралтай шүү!!!

Avatar

Зочин 2021-11-07 202.126.88.157

ДЭЛГҮҮР, ЗАХУУДАР БОРЛОДОГГҮЙ БАРАА ТАВААРУУД ҮЙ ОЛНООРОО БАЙЖ Л БНА… ЯАХ ГЭЖ ТЙИМ ДЭМИЙ ОЛОН ЮМС ХИЛЭЭР ЗӨӨЖ АВЧИРЧ ХОГ БОЛГОЖ БДАГ ЮМБЭДЭЭЭ….ЭЛДЭВ ПЁЧЁНЬ, ЧИХЭР, ЖИМС, ПИАВАР НУНТАГ БАРАА…….ГЭЭД Л ..

ТОО ТОЛГОЙТОЙ , ХЭРЭГЦЭЭТ, ЧАНАРТАЙ, ҮНЭ БОЛОМЖИЙН БАРАА ТАВААРУУДАА Л ГАДНААС ЗӨӨМӨӨР ….

Avatar

Зочин 2021-11-07 202.9.46.207

Битгий ав, тэгээд болоо. Авдаг болоод л зөөж байгаашд

Avatar

засс 2021-11-07 103.212.118.188

хэдэн сар л ингэж худлаа хуцлаа энэ бүтэлгүй малнууд

Avatar

Зочин 2021-11-07 202.126.94.99

Шуурхай татаж авах хэрэгтэйштээ!!! Часан ч тх амладаг, шалтгаан тоочдог юм бэ!

Avatar

businessmen 2021-11-07 124.213.121.29

za estoo hudlaa…ter yaam bolon shudrag ursulduun n haraaraa..sayakhan teever zuuchuud gatssan conteineruudiig tatuulii gevel 300-500$ nehej b.san..2 t udahgyi COSTCO gej conteiner ezemshigch une nemen geed l b.na lee..neeree nemeed b.gaa muu dundan manaikhan yimuuleed n.gaa muu boo med..yamarch b.san japanaas irdeg 40” conteiner 2600$- 7500$ hurtel ussun..tegeed odoo gahiad nemn gej b.gaa..goln teeweriin hugtsaa 3 sar gej b.gaa..toroos eniig ankhaaraachee..hamag valut teewert gadagshaa ursaad

Avatar

уугуул 2021-11-07 66.181.161.86

ЗТЯ-ны сайд маань маш том тээвэр зуучийн компанитай хүндэ…зохион байгуулж болдоггүй л юм бх да…

Avatar

Зочин 2021-11-07 202.126.88.220

Mongoloos hamaaraltai bsn bol yay ghv omhii hujaa geed l yariad bdg hyatad bhgui bol mongol shig dampuu oron yahiig neg haruullaa da

Avatar

мэдлэггүй байж болох ч хэтийдсэн маанаг байх зовлон 2021-11-07 192.82.78.115

Бараа татан авах асуудлаар ярих газар зөндөө ч ажлаа мэддэггүй улаан попчин урдуур нь ороод ганцаараа тодрох гэж попдоодп ккк. Ковид, гацсан барааг татах л гээд байх..Ерөнхий сайддад арай өөр хийх ажил баймаар даа ккк. Оюун-Эрдэнэ эмц цэгцгүй энд тэндээс эрээвэр хураавар асуудал шүүрч яриад улсыг удирдаад байна гэж холын хол андуурч ганцаар тодрох гэж зовж ,бантан зуурсан маанаг жаал зовж явнөө хөөрхий.

Avatar

Хэдий болтол ярих бэ 2021-11-07 202.126.89.120

Яриад л байдаг, хорогдох биш нэмэгдэж овоороод л байдаг. Өмнө нь 4200 чингэлэг гэж байсан, одоо бүр 4800 болчихсон байна шүү дээ

Avatar

Зочин 2021-11-07 192.82.70.237

Хэдэн сар ингэж ярив? Одоо жил болох нь.

Avatar

Zochin 2021-11-07 103.26.193.144

Za yamai da.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж