Монголоос Эрээнд очсон бараанаас Covid-ийн халдвар илэрчээ | News.MN

Монголоос Эрээнд очсон бараанаас Covid-ийн халдвар илэрчээ

Монголоос Эрээнд очсон бараанаас Covid-ийн халдвар илэрчээ

Монголоос Эрээнд очсон бараанаас Covid-ийн халдвар илэрчээ

Монголоос Эрээн хотод очсон бараа бүтээгдэхүүнийг Covid-19-ийн шинжилгээнд хамруулахад хариу нь эерэг гарсан тухай орон нутгийн эрүүл мэндийн хяналтын албанаас өчигдөр/2021.11.04/ мэдээллээ.

Эрээн хотын таван оршин суугч Монголоос бараа бүтээгдэхүүн худалдан авч, хүлээн авсан тухайгаа хотынхоо цар тахлаас урьдчилан сэргийлэх, хяналт тавих ажлын хэсэгт мэдэгдэж, улмаар тус бараа бүтээгдэхүүнийг нуклейн хүчлийн шинжилгээнд хамруулахад хариу нь эерэг гарсан аж.

Эрээн хотын эрүүл мэндийн газраас цар тахлын идэвхижилт өндөр, эрсдэлтэй байгаа үед гаднаас бараа бүтээгдэхүүн авахгүй байхыг оршин суугчиддаа анхааруулжээ. Мөн есдүгээр сарын 15-наас хойш Covid-19-ийн халдварын өндөр эрсдэлтэй улс орнуудаас бараа бүтээгдэхүүн хүлээн авсан бол зохих журмын дагуу устгуулахыг Эрээн хотын холбогдох албаны хүмүүс иргэддээ уриалсан гэнэ.

Эрээн хотын тээвэр логистикийн паркийн ажилтан халдвар авсан нь аравдугаар сарын 13-нд батлагдсанаар Монгол-Хятадын гол боомт болох Эрээн болон Замын-Үүдийн хил хаагдаад байгаа. Өнгөрөгч Лхагва гаригийн байдлаар Өвөрмонголын хэмжээнд дотоодын халдварын нийт 163 тохиолдол батлагдаад байна.

ЭХ СУРВАЛЖ: Global Times

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
21
ХахаХаха
6
ХарамсалтайХарамсалтай
1
ЗөвЗөв
1
ГайхмаарГайхмаар
1
БурууБуруу
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ТэнэглэлТэнэглэл
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

20 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-11-05 103.1.30.33

х***а нарын сүүлийн халдвар бүгд дотороосоо ядаж эх үүсвэрээ ч тогтоож чадахгүй.Юм юм уруу чихээд сүүлдээ гаднаас ирэх хүн ч үгүй болоод бараа энэ тэр гэж үлгэр зохиож байна.Дотоод халдвар нь өдөрт 100,100 гаараа гараад одоо 1000 болсон.

Avatar

Үхэр монголчууууууд буфер зон 2021-11-05 103.57.95.244

Үхэр монголчууд хятад улстай хил гааль хаагаад хөгжин бас Америкчууд ирээд бид нарыг хөгжүүлэн гэнэ ээ хахахаха Өмхийрсөн онийсон нүдтэй халтар бүдүүлэг виздаануууд гэж боддог ш дээ европчууд Монгол улс хэмжээ ч хөгжихгүй бид нарын боловсрол зориг зүрх хүрэхгүй бас Хятад Орос хоёр хэмжээ ч Монгол улсыг хөгжүүлэхгүй бид нар Орос Хятад улсын Буфер зон лаллллруууудаааааааааа

Avatar

Зочин 2021-11-05 150.129.142.40

Хар Эргүү минь ядаж зөв бичээд сур, дараа нь сэтгэгдэл бич балай Дурак вэ.

Avatar

Зочин 2021-11-05 45.154.255.147

!!! Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт — https://mysp.ac/50fjz

Avatar

Үхэр монголчууууууд буфер зон 2021-11-05 103.57.95.244

Үхэр монголчууд хятад улстай хил гааль хаагаад хөгжин бас Америкчууд ирээд бид нарыг хөгжүүлэн гэнэ ээ хахахаха Өмхийрсөн онийсон нүдтэй халтар бүдүүлэг виздаануууд гэж боддог ш дээ европчууд Монгол улс хэмжээ ч хөгжихгүй бид нарын боловсрол зориг зүрх хүрэхгүй бас Хятад Орос хоёр хэмжээ ч Монгол улсыг хөгжүүлэхгүй бид нар Орос Хятад улсын Буфер зон лаллллруууудаааааааааа

Avatar

х 2021-11-05 202.9.46.248

хужаагуудын коронгоо монголооос гаралтал гэж хуцах виидэээ лалрын баасаны ялаанууд

Avatar

Зочин 2021-11-05 172.58.142.205

Muuhai hudalaa hutsah yumdaa ter virus chini hunii bie organizmaas gadna olon tsag orshij chadahgui shuu dee

Avatar

Зочин 2021-11-05 202.21.107.101

hil neegdehgui um shig bna.

Avatar

Зочин 2021-11-05 192.82.75.114

Нүүрс, зэсийн баяжмалаас К19 гараа юу????

Avatar

Зочин 2021-11-05 172.58.142.205

Kkk tegsen genee hujaa virus ami bohtei yumaa

Avatar

Бодоо 2021-11-05 202.9.46.128

ҮМХИЙ ХАЖААГИЙН БОДЛОГОО ГЭЖ.

Avatar

irgen 2021-11-05 192.82.70.247

odoo dotoodiin haldval gagui bolson yum chin , 7 honogo nam haahad covidgui boloh yum bish uu

Avatar

Зочин 2021-11-05 66.181.187.221

Хидадаас юу ч авахгүй оруулахгүй гаргахгүй болоод харилцаагаа бүрмөсөн тасалчихвал жинхэнээрээ ардчилсан улс болох юм гэдэг биз дээ!!?? Одоо ардчилсан улс болчихож байгаам биш үү?? Америк чинь ирээд коминист Хитадаас суга татаад аваад явчих юм биш үү?? Одоо л Америкийн тусламжийг харж байя!!??

Avatar

Зочин 2021-11-05 192.82.74.3

ХЯТАДУУД МОНГОЛООС ЮУ Ч АВДАГГҮЙ, ХУДЛАА МЭДЭЭЛЭЛ

Avatar

Зочин 2021-11-05 150.129.143.213

Ereenii hujaa naryn end yldsen mongol emsiinh n hiij bga ajil

Avatar

Зочин 2021-11-05 202.126.90.132

Хятадууд албаар зориудаар манай эдийн засгийг хүнд оруулах гээд бгаа юм бишүү

Avatar

Зочин 2021-11-05 202.9.40.18

Hudalaa baihaa

Avatar

Зочин 2021-11-05 49.230.8.57

baraa buteegdehuuneer haldvar damjih magadlal mash baga daa. Ter tusmaa gadni biet deer virus haldvarlah chadvarta bn gedeg itgemeergui l yum. Teed iim tohioldol zuvhun China d burtgegdeed uur ulsad baraa buteegdehuuneer hund haldvar damjsan tuhai neg ch tohioldol ilerhgui baigaa ni etgeed l yum daa.

Avatar

Зочин 2021-11-05 69.138.196.202

busad ulsad shinjilgee hiihgui bgaa. Europoos China-d irsen zagasnaas covid garsan, neex ym meddeg hun shig tenegtej gene. haldvar damjsan dohioldoluud zondoo l garch bn.

Avatar

s 2021-11-05 202.126.90.56

cham shig ymnuud ingeed tarhia ugaalgaad ted nariin hilee haagaad ediin zasgiig ni seheheergui bolgoj bhad h*****d bjiih gej lol ym aa

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж