Э.Бат-Үүл нарыг шүүх хурал ирэх сарын 3-ныг хүртэл хойшлов | News.MN

Э.Бат-Үүл нарыг шүүх хурал ирэх сарын 3-ныг хүртэл хойшлов

Э.Бат-Үүл нарыг шүүх хурал ирэх сарын 3-ныг хүртэл хойшлов

Э.Бат-Үүл нарыг шүүх хурал ирэх сарын 3-ныг хүртэл хойшлов

Чингэлтэй дүүргийн Эрүүгийн хэргийн анхан шатны шүүхэд Э.Бат-Үүл нарын 11 хүнд холбогдох эрүүгийн хэргийн шүүх хуралдаан өчигдөр болохоор товлогдсон ч арваннэгдүгээр сарын 3-ны 10:00 цаг хүртэл хойшлов.

Шүүгдэгч Д.Жаргалсайхан болон шүүгдэгч Э.Бат-Үүл, Б.Чулуудай нарын өмгөөлөгч Н.Ууганцэцэг Covid-19 туссаны улмаас шүүх хуралдаанд хүрэлцэн ирээгүй, шүүгдэгч Ш.Ганхуягийн өмгөөлөгч Д.Эрдэнэчимэг шүүх хуралдаан давхацсан тул шүүх хуралдаан хойшлуулах тухай хүсэлтүүдийг тус тус нотлох баримтын хамт ирүүлжээ.

Иймд шүүгдэгч Э.Бат-Үүл нарын 11 хүнд холбогдох шүүх хуралдааныг 2021 оны арваннэгдүгээр сарын 3-ны өдрийн 10:00 цаг хүртэл хугацаагаар хойшлуулж, шүүгдэгч нарт авсан хувийн баталгаа гаргах, таслан сэргийлэх арга хэмжээ, хязгаарлалт тогтоох таслан сэргийлэх арга хэмжээг тус тус хэвээр үргэлжлүүлж шийдвэрлэв.

Б.ЖАРГАЛ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
19
ТэнэглэлТэнэглэл
0
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

36 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

-zasaglaj 2021-10-28 172.85.168.166

os

Avatar

zochin 2021-10-28 66.181.160.125

naad hereg shiidej chaddaggui shuukh porkror ATGaa tatan buulga bidnii tatvariin munguur iim yumnud tejeegeed yadgiin

Avatar

Зочин 2021-10-28 81.17.18.59

!!!!!!!! Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт — https://mysp.ac/50fjz

Avatar

Цаг хожиж, хөөн хэлэлцэх хугацаа дуусгах уу 2021-10-28 202.9.40.236

10 жил хоышлогдож буй шүүх хурал энэ баых аа?

Avatar

Өвгөн 2021-10-28 64.119.25.98

Өнөөгийн монголын УТ -д өрнөж буй үйл явдал 1937-оос 50-иад оны хооронд ЗХУ -ын Сталин тэргүүтэй төр засгийн удирдлагуудын дунд явагдаж байсан албан тушаал, атаа жөтөө,өшөө хонзонгийн тулаантай ямар адил байна вэ?… Энэ чинь ардчилсан шинэ монгол мөнө үү?..

Avatar

Zochin 2021-10-28 202.126.88.184

Тэнэг өвгөн

Avatar

зочин 2021-10-28 27.85.207.156

муу новшийн хулгайч сая сонгуулиар зугатаж уих руу шургах гээд сачий нь хүрсэнгүйдээ ямар ацнийх нь баатар байхав дээ зүгээр л нэг хулгайч зайл

Avatar

Зочин 2021-10-28 192.82.83.69

Аа, муу үүлэн цагаан лaлap.

Avatar

Зочин 2021-10-28 202.9.40.121

Энэ хурал янз бүрийн шалтаг хэлсээр маш их удлаа. Э.Бат-Үүлд авсан таслан сэргийлэх арга хэмжээг өөрчилбөл хурал хурдан шуурхай болно. энэ хүн гадуур байсан цагт хурал болохгүй энэ мэтээр хойшилсоор байх болно.

Avatar

ЗОЧИН 2021-10-28 192.82.74.128

ЭНЭ АРХИЧИН ХУЛГАЙЧ ЦАРАЙЛСАН ШУДАРГА ДҮР ЭСГЭСЭН БАТҮҮЛ ТӨР ЗАСАГ ХУУЛИАР ТОГЛОЖ ДОРОМЖИЛЖ БОЛООГҮЙ ЮУ .ТАСЛАН ЗОГСООДОГ ХУУЛЬ ХУУЛЬЧ БАЙНА УУ .ТАЛХ ХИАМ ГАР УТАС АВСАН ХҮМҮҮСТ СҮР ҮЗҮҮЛЖ 5,10 ЖИЛИЙН ЯЛ ӨГДӨГ ХИРНЭЭ ТЭР БУМЫН ХУЛГАЙЧИДТОРГОХ ЯЛ ӨГДӨГ ШУДАРГА БУС ЯВДЛЫГ ЭЛБЭГДОРЖ, БАТТУЛГЫН ХУВИЙН ШҮҮХИЙГ ЦЭВЭРЛЬЕ

Avatar

zochin 2021-10-28 66.181.161.4

ene muu novshiig songuulid bish shorond yvahad ni mongoliin ard tumen demjine.bidnii amidraliin 30 jiliig hulgailsan n****..

Avatar

Зочин 2021-10-28 66.181.161.4

unend guitsegdene gedeg chin ene dee

Avatar

Зочин 2021-10-28 192.82.81.233

энэ новшнуудыг заавал шүүж яах юм бэ хийсэн хэрэг нь тодорхой монголын өнгөрсөн,одоо,ирээдүйн бүх үеийхний өмнө гэм буруутай.Олон үггүй Элбэгээ болон тэдний багийхныг хана руу харуул

Avatar

Ax 2021-10-28 192.82.68.230

ТОСК ийн 9
тэрбумаа буцаагаад төлөө

Avatar

цул мах 2021-10-28 64.119.23.167

Шоронд орохгүй яагаад уньжаад байна ааа

Avatar

aimaar ymaa 2021-10-28 66.181.161.99

ee burhaan harj baigaagiin ee argaguil zalinii hun shuu bur huuteegee niileed olon ailiin gazariin awj oroh orongui bolgoson geed olon hun tcuglaad medeelel hiigeed baisan tegj boldog ymuu ter olon ailiin setgel sanaagaar ih hohiroojood harj baigaagiin hatcda aimaar ymaa

Avatar

Зочин 2021-10-28 103.80.210.183

1980-аад шроонд байж байх ёстой байтал бат үүл одоо л нарсанд орж хэдхэн жил сууж байгаад ясаа тавих нь дээ.

Avatar

Зочин 2021-10-28 66.181.161.4

80 ond shorond baihguiee ter ued jinhene erchuud shorond ordog baisan uim,ter ueiin erchuudeer ene huniig orluulj bolohgui aldas bolno

Avatar

Иргэн 2021-10-28 66.181.161.105

МАН барихгүй байсан. Баттулга писда гарч ирж, намынхаа нөхрийг шоронд хийх гэж заваан юм хийсэн. Монголын бүх ерөнхийлөгчөөс хамгийн олон хүн шоронд оруулсан, шоронд оруулах гэж дуудсан ерөнхийлөгч бол Баттулга мөн.

Avatar

Зочин 2021-10-28 192.82.74.151

БАТ – ҮҮЛ ЭЭ ! НААД ШҮҮХ ХУРЛАА ХУРДХАН ХИЙЛГЭЭД БУРУУ ЗӨРҮҮГ НЬ БААТАР ХҮНИЙ ЗАНГАРГААР ТОГТООЛГООД НЭРЭЭ, ЗАМАА ЦЭВЭРЛЭЖ АВААЧ. ХҮҮ ЧИНЬ АЛДАА ХИЙСЭН БОЛ ШУДРАГА ШҮҮХИЙН ЗАРЧМААР ШИЙТГЭЛЭЭ ХҮЛЭЭНЭ БИЗ. ЗАЛУУ ХҮНД ЦААШИД УРТ ЗАМ БАЙНА .ЭЦЭГ ХҮНИЙ ХУВЬД ХЭДИЙГЭЭР ХҮНД БАЙГАА Ч СТАЛИН ШИГ,САМБУУ ДАРГА ШИГ, ТАРАС БУЛЬБА ШИГ ГОЛЧ ЧИН ЗОРИГТОЙ МОНГОЛ УЛСЫН БААТАР ХҮН ШИГ БАЙГАА Ч ЧИ ТЭДЭНТЭЙ АДИЛ АЛДАР ЦОЛТОЙ ШҮҮ ДЭЭ

Avatar

Зочин 2021-10-28 66.181.161.4

chadahguiee naad charlbaa chin

Avatar

Зочин 2021-10-28 64.119.19.64

Муу Бат-Үүлийг зохиомол "хэрэгт" албаар холбогдуулаад шүүх хурлыг нь зориудаар эцэс төгсгөлгүй хойшлуулж "шар мах"-тай хатааж буй коммунист арга!!! Хэрэв шүүх хурал хийчихвэл хэрэг нь зохиомол болох нь илэрч, цагаадах учраас МАН шүүх хурлыг нь хэзээ ч хийлгэхгүй!!! Хэвлэлээр айхтар хэрэгтэн гээд ойлгуулчихсан тул улс төрийн зорилго нь биелсэн шдээ!! Өшөө авч ханасан бол одоо болимоор юм даа!?

Avatar

ИРГЭН 2021-10-28 192.82.74.128

Больж үз БАТҮҮЛЭЭ ӨӨРИЙГӨӨ ӨӨРӨӨ ӨМӨӨРСӨН ДҮРЭЭР МЕССЕЖ БИЧИХЭЭ БОЛЬ ШОРОНДОО ЯВ ЧАМАЙГ ЧАМААС ӨӨР ХЭНЧ ХАМГААЛАХГҮЙ

Avatar

Зочин 2021-10-28 103.212.117.121

Хvний мууд дурлагч сараачигч нар еерсдийгээ арай шvvгч нараас дээгvvрт тавиад байна уу,vгvй юу? Жинхэнэ шvvгч хvн 7-хэмжиж байж 1- огтолдог юм. Яарвал даарна.Хvн хохирооно.Аюултай. Еерийн хорон санаа болон бусдын захиалгаар хууль шvvхийг бvvдарамтал.Хар санаа хар толгой дээр,Тав туулайнаас хурдан!!!

Avatar

Зочин 2021-10-28 66.181.161.4

zugeer l engiin gargalgaa.ene hunii amidral haana ymar orchind ymar housend ,yaj amidarch bn,harin 90 onii huvisgalchid,tractorchuud,niisleliin harantuuliin hoino ger horoollliinhon ,CHINGIS BONDOOR heden uulzvariig mongo iden baij hiisen ajliig es toozvol …h**** idmer,,

Avatar

Даш 2021-10-28 192.82.65.120

Мань Баатар маань СХД-ийн нөхөн сонгуульд өөрийгөө худалдаад энэ хэргээ нэг тийш нь шийдүүлэхээр болсон байх аа. АН намтай тохирсон байх

Avatar

Иргэн 2021-10-28 103.57.94.186

Энэ хулгайчийн хэрэг ингэж байгаад замхрах нь дээ. Хүүхэддээ луйвар хийхийг зааж хамтаар тэр олон тэрбум төгрөг идсэн ийм хогийн "баатар" гэж байх уу та минээ

Avatar

Оноч 2021-10-28 66.181.161.92

Бат-Үүлийн хэрэг гээд байгаа нь бодит хохирогчтой хэрэг. Гэхдээ, Бат-Үүл Чулуудай нар өөрсдөө бас хохирогч байх магадлалтай юм. Учир нь Туркийн тэр ХО компани нь гээд байгаа мөнгө угаачихсан. Мөнгө угаах бүх бололцоог Чулуудай гэдэг нөхөр олгосон. Түүний цаана байхан айл газраа чөлөөлөөд одоо байр ч гүй юу ч гүй хохирчихсон л юм шиг бгаа юм. Яг үнэндээ Чулуудайн мэдлэггүй туршлаггүй байдал Бат-Үүлийн шуналтай байдал 2 нийлээд Туркийн компани-д мөнгө угаах бололцоо олгосон.

Avatar

Badarch taxar 2021-10-28 59.153.114.140

Шүүх хурал хойшилсоноор нь гиннёсийн номонд оруулах хэрэгтэй !

Avatar

Уншигч 2021-10-28 103.10.22.55

Яасан шүүх вэ.хэдэн жил болж байна.одоо хөөн хэлэлцэх хугацаа дууссан гээд хаагдана.юу үнэн энэ үнэн.монголын шүүхээ гэж

Avatar

Зочин 2021-10-28 122.201.31.253

Хэрэг нь шийдэгдээгүй 2 хүнийг АН сонгуульд нэр дэвшүүлж хоргодох байр эрж байна гээд байсан нь үнэн байжээ,
Ер нь Монгол Улс Элбэгдорж, Баттулга нарын Хонгилын Шүүх, Прокуророос тусдаа өөрийн гэсэн Улсын шударга Шүүх, Прокурортой болмоор юм даа

Avatar

Зочин 2021-10-28 192.82.70.33

АН Ардчилалд эхнээс нь зүтгэсэн бүх хүнд ямар нэг ял заавал өгч салах байхаа.Батүүл хэрэг хийсэн байж магадгүй ээ. Үгүйсгээгүй..Багабанди,Бадамжунай,Батболд зөвхөн Б үсгээр эхэлсэн нэрнүүд ингэж эхлэнэ.Эд зөвхөн цалингаараа амьдардаг иргэд . Энэ үнэнүү? Шудрага эх орончид үг ч дугарахгүй юу?.

Avatar

Зочин 2021-10-28 66.181.160.20

Сү батболдоо бадамжунай энхболд 1.3 тэрбумтай ёөөк гээд байнааа байна

Avatar

үнэн шог юм аа 2021-10-28 103.26.193.144

Энэ хэрэг хэд дэх удаагаа хойшилж байнаа. Лав 20 гаран удаа хойшилж байна. Ийм шог үзэгдэл Монголд л гарна. Тоглоомгүй энэ хэрэг 20-30-аад удаа хойшилсоныг дэлхийн хэвлэлд зарлаж, Монголын шүүхийн нүүр царайг дэлхийд таниулах хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2021-10-28 192.82.83.72

энэ яасан хойшилж дуусдаггүй шүүх хурал вэ?? МОНГОЛ ШҮҮХИЙН ҮНЭН ИЧГЭВТЭР ТӨРХ ХАРГАДАЖ БАЙНА ДАА. БУРХАН БОЛТОЛ НЬ ЭНЭ ШҮҮХ ХУРАЛ ХОЙШЛОХ ЮМ БАЙНАА ШҮҮХ ҮНЭН ДАМПУУРСАН БАЙНАА.

Avatar

Зочин 2021-10-28 202.126.89.102

БАТУУЛ БАТХУУ 2 ЯЛТАНГ ХОРИОЧ

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж