Д.Ганбат: Би сайдын суудал горьдоогүй | News.MN

Д.Ганбат: Би сайдын суудал горьдоогүй

Д.Ганбат: Би сайдын суудал горьдоогүй

Д.Ганбат: Би сайдын суудал горьдоогүй

УИХ дахь Ардчилсан намаас /АН/  мэдээлэл хийж байна.


АН-ын бүлгийн дарга Д.Ганбат “Өнөөдрийн/2021.11.01/хуралдаанаар Монгол Улсын 2022 оны нэгдсэн төсвийн төслийн талаарх Үндэсний аудитын газрын дүгнэлтийг сонслоо. Хоёрдугаарт Засгийн газраас өргөн мэдүүлсэн Монгол Улсын 2022 оны төсвийн төсөлд төсвийн тогтвортой байдлын талаарх санал дүгнэлтийг сонслоо. Үндэсний аудитын газрыг ажиллах боломжоор их сайн хангах ёстой талаар гишүүд ярилаа. Төсвийн тогтвортой байдлын зөвлөлөөс гарсан санал дүгнэлт бодитой болжээ. 2022 оны төсөв энэ сарын 15-аас өмнө УИХ-аар батлагдах ёстой. АН-ын бүлэг санал дүгнэлтээ гаргаж өгнө. Бид ярилцаж байна. 2022 оны төсөв бол 18 их наяд төгрөгийн зарлага, 15 их наядын орлоготой. Төсвийн алдагдал сүүлийн 2-3 жилд маш их байна. Үүн дээр анхаарч ажиллах ёстой. Мөн төсвийн орлогыг огцом нэмэгдүүлсэн төсөв болсон" гэв. 

АН-аас хөөгдсөн  Н.Ганибал Ж.Батсуурь нар  аравдугаар сарын 18-нд "АН-ын бүлгийн дарга Д.Ганбатыг бүлгийн даргын үүрэгт ажлаас чөлөөлсөн.  Бүлгийн даргын албан тушаалыг бүлгийн дэд дарга Н.Ганибалд шилжүүлэх шийдвэр гаргасан" талаар мэдээлсэн. Үүнийг АН-ын бүлгийн дарга Д.Ганбат үгүйсгэн бүлгийн даргаар өөрийгөө  ажиллаж буйгаа энэ үеэр мэдэгдлээ.

Мөн УИХ-ын гишүүн О.Цогтгэрэл аравдугаар сарын 18-нд  "Д.Ганбат Засгийн газрыг огцруулах албан бичгийг сугандаа хавчуулан МАН-тай хэлцэл хийж, гурван сайдын суудал авах гэрээ хийх гэж оролдсон" гэж мэдэгдсэн. Үүнд АН-ын бүлгийн дарга Д.Ганбат "Би Засгийн газраас сайдын суудал горьдоогүй. Засгийн газар болон эрх барьж байгаа намтай бид хамтарч ажиллах ёстой. Үүнийг мушгин гуйвуулж байна"  гэх хариуг өглөө. 

 

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
6
ТэнэглэлТэнэглэл
3
ХахаХаха
1
ЗөвЗөв
1
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

20 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-11-01 45.153.160.134

!!! Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт — https://mysp.ac/50fjz

Avatar

Зочин 2021-11-01 202.9.46.72

Ккк. Энэ лавтай юмтай! Согтуу үеийн үр дүн байж ч мэднэ . Ккк.

Avatar

Зочин 2021-11-01 192.82.67.147

Худаг дээр ус түгээгч хийвэл чадах уу Бидон Ганбаас аа?

Avatar

Зочин 2021-11-01 64.119.27.84

Энэ тэнэмэлийн үг бүр нь худлаа.

Avatar

Зочин 2021-11-01 64.119.23.215

Эрийн хуйх сайн байна.

Avatar

Зочин 2021-11-01 64.119.17.79

Өгвөл бас авах нь бидоон чинь ккк

Avatar

Иргэн 2021-11-01 202.9.46.72

МАН ын хулгайчууд хүн урвуулж, дараа нь хулхидахдаа мэргэжсэн коммунистууд шүү! С.Эрдэнэ ийг яалаа!!?!! Үүнээс болж АН ямар их хохирол амсч байгаа билээдээ.

Avatar

Зочин 2021-11-01 66.181.160.95

Баянхонгорыхон яагаад ийм сонин шог нөхөр сонгодог байнаа.

Avatar

Amar 2021-11-01 124.158.66.143

Хөөе.Бидон гуай сайдгүйгээр ЗГ-тай хамтарч ажиллана гэж юу байх вэ. Чам шиг бидоныг сайд болгодог МАН ч гэж юу байх вэ.

Avatar

Зочин 2021-11-01 192.82.88.202

MAN,AN yalgaagvi namiin nereer iim hachin yumnuud UIH-d orj suugaad baigaamaa.! Ene bol erduu l Jenkogiin buus huurs shvv dee.

Avatar

Зочин 2021-11-01 103.26.194.126

Za bolie uchuuhen suudliin tuluu namaa ,bulgee budaa bolgochihood odoo yu gej demiireed yavaa yam,dur zorgooroo hen negniig namaasaa bulgeesee huuguud l ene chini odoo kommunizmiin ue yam uu tegj yarival kommunizamd iim yam baihgui huulia medehgui yam medehgui tegeed bas laban tushaald uhen hatan shunana,ardchilal gedeg chini olonhiin zasaglaliig heldeg yam sh dee neg teneg alban tushaald ochchihood dur zorgooroo aashilahiig heldeggui yam tiim bolohoor olonhooroo chamaig ogtsruulsan ichij amidar

Avatar

Зочин 2021-11-01 192.82.78.164

Далд ор ….

Avatar

Зочин 2021-11-01 66.181.176.130

Tsaashaa shuu

Avatar

Зочин 2021-11-01 59.153.115.223

Төрийн сайд болгочихвол төмөр битон монголд олноор орж ирж, Ганбат ах айл бүрт 40-ын битон өгнө гээд байгаа ш дээ. Та нар яагаад ийм сэтгэлтэй хүнийг сайд болгохгүй байгаа юм бэ.

Avatar

зочин 2021-11-01 192.82.75.172

ДОН ДОН ДОН

Avatar

Зочин 2021-11-01 202.9.46.128

Ганбат гишүүн сайдын суудал горьдоогүй. Ганц шил архи л горьдсон.

Avatar

зочин 2021-11-01 192.82.74.3

Бүлгээ зархх гээд явж байсан биз дээ та

Avatar

Зараа 2021-11-01 124.158.64.237

улсаа элгээр нь мөлхүүлэхэд гар бие оролцсоныхоо шанд бас сандал ширээтэйгээ зууралдаастай, бүтэхгүй баагий

Avatar

Зочин 2021-11-01 192.82.67.156

БОНДГОР МААНЬ ЮУ ХИЙГЭЭД Л МАНАРГААД БАЙНА АА

Avatar

Зочин 2021-11-01 202.126.89.72

Хэн ч гэсэн Төрийн сайд болохыг хүсдэг.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж