Алга болсон охиныг найз залуу нь хөнөөсөн байж болзошгүй | News.MN

Алга болсон охиныг найз залуу нь хөнөөсөн байж болзошгүй

Алга болсон охиныг найз залуу нь хөнөөсөн байж болзошгүй

Алга болсон охиныг найз залуу нь хөнөөсөн байж болзошгүй

Өвөрхангай аймгийн  Ерөнхий боловсролын сургуулийн дотуур байрнаас гараад сураггүй болсон ахлах ангийн сурагч охины цогцос олдсон байна. Тодруулбал, сурагч охин өнгөрөгч аравдугаар сарын 27-нд дотуур байрнаасаа гарч яваад, сураггүй болсон аж.  Мөн сурагч охин алга болсон тухайн өдрөө найз залуутайгаа мотоциклоор явсан нь хяналтын камерт бичигдэн үлджээ.

Ийнхүү алга болсноос хойш арван хоногийн дараа буюу аравдугаар сарын 31-нд охин болон  найз залуугийнх нь цогцсыг олжээ. Эх сурвалжийн мэдээллээр найз залуу гэх 23 настай Б нь талийгаач охиныг буудаж, амь насыг нь хохироогоод, дараа нь өөрийгөө буудсан гэж таамаглаж байна.

Өдгөө цагдаагийн байгууллагаас талийгаачдын цогцост задлан шинжилгээ хийж байгаа. Хэргийн газраас олдсон ТОЗ-8 маркийн буу, сум зэрэгт шалгалтын ажиллагаа явуулж байгаа аж.

Х.ДОРЖПАЛАМ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
10
ХарамсалтайХарамсалтай
3
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ЗөвЗөв
1
ХахаХаха
1
БурууБуруу
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

10 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-11-02 202.21.108.10

Covidoor bish bol uur zamaar ch uheh ni ee.

Avatar

Зочин 2021-11-02 195.176.3.24

= Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт — https://mysp.ac/50fjz

Avatar

Зочин 2021-11-02 192.82.76.242

Тоз буугаар өөрийгөө буудах ч тийм амархан баймааргүй л юм. Нэг нь нөгөөгөө алж, дараа нь амиа хорлосон болгож найруулсан, өөр этгээдүүдийн аллага ч байж магад. Цагдаагын криминалист задлан, дүн шинжилгээний мэргэжилтнүүд ур чадвар сайтай л гэж найдая…

Avatar

Зочин 2021-11-02 202.179.27.81

ohiduud mini zuv huntei naizal. bas huvguud ohidoo iu hiij yavaag sain hyanaj bai

Avatar

Зочин 2021-11-02 202.55.188.34

Tsus oirtson huduunii orkuud biz

Avatar

Зочин 2021-11-02 202.9.46.132

10 сарын 27-ноос 31-ний хооронд 10 хоногтой болчихдог гайхалтай цаг тоолол

Avatar

Зочин 2021-11-02 202.21.109.62

debil hodooni mal s dkuud noob ch zahirad aytaihan bavaad yavj chadahgui tegeed hul alaaad uuriigoo ch buudaad archaagui shees baij

Avatar

Зочин 2021-11-02 66.181.161.80

Залуусын ёс суртахуунд төр засгаас онцгой анхаарах цаг болжээ!!! УИХ, ЗГ-ын гишүүд нь дараагийн сонгуульд яаж дахин сонгогдох тухай л бодохоос өөр зорилгогүй бүлэг дээрэмчин шиг юмнууд байдаг болжээ!!! Үүнд төрийн тэргүүн (Ерөнхийлөгч) гол чиглүүлэгч, санаачлагч байх ёстой!!! Күүк пит тап гэж ёслохоос өөр юм хийх цаг болсон байна шүү!! Чадах уу, үгүй юу???

Avatar

Зочин 2021-11-02 202.9.40.60

Залуусын ёс суртахууныг төр биш эцэг эх, гэр бүл, сургууль, хамт олон нь бүрдүүлдэг юм. Тэднийг залж чиглүүлэх анхдагч хүмүүс бол эцэг эх, багш нар. Төлөвшөөгүй эцэг эх, мэдлэг чадваргүй багш нар хүүхдүүдийг хүмүүжүүлж чадлаа юу, тэгээд ч хүүхдийн 80 хувь нь удмаас авсан мэдээлэл хүмүүжлээрээ төлөвшдөг юм, кк төрөөр хүүхдээ хүмүүжүүлнэ гэчихжээ бас л нэг цус ойртолт уу, үгүй юу?

Avatar

Зочин 2021-11-02 64.119.26.229

сэтгэцийн өвчин

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж