АН-ын гишүүд их хуралдаа орохгүй гэдгээ мэдэгдлээ | News.MN

АН-ын гишүүд их хуралдаа орохгүй гэдгээ мэдэгдлээ

АН-ын гишүүд их хуралдаа орохгүй гэдгээ мэдэгдлээ

АН-ын гишүүд их хуралдаа орохгүй гэдгээ мэдэгдлээ

Нөхөн сонгуулиас өмнө Ардчилсан намаас хамтарсан мэдэгдэл хийж, Ардчилсан намын “Эв нэгдлийн их хурал”-ыг Их эзэн Чингис хааны мэндэлсэн өдөр буюу маргааш /2021.11.5/ зохион байгуулахаар болсон. Намын их хуралд оролцохгүй гэдгээ АН -ын дарга М.Тулгат тэргүүтэй гишүүд өнөөдөр /2021.11.4/ албан ёсоор мэдэгдлээ.

Тус намын гэрчилгээ, тамганы асуудал өнөөг хүртэл шийдвэрлэгдээгүй ч аль аль тал нь эрх бүхий гэдгийг хэлсэн юм. Тиймээс ойлголтын зөрүүтэй олон мянган дэмжигчээ хүндэтгэн намын цаашдын бүтэц, зохион байгуулалтыг шинэчлэхээр онц их хуралд оролцохоор болсон. Гэсэн ч тус хурлын төлөөлөгч хэт нэг талыг баримталсан, гишүүдийн дунд үл ойлголцол үүсгэж байгаа учир эвлэрсэн талуудын хурал гэж харах боломжгүй. Тиймээс АН-ын зүгээс маргааш болох онц их хурлыг хүчин төгөлдөр гэж харахгүй байна.

ОНЦ ИХ ХУРАЛ БИШ ОНЦ ИХ БУЖИГНААН БОЛНО

Ардчилсан намын дарга М.Тулгат:

-Ойлголтын зөрүүгээс шалтгаалж “Онц их хурал”-ыг хойшлуулах саналыг олон удаа гаргасан. Гэтэл эвлэрсэн гэж зүтгэж, их хурлыг хуралдуулахаар тов гаргасан нь хүчингүй гэж үзэж байна. Намын дотоод асуудлыг шийдвэрлэхэд тодорхой хугацаа хэрэгтэй. Ардчилсан намын дүрэм, цаашид ажиллах зарчим, ямар асуудал үүссэн хэрхэн шийдвэрлэх талаар ярилцаж байж шийдвэрлэнэ. Арванхоёрдугаар сарын 6-нд анх товлож байсан ч наашлуулж арваннэгдүгээр сарын 5-нд болгосон ч талууд ойлголцоогүй учир хугацааг сунгах хэрэгтэй. Аливаа хурлаас шийдвэр гарч хүчин төгөлдөр хэрэгжихийн тулд хурал ч мөн ялгаагүй хүчин төгөлдөр байх ёстой. Тиймээс талууд харилцан зөвлшилцөж байж хуралдах ёстой. Ардчилсан нийгэмд 100 хувь санал нийлнэ гэж мэдээж байхгүй. Онц их хурал биш онц их бужигнаан болно гэж харж байгаа учраас хуралд оролцохгүй гэдгээ албан ёсоор мэдэгдэж байна.

Ардчилсан намын Хууль зүйн асуудал эрхэлсэн нарийн бичгийн дарга О.Баасанхүү:

-Намд үүсээд байгаа дотоод асуудлыг шийдвэрэлэхэд маш амархан. С.Эрдэнэ дарга аль хэдийн байр сууриа тавиад өгчихсөн. Намаа шинэ залуу боловсон хүчнээр удирдуулна гэчихээд хамаарал бүхий хүнийг удирдагчаар томилох гээд чичрээд байгааг би хувьдаа ойлгохгүй байна. Үнэхээр намаа авч явах талаар бодож байгаа бол М.Тулгат даргыг зөвшөөрөх хэрэгтэй. Түүний дараагаар асуудлаа хэлэлцэж, шийдвэрлэж болно. Хууль дүрмийн дагуу даргаа томилж байхад өөр хүнийг дарга болгоно гээд байгааг бид дэмжихгүй байна. Тиймээс маргаашийн хурлаас их зүйл хүсч, хүлээгээд хэрэггүй. Ажлын хэсэг, бүтэц нь бүгд нэг талыг барьсан хуралд хоёр талын эрх ашгийг тэнцүү байлгана гэдэг худал. Тиймээс онц их хуралд бид оролцохгүй.

"Ц.ТУВААНААС БОЛСОН НАМЫН ДОТООД ХАГАРЛЫГ ШАЛГУУЛАХААР АТГ-Д ХАНДАЖ БАЙНА"

Ардчилсан намд их хэмжээний хохирол учруулсан гишүүдийг Авлигатай тэмцэх газар шалгуулахаар өгч буй талаар өнөөдөр /2021.11.04/мэдээлэл хийлээ. Тодруулбал, УИХ-ын гишүүн Ц.Туваан, УДШ-ийн шүүгч Х.Сонинбаяр, УДШ-ийн тамгын газрын дарга С.Амардэлгэр нарыг шалгуулахаар өгч байгаа аж.

АН-ын дэд дарга Д.Ганбаяр:

– Улсын дээд шүүхийн шүүгч нь хууль зөрчиж өөрийн гаргасан мэдээлэлдээ тулгуурлан Ардчилсан намын маргааныг хэт нэг талыг баримталж шийдвэрлэж буй мэтээр ташаа мэдээлэл хийсэн. Хууль, шүүхийн байгууллагаар маргааныг шийдвэрлэх гэхээр Ц.Тувааныг АН-ын дарга мэтээр ойлгож байгаа учир асуудал шийдвэрлэгдэхгүй өдийг хүрлээ. Өнөөдрийн намын маргааны гол буруутан нь Ц.Туваан, УДШ-ийн шүүгч Х.Сонинбаяр, УДШ-ийн тамгын газрын дарга С.Амардэлгэр нар ыг гэж үзэж байгаа учраас АТГ-т хандаж байна.

АН-ын Үндэсний бодлогын хорооны 290 гаруй гишүүн дэмжин гарын үсгээ зурж, 2021 оны аравдугаар сарын 20-ны өдөр хуралдан намын Их хурлыг 2021 оны арваннэгдүгээрр сарын 5-нд зарлаж, хуралдааны бэлтгэл ажлыг хангаж ажиллахыг Улс төрийн зөвлөлд даалгасан билээ.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
55
ТэнэглэлТэнэглэл
12
ХахаХаха
6
ЗөвЗөв
3
ГайхмаарГайхмаар
2
БурууБуруу
1
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ХөөрхөнХөөрхөн
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

70 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-11-04 202.126.94.99

Амжилттай болж енгерлее.

Avatar

зочин 2021-11-04 202.126.89.108

эрдэнэ тулга баасанхүү та нар намын асуудлыг луйвараар зүтгүүлснээ мартаа юу оюундарь авгай та энэ намд юу хийсэн бэ дарга нарын суганы алчуур минь…!!!!!!!?????

Avatar

Chamd 1 ch hun sanal uguhgui 2021-11-04 192.82.88.131

Ta nar oroltsood yadgiim, yalagdaj hanahguig l hicheeh biz, oroltsood ch sanal avch chadahgui gee medej baihgui yu kk

Avatar

Зочин 2021-11-04 66.181.187.221

Энэ хулайч луйварчдын бүлэглэл тараасай билээ!! Яасан ханаж цадахыг мэддэгүй юм бэ??

Avatar

Зочин 2021-11-04 192.82.70.85

Инээдтэй юм хуурай сүү зардаг бачка төрийн өчнөөн бондын мөнгө шаагаад , одоо улс төрд хөл тавина гэдэг н**ш юмаа

Avatar

Зочин 2021-11-04 192.82.74.80

АН чинь аль хэдий нь ээ ясаа тавьчихсан шүү дээ.

Avatar

Зочин 2021-11-04 202.126.88.169

jenko hyatad orosiin turshuul chi muu mongoliig maani horloj duusahgvi uma!! tuwaan adisha uur gulugnuude awaad zailaa

Avatar

Зочин 2021-11-04 202.126.88.169

teso kompaniin ardchilsan nam baij bolohgvi

Avatar

Amar 2021-11-04 124.158.67.126

За,за.АН гэх энэ Авилгачдын нам тарах цаг нь болчихсон юм байна.Яршиг цааш аа.ХҮН-ын ганц гишүүний байж байгааг бас харчих.МАН-аас өөр гялтайх юмтай нам алга. Харин энэнам МАНАН-гийн үлдэгдлүүдийг эгнээнээсээ хурдан цэвэрлэмээр байна даа.

Avatar

Зочин 2021-11-04 197.211.58.74

Мөнгөний төлөө бөөрөө зарах зөв газраа хайж байгаа, мөн эрүүл саруул хэвээр байгаа хүмүүст зориулж Fortis эмнэлэгтэй холбоо барина уу, бид таны бөөрийг 760,000 доллараар худалдаж авах боломжтой. Та санхүүгийн бэрхшээлийг даван туулсан хэвээр байна уу? Та бөөрийг 760,000 доллараар зарж, маш эрүүл хэвээрээ байх болно
[fortis.hospital.in@gmail.com]

Avatar

Зочин 2021-11-04 185.31.175.215

! Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт — https://mysp.ac/50fjz

Avatar

Зочин 2021-11-04 203.91.115.47

Энэ нам ёстой баас юм аа

Avatar

Saraa 2021-11-04 192.82.68.43

Энэ нөхдүүд 2020 оны сонгуулиар ялж төрийг эрхийг авсан бол бүр цусыг нь хольж төрийг ард түмэнтэй нь хамт самрах байжээ. Ээ бурхан минь… нам дотроо ингэж байгаа хүмүүс төрийн эрх авсан бол юу хийх байсан болдоо. Ардчилал гэдэг нийгмийн тогтолцооны сайхан нэрийг барьсан эрх ашгийн бүлэг "дээрэмчид" юм бишүү. Худлаа гээд хэлчихээч. Эд нар эвлэрэхээсээ өнгөрчээ

Avatar

Зочин 2021-11-04 202.9.47.49

Тулгандаа АН ыг хийж шатаагаад үнс болгох зорилготнуудаа! Үнсэн доороос ч босоод ирнээ АН. Та нарын үнсэн царай чинь л харин зэвхий чигээрээ байна, юунаас айгаад ингэж зэвхийрээ вэ

Avatar

Зочин 2021-11-04 59.153.112.39

Энэ балай Баасанхүү Эрдэнэ нарыг л зайлуул

Avatar

Shudraga 2021-11-04 91.64.152.30

Odoo ANam YUBIPalasiin uunees 2 tiishee sal heniig dagahaa gishuudiin oorsdiin songoltoo hii tegeed l boloo amarhan shiidver ene l bn

Avatar

zochin 2021-11-04 202.9.46.125

erdene, elbegdorj, ganbat, baasanhuu, batuul, tulgat, ta hed l huleen zuwshuuruhgui baih busad buh gishuud onts ih hurald amjilt husch bie setgel zurheerei oroltsoh bolno. Ta hedees busad AN-in buh gishuud onts ih hurliig huleen zuwshuuruh bolno.

Avatar

зочин 2021-11-04 139.218.63.183

энэ намыг хулгайчууд эзэмзиж байхад нар үзэхгүйээ жонхуу эрдэнэ гэж дийлдэхгүй 2 хүн удирдаж байна яасан их мөнгөтэйн ийн мөнгийг зацаж байна

Avatar

Зочин 2021-11-04 202.126.88.66

Эргүү дагзнууд

Avatar

Erka 2021-11-04 192.82.74.84

Hooe namiin darga nertei tulga gej shaldan bandiig zailuulaach ooriin medelgui erdenee gej buzariin ugeer deereesni b**s shig baasanhuugees abhuulaad naad namiig chni samarch duuslaa erthen zodood alaad zailuul

Avatar

Баатар 2021-11-04 192.82.85.6

Ардчилсан намаа татан буулгаад тус тусдаа намаа байгуулаад ажилламаар юм даа

Avatar

ЗОЧИН 2021-11-04 202.126.89.232

АРДЧИЛСАН НАМЫН СҮЙРЛИЙГ ТАХАЛТ ХУЛГАЙЧ Л ТАЛИЙГЧ ЗОРИГЫН ДАРААГААР ЭХЛҮҮЛСЭН ДЭЭ !!!

Avatar

Батаа 2021-11-04 202.179.26.183

АН ын гишүүдийн олонхи нь хуралдаад төлөөлөгчөө сонгон Онц Их Хурлаа хуралдуулсан бол хураас гарсан шийдвэр хүчинтэй.

Avatar

Зол 2021-11-04 66.181.161.40

АН ыг газрын хөрснөөс үүрд арчигдах ёстой шүү

Avatar

Зочин 2021-11-04 202.9.41.29

АН-ынхан өөрсдийн буруугаа дандаа бусдаас хайдаг. Бас бусдыг буруутгадаг зангаа хаяхгүй юмаа. Ийм нам яаж удаан оршин тогтнох билээ. АН цэвэршиж чадахгүй байна даа

Avatar

2024 оны сонгуульдаа л бэлд АН ‼️ 2021-11-04 202.126.88.157

АН 2024 ОНЫ СОНГУУЛЬДАА БЭЛД Л ДЭЭ ‼️
ЦААНА ЧИНЬ АЙЛЫН ХҮҮХДҮҮД АЙХТАР АЛСЫН ХАРААТАЙ БНА ХООЁ…ГРАНД МАРШАЛ НТР ГЭЭЛ ХАУС, СУУЦ НТР БАРИАЛ "АРД ТҮМЭНДЭЭ ЭЗНИЙ СЭТГЭЛЭЭР…" ГЭЖ ИРЭЭЛ БҮТЭН ЖИЛ ГАРАН УЯНГАЛУУЛААД Л
НААНАА НАНДИН ХЭЭТЭЙ , ЦААГУУРАА ОВОО МӨНГӨ БОСГООД, 2024 ОНЫ СОНГУУЛЬ ЗҮҮДЛЭЭСТЭЙ,
БАС Ч ҮГҮЙ ТӨМӨР ӨРГӨӨД БУЛЧИНГАА ХӨГЖҮҮЛСЭН ШИГЭЭ…..

Avatar

Уншигч 2021-11-04 202.9.46.158

АН зүгээр л тарчих. Тэгээд шинээр зохион байгуулагд. Тэгвэл арай цэвэршинэ.

Avatar

Зочин 2021-11-04 64.119.21.146

Онц их хурал нь онцгүй болоод явчихлаа даа.нухыг нь авах гээд сохолчиховоо хөөрхий.Ёр нь А.Н.татан буулгах хэрэгтэй энэ хурлаар.тэгээд бүүр шинээр огт танихгүй залуусыг сонгох хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2021-11-04 120.142.31.236

ene nam daraagiin songuuld neg ch suudal avahgui ingeed byrmoson suirch bgaani

Avatar

Зочин 2021-11-04 59.153.113.26

Хүрэлсүхээс аллергитэх болж дээ нэг нөхөр. Тэр АН-ын хорчингууд шиг нөхөр биш

Avatar

Зочин 2021-11-04 192.82.74.3

ХҮРЭЛСҮХ үймүүлж байна

Avatar

mgl 2021-11-04 202.126.88.142

za za, ingeed AN uurd bayartai.

Avatar

Зочин 2021-11-04 66.181.179.44

АН-ын хуралд оролцох хүн байгаа юмуу???,!!!!!Бараг байхгүй дээ!!!!заяа

Avatar

Зочин 2021-11-04 192.82.74.3

Шорон Эрдэнээ Хүрэлсүхийн даалгавраар дахин самарч эхлэв

Avatar

Гэбэр 2021-11-04 202.126.88.150

Ээ залуу хүн бж хэлсэн ярьсан даа бай л даа Тулгатаа. Ингэх байсан юм бол юу гэж 05-нд эвлэрлийн их хурал хийнэ гэж олон сэтгүүлчийн өмнө солиорсон юм. Эр хүн шиг байл даа чи

Avatar

АН -ыхан ЭМО Үүрд 😄😄😄 2021-11-04 202.126.89.194

Ээ энэ АРДЧИЛСАН НАМ-ыхан бүүр ЭМОРЧ ДУУСЛАА …..😄😄😄😄

Avatar

Зочин 2021-11-04 103.80.211.79

ed naraar dutwal gj zailtsgaa

Avatar

уугуул 2021-11-04 64.119.21.197

таарахгүй бол сална шдэ…амьдралын хамгийн энгийн гаргалгаа…

Avatar

АН сүйрчээ 2021-11-04 103.26.193.144

Ер нь АН сүйрчээ

Avatar

Зочин 2021-11-04 192.82.85.76

Гишүүнээ сонгохгүй их хурал гэж юу байдаг юм. Би 1989 оноос ардчилсан социолист хөдөлгөөн одооны АН-н гишүүн бидэнд хуралд ордоггүй юмаа гэхэд хурлын төлөөлөгч сонгох эрх өгсөнгүй шүү дээ

Avatar

Зочин 2021-11-04 66.181.161.95

Зайл зайл. Угаасаа огцор. Тэгээд өөр хүмүүс гаргая

Avatar

Зочин 2021-11-04 66.181.187.82

Их хурал чинь бүх маргааныг чинь шийддэг юм байгаа биз дээ. Ямар юмны хэлэлцээр, ойлгоцолын тухай яриад байгаа юм бэ? Намын гишүүд чинь дүрмийнхээ дагуу шийдээд явахаас биш, хоёр бүлэглэлийн тохироогоор нам явахгүй шүү дээ…

Avatar

АН маань МАХН-н замаар оровооо 2021-11-04 202.126.88.157

Энэ АН яаг нөгөө Намбарваны МАХН шиг болоодайхымаа..Онц их Хурал мурал хийгээл ….Ингэж байгаад АН -н нэг Дарга нь хүүхдээ УИХ-д суулгаж аваад л АН -н хувьд "Конец Фильм" болох байхдаа…
Ер нь ингэхэд 1990 оны Ардчилсан хувьсгал хийх шал дэмий байждээ, тэр үед Монгол Оростой нэгдээд бид Оросын алс Дорнод муж нь болцон бол Монголчууд идэх хоолтой, өмсөх хувцастай, дутагдах гачигдахын зовлонгүй, Төлөвлөлт нь алдагдаагүй сайхан сийрэг Өрнийн маягийн зөв хотуудад амьдраад л азжаргалтай байх байлаа

Avatar

зочин 2021-11-04 192.82.91.205

АН-д Эрдэнэ байсан цагт энэ нам өөд нар харахгүй ээ.АН-н хорт хавдар минь зайлаачээ.

Avatar

Зочин 2021-11-04 202.9.46.27

Who cares

Avatar

Зочин 2021-11-04 66.181.170.73

эрдэнийн бөгсөнд хошуугаа наасан тулгат гэж халтар бацаан банди шуумар юмаа

Avatar

Зочин 2021-11-04 103.26.194.59

5 НАМ НЭГДЭЖ 1 НАМ БОЛЖ БАЙСААН ОДОО 5 НАМ БОЛЖ САЛАХ ХЭРЭГТЭЙ

Avatar

хүннү 2021-11-04 202.55.188.101

Анхнаасаа л жартайж хэрэлдсэн юмнууд байсан одоо тэр л хэвээр!!! залуучууд нь гайгүй болов уу гэтэл бас адилхан нэг үг гээхгүй хуцаж боргосон юмнууд. Ядхад яр гэгчээр Баасанхүү гэж зартай хэрүүлч ороод ирчхэж. Ийм байж яаж эвлэрэх гээд байгаа юм?

Avatar

Зочин 2021-11-04 192.82.64.153

АН гэж байна уу доторхи асуудлаа шийдэж чадахгүй улс удирдана хөгжүүлнэ гэж хэзээ ч байхгүй шүү одоо боливол яасийн

Avatar

Зочин 2021-11-04 213.5.71.29

ТАХАЛТАЙ БАХ МЭЛХИЙ ТА НАР ҮНЭНД ГҮЙЦЭГДЭХГЭЭД БАЙНА УУ? МАН-ын ТАГНУУЛУУД.

Avatar

Ум аа хум. 2021-11-04 192.82.78.14

АН талийгаач болоод хэдэн жил болчихсоон.Олиггуй этгээд байсан даа.Урд зугт хонин гурвэл болж торсон байх.

Avatar

Зочин 2021-11-04 103.26.194.126

Ene erguu n**** uuruu yalagdahaa medenguut helsen rohirsnoosoo butsaj bulhaitsaj baigaa ni todorhoi sh dee AN yamar uunii karmanii nam uu zugeer l hurlaa hiisen ni deer MAN ii zarim hulgaqichid evlerchih vii gehees shees ni goojih gej baigaa ene luivarchinch tednii tald avilga avaad hevtej baigaa

Avatar

Зочин 2021-11-04 122.201.26.3

Жонхуу АН

Avatar

Ха ха ха 2021-11-04 202.126.90.55

АН гэж байгаа юм уу? Би 2 жилийн өмнө талийгаач болсон гэж бодож байгаа ш дээ кккк.

Avatar

Зочин 2021-11-04 202.55.188.101

Сүнс нь явахгүй эргэлдээд байнаа. Хойдхыг нь уншуулаагүй гэнэ.

Avatar

Зочин 2021-11-04 66.181.161.78

Хотонд орж ирж вааг вааг гээд буй дээрх бахын тавиулууд , женко, Туваантайгаа цуг арилцгаа. Бид хурлаа хийж асуудлаа шийдэж чадна. Зайлцгаа

Avatar

Яаралтай нэрээ сольж АН нэрийг энэ гөлөгт нь үлдээ!!! 2021-11-04 202.131.230.218

Элбэгдорж, Эрдэнийн тал хэзээ ч АН-г зүгээр тавьж өгөхгүй шүүдээ. Ямарч үед тавьж өгөхгүй. Яаралтай нэрээ шинэчлэж маргаашийн хурлаараа бүх гишүүдээ шилжүүлж авч 2024 оны сонгуульд бэлд. МАХН нэрээ сольж МАН болж, зарим нь МАХН-ндаа үлдсэн бэлээхэн түүх манайд байна.!!!

Avatar

Зочин 2021-11-04 103.26.194.126

Ene neg alia salbadai l orohgui gej bn AN ii gishuud ch geh shig luivarchid orohgui bol sain l biz nam shinchlegdej bn gesen ug shuu

Avatar

Зочин 2021-11-04 202.21.107.79

АН тарах хэрэгтэй…шинэр АН, МСДН.МҮДН-аа эргэж сэргээн БАЙГУУЛЬЯА…Баабар тэгж байна

Avatar

Зочин 2021-11-04 103.26.194.126

Ene neg tulgat gej erguu ao terguutei novshnuudiig oruulah shaardlagagui nam hagaralduulsan novshnuudiig huuj gargaad uursduu hurlaa hiitsgee

Avatar

Zochin 2021-11-04 64.119.21.24

Tulgatiin zuv ,ochihguu

Avatar

Зочин 2021-11-04 213.5.71.29

ТАРВАГАДОРЖТОНГУУД

Avatar

Зочин 2021-11-04 202.126.89.212

Монголд АН гэж байхгүй болсон Ардчилал гэж 30 настай байжээ

Avatar

Зочин 2021-11-04 103.212.119.213

Намгийн мэлхий үхэж далд орж байж л АН буцаж амилах нигууртай болжээ.Тэрнээс нааш нам хүртэл улс төрийн үхдэл хэвээр байх нь

Avatar

222 2021-11-04 66.181.166.134

Улам улам тарж бутран хэрэлд. Бүр юу ч байхгүй болтлоо дуус л даа.

Avatar

Ард түмэн 2021-11-04 103.10.23.134

Энэ хэд бүтэхгүй ээ.Сонгууль болохоор нэгдлээ гэж ард түмнийг хуурна, сонгууль дууслаа нэгдэхгүй гээд хэрэлдэнэ.Хүүхэд шиг ийм шийд гаргаж, нүүр улайхгүй ингэж эргүүтэж худлаа хэлж чадаж байдаг цайцан улсууд яаж улс эх орон удирданаа бүтэхгүй ээ.

Avatar

Иргэн 2021-11-04 192.82.75.128

Дээд шүүх юугаа хийж байгаа юм бэ. АН- ыг бүртгэлээс хассан тухай мэдэгдэлээ өг. Өөх ч биш , булчирхай ч биш юмыг бүртгэлдээ байлгаж хэрэггүй. Лангуун дээр тависан ч хүн худалдаж авахгүй.

Avatar

Зочин 2021-11-04 72.143.117.101

ta nar bolj boldgui uymuu

Avatar

Badarch taxar 2021-11-04 103.57.95.123

Энэ хуралд бэлдээгүй юм чинь юу гэж ордог юм тулгатын зөв !!

Avatar

Зочин 2021-11-04 213.5.71.29

БАЛИАР ТАХАЛАА ХОЛ х**

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж