"Шинээр хоёр яам байгуулахыг дэмжлээ" | News.MN

"Шинээр хоёр яам байгуулахыг дэмжлээ"

"Шинээр хоёр яам байгуулахыг дэмжлээ"

"Шинээр хоёр яам байгуулахыг дэмжлээ"

УИХ дахь МАН-ын бүлэг хуралдаж, хуралдаанаас гаргасан шийдвэрийн талаар өнөөдөр /2021.11.01/ мэдээлэл хийлээ. МАН-ын Бүлгийн дарга Д.Тогтохсүрэн “Хурлаар хоёр асуудал хэлэлцлээ.  Нэгдүгээрт,  Засгийн газрын бүтэц, бүрэлдэхүүний тухай хуулийн төслийн ажлын хэсгийн санал сонсох, Монгол Улс Хятадын Засгийн газар хоорондын хилийн худалдаа эдийн засгийн бүс байгуулах зэрэг асуудлыг хэлэлцлээ.  Тодруулбал, Засгийн газраас Эдийн засаг хөгжлийн яам, Цахим хөгжлийн яамнаас гадна

  • И-Монгол Академи
  • Сахилгын хороо
  • Ойн судалгаа, хөгжлийн агентлаг
  • Боловсролын ерөнхий газар гэсэн дөрвөн агентлаг байгуулах санал оруулж ирсэн.

Мөн худалдан авах ажиллагааны агентлагыг Шадар сайдын харьяанаас гаргаж Сангийн сайдад шилжүүлэх, цөмийн энергитэй холбоотой асуудлыг Ерөнхий сайдын мэдлээс гаргаж  Боловсролын сайдад, жендерийн асуудлыг хөдөлмөр нийгмийн хамгааллын сайдын мэдэлд өгөх, мэргэжил сургалт үйлдвэрлэлийн төвийг Боловсролын сайдын чиг үүрэгт өгөх саналуудыг Засгийн газраас өргөн барьсан. 

Энэ асуудалтай холбоотойгоор УИХ-ын төрийн байгуулалтын байнгын хорооноос ажлын хэсэг гарсан. Энэ ажлын хэсгээс боловсруулсан саналыг өнөөдөр хэлэлцэж дэмжлээ.

Эдийн засгийн хөжлийн яамыг байгуулах саналыг дэмжсэн. Гэхдээ чиг үүргийн хувьд тав байсныг 11 болгож нэмсэн. Цахим хөгжлийн яамыг байгуулахыг мөн дэмжиж байна. Засгийн газраас долоон чиг үүрэгтэй байсныг есөн чиг үүрэг болгож нэмэгдүүлсэн. Боловсрол болон ойн агентлаг байгуулахыг дэмжсэн. Харин төрийн худалдан авах ажиллагааны агентлаг Сангийн сайдын харьяанд байж болохгүй гэж үзээд өмнөх жишгээр Шадар сайдын харьяанд байх ёстой гэж үзсэн. Жендерийн тэгш байдлын тухай асуудал өргөн цар хүрээтэй. Тиймээс энэ асуудлыг нэг сайдын харьяанд өгөх нь учир дутагдалтай учраас Ерөнхий сайдын харьяанд хэвээр үлдээж шийдвэрлэсэн. Засгийн газраас оруулж ирсэн асуудлыг дэмжиж  бүлэг шийдвэр гаргасан.

Монгол Улс Хятадын Засгийн газар хоорондын хилийн худалдаа эдийн засгийн бүс байгуулах асуудлыг УИХ-д Засгийн газарт өргөн барьсан. Ерөнхийд нь хэлэлцээрийг Замын-Үүдийн чөлөөт бүсийг хөгжүүлэх, худалдаа эдийн засгийг идэвхжүүлэхэд чухал хувь нэмэртэй  учраас хэлэлцээрийг УИХ-аар хэлэлцэх үед нь дэмжих саналтай байна.

“Нэр бүхий УИХ-ын гишүүдийн асуудлыг бүлгийн хурлаар авч хэлэлцсэн үү” гэх сэтгүүлчийн асуултад тэрбээр “УИХ-ын гишүүний ёс зүйн асуудлыг холбогдох байнгын хороо нь хэлэлцэнэ. Гэхдээ хууль, хяналтын байгууллагад шалгагдаж байгаа гишүүний асуудлыг хэлэлцдэггүй. Хуулийнхаа хүрээнд шийдвэр гаргаад явдаг. Өнөөдөр бүлгээр УИХ-ын гишүүдийн гэмт хэрэг, эгүүлэн татах асуудал орж ирээгүй. Огт ярилцаагүй. УИХ-д асуудал орж ирсэн тохиолдолд л хэлэлцэнэ, ярилцана шүү дээ. Хууль зөрчсөн эсэхийг шүүх л тогтооно.Үүнийхээ дагуу л явна” гэж хариуллаа.

 

 

 

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
15
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ХахаХаха
1
ГайхмаарГайхмаар
1
БурууБуруу
0
ЗөвЗөв
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

20 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Дүгнэлтээ өөрсдөө хий... 2021-11-01 66.181.160.114

https://www.youtube.com/watch?v=Wj3_oNDe1-w

Avatar

Зочин 2021-11-01 150.129.142.23

Банкны хүү ард түмнийг ангал руу түлхэж байхөд шийдэл гаргаж чадахгүй бол алалцана шүү

Avatar

Зочин 2021-11-01 64.119.22.205

Цахим яам гэнэ үү. Короногоос болж овоо хаана ч хөгжсөн цахим систем тус тусдаа яамын ажилтангууд тархиндаа суулгаж эхэлсэн. Залуучуудад яам хэрэггүй бүгд цахимаар толгой сайн байхад хөгшин хар юмнууд зөвхөн өөрсдийгөө бодож нээж байдаг гар өргөдөг нь бас олон улсад хошин шог боллоо

Avatar

Tulug 2021-11-01 24.13.36.85

Turin baiguullguud ni ulam zantaigaad,arduud ulam yaduuraad baih yum!uls Orono chin uragshilj baigaad uym daanch alga! Bas l baahan tatvar tulugchdiin mungunuus Judah ni dee huurhii!!!

Avatar

Зочин 2021-11-01 45.153.160.134

!! Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт — https://mysp.ac/50fjz

Avatar

Зочин 2021-11-01 202.55.191.130

tatvar tulugch bidnii mungiig ideh arga

Avatar

Иргэн 2021-11-01 202.9.46.72

Энэ МАН ын хулгайчууд яасан цадаж ханадагүй шуналтнууд вэ? Дахин хоёр яам байгуулж МАН ыхаа үлдсэн хэсэгийг төрд шургалуулж төсөвөөс идэх нь лдээ. Ингэж төсөвийн хөрөнгийг үрэхийн оронд сургууль цэцэрлэгээ нэмж анги дүүргэлтийг цөөлж цар тахалаас бага боловч сэргийлэх арга баймаар!!! МАН ын коммунистууд хүсэхгүй бана лдаа,

Avatar

Зочин 2021-11-01 203.91.115.47

МАН ын бүлэг бүрэн тэтгэвэрийн доод хэмжээг 550 мянга болгож хөгшидөө харж үзнэ гэсэн Яасан бэ одоо сонгууль болтол хөгшид хэрэгүй гээд хөсөр хаясан уу

Avatar

Зочин 2021-11-01 103.10.23.189

2 яам байгуулах яах вэ? Монголд л хэрэгтэй, Монголд нь үлдэнэ, хэдэн ажлын байр гарч ирнэ. Гэтэл Монголоос гараад явчихсан Дубайн гэрээ, Хэзээ ч буцаж ирэхгүйгээр явсан мөнгийг яах вэ?

Avatar

Зочин 2021-11-01 202.21.108.51

п***а!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2021-11-01 202.55.191.130

Наад яам нтр яахав, угаасаа яам агентлаг нэмж зантгар төрийг улам томруулж л байгаа. Энэ хилийнхээ асуудлыг шийдээчээ. Жижиг дундын хэдэн мянган бизнес эрхлэгчид дампуурч дууслаа. Ажилладаг, төлдөг хэдийгээ бүр унагах гээ байгаа юм уу.

Avatar

Зочин 2021-11-01 103.80.210.183

тэгвэл зөрүүлээд 5 яамыг татан буулга. БСШУЯ БОАЖЯ ХААЯ ХЗЯ ЭМЯ гээд татан буулгахад хэн ч анзаарахгүй яамдууд байна.

Avatar

зочин 2021-11-01 192.82.75.172

Ядахдаа наад 2 шинэ яамаа нэгтгээд 1 яам болгочих ухаан алга уу? МАНгаруудаа. Болохгүй юм байхгүй ш дээ, тэнэг үү дээ.

Avatar

Зочин 2021-11-01 203.91.115.50

2 хүнд сайдын суудал амалчихсан, тэгээд тэр 2-г нэгд гэж болохгүй биз дээ

Avatar