ЭЦА: Соёлын биет өвийг завшсан байж болзошгүй хэргийг шалгаж байна | News.MN

ЭЦА: Соёлын биет өвийг завшсан байж болзошгүй хэргийг шалгаж байна

ЭЦА: Соёлын биет өвийг завшсан байж болзошгүй хэргийг шалгаж байна

ЭЦА: Соёлын биет өвийг завшсан байж болзошгүй хэргийг шалгаж байна

Эрүүгийн цагдаагийн албанаас соёлын биет өвийг завшсан байж болзошгүй хэргийг мөрдөн шалгаж байна. Хэргийн газарт яг одоо үзлэг хийж байна.  Тодруулбал,  “Үндэсний номын сан”-гийн тусгай сан хөмрөгт хадгалагдаж байгаа “Өндөр гэгээн Занабазар”-ын намтар түүхэнд холбогдох түүхэн эх сурвалжуудыг эрдэм шинжилгээний боловсруулалт хийлгүй Хятадын талд хүлээлгэн өгч тус улсын “Ардын их сургууль”-аас “Монгол Улсад хадгалагдаж байгаа нэгдүгээр дүрийн Жавзандамба хутагтын Монгол намтруудын эмхэтгэл” нэртэй дээд, доод хоёр ботиор хэвлүүлж соёлын биет өвийг завшсан байж болзошгүй хэрэг гарчээ.  

Үүнтэй холбогдуулан “Чингис хаан” музейн захирал С.Чулуун болон бусад холбогдох албан тушаалтныг соёлын өвийг завшсан үндэслэлээр шалгаж байгаа гэх мэдээлэл байна.

“Монгол Улсын Эрүүгийн хуулийн тусгай ангийн 25.3 дугаар зүйл:

Соёлын биет өвийг завших, үрэгдүүлэх: 1.Соёлын биет өвийг завшсан, үрэгдүүлсэн бол хоёр мянга долоон зуун нэгжээс арван дөрвөн мянган нэгжтэй тэнцэх хэмжээний төгрөгөөр торгох, эсхүл зургаан сараас гурван жил хүртэл хугацаагаар зорчих эрхийг хязгаарлах, эсхүл зургаан сараас гурван жил хүртэл хугацаагаар хорих ял шийтгэнэ гэж заасан байдаг.

 

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
20
БурууБуруу
4
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ТэнэглэлТэнэглэл
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

36 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

ЗОЧИН 2021-11-04 202.9.46.128

Хятадад ийм хэрэг гарсан бол чулууныг аль эрт дүүжилчихсэн байгаа… Энэ нөхөр архивын Манжийн үеийн түүхэн материалыг зарсан хэрэг бас байгаа шүү. Сайн шалга. дахиад хэн нэгэн ийм хэрэг хийхгүй болтол нь шийтгэ.!!!! Чулуун СОНИТОГОС 2-Н ГАР ХӨЛ БОЛОГСОДОО ЧИХСЭН СОЁЛЫН ЯАМНЫ САЙДЫН ЗӨВЛӨЛИЙГ ЯАРАЛТАЙ ТАРААЖ, ШИНЭ ЗӨВЛӨЛ БАЙГУУЛАХГҮЙ БОЛ ИЙМ ХЭРГҮҮД ОЛОН ГАРАХ НӨХЦЛИЙГ САЙН БҮРДҮҮЛЖ ӨГНӨ ДӨӨ. ШИНЭ САЙД АНХААРАЛДАА АВААРАЙ!!!!МАШ АЮУЛТАЙ ХҮМҮҮС ШҮҮ!!!!

Avatar

Зочин 2021-11-04 202.9.47.56

Их сургуулийн турк баадуутай, цэрдгэр гэдэстэй, дархад түүхч санасандаа хүрч Чулууныгаа нугасалж байгаа бололтой юм. Одоо өөрөө оронд нь дарга болно гэж зүтгэх юм байгаа биз.

Avatar

Зочин 2021-11-04 203.23.49.199

хэн юм хэл

Avatar

Зочин 2021-11-04 66.181.160.84

Маш зөв

Avatar

Тэмүүжин 2021-11-04 66.181.189.181

Ичин, Чулуун нар онгироо, онгодтой л хүмүүс. Монгол хүн араа мэдэхгүй онгироо, сагсуу байх нь элбэгшд. Гомдсон хоёр гурван хүн нь их зуудаг юм билээ. Тэрнээс ажлаа хийж байгаа хүмүүс ном сонин солилцох л. Эх, үнэт зүйлсээ зараад идчих хүмүүс биш ээ.

Avatar

Зочин 2021-11-04 192.82.75.236

bugd l hulgai hj amidaraya,

Avatar

Зочин 2021-11-04 192.82.75.236

iim pizdag l SAIDAAR tavij bna shdee, ene ulsad hulgai hiideggui hun bhgui

Avatar

Зочин 2021-11-04 66.181.189.164

Muzein songodog barilgaa nuraaj, tuuhen eh survaljaa ugui hiisen geed l Arab bish boljee.

Avatar

Зочин 2021-11-04 202.21.98.238

SHIITGEL BAGADAJ BAINA!!! NASAAR NI HORIH YOSTOI!!!

Avatar

Зочин 2021-11-04 150.129.140.212

Мөнгөөр түүхээ худалддаг хүмүүс бол эх орноосоо урвагчид шүү. Урвагчид ганцхан л ял байдаг.

Avatar

Зочин 2021-11-04 103.80.210.183

цаазлах гэж нэгэн дуугаар дэлхийн бүх хүмүүс зэрэг хэлж байна.

Avatar

Hyatadad hamag tuuhen uvuu aldaad duusch baigaa yum baina doo 2021-11-04 23.92.142.182

Haramsmaar yum.

Avatar

Зочин 2021-11-04 192.82.70.33

Наадах чинь газар ухаж зарахаас бузар явдал даа

Avatar

Зочин 2021-11-04 67.81.184.102

Нөгөө Ичинхорлоо авгай юу хийж байсан юм ?
Монгол хулгайн эх орон болждээ

Avatar

Зочин 2021-11-04 172.58.141.103

Ugaasaa eren oligtoi iym uldsen iymuu ter soeliin ovd n. Solihiig n soliod hulgai hoihiig n hiigeed duusaa blgui dee. Asa ch biluu hen ch bilee Dondogsulam hatnii hoorog bi baridag geed yariad bsan minii sanaj bgaagaar tuv museum d bsan ed shig sanahiin SOZ ued. Ene bol zugeer jishee.

Avatar

Зочин 2021-11-04 185.31.175.215

!! Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт — https://mysp.ac/50fjz

Avatar

Зочин 2021-11-04 192.82.86.42

Eh huviig n ugsun yumuu huulbariig n ugsun yumuu. Huulbar uguhud bolohgui yum baihgui. Hariud n mongoltoi holbootoi materialiin huulbariig avch baih heregtei. Harin huvidaa yum avsan bol zavshsan heregt oroh n medeej

Avatar

Зочин 2021-11-04 202.55.188.35

Medeej medeej

Avatar

Хуурамч академич 2021-11-04 192.82.85.27

Ер нь Чулуун байна уу, хэн байна хамаагүй, нэг нөхөр архив, номын сангийн өвөө Хятадад бэлэглэж, дундаас нь халаасаа түнтийлгэсэн хэрнээ зүв зүгээр явж байдаг, бүр дарга сайд болоод дэвшиж байдаг явдал нь Монгол соёл, түүхийн хувьд хэдийнэ Хятадын нэг хэсэг болсныг харуулж байгаа юм. Яг Өвөр Монгол шиг, зүгээр бүх зүйлээ Хятадад хүлээлгэж өгөөд эрдэм шинжилгээний эргэлтэд оруулсааан хө гээд байж байвал шулуухан юм биш үү!

Avatar

Судлаач 2021-11-04 192.82.69.127

Завшаад гэх юм Эх нь номын сандаа байгаа гэж ойлгосон доо Хэтрүүлэх юм даа

Avatar

Хуурамч академич 2021-11-04 192.82.85.27

Дундад зуунаараа сэтгэх юм даа, зайлуул. Сканнерддаг байхгүй юу, ккк. Алдарт сканнерчин гэж сонсоогүй юу

Avatar

Заагч 2021-11-04 202.9.46.146

Урвагчийг бууд хогийн вирус хятадыг долоосон л***р вэ?

Avatar

Зочин 2021-11-04 202.55.191.130

URVAGCH ehner huuhduudiig ni il bolgo!!!! chuluugaar nuulgei

Avatar

Ямар муухай хүмүүс вэ ??? 2021-11-04 103.212.116.121

Монголчууд бид соёлын биет болон биет бус өвөө нүдний цөцгий шигээ хайрлан хамгаалж байх учиртай. Даан ч муухай сэтгэлгүй хүмүүс байх юм.

Avatar

Зочин 2021-11-04 202.9.46.164

zewuun, ulun shaarnuud bh yumaa, ter hujaad hulgailj hudaldsan buteeliig eh huviar ni olj ireh hurtel shorond hataah heregtei, oldohgui bol, buh nasaar ni hataah heregtei,

Avatar

Zochin 2021-11-04 192.82.71.221

Oo za2. Bur eh huviar n ogchihdog n**** ve

Avatar

Зочин 2021-11-04 202.9.41.29

Чулууны хятадын талд өгсөн материал нь хамгийн гол нь монголын түүхийг гуйвуулж бид хятад, манжаас хамааралтай байсан юм гэсэн байдлыг харуулж найруулж хэвлүүлээд байгаад байгаа юм.

Avatar

Зочин 2021-11-04 122.201.24.59

Чулуун бол чулуу шиг зүрхтэй манжийн амилсан чөтгөр урвагч хулгайч

Avatar

Бодоо 2021-11-04 202.9.46.144

ТҮҮХЭЭ ХУДАЛДСАН ЧУЛУУНЫГ ОДОО БАРЬЖ ХОРИОЧЭЭ, ӨЧНӨӨН ТҮҮХ ХЯТАДАД ГАРГАЖ МАШ ИХ АШИГ ӨӨРТӨӨ ОЛЖ УЛС ОРНЫГ ДЭНДҮҮ ИХ ХОХИРООЛОО.

Avatar

Энхрий 2021-11-04 103.26.193.117

Ямар бага ялтай юм бэ . Чулууныг үхтэл насаар нь хорих хэрэгтэй . Ноднингоос хойш эрэн сурвалжлах сэтгүүлч энэ асуудлыг хөндсөн шүү дээ_. Яалтгүй зарчихсан нөхөр байна лээ

Avatar

Зочин 2021-11-04 139.5.216.133

ЭХ оргиналийг хэзээч гадаад руу гаргадаггүй учиртай… Чулуун гэж ямар бөх зүрхтэй мал банйа аа::: Хэргээ хүлээгээд 1худагтаа суу

Avatar

Зочин 2021-11-04 192.82.76.11

Тэр яруу найрагч хүүхнийг Номын сангийн даргаар тавьдаг нь буруу. Тэр ховор нандин ном, судрын үнэ цэнийг ойлгох уу? Нүдэнд нь мөнгө л харагдаа биз. Чу тийм хүнийг ашиглахаа сайн мэднэ дээ. Урьд нь Ногоон дарь эхийг Солонгос гаргах гэж Богдын музей захирал баньдийг толгойг яаж эргүүллээ дээ!

Avatar

Зочин 2021-11-04 122.201.21.162

ЖЕНКО НАЙЗ

Avatar

Зочин 2021-11-04 202.9.46.251

Манжийн үеийн архивыг хуулаад өгчихсөн гэл үү.

Avatar

Бороо 2021-11-04 202.9.46.253

Чулуун зүрхтэй хүмүүс шүү. Энэ Чулуун, Өлзийбаатар хоёр.Баригдана даа баригдана гэж хэлээд байхад…

Avatar

Зочин 2021-11-04 202.9.40.11

Яагаад сэтгэгдэл устгаад байна вэ?

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж