Сэлэнгэ аймгийн Засаг дарга чөлөөлөгдөх хүсэлтээ өгчээ | News.MN

Сэлэнгэ аймгийн Засаг дарга чөлөөлөгдөх хүсэлтээ өгчээ

Сэлэнгэ аймгийн Засаг дарга чөлөөлөгдөх хүсэлтээ өгчээ

Сэлэнгэ аймгийн Засаг дарга чөлөөлөгдөх хүсэлтээ өгчээ

Сэлэнгэ аймгийн Засаг дарга Ш.Оргил эрүүл мэндийн шалтгаанаар үүрэгт ажлаасаа чөлөөлөгдөх хүсэлтээ гаргаснаа албан ёсоор мэдэгдлээ.

Тэрээр өнгөрсөн оны арваннэгдүгээр сард бөөрний хорт хавдрын хагалгаанд орж хагалгааны шарх нь эдгээгүй байх үедээ Covid-19-ийн анхны тохиолдол Сэлэнгэ аймагт батлагдсантай холбогдуулан бүтэн 60 хоног ажил дээрээ байрлан аймгийн Онцгой комиссын чиг үүргийг өгч ажилласан юм.

Хагалгааны дараах гамаа бариагүйн улмаас бие нь дахин өвдөж, хоёр ч удаа хагалгаанд орсон боловч дахин яаралтай хагалгаанд орох шаардлага гарчээ.

Энэ удаад эмч нарын зүгээс түүнийг хагалгааны дараах зургаан сарын гам барих шаардлага тавьсан тул тэрээр ийнхүү эрүүл мэндийн шалтгаанаар Засаг даргын ажлаа хүлээлгэн өгчээ.

Ш.Оргил нь 2016 онд Сэлэнгэ аймгийн Засаг даргыг сонгогдсон. Тэрбээр инженер, эрх зүйч мэргэжилтэй.

 

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
11
ХарамсалтайХарамсалтай
4
ХахаХаха
3
ХөөрхөнХөөрхөн
2
ГайхмаарГайхмаар
0
ЗөвЗөв
0
ТэнэглэлТэнэглэл
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

17 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-11-05 203.98.76.176

Sain zaluu, ajilsag. nutag orondoo ikh zuil hiiseen.eruul enkhiig husie

Avatar

Зочин 2021-11-05 203.91.115.53

AТГ авилгын хэрэгээр шалгагдаж байгаа гэсэн үү

Avatar

Зочин 2021-11-05 202.131.227.82

бие нэг гэдэг биеэ сайн тэнхрүүлж байгаад дахин олон удаа төрд зүтгэнээ хө

Avatar

Зочин 2021-11-05 202.55.184.18

Ажлын амжилт хүсье

Avatar

нэг 2021-11-05 66.181.182.224

Эрүүл чухал шүү идэж уух эрх мэдэл түр зуурынх

Avatar

Тамын тогоо 2021-11-05 202.131.232.18

Хүн эцэг эх, газар нутгаа сонгож төрдөггүй, монголоо гэсэн сэтгэлтэй байхад ямар гарал үүсэл хамаагүй байх шүү. Америк хэрвээ тэгвэл таван тивийн цагаачаар дүүрэн орон хар шар бор царайтай бүгд л төрсөн нутгынхаа төлөө л зүтгэж байна.

Avatar

Зочин 2021-11-05 64.119.27.200

News.mn та нар мэдээллийнхээ алдааг шалгаж байгаа чээ. Бөөн алдаатай юм байх юм!!!

Avatar

Зочин 2021-11-05 45.154.255.147

!! Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт — https://mysp.ac/50fjz

Avatar

e+yum xiigeed salgyi, geree yntraaj medgyi, neg udaagiin bagl tpanj, alxm ||| bxgyi 2021-11-05 132.194.33.148

5009 gayi ixtei, gozgor ems bieerj, noxoi xeelj,
– ubjin umy Xt gerleer xuutsulduju,shzmry.#
Taramdsan cablgaa,ashiglaagui baishin, #÷agaarjuulagch xend ch xeregtei yum.

Avatar

BAIDGYI UBCHIN 2021-11-05 132.194.33.148

EMCHIIN BUPUU GEJ BAPAG, BAIXGYI.

Avatar

иргэн 2021-11-05 103.57.92.179

Эррү энхийг хүсье.

Avatar

Зочин 2021-11-05 172.58.142.205

Medrel muutai teneg yum uu, biye bodohgui yasiin? oor eruul saruul ajliin achaalal daah hun baihgui gej uu?

Avatar

Зочин 2021-11-05 122.201.21.158

эрүүл энхийг хүсье ээ

Avatar

Zochin 2021-11-05 69.158.246.85

Xujaagiinx n ch yag hujaagiin huuhed yum gesen. Zailuul.

Avatar

ЗОЧИН 2021-11-05 202.126.89.232

х*******н ШЭЭС !

Avatar

zochin 2021-11-05 59.153.115.75

ЁСТОЙ МУНДАГ ДАРГА ШҮҮ ДЭЭ.. ХУРДАН ЭДГЭЭРЭЙ. ХЭН ЮУ ГЭЖ ХЭЛСЭН Ч ДЭЭР ХӨХ ТЭНГЭР БАЙНА.! МУ ДҮҮ ЖИНХЭНЭ ТӨРИЙН ХАР ХҮН ШИГ АЖИЛЛАСАН ШҮҮ. ҮҮНИЙГ БОЛЖМОРЫН ТОЛГОЙТОНГУУДЫН ХАРАХ ФАЙЛ УСТСАН УЧИР ХАРЖ ЧАДАХГҮЙ. ХОЛЫГ ХАРАХ АУГАА ТОЛГОЙТОНГУУД НЬ ХЭЛҮҮЭЛТГҮЙ МЭДНЭ. БИЕ ЭЭ САЙН БОДООРОЙ. !

Avatar

Зочин 2021-11-05 66.181.186.52

Эрлийзүүдийн арга хараарай бөөн газар зараад холдож байгаа юм

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж