Тамын амьтад тамдаа жаргалтай гэж! | News.MN

Тамын амьтад тамдаа жаргалтай гэж!

РЕДАКЦИЙН ЗУРВАС

Тамын амьтад тамдаа жаргалтай гэж!

Тамын амьтад тамдаа жаргалтай гэж!

Ёстой л монголчуудын хувьд улс төрийн  байдал шалдар булдир, цагийн улирал ороо бусгаа, бурханд залбирч, тэнгэрт мөргөхөөс өөр арга замгүй болов. Авчиг бурхан тэнгэр нь хүртэл Монголыг хаячихаж. Унхиагүй иргэд, урагшгүй төр засгийн байж байгаа царай нь энэ л дээ. Одоо яах гэхэв, өөрөө унасан хүүхэд уйлдаггүй гэдэг.

Хагас сарын турш монголчуудад хаалттай байгаа Эрээний хил хэзээ нээгдэх нь тодорхой бусын дээр БНСУ-ын хорио цээр, халдвартай тэмцэх газраас Монголоос зорчигч авахгүй байхаар шийдвэрлэжээ. Тус чиглэлд зорчиж буй монголчуудаас Covid-19-ийн халдварын тохиолдол ихээр бүртгэгдэж, байнга өсөлттэй байгаа тул солонгосчууд ийнхүү арга хэмжээ авсан байна. Манайхан л болсон хойно, халдвар, ханиадтайгаа мэдсээр байж нисээд явчихаж чадах хүмүүс. Тэр бүү хэл дунд, доод шатныхан нь авлига авч шинжилгээний хариуг хуурамчаар өлхөөн үйлдэж чадна. Ямар ч аминчхан, ямар аминдаа хайргүй хүмүүс вэ, монголчууд бид.

Ингээд Монгол газраар ч, тэнгэрээр ч  гарах гарцгүй хөмөрсөн тогоон дотроо үлдлээ. Хэдэн малтайгаа байхад өлсч үхэхгүй гэдэг “малнууд”-ын хувьд хүртэх ёстойгоо хүртэв. Хүртэх ёстойгоо хүртэж байгаагаа ухаарч байгаа янз манай ялсан монголчуудад даанч алга.

Мөнөх л хятад цэрэг, танкны үлгэрт итгэдэг, монгол цус ярьдаг шигээ  “Хятад вакцин бол нано чип” гэх мэтээр иргэдийн тархийг угаагаад улстөржүүлээд явж байна. Хятад биднийг эзлэх, чагнах дээрээ тулбал чипэй чипгүй, ердөө арваадхан хоног Хятад хилээ хаахад Монгол  “амьтан” болж байна даг. 

Эрээний хил хаагдсанаар хүнс, эм тариа, эд барааны хомсдол Монголд нүүрлэв. Ерэн оноос хойш дэлгүүр, хоршоодын лангуу анх удаа “хоосорлоо". Цар тахал туссан иргэддээ уулгах эм, тарих тариагүй ч болж мэдэхээр болов. Нийлүүлэлтийн хомсдол, тээвэрлэлтийн зардлаас шалтгаалж зарим барааны үнэ 3-7 дахин өслөө. Урд хөршид нүүрсний үнэ "галзуурч" байхад 267 километрын наана орших монголчууд нүүрсээ зарж чадахгүй хоосон хонож байна. Монгол 12 сая тонн, Орос  32 сая тонн нүүрс Хятадад заржээ. Монгол ялсан уу гэж асуух нь илүүц биз, гэхдээ энэ янзаар удвал Засгийн газар цалин тэтгэврээ тавих боломжгүй болно гэсэн үг.

Аливаа муу зүйлд сайн тал байдаг гэгчээр цар тахлын “ачаар” яагаад урагшаа нарийн царигтай төмөр зам тавих ёстойгоо манай 76 одоо ойлгож байх шиг. Аль эрт ухаарсан 10 тэрбум ам.долларын алдагдал амсахгүй байсан.  Цаашлаад эрчим хүчний эх үүсвэрээ нэмж, эм тариагаа Монголдоо үйлдвэрлэхгүй бол Эрээнд эрвээхэй дэвэх төдийд Монгол хийсээд уначихдаг байж боломгүй.

Монголчуудын хэрэглээний барааны 80 хувь нь Эрээний хилээр орж ирдэг. Манай импортын гол цонх гэсэн үг.  Тэгэхээр монголчууд дотооддоо халдварын тоогоо хумьж байж Эрээн цонхоо нээнэ, бараа таваар, хүнс, эм тариа орж ирнэ.

Д.Нацагдоржийн “Хуучин хүү” зохиолд гардаг шиг ямар  “….Хөлд орохоос аваад, үс цайхыг хүртэл нэг голыг өгсөн уруудан нүүж, нэг худгийг эргэн тойрон нутагласаар, энэхүү ертөнцийг эцэслэтлээ” нь биш. Ядаж вакцины бүүстэр тунгаа хийлгэж, гарч орж явмаар байна. Эдийн засгаа сэргээмээр байна.  Экспортоо нэмэгдүүлж, импортын гацааг арилгамаар байна.

Цагийн сайханд өдөртөө 3000-4000 машин нүүрс зөөдөг байсан бол цар тахлаас болоод 70 машин дөнгөн, данган хил гарч байна. Төмөр замаа барьчихсан бол цар тахлын үед нүүрс тээвэрлэлтийн гацаа үүсэхгүй байсан, харамсалтай нь ганц бөхийн гайг улсаараа үүрч байгаа нь үнэн. Гээд одоо ядахнаа бүгдээрээ бүүстэр тунгаа хийлгэж, цар тахалтай зэрэгцэн амьдрах ганц гарц байна. Угаасаа ч дэлхий цаашдаа цар тахалтай зэрэгцэн оршино гэсэн биз дээ.

Монгол Улс наймдугаар сараас иргэддээ бүүстэр тун хийж эхэлсэн. Авчиг вакцинжуулалт тун удааширалтай явж байна.  Дайны хажуугаар дажин болгож зарим хүмүүс вакцины эсрэг мухар сохор сүсэгтэй монголчуудыг улам мунхруулах болсон.  Зарим нь бараг вакцинаас болж өвдчихлөө гэж үнэнгээсээ итгээд байх шиг. ДЭМБ хүртэл вакцин халдвараас 100 хувь хамгаалахгүй, харин хүндрэх, нас барахаас хамгаална гээд байгаа.

Статистикаас харвал Монгол Улсын нийт хүн амын 67.7 хувь нь вакцины хоёр дахь тундаа хамрагдсан. Харин бүүстэр тунд хамрагдсан иргэдийн тоо ердөө 366 мянга. Гурав дахь тундаа хамрагдахгүй бол өвчлөл буурахгүй гэж ЭМЯ анхааруулсаар байна.

Зарим улс орнуудын иргэдэд вакцин олдохгүй зүдэрч явахад монголчууд вакцинаа хог болгож хаяж болохгүй биз дээ. Хугацаа нь дуусах дөхсөн 800 мянган тун вакцинаа яах вэ гээд Монголын төр засаг толгойгоо гашилгаж байна. Арга ядахдаа Монголд ирсэн жуулчдыг үнэ төлбөргүй вакцинд хамруулна гээд сууж байгаа нь хүртэл бадрангуй. Уг нь  ядуу буурай орнуудад хандивлах, үйлдвэрлэсэн компанид нь буцааж шинээр солих арга хэмжээг яаралтай авах хэрэгтэй. Түүнээс хөл хорионд орсон Монголд вакцин үнэгүй хийлгэхээр ирэх жуулчин хаана байна. Муу хэлж, муухай хардаг хятад, солонгосчууд биднээс сэжиглээд үүд, хаалгаа барьчихлаа.  Иргэдээ урамшуулдагсан уу, албаддагсан уу Л.Оюун-Эрдэнийн засгийн шийдэх асуудал.  Үгүй бол “тэртээ уулыг өнгөрвөл айлгүй гэж бодож, тэнгэрийн хаяанаас цааш газаргүй гэж сэтгэсээр, түмэн хэргээс хоцорч, дэлхийн боловсролоос гээгдсэн” Хуучин хүү л болж хоцрох шинжтэй, хэрэвзээ Монголд цар тахлын халдвар буурахгүй бол шүү дээ.

Эрүүл мэндийн сайд гаргасан тушаалд CoVid-19-өөр өвчилсөн 18-аас дээш насны иргэдийг эдгэсэн өдрөөс хойш 21 хоногийн хугацаа өнгөрсөн бол дархлаа сэргээх нэмэлт тунд хамруулж болохоор заажээ.  Мэдээж, сайн дурын үндсэн дээр Файзер, Синофарм вакцинаас сонгон хийлгэх боломжтой. Гэхдээ нэг хүний эрх ашгаас илүү нийгэм эдийн засгийн эрх ашиг гэж байна. Цаашдаа цар тахалтай зэрэгцэн оршино гэдгээ монголчууд нэг муу юм ойлгоод байх шиг байна. Атал эдийн засаг, эрүүл мэнд талаасаа бидний амьд үлдэх боломж III тун болохыг ойлгож  байгаа нь цөөхөн.

Вакцин гэхээр нано чип яриад сууж байгаа монголчуудын хувьд  үнэндээ тамын амьтад тамдаа жаргалтай гэгч үг яг тохирно.

 

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
59
ЗөвЗөв
19
ТэнэглэлТэнэглэл
9
ХахаХаха
6
ХарамсалтайХарамсалтай
5
БурууБуруу
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

85 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Энэ 2021-11-01 202.126.89.220

Сүйрч бгаагаа мэдэхгүй л бна уу? Толгой дээрээ ямар хүмүүс гарсаныг 1 хардаа! Харвард д төлбөртэй курс т явчаад Англиар яриж чадгүй 9 ! Аягүй бол төлбөрий нь улсаас авсан бгаа! 2 хөршийн дарга нар манай 00 ийн ногоон 0 хулгайчуудаас зугатаад, дахиад 30к хонио бариад трж магадгүй гээд хилээ хаачихлаа! Эд нарыгаа солихгүй бол Гятад хилээ нээхгүйээ! Хулгайч санаагаараа Гятадын даргыг хахуулдана шэж бодсым бхдаа? Үтэр түргэн Еөк, 9 2оо солихгүй бол монгол сөнөлөө!

Avatar

Зочин 2021-11-01 59.153.115.241

Манайхан арай л олуулаа байгаан вакцин энэ тэр хийлгээд яахавээ хурдхан цөөрч л байг хотын бөглөрөл багасаад зүгээршд хятадууд хилээ нээсэн ч манайхан зөрүүлээд хаах хэрэгтэй хятадууд л орж ирэхгүй бол бүх юм сайхан болнооо

Avatar

Баяраа 2021-11-01 64.119.23.74

гуравдахь тунгаа хийлгэхэд халдвар буурна гэж хэн хэлсэн юм бэ? дөрөв дэх тун, тав дахь тун гээд гараад ирнэ. монголын ард түмнийг туршилтын туулай болгох ажлаа энэ ЗГ болихгүй юм уу?

Avatar

Зочин 2021-11-01 134.73.242.163

Ene mgolchuudiin bolovsrol unen 0bgaa shuu za hugschuul duurch Ene zaluu ye vaktsind chip bgaa suliaraad bhiin er oilgohgui yumaa 0,5ml shingen vaktsin em shuu dee yanaa neeree

Avatar

Жарантай 2021-11-01 202.126.89.203

Ко шинжилгээг хуурамчаар гаргадаг хүмүүс байгаа шүү би мэдэж бна цагдаад хэлхээр болохгүй байнаа

Avatar

Зочин 2021-11-01 124.158.68.103

Вакцин хийлгээд 2 сарын дараа ковид туссан. Вакцин гэдэг зүйл хүнд дархлаа тогтоодог байх ёстой гэтэл энэ ковидын вакцин гэж нэрлээд байгаа зүйл ердөө дархлаа дамжих төдий хог гэдгийг л ойлгож авсан. Дээрээс ковидоор халхавчлан улс төрийн бодлоготой шахалт дарамт үзүүлж байхад юу гээд хуцаад монголчуудаа муулаад байгаа юм?

Avatar

Зочин 2021-11-01 139.5.219.191

Гээд, Авчиг, Атал гээд өгүүлбэр эхлээд өмнөх өгүүлбэрээ үргэлжлүүлдэг ямар гээч боловсролгүй газар ийм нийтлэл бичдэг байнаа. Уншихад л эгдүү уур хүрээд байх юм. Энэ сайтыг гайгүй байх гэж бодтол эргүү юмнууд ажиллуулдаг бас ажиллацгаадаг бололтой.

Avatar

Зочин 2021-11-01 66.181.160.72

Энэ байтугай бэрхшээлийг даван туулсан өвгөдийн үр сад шүү бид.Эрээнгүй сайхан байсан шүү.

Avatar

Зочин 2021-11-01 150.129.140.196

Вакцинаар халхавчлаад нөгөө л MCS ийн нүүрс тээвэрлэлтийг хэлж бна.

Avatar

Заагч 2021-11-01 202.9.46.205

Битгий хуцаа дарвайсае авгай минь хятад вирусын дэвсгэр минь ацны чинь хог эрээн вирустэйгээ хятад руугаа далд ор.

Avatar

Зочин 2021-11-01 134.73.242.163

Chamd ireedui algaa naad helj yarij bgaagee eh hunees mendlee bailgui boduul zugeer medee unshij chadahgui iim buduuleg ireedui burheg shuu chi dundaas dooguural amidrah hun bna yana daa

Avatar

Зочин 2021-11-01 202.9.40.163

Миний таньдаг гэр бүлээрээ эмч найзууд хүртэл вакцинд итгэхгүй нэг ч тун хийлгэхгүй гээд явж бхаар жирийн иргэд яах нь ойлгомжтой ш дээ бид ийм л шинжлэх ухаанч биш юм даа

Avatar

Монгол хүн 2021-11-01 66.181.161.103

Зүгээрээ өөрсдөө юмаа хийж сурна.Аль болгон бусдын гар харж амьдран гэж.Толгойд нь юу болох юу болохгүй нь талаар ухаан сууна.Нэг ёсондоо ухааруулах ,юм бодуулах, өөрсдийн чадал чансаагаа таних ,үнэ цэнээ ойлгох цаг хугацааг л өгч байна шүү дээ.Нэг их сүржигнээд байх шаардлагагүй.

Avatar

l*****n mongol 2021-11-01 223.33.165.209

hohino moyachuudaa 5myangaar sanalaa ogdog gichiinuudee

Avatar

Зочин 2021-11-01 5.183.209.217

))) Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт — https://mysp.ac/50fjz

Avatar

Зочин 2021-11-01 5.183.209.217

=== Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт — https://mysp.ac/50fjz

Avatar

klkm nbm 2021-11-01 105.112.126.168

Бид 5000-аас 50000 еврогийн хооронд бэлэн мөнгөний зээл, 50000-аас 300,000 еврогийн төслийн зээлийг шаардлагатай хүн, компанид олгодог.
зээл. АНУ-ын joseluisloans@gmail.com цахим шуудангаар илгээнэ үү

Avatar

Зочин 2021-11-01 103.212.117.94

Avchig hujaaruugaa zailchih dehuu mongol uragshaagaa bish hoishoogoo hugjmuur bna hongiliin gerel hoino haragdaj bna

Avatar

/*-*/ 2021-11-01 49.0.142.18

Ж. НЯМСҮРЭН гэдэг бол Xятадаас мөнгө авч тархи угаалга бичдэг гөнжөө нохой шүү

Avatar

Зочин 2021-11-01 192.82.73.246

Битгий бүлтэр. 1990-ээд он шиг лангуу хоосорсон ч гэх шиг. Ингэж унгас алдараа больж үздээ. Хаа сайгүй зах дэлгүүр, Түцээр юу л байна. Бараа л байна. Битгий ингэж гүтгэж бай!

Avatar

Mgl huu 2021-11-01 202.21.109.72

3жил орчим хаачихвал манайхан учраа олоод бух зуйл гое болно

Avatar

Зочин 2021-11-01 103.57.94.253

Zaya chini ter de gej ah lam heldeg biluu

Avatar

Зочин 2021-11-01 66.181.161.107

Тамын амьтад тамдаа жаргалтай гэсэн хэлц үгийг би л лав сонсоогүй юм байна. Өөдрөг бай

Avatar

Зочин 2021-11-01 64.119.25.94

3 TUNGAA HIILGEE L GEED BNA TA NART HALDVAR BUURAHGUI BUSAD ULSUUD BIDNIIG AD UZEED BNA SHUU DEEE.

Avatar

Зочин 2021-11-01 103.26.193.130

Ж. Нямсүрэн гээч сүг минь юугаа солиороод, яг юунд хүмүүс нийгмийг турхирөад бгаа сүг вэ???

Avatar

Зочин 2021-11-01 202.126.88.163

Цөөрвөл сайн л биз

Avatar

Зочин 2021-11-01 202.126.88.163

Тэнэгтэж явж цөөрвөл амар л биз дээ

Avatar

future 2021-11-01 103.57.92.224

Сэтгүүлч биш зүгээр хүний бичсэн юмыг дамжуулагч

Avatar

Зочин 2021-11-01 103.57.94.74

Өлөн ухна

Avatar

Зочин 2021-11-01 122.201.31.253

Монгол хүндрэх тусам бах тав нь ханадаг АН, тэдний хөлсний харлуулагч нарын бах таваа хангаж гэдсээ тэжээдэг нөхдийн үг яриа, тэдэнд эх орон ард түмэн бадлий ч үгүй

Avatar

Зочин 2021-11-01 202.55.188.46

Хар хятадын санхүүжилттэй сайт х***а сэтгүүлч нар нь бах нь ханаж их жаргалтай байх шиг бнаа тэ та нарыг ……..

Avatar

Зочин 2021-11-01 74.134.128.229

СЭТГҮҮЛЧ ЯМАР Ч ЁС ЗҮЙ БАЙХГҮЙ ХАР ЯРИАГААР……

Avatar

Зочин 2021-11-01 103.26.194.139

За, нөгөө тарвагадорж шушмаа Риогийн өмнөөс монголчуудыг хараагаад эхэллээ. Ардын засаг зөв л ажиллаж байгаа юм байна.

Avatar

зочин 2021-11-01 192.82.85.148

Нөгөө _. мануухай 76 нь хорлогч женкогийн үгэнд ороод төмөр зам бариулаагүйн гайг эдэлж байна даа.Төмөр замтай байсан бол нүүрсээ халбагадаж вагонд ачиж өгөөд явуулаад байсан бол яалаа гэж одоогийнх шиг хилээ хятадууд хэзээ нээж машинаар гарч ордог болох бол гээд бухын доодохыг харж үнэг турж үхнэ гэгч шиг болоод сууж байхав дээ. Тэнэг хүмүүсийг гаргасаныхаа горыг ингэж л амсах юм даа. Манай дээшээ гарсан хүмүүс идэж уухаа л бодохоос эх орноо бодно гэдэг үгүй болжээ.

Avatar

Зочин 2021-11-01 192.82.73.250

Өнгөрсөн борооны хойноос цув нөмрөх хэрэггүй. Ямар зорилгоор ийм зүйл яриад байгааг чинь мэдэж байна. Лав л үүнд сайхан санаа юу ч үгүй.

Avatar

Зочин 2021-11-01 66.181.187.221

Жэнко. Зико хоёр ОХУ-н Баатар цолоор шагнуулах нь тодорхой болчлоо!!!

Avatar

ЗОЧИН 2021-11-01 202.9.46.130

БИЧИГ МЭДЭХГҮЙ, ДӨРВӨН АРГЫН ТОО БАЙХГҮЙ ХҮМҮҮСЭЭР УЛС ТӨР ХИЙЛГЭХЭЭР НЭГ ИЙМЭРХҮҮ НИЙГЭМ БОЛЖ БАЙГАА ЮМ.

Avatar

Зочин 2021-11-01 103.242.47.42

Женко Элбэгдорж тэдний гар хөл бологсодын тарьсан балаг ковидоос ч давна

Avatar

Зочин 2021-11-01 202.179.8.46

хуучин хүүг уншаагүй нөхөд их байна яанадаа

Avatar

ЗОЧИН 2021-11-01 202.21.126.30

ТӨРД ГАРСАН НЭГ ИШГЭН УХНЫН ОРОСТ ХУДАЛДАГДСАНЫ ШАГНАЛ БОЛСОН БУРУУ ШИЙДВЭР УЛСАА ЯАЖ ХОРЛОЖ БАЙГААГ УХААРАХ Ч СӨХӨӨГҮЙ ТЭНЭГ МОНГОЛЧУУД ТАМДАА ЖАРАГАХААС ЯАХАВ.

Avatar

зочин 2021-11-01 64.119.23.89

Мэрэгжлийн хувьд сайн дүгнэлт хийжээ. Одоо Эдийн засгийн гэл үү Хөгжлийн Яам гэл үү нэг Яам байгуулж байгаа гэсэн Тэр ЯАМыг толгойлоод УЛС эх орыгоо энэ хэцүү үед аваад явчих ганцхан сайн толгой бий дээ. Тэр л энэ хэцүү үед эдийн засгийг дөмөгхөн аваад явчихна даа уг нь ТЭР БОЛ ЭДИЙН ЗАСАГЧ ЛХАГВАЖАВ Л байгаа юм даа Мориор бол их давхих бүх шинж нь бүрдсэн . Одоо ганцхан Ерөнхий сайд нь зөв хараад алсын хараатай байгаасай л гэж хүсэх юм даа

Avatar

Зочин 2021-11-01 192.82.76.30

arcaachgui tur zasagtai gedeg bol unen, gehdee joohon yum bolohod shalchignaad unah yum daa. jaahan nuruutai baimaar yum.

Avatar

Зочин 2021-11-01 192.82.85.76

Женко орон дотроо инээдээ барьж ядаад бах нь ханаад Оюунаа даа зөвлөж байна гэж хорлоод хэвтэж байгаа

Avatar

Зочин 2021-11-01 104.248.147.91

Энэ нь аргагүй үнэнийг бичиж дээ. Бөхийн гай ч гэж дээ мэнгэт ах нь л улс төр хийж, нууц гэрээ хийчиж ч гэл үү явж байсан төмөр замын бүтээн байгуулалтыг зогсоосон биз дээ. Овоолсон шороо ч гэх ши.г шороо овоолоход бас машин тэрэг хүн хүч ажилладаг баймаар. Сонгуульд л ялж байвал улс орон хамаагүй байдаг мангаруудаас ганц болох юм доо. Бүх аймаг ногоон бүс болчихсон байхад намын баяр хийх гэж УБ-аас гарах хөдөлгөөн нээдэг л хамаг тэнэг шийдвэр байлаа шүү дээ.

Avatar

ИРГЭН 2021-11-01 202.9.46.76

ВАКЦИН ХИЙЛГЭХГҮЙ БАЙХ ЭРХЭЭ ЭДЭЛЖ БАЙГАА ХҮМҮҮС, КОВИД ТУСААД ҮХЭХ ЭРХЭЭ ЭДЛЭХ БАЙЛГҮЙ ДЭЭ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ТЭДЭНД ӨӨР ГАРЦ УГААСАА БАЙХГҮЙ

Avatar

Зочин 2021-11-01 64.119.17.159

Нарийн царигийн асуудал одоогийн 76-тай хамаагүй гэдгийг хүн бүр л бхйгаа ш дээ!!!

Avatar

Зочин 2021-11-01 76.123.139.230

За наад УХНА чинь дахиад нэг гадаадын хурал руу бөөн зардал гаргаад салгалаад явж байна. Хажуу хавийн хүмүүс нь их наяд буюу триллион гэж тоо байдаг гэж хэлж болохгүй. Нэг триллион мод тарина гэж солиорно шүү. Мэргэжлийн сэтгэл зүйч эмч УХНА-д сэтгэл мэдрэлийн өвчний нэг төрөл их хүчтэй илэрч байна гэж хэлээд байна.

Avatar

Зочин 2021-11-01 202.21.108.27

Хойд солонгос шиг хавчлагад орсон. Одоо өөрсдөө бүх юмаа үйлдвэрлэх зам л үлдлээ. Жүчээ үзэл бол хэнээс хамаарахгүй бүхний өөрсдөө хийнэ гэсэн үзэл.

Avatar

Зочин 2021-11-01 192.82.74.3

,",(

Avatar

иргзн 2021-11-01 202.179.24.97

Сэтгүүлчийн Буруу бишээ, өнөөгийн Бодит байдал яг ийм л байна, тэгээд ч дор дороо Амин хувиа хийчээсэн нэг нэгнээ Үзэн яддаг_ Босож тэмцэж чаддаггүй Ард түмэн Мөхөж байгаа нь энэ,

Avatar

Зочин 2021-11-01 203.91.115.47

Байгаа нь л энэ л дээ. Бүр бузрыг бодитоор уудлая гэвэл далай болно. Жишээ нь энэ вакзин хийлгэсэн гээд байгаа хүмүүсийн 1/3 нь хуурамчаар баримт бүрдүүлж эмчтэй хуйвалдан хаалгасан гээд бод. 50 мянгаа тэр эмчдээ өгдөг. Тэр гарууд л тусаад, үхээд байгаа байх. Энэ их вакзин өгсөн, хандивласан олон улсын байгууллагаас монголд ирж түүвэр судалгаа хийхэд л бүх юм тодорхой болно.

Avatar

ARD 2021-11-01 66.181.180.37

ELBEGDORJIIG BAIHAD BID CH HUL HUSUR GAR GAZAR JARGAJ BAIJ DEE……..

Avatar

Зочин 2021-11-01 203.91.115.51

Unen l bichsen baina. Erguu mal mongolchuud. Haranhui, buduuleg. Tegeed tenger zaya, temgeriin tamga, bosoo h** mongol geh meteer hutsatsgaana. Chadal ni yu ch ugui baij sanaa ni 13-r zuundaa, delgiig ezelsen uye deeree baidag. Suuliin 2 jil manaihan unehEer uher mongol gedgiig boditoor mederch baina daa.

Avatar

zochin 2021-11-01 142.114.121.101

Өдөрт 3000-4000 машин гаргаж байснаа зогсооно гэдэг үр xүүхэддээ үлдээж байгаа уужим уxаан,
мал байxад эxийнxээ хэвлийг уxаад яаxав энэ бол ДЭВШИЛ !!!

Avatar

Зочин 2021-11-01 103.26.193.27

ёооё. ухаанд нь үхсэн ухна ишиг нь бүүр томроод илжирсэн амьтан байна шд. Идэх хоол, өмсөх хувчсыг чинь худалдаж авах мөнгийг тэр нүүрсээ, зэсээ зарж олдог гэдгийг ойлгодоггүй яачихсан эргүү үхэр вэ

Avatar

Зочин 2021-11-01 202.126.90.132

Жинхэнэ үхэр монгол цалин тэтгэвэр нийгмийн халамж нүүрс зарсан мөнгөөр чинь тавьдаг юм ш дээ бензин шатахуун унаж яваа машин идэх хоол өмсөх хувцасаа тэр гадагшаа зарсан нүүрс зэс зарсан мөнгөөр чинь авдаг юм ш дээ ёстой тэртээ уулыг өнгөрвөл айлгүй гэж бодож, тэнгэрийн хаяанаас цааш газаргүй гэж сэтгэсээр, түмэн хэргээс хоцорч, дэлхийн боловсролоос гээгдвэл манжийн үеийн монгол шиг хоцрогдолын туйл л болно доо

Avatar

Зочин 2021-11-01 202.179.27.81

tun udahgui nuursnees shingeruulsen hii nepti gardag uildvertei boloh heregtei. delhiin 2 dainiig germanuud nuursnees gargasan benzineer hiisen baidag. Magadgyi nuursnees huns garagaj avah bolomj neehdehiigb ygyisgehgyi.Yagaad gevel garal yysel n amitan urgamlaas garaltai. Tegeheer bid ireeduigee sainaar tusuulie. unuudruur bish

Avatar

Зочин 2021-11-01 202.179.27.81

hoer haalttai ornii dund hezuu l dee. odooagaariin hil l ih chuhal bn daa. heden saihan achaanii ongotztoi bolchih ium san

Avatar

1 2021-11-01 202.131.225.150

Мэргэжлийн сэтгүүлч хүн ийм зүйл бичихээр бусад нь яах болж байна. Энэ улстөржилт л манай улсыг баллана.

Avatar

Зочин 2021-11-01 202.21.107.93

3 тун вакцинаа хийлгэчх ээд ковид тусчихсан гээд л гоншигносон хүн байж л бна. Учрыг нь ч олох юм алга. Учир ухаан нь олдохоо болчихоод бна.

Avatar

Зочин 2021-11-01 103.80.210.183

УОК-н алдаа шүү дээ.

Avatar

Зочин 2021-11-01 194.228.68.199

1t Delhiin uls ornuud bugd l todorhoi hemjeegeer hilee haasan bna. Gants Mongol sejiglegdeed haalgaad bgaam bish
2t Olon ulsiin engiin irged ch bas vaccine-d itgeh itgel sul bna. Ergelzej bna
Uzegnii uzuureer hudlaa um bichij tenegtehee bolino uu!
3t Gencog bol alsdaa heregtei holiig harsan nuudel hiisen gej harj bgaa. steel buyu Gan tumuriig nuursnees uuruur hailuulj chadah technology uuseegui barag uusch chadahgui bolchihood bna! Ok?
Nuurs baylag maani ur hoichid min heregtei, bidend bish

Avatar

Би монгол хүн 2021-11-01 103.57.94.18

Юу уншчихав аа. Ямар сонин юм бичдэг сэтгүүлчинцэр вэ. Баөн хар бараан үүл…. зайл чи, түй түй түй долоон уулын цаагуур далд ор

Avatar

Зочин 2021-11-01 202.126.88.199

Uneniig sonsoj sur. Aliin bolgon uursdiiguu aguu gej huurch yawah yum.

Avatar

Зочин 2021-11-01 64.119.20.136

Бид бүгдийг хийж чадахгүй. Тийм нөөц бидэнд байхгүй. Гэхдээ хүний анхдагч хэрэгцээгээ ядаж үнэтэй байсан ч хамаагүй өөрсдөө хийж, төр нь дэмждэг байх ёстойг ойлгоцгоосон байх. Эс бөгөөс энэ байдлаар бусад улсаас хэт хараат байвал хэзээ ч эрх тэгш харилцах, эрх чөлөөтэй, тусгаар улс байж чадахгүй.

Avatar

z** 2021-11-01 66.181.167.29

MAH төсвийн мөнгөөр зодож согууль хийж ковид-г тараасан, бас дээр чадваргүй хүмүүсээр төрийн апаратыг бүрдүүлсэн тэгээд одоо гошного царайлна гэгч л болж байна да

Avatar

зочин 2021-11-01 64.119.17.222

Улс ард түмнээ хараасан , загнасан ,заналхийлсэн хачин юм бичдэг сэтгүүлч вэ . ард түмнээсээ уучлалт гуйгаарай.

Avatar

Зочин 2021-11-01 202.126.88.199

Үнэн энэ хүнийг өвтгөжээ.

Avatar

Зочин 2021-11-01 192.82.74.151

90ээд оноос өмнө монгол соц орнуудтай оростой байсан учраас байгаад байж болоод байсан байх. тэгээд ч тэр үед брокли идэж тахиа шардаггүй байжээ

Avatar

Зочин 2021-11-01 64.119.22.204

30 аад жилийн өмнө урагшаа хойшоо чиглэлд зам харилцаа, ялангуяа төмөр зам тавих нь улсын аюулгүй байдалд халтай гэж нэг хөгшин хурандаа ярьж байхыг сонссон. Соц нийгмийн гадаад бодлогын нэг хэсэг бсан биз. Одоо бол өөр болчлоо зэр зэвсэглэл ч өөр болчлоо. Манайх шиг ядарсан улс уруу үнэтэй пуужин хэрэглэж, бензин шатахуун гарздаж танк ч явуулах хэрэггүй , 1 жил хилээ хаагаад тэгээд хоорондоо хэрэлдээд зодолдоод ирэхээр нь… хахахахха Жинхэнэ малчин сэтгэлгээтэй улс л машинаарр нүүрсээ зөөдөгбх

Avatar

Иргэн 2021-11-01 202.126.89.236

Хүзүүгүй одой хулгайчийн даалгавраар хөлсний бичээч нарт нь ингэж тавлуулж суух л харин хүртэх ёсгүй юмаа хүртэж байна даа ард түмэн. Хүзүүгүйдорж чиний идсэн хулгайлсан чинь амаар чинь гараад зовлонд унахын цагт ард түмэн харнаа чамайг.

Avatar

Зочин 2021-11-01 192.82.67.223

монголд ковид түгжрэл утаа гурав хангалттай их буй. ажил хийдэггүй импорт шүтсэн цамаан монголчууд амсах хүртэх цаг нь болсон.

Avatar

Ayaya 2021-11-01 192.82.75.95

Би ганцаараа ийм гутранги юм болов уу гэсэн манай улс хөгжөөгүй нь үнэн юм бшд.

Avatar

Зочин 2021-11-01 202.131.244.210

Ёстой загатнасан газар маажтал сайн бичжээ

Avatar

Зочин 2021-11-01 66.181.183.172

Umnugovi tsaashaagaa tumur zamaar holbogdtson bsn bl arai l uur bh bsn jenko s** mongolchuudaar arai l muuhai togoltson do javhlan yum da neere

Avatar

Амьсгаа 2021-11-01 66.181.187.59

Ер нь бол сүйрцийнш дээ Монгол улс!!!

Avatar

Зочин 2021-11-01 66.181.161.96

Монголчуудын нэлээд хэсэг нь, тэр дотроо цус нөж ярьдаг малууд нь жинхэнээсээ цус нь ойртож дэбиль болцорсон амьтас атлаа тэрийгээ мэдэхгүй, дэлхийд хосгүй онцгой монгол нтр гэж элий балай юм яриад шүлсээ гоожуулаад сууцгаана!!! Тэдний ганц итгэдэг юм нь мухар сүсэг!! Хамгийн утгагүй, гаж буруу, тэнэг үгэнд итгэнэ! Тэр итгэл нь өчүүхэн тархинд нь сорвижоод бүр эдгэчихдэг учир засч залруулах аргагүй!! тэднийг одоо ухуулан сэнхрүүлэх гэж цаг алдалгүй албадаж вакцинжуулах хэрэгтэй!!

Avatar

Зочин 2021-11-01 139.5.219.33

Харин ч эсэргээрээ, ердөө л эрээний боомтоор амьдарч ирсэн, гажууд, хамаарал хараат байдалд улам бүр хүлэгдсэн дүр төрх өө л олж хар, гэж Тэнгэр Бурхан сануулаад байгаам биш үү. Зөвхөн урд зүгрүү л зам тээвэр ээ хөгжүүлээд байвал, хэсэг хугацааны дараа өнөөгийн Тайван шиг л… бүр түүнээс ч дор ямар ч олон улсын, дотоодын маргаан зөрчилгүйгээр л улаан лууд залгиулна шүү дээ. Бусдаас хамааралтай байж болно. Гэхдээ хамаарал аа олон салаалуулах, бүр тэдгээр нь хоорондоо эвлэршгүй байвал бүр сайн шү

Avatar

Зочин 2021-11-01 66.181.169.116

Өргөн хэрэглээний бараагаа өөрсдөө хийж чадахгүй бол иймэрхүү, хүний царай харсан өчүүхэн гөлтгөнүүрүүд л байгаад байна шүү дээ. Төр засаг тэр бум мод гэхээсээ урьдаар ногоо, хүнсээрээ, шатахуунаараа өөрийгөө хангах, сэргээгдэх эрчим хүчээр хангахад илүү анхаарах хэрэгтэй юм даа, уул нь.

Avatar

Зочин 2021-11-01 192.82.78.35

Хятадууд манайхыг өвчнөө хумьж чадахгүй байна гээд хилээ хааснаас бус вакцин хийлгээгүй байна гэж хэлээгүй шүү дээ. Гурав байтугай арван вакцин хийлгэсэн ч халдвар намжихгүй бол хилээ нээхгүй л дээ. Гадагшаа явж буй хүмүүсийг санаатай өвчнөө нуусан гэж гүжирдмээргүй байна. Тухайн үед ямар ч шинж тэмдэггүй, шинжилгээгээр илрэхгүй байж байгаад цаг нь болохоор л илэрдэг өвчин бололтой

Avatar

иргэн 2021-11-01 76.123.139.230

ТАРВАГА-н хөлсний бичээч л юм сараачиж. Байгалийн барагдах баялгаа цөлмөх гэж яарах хэрэггүй. Хэрэглээгээ багасгаж өөрсдөө юмаа хийж сурах хэрэгтэй. Болж байгаа үйл явдлуудыг завшаан гэж харах хэрэгтэй. УХНА дурак минь, энэ сайтын эзэн ТАРВАГА-г арвалзуулаад шоронд хийгээч. Муу н**ш чи худлаа попрохоос өөр хийж чадах зүйл байна уу.

Avatar

Зочин 2021-11-01 202.21.109.58

2 tun hlgesen bolowch hvndersen bdiin. Vaccine hlgeel er ni uwchin ihessende

Avatar

Зочин 2021-11-01 66.181.161.23

Хятад байхгүй бол монгол үхнэ гээь байгаа юм уу. 1990 оноос өмнө Эрээнгүй хятадгүй монгол амьдраад болоод байсан биздээ. Одоо монгол улс хятад болчихсон юм уу. Нямсүрэн гэдэг хорлон сүйтгэгч гамингийн үлдэгдэл хог н**ш минь.

Avatar

Зочин 2021-11-01 103.26.193.27

ертөнц дэлхий 1990 ондоо үлдчихсэн үү

Avatar