Б.Болор-Эрдэнэ олон хүн цуглуулсандаа уучлал гуйв | News.MN

Б.Болор-Эрдэнэ олон хүн цуглуулсандаа уучлал гуйв

Б.Болор-Эрдэнэ олон хүн цуглуулсандаа уучлал гуйв

Б.Болор-Эрдэнэ олон хүн цуглуулсандаа уучлал гуйв

Цар тахалтай энэ хүнд нөхцөлд “Цахим үндэстэн” арга хэмжээ олны эгдүүцлийг хүргээд буй. Тэгвэл өнөөдөр /2021.11.01/ Харилцаа холбоо, мэдээлэл технологийн газрын дарга Б.Болор-Эрдэнэ дараах тайлбарыг өглөө.

Харилцаа холбоо мэдээллийн технологийн газрын дарга Б.Болор-Эрдэнэ:

-Цахим үндэстэн арга хэмжээг жил болгон уламжлал болгон зохион байгуулдаг. Өмнөх жилүүдэд оролцсон хүмүүсийн судалгаагаар маш бага хүн ирдэг байсан. Энэ жил халдвар хамгааллын дэглэмийг сайн сахиж, нийслэлийн удирдлагуудтай хамтарч ажиллалаа. Арга хэмжээнд орсон хүн бүрийн вакцинд хамрагдсан бичиг баримтыг шалгаж, халууныг үзсэн. Нээлтэд бидний тооцоолсноос их хүн оролцлоо. Бидний зорилго хувийн хэвшлийн хийж чадаж байгаа технологийн амжилтыг залууст түлхүү үзүүлэх зорилготой байсан. Бичлэгээс харсан бол хүн бүр дэглэмээ сахиж масктай байгаа. Мөн гадна талбайд явуулсан учраас харьцангуй эрсдэл бага гэж үзсэн. Засгийн газрын Хэрэг эрхлэх газрын дарга Ц.Нямдорж  надад сануулга өгсөн. Олон хүн ирэх магадлалыг тооцоогүй бидний буруу" гэдгийг хэлсэн.

Түүнийг АТГ-аас шалгаж байгаа гэх мэдээлэлд тайлбар өгөхдөө “Намайг одоогоор Авлигатай тэмцэх газраас шалгаагүй байна. Цахим үндэстэнтэй холбоотой мөнгө цуглуулаагүй. Компаниуд 100 хувь арга хэмжээг ивээн тэтгэж оролцсон. Ингэхдээ гүйцэтгэгч компаниуд хоорондоо гэрээ хийсэн. Дроныг нь "ARD" групп хариуцаж авах жишээний, компаниуд нэг нэгээрээ хоорондоо гэрээ хийж явуулсан” гэв.

С.ОЮУНГЭРЭЛ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
30
ТэнэглэлТэнэглэл
7
ХахаХаха
4
ЗөвЗөв
4
ХарамсалтайХарамсалтай
3
БурууБуруу
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

42 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-11-01 59.153.86.54

Эрсдэлээ тооцож сур дараань уучлалт гуйгаад болчихдог юм ховор болсон ерөнхий сайд хамгаална гэж бодсон биздээ

Avatar

bat 2021-11-01 103.229.123.229

hha uynd uuchlal guih ve 3 tungaa hiilgesn mongolchuud hutsna biz lol

Avatar

2012 оны мэтгэлцээн Баярцогт VS Ганбаатар 2021-11-01 66.181.160.114

https://www.youtube.com/watch?v=Wj3_oNDe1-w

Avatar

Зочин 2021-11-01 59.153.113.26

Хэдэн монголчуудын хооронд зориуд яс хаяж ажил хийсэн нэгнээ тасралтгүй өөлж, урмыг нь хугалж дарамтлагчид ардчиллыг уландаа гишгэж гүйцлээ. тэд зун жагсаал, өлсгөлөн гэж халдвар яаж тараасныг түмэн олон мартаагүй байна. Цахим арга хэмжээ халдвар хамгааллын дэглэмийг маш сайн хэрэгжүүлсэн тул халдвар гэнэт ихээр нэмэгдээгүйг бас гүжирдэх үү

Avatar

Зочин 2021-11-01 103.80.210.183

хийхээсээ өмнө бод л доо. толгой бөгсний хөө өгзөгөндөө шигдчихсэн хүн байна . одоо цаазаар авхуулаад яв даа.

Avatar

Зочин 2021-11-01 192.82.71.47

odoo z**l

Avatar

зочин 2021-11-01 202.21.109.49

"Өмнөх жилүүдэд оролцсон хүмүүсийн судалгаагаар маш бага хүн ирдэг байсан" ингэж худлаа ярихгүй шүү, ICT Expo үргэлж хүн ихтэй болдог байсан.

Avatar

Зочин 2021-11-01 66.181.161.89

атаа жөтөөндөө багтарч буй ардчилалын нэр баригчдыг тоохын хэрэггүй,ажлаа л сайн хий.Бас нямка мэтийн үлэг гүрвэлийн үгийг нэг чихээр оруулаад нөнөбгббр нь ннарнөяихөөд ажилла

Avatar

Зочин 2021-11-01 202.21.109.62

Цахим үндэстэнтэй холбоотой мөнгө цуглуулаагүй. Ulsiin tosovooos hediig chaalaa 1 terbum garan baihaa danh chin bas heden terbum ali hediin hulgailsan odoo bolno shdeee orchuulga ch biluu chin IT salbar udirdana gej ui baihv deee nooho otsgor bailguidee

Avatar

Зочин 2021-11-01 202.21.109.62

Heden tsaas ali hediin chaashih hun yu l bol uyu gej chaana shdeee ene yaggiii nuguu danh tolgoitggoooo andalal hoshooni hajuud geree bariad amidrsan baidaa

Avatar

хүннү 2021-11-01 202.179.25.88

Монголчууд минь нэгнийгээ яасан ч муухай хэлдэг болоов дээ. Бид цөөхүүлээ юмсан. Бид дотороо химлэлдэж байхад гаднийхан монголчуудыг идэх нь зөв биз дээ. г***й л гэнэ, дарваан л гэнэ…бид үүнийгээ болимоор байна. Төрөөс эрх биш боловсон хүчнээ мэдээд л албан тушаалд тавиа биз. Ганц энэ эмэгтэйг биш шинээр томилогдон очсон эмэгтэй бүрийг доромжилж байна. Энэ бол цэвэр атаархал. Ийм хүн чанаргүй монголчууд хөгжихгүй.

Avatar

Зочин 2021-11-01 66.181.161.80

Энэ муу охиныг тал талаас нь дайрч доромжлох нь чухал биш, шинэ үеийн боловсон хүчнийг дэмжих хэрэгтэй!!! Алдаагаа ойлгоод уучлалт гуйсан байна шдээ!

Avatar

Зочин 2021-11-01 202.126.89.19

Охин бишээ, яатуу. Монголчуудын толгой дээр ийм яатуунууд олширч даам гарвал тэгээд л үндсэндээ шувтарсан цагаан бумбандаа бууна даа. Эднийг түлхүүрдэж тавьдаг, ашигладаг гарууд нь төрийг эзэгнэж буй ждүчид буюу ардчилсан социалист дээрэмчид шүү дээ.

Avatar

Зочин 2021-11-01 103.80.210.183

тийм л дээ дарга нарын янхханууд л даа.

Avatar

zochin 2021-11-01 124.158.67.98

АН-ын үед ТҮЦ машинаар мэдээлэл авдаг болсноос хойш Иргэний бүртгэлд очоод өдөржин очерлодог хээл хахууль өгдөг явдал эрс багассан. Үүнийг баяжуулж Emongol болгож нэрийг нь өөрчлөөд өөрсдөө хийцсэн юм шиг рекламдаад байх юм энэ хүүхэн. Хийж байгаа юм нь жиоийн хүүхэд ч хийчмээр юм байхын

Avatar

Зочин 2021-11-01 202.126.89.19

Энэ нэг балай шоучин хүүхэнцэрийг чухам ёстой өөрийг нь код бичиж сургахаар гадагшаа сургууль руу цөлчихөж болохгүй юу. Тэгвэл энэ ч нэг болж бид ч амрах магад. Энд тэнд очоод л төсвийн мөнгөөр шоудаад амитан хүн уруу татаад явдаг яадаг яатуу вэ.

Avatar

Зочин 2021-11-01 202.126.89.19

Ийм завхуул эм, Жавхлан шиг зайгуул эрчүүдээр төр засаг дүүрчихээд байгаагаас бид дампуурахдаа тулж байна.

Avatar

зочин 2021-11-01 192.82.75.210

УУЧЛАЛ ГУЙЖ БАЙГАА НЬ УЛС ТӨРИЙН СОЁЛ.
ЦААШИД ЗАСГИЙН ГАЗРААС ЭЛДЭВ ОЙ ТЭМДЭГЛЭХ, АЛИВАА АРГА ХЭМЖЭЭНИЙ НЭЭЛТ ЗЭРЭГ
ОЛНЫГ ХАМАРСАН БҮХ АРГА ХЭМЖЭЭГ ЦУЦЛАХ ХЭРЭГТЭЙ. ҮХСЭН ХҮНИЙ ТОО 2000 РУУ ТУН ДӨХӨЖ
БАЙНА ШҮҮ. БИД 1 ШИРХЭГ Ч ГЭСЭН МОНГОЛ ХҮНИЙХЭЭ ХАЛУУН АМИАР ДУТНА. ҮҮНИЙГ САЙН
САНАХ ХЭРЭГТЭЙ.

Avatar

Зочин 2021-11-01 202.21.113.238

Манай сайд хормойноос нь салахгүй байхад зүгээрээ Обуна дахиад хий яавал гэж

Avatar

уучлал 2021-11-01 202.9.46.125

бараг уучлал гуйгаагүй бна ш дээ. монголчууд уучлал гуйж сураагүй новшнууд. баахан тайлбар хэлдэг, эцэст нь уучлал гуйх бус харин хэгжүүрхсээр бгаад дуусдаг. н**ш гэж!!!!!!

Avatar

UB man 2021-11-01 202.131.233.5

ингэж ч уучлал гуйдаггүй юмаа

Avatar

Зочин 2021-11-01 64.119.29.56

Уучлал гуйгаад болоо юу,өчнөөн хүний амь нас яригдах ёстой доо!

Avatar

Зочин 2021-11-01 103.87.255.66

IT EXPO хэзээ ч хүн багатай байгаа шүү халтар хүүхэн минээ ингэж ичгүүргүй худлаа ярихаа болиочээ салбарыг самарч дууслаа хууль бусаар авсан Тусгай зөвшөөрлөө буцаа 5 үүрэн оператор компани ийм жижиг зах зээл дээр яаж ашигтай ажиллах уу халтаасан хулгайчаааааааааааааааааа

Avatar

Зочин 2021-11-01 103.87.255.66

Хөдөөний халтайсан балиар заваан гичээ зайлаа

Avatar

Зочин 2021-11-01 202.5.198.20

Та хоёр атаархаа юу ? хөөрхөн хүүхэн шд.

Avatar

Зочин 2021-11-01 192.82.80.78

hutsaa oiukagiin nuuts amrag g**** mini.chi oiukagaas 10 jil ih deed surguuli tsetserleg kollejiig karentilj ogooch, toogoo bitgii daraach gj heleed oiukadaa erhel erh muujgai

Avatar

Зочин 2021-11-01 66.181.161.120

Халтайсан гичээ

Avatar

Зочин 2021-11-01 45.153.160.135

!!!!!!!!! Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт — https://mysp.ac/50fjz

Avatar

Зочин 2021-11-01 2.58.46.4

ХӨӨРХӨН САЙХАН ХҮҮХЭН ДЭМЖДЭГШҮҮ ЧИ АРД ТҮМЭНДЭЭ ХАЙРТАЙ ЗАЛУУ ХҮН ГЭЖ ОЙЛГОДОГШҮҮ САНАСАН АЖИЛАА ТУЛТАЛ ХИЙ ЧИ САЙН АЖИЛЖ БАЙГАА ХАЙРТАЙ ШҮҮ

Avatar

Зочин 2021-11-01 88.116.92.142

Зоригтой бай

Avatar

Зочин 2021-11-01 202.55.191.130

hahahahaha

Avatar

Зочин 2021-11-01 192.82.74.152

зүгээрээ. санаа бүү зов

Avatar

Зочин 2021-11-01 64.119.17.153

ХУНИ АМИТАИ БУКС ГЭЖ БАИНА

Avatar

Зочин 2021-11-01 37.120.192.29

evii dee chaavaas

Avatar

Ванга 2021-11-01 66.181.161.66

xexe… сайд болохын тулд юу ч гэж хэлнэ гэж мэд. Гэхдээ арай ч залуу бна даа.

Avatar

Иргэн 2021-11-01 103.57.95.25

Ямар том артай юм бэ. Албан тушаалаа өгөхөөр л алдаа даа.

Avatar

Жамбал 2021-11-01 202.9.46.128

Харах царайны доль цохьсон явчихсан хүүхэн байна. Тэр шүгэлддэг данхандаа бол сарнай.

Avatar

Зочин 2021-11-01 66.181.181.28

Данхан толгойтын олгой толгойт гэж энэ дээ

Avatar

Зочин 2021-11-01 203.91.115.245

chi uuruu ORK

Avatar

Зочин 2021-11-01 150.129.141.28

Уучлал гуйсан буруугаа хүлээсэн гэсэн үг олж уншсангүй. Биеэ өмөөрсөн тайлбар тавьсан өөрийнхөө зөв гэсэн юм л олж уншлаа.

Avatar

Уншигч 2021-11-01 66.181.188.73

Харваас гөлгөр дарваан хүүхэн байна аа, цаашид их юм гаргана оо энэ хүүхэн

Avatar