Беларусиас цэвэр үүлдрийн үхэр импортлоно | News.MN

Беларусиас цэвэр үүлдрийн үхэр импортлоно

Беларусиас цэвэр үүлдрийн үхэр импортлоно

Беларусиас цэвэр үүлдрийн үхэр импортлоно

Монгол Улсын Засгийн газар, Бүгд Найрамдах Беларусь Улсын Засгийн газар хоорондын Экспортын зээлийн ерөнхий хэлэлцээрийн хүрээнд “Мах, сүүний чиглэлийн цэвэр үүлдрийн үхэр, сүүний саалтуур, хөргүүртэй танк нийлүүлэх” төсөл хэрэгжүүлэхээр шийдвэрлэсэн.

Дээрх төслийн хүрээнд сүүний чиглэлийн 5000 толгой, махны чиглэлийн 4000 толгой, мах, сүүний чиглэлийн өндөр ашиг, шимтэй цэвэр үүлдрийн үхэр Монгол Улсад нийлүүлэхээр төлөвлөжээ.

Эхний ээлжийн 500 толгой махны чиглэлийн цэвэр үүлдрийн үхэр (грейфорд, абердин-ангусс, лимузин) худалдан авах гэрээг Хүнс, хөдөө аж ахуй, хөнгөн үйлдвэрийн яамны Бодлого, төлөвлөлтийн газрын дарга Ц.Болорчулуун Бүгд Найрамдах Беларусь Улсын “Белплемживобъединение” үржлийн малын нэгдсэн аж ахуйтай 2021 оны арваннэгдүгээр сарын 1-ний өдөр Минск хотноо байгуулжээ.

Х.ДОРЖПАЛАМ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
6
ЗөвЗөв
3
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ХахаХаха
1
ГайхмаарГайхмаар
1
ТэнэглэлТэнэглэл
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

35 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-11-06 66.181.169.70

Мал эмнэлгийн хэдэн юм энд чааж л явна. Монгол малаа Шүлхийгээс салгаж чадахгүй байж юун сайн үүлдрийн бух

Avatar

СМФ-ын мэргэжилтэн 2021-11-06 192.82.71.25

1989 онд манай 28 САА-нуудад 37 СМФ байсан ба үүнээс 1200 үнээний ферм 2 /Төв аймгийн Жаргалантын төвийн 1200 үнээний, Эрдэнэтийн Улаантолгойн 1200 үнээний/,, 800 үнээний 12 ферм, 400 үнээний 19 ферм, 200 үнээний 4 ферм байв, Эдгээр СМФ-үүд бүгд зуны лагерийн нүүдлийн саалтуурын станцуудтай, төвийн СМФ-үүдийн зуны лагерийн ихэнх нь цахилгааны байнгын эх үүсвэртэй холбогдсон байв.

Avatar

СМФ-ын мэргэжилтэн 2021-11-06 192.82.71.25

-ын түвшингээр заримд нь мех. саалтуур хэрэглэж эхлэж байгаа ба голдуу өвс хүчит тэжээлээр тэжээж байгаа бололтой. Энэ сайн хэрэг хожуу ч бол ойлгоод дахиад л сүүний фермээ байгуулж дээ. Ямарч байсан Белорусиас хар тарлангийн үнээ авч байгаа юм байна. Бид БССР-ийн СМФ дээр очиж байсан манай Партизаны Борнуурын ферм л гэсэн үг харин үнээндээ малч биш ханддаг юм байна гэж бодогдож байсан шүү

Avatar

СМФ-ын мэргэжилтэн 2021-11-06 192.82.71.25

шадар сайд халзан гэх Д.Ганболдын шийдвэрлэснээр эдгээр фермийн ажмилтан сааальчдын хүсэлтийг үл харгалзан ХААЯ-нд Австалиас Анлиас Даниас ирсэн мэргэжилтнүүдийн заавраар үйл ажиллагааг нь зогсоож үнээ малыг хувьчлах нэрээр тарааж зарим СМФ-ын үнээнүүд өвөл тэжээлийн дутагдалж орж турж үхэх зэргээр зүйл дууссан ба фермийн барилга техник тоног төхөөрөмж хувьчлах нэрийдлээр тарж устгагдан төмөрт ачигдаж дууссан даа. Харин одоо хувийн фермүүд байгуулагдаж байгаань сайшаалтай. Гэвч механикжуулалт

Avatar

СМФ-ын мэргэжилтэн 2021-11-06 192.82.71.25

Энэ бүх СМФ-үүдийг байгуулах ажиллагааг нь жигдрүүлж нийслэл хотыг болон бусад суурин газруудыг сүүн бүтээгдэхүүнээр хангах сайжруулсан сүүний үнээний 38 фермийг байгуулахад МАХН-ын ТХ Б.Дэжид их санаачлагатай оролцсоныг дурьдах нь зүйтэй.Монгол улсын үхэр сүргийн бүх үнээг цэвэр үүлдрийн / жилд 1200-10000л сүү өгдөг/ сайжруулсан / жилд 600-1000л сүү өгдөг/ гэж хувааж байсан ба үлдсэн үнээ / жилд 300 л сүү өгдөг/-нүүдийг малчдын өөрсдийн хэрэгцээнд гэж ангилж байв.Энэ бүх фермүүдийг ЗГ-ын

Avatar

иргэн 2021-11-06 192.82.71.25

үйлдвэрлэгдсэн шугман саалтууртай / саасан сүү шилэн хоолойгоор дамжиж сүү хөргүүрийн танкерт ордог/байв. СМФ бүр тэжээлийн тэжээлийн цехтэй шаардлагатай шүүст тэжээлээ /дарш зэрэг сүү их өгөгч тэжээлийн ургамал/, түүнийгээ хураадаг тариалдаг даршилдаг , тэжээл түгээдэг бүрэн механикжсан техникийн том парктай байв. ХААЯ Партизаны САА-н Аюушийн амны 800 үнээний фермд үнээний сүүний гарцаар тэжээлийг хувиарлаж олгодог автомат тандем-елочка саалтуур тавихаар төлөвлөж 1990 онтой золгож байв.

Avatar

Иргэн 2021-11-06 192.82.71.25

1989 онд манай улсын 28 САА-н саалийн механикжсан фермд Канадаас, ЗХУ-аас импортоор авсан сүүний чиглэлийн цэвэр үүлдрийн 20400 хар тарлан, талын улаан, сементаль үүлдрийн үнээнүүдтэй байсан ба эдгээр фермүүд ус дарах цамхаг бүхий авто услууртай өөрөөр хэлбэл уяатай үнээ бүхний өмнө хошуугаараа дараад ус уух услууртай, үхрийн баасыг гаргах транспортертай,бүх үнээг саалтуурын аппаратаар саадаг, Борнуурын 800 үнээний, Батсүмбэрийн Улаантолгойн 400 үнээний фермүүд АДМ-8 маркын БНАГУ, ЗХУ-д

Avatar

Зочин 2021-11-06 66.181.179.68

Ухаан гаргах хэрэггүй. Урд хилийн тороо тасал

Avatar

Зохиолч Л. Пүрэвдорж 2021-11-06 192.82.89.84

Энэ, цэвэр үүлдрийн мал гэж юү гэсэн үг вэ? Монгол мал бохир үүлдрийн мал болж таарч байнаа? Тийм биш байх аа. Харин гадаадын энэ мэт бараг л биологийн инженерчлэлийн аргаар өөрчилсөн мал чинь л байгалийн цэвэр чанартай биш, бохир мал байх шүү. Төрмөл шинжээрээ, Байгал даа зохион оршиж байгаа бэлчээрийн мал л харин цэвэр үүлдрийн мал биш гэж үү? Ашиг орлогын тухай биш, тэр цэвэр, бохир гэх ойлголтын чинь л тухай ярьж байгааг минь болгооно уу? !

Avatar

Зочин 2021-11-06 202.9.41.93

Хотын ойролцоо өгчихвөл зүгээр дээ

Avatar

oy 2021-11-06 172.85.168.166

o/nzt?

Avatar

z**l 2021-11-06 172.85.168.166

OS

Avatar

oyd vaktsindjaad,xylgaij 2021-11-06 172.85.168.166

guilagchin bodloo yu.

Avatar

xaiplaj baigaad tiirxenedee,ubjtei tsergiin xangamjiig ni,XET DAVRj 2021-11-06 172.85.168.166

byxnvalidj baixiig down townii xul teregtenj.
-ubchlul vaktsin tarisan xynii oplog,byrxyyl bolson xyniig xuux xyrtel,XOPIJ.
-yriin shingentei xyns,tsystai undug amitan bolgoj baigaag xarj bgaa.

Avatar

GADNII UBCHTEI BALIAR KOMPANII CYY XEREGLEXGYI BAIX XAMAARXGYI BAIX 2021-11-06 172.85.168.166

ALAG UBJTEI YXER, YRIIN SHINGENTEI UNDUG,BORDOO SHYRSHIJ GAARJ
BAD, GOOD XUN BOLJ DRAAMALDG,OS.

EXYNS, XYNII UYMRUU OPNO GJ. JOLOOTOI ZURAGL.

Avatar

GADNII B 2021-11-06 172.85.168.166

zopiydiin belcheer gandaaj shyrshij,bydyylegt naaidaxyy?

Avatar

Japan yl xylgailj, xaiptsag nygas ebdeja. 2021-11-06 172.85.168.166

– dapyu.

Avatar

Зочин 2021-11-06 172.85.168.166

Y@ blrx

Avatar

- € downtwn tub | - √ byygaad oyd yanxandyylj guilagjin zantai xen zasglj 2021-11-06 172.85.168.166

16||
^ Mash zogs÷ #car,comp ] bilduujilj buchij. modeli jb hanting?&

Avatar

Зочин 2021-11-06 192.82.68.208

Зев, угаасаа бэлчээр байхгуй болчихоод байхад бэлчээрийн мал аж ахуй яриад хэвтээд байх нь еерее утгагуй болчихоод байна ш дээ, хувиа бодож довоо шарлуулсан тэнэг малчдад найдвал мах, сууний унийг дийлэхээ байна ш дээ, ендер з/б-тай фермерийн аж ахуйг хегжуулэх хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2021-11-06 199.249.230.163

!!!!!!!!!! Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт — https://mysp.ac/50fjz

Avatar

Зочин 2021-11-06 72.196.192.250

Mongoliin bvh turliin mal bol ashig shim muutai, zuvhun tsever tevcheertei l mal ! Yher, aduu, Joni yanaa tsum yalgaa gvi ! Ashig shimiig ni deeshlvvlehiin tul VVLDER ugsaagii ni saijruulah heregtei ! Turuus bodlogoor demjeed huviin hevshil hiij chadna !

Avatar

иргэн 2021-11-06 64.119.16.49

Монголын төв баруун бүсэд мал яаж мах шөлтэй байх вэ дээ Идэх өвс нь багадана. Зүүн аймгуудаас малтайгаа нүүж ирсэн айлын мал нь үхээд үрэгдээд дуусч байгаа дуулддаг. Өвс ургамал нь шим тэжээлгүй юм бишүү. Мал тэжээх өсгөх гэж нэг их оролдоод хэрэггүй байхаа.

Avatar

Хөдөлмөрийн баатар 2021-11-06 103.26.193.117

Ургамлын шимгүй дээ биш. Говийн ургамал тачирхан ч гэсэн маш их шим шөлтэй байдаг. Зүүн аймгаас ирсэн мал өндөр өндөр шим тэжээлгүй муу өвс иддэг болохоор тийм өндөр өвс хайгаад иддэггүй , дасдаггүй ,2-т баруун аймаг хүйтэн байдаг болохоор энэ 2 шалтгаанаар мал үхдэг юм. Мал мэдэхгүй бол ийшээ орж хуцаад яахав дээ

Avatar

Зочин 2021-11-06 192.82.73.70

Маш сайн ажил эхлуулэх нь.Давжаа жаахан ухэр ялангуяа Говь алтай чигт бол ашиг шим яриад утгагуй болсон.

Avatar

Зочин 2021-11-06 103.57.93.231

Монголын цаг уурт хэр зохицох юм бол. Эсвэл байшинд амьдардаг үнээ юм уу

Avatar

Санкци 2021-11-06 66.181.189.254

Яаваандаа Европын хориг арга хэмжээнд орох байх даа Одоо Лукащенко явцгүй мөнгө алдаад ямар үнээгүй болно доо

Avatar

Зочин 2021-11-06 103.212.118.252

Яаж авч болох уу .100 махны чиглэлийн үхэр авмаар баына

Avatar

Зочин 2021-11-06 150.129.141.117

Гэрээнд гарын үсэг зурахын тулд ийм олуулаа очих хэрэг байдаг л юм байх даа?? Төсвийн мөнгө "ёо" гэхгүй тулдаа л болж байдаг байх даа?!

Avatar

hamargui navtgaruudaa 2021-11-06 103.26.193.4

uher mori nohoi hun geed yer n bugd ulsuj tuildaj 10000 jil yawsaar odoichuudiin uls bolson gedeg unen dee

Avatar

Саваагүй нохой саранд хуцна 2021-11-06 202.126.89.119

Эхлээд өөрийн уламжлалт бэлчээрийн мал аж ахуй, нутгийн үйлдэр угсаагаа тордож, устгаснаа сэргээе.
Францаас оруулж ирсэн 1 удаа саахад 30 л сүү гардаг үхэр, 10 л сүү гардаг ямаа чинь яасан бэ?
Хэдэн хүн амтай болоод ийм эрчимсэн юм яриад байдаг юм бэ? Наад эрчимжсэн юмны чинь мах, сүүг гаднын орнууд л лав авахгүй, зах зээлд нь хангалттай бас хямд байна. Монгол түүнээс нь хямд үйлдвэрлэж чадах уу? Түүний оронд бага ч гэсэн хагас зэрлэг малынхаа мах, сүүг үнэд хүргэж зарсан нь хамаагүй дээр

Avatar

Клун 2021-11-06 103.26.193.117

Яг үнэн монголын мал сүргээ цэгцэлж үүлдэр угсааг нь сайжруулах хэрэгтэй шүү. Нэг талдаа бэлчээрийн даац хэтэрсэн малтай гээд байдаг нөгөө талаас мал авна аа гээд байдаг.Мах болохоор тэнгэрт хадаж хүмүүс нь өлсөөд байдаг . Ямар бодлого чиглэлээр яваад байдаг юм бол …..

Avatar