“Хятад хилээ хаасан ч экспортын асуудлыг дотоодоос хайх хэрэгтэй” | News.MN

“Хятад хилээ хаасан ч экспортын асуудлыг дотоодоос хайх хэрэгтэй”

“Хятад хилээ хаасан ч экспортын асуудлыг дотоодоос хайх хэрэгтэй”

“Хятад хилээ хаасан ч экспортын асуудлыг дотоодоос хайх хэрэгтэй”

Хятад улс ирэх хоёрдугаар сард болох өвлийн олимп хүртэл хил гаалийн түвшинд хатуу бодлого баримталж байгааг Гадаад харилцааны сайд мэдэгдлээ. Тиймээс ирэх оны хавраас нааш урд хөрш рүү зорчих боломж нөхцөл байхгүй байна.

Хятадтай Монгол Улс ямар нэгэн байдлаар улс төрийн харилцаа болоод гадаад харилцааны хувьд маргаан байхгүй. Хөрш орнуудын ерөнхийлөгч, ерөнхий сайдууд утсаар ярьсан. Цахим уулзалтыг мөн хийсэн.  Covid-19-тэй холбоотой урд хөршийн баримталж байгаа бодлого бол зөвхөн Монгол Улсын хувьд биш хуурай замын боомттой найман улсад ижил байна. Хятадын боомтын зөвлөл халдварын нэг ч тохиолдлыг гадаадаас нэвтрүүлэхгүй гэдэг зарчим, дүрэм, журмыг нэвтрүүлээд явж байгаа. Дотоодод халдварын тархалтыг алдахгүй байхын тулд нэгдсэн менежменттэй ажиллаж байгаа учир бид гадаад харилцааны хүрээнд асуудал үүссэн гэж дүгнэж болохгүй. 2022 оны хоёрдугаар сард олимп болох гэж байгаа. Дэлхийн аль ч улс орны ерөнхийлөгч Бээжинд айлчлалаар очихгүй байгаа гэдгийг иргэд харгалзаж, хүлээцтэй байх хэрэгтэй.

Хятад хуурай хилийн боомтоор хорио зөрчиж хил нэвтрүүлсэн гэдэг асуудлаар 1000 гаруй төрийн албан хаагчаа ажлаас чөлөөлсөн. Тиймээс улс төрийн шалтгаантай гэж харж болохгүй.

Цаашид хоёр хөрштэй цогц менежментийн хүрээнд хамтран ажиллана. Хөрш орнуудтай хийх товууд ч эхнээсээ батлагдсан. Арванхоёрдугаар сард Ерөнхийлөгч У.Хүрэлсүх ОХУ-д, Ерөнхий сайд Л.Оюун-Эрдэнэ БНХАУ-д айлчлах төлөвлөгөөтэй байгаа.

Өнөөдөр дээд хэмжээний уулзалтуудын үр дүнд экспорт, хил гаальтай холбоотой бусад асуудлууд шийдвэрлэгдэх боломжтой. Хятадын хил хаасан ч экспортын асуудлыг дотоодоос хайх хэрэгтэй. Монгол Улсын хувьд хил гаалийн хяналт шалгалт хангалттай биш байгаагаас зарим тохиолдолд шинжилгээний хариу хилийн наана, цаана зөрж байгаа. Үүнийг цаашид шийдвэрлэнэ. Бизнесийн компаниуд Монгол Улсаас татан авалт хийх сонирхол өндөр байгаа ч цар тахлын нөхцөлд тохируулж ажиллахаас өөр сонголт бидэнд байхгүй гэдгийг ойлгож иргэд хүлээцтэй хандах хэрэгтэй.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
19
ТэнэглэлТэнэглэл
6
ЗөвЗөв
3
БурууБуруу
2
ХарамсалтайХарамсалтай
1
ГайхмаарГайхмаар
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

37 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-10-26 172.85.168.166

xyatadyyd ch gaigyi, manjr

Avatar

Ганбат 2021-10-26 202.55.188.39

балай авгай

Avatar

Зочин 2021-10-26 66.181.161.16

Ядаж захиалсан бараа таворыг нь татаж оруулах тал дээр ярьж хэлж болдоггүй юм уу өчнөөн олон түрээслэгчид түрээсийн өрөнд орох нөхцөл байдал үүснэ гэгдийг бас бодолцох хэрэгтэй .ядаж хил дээр б.гаа гарч амжаагүй бараа таворыг гаргах тал дээр ажиллаж гэрээ хэлэлцээр хийх хэрэгтэй шүү дээ

Avatar

Зочин 2021-10-26 66.181.187.221

Хилээ хаагаач гээд байдаг улсууд хилээ хаачихаар юунд нь боож үхэхгээд унав аа!!??Хитадын хил хаагдаад танк орж ирэх нүх сүвгүй болоод харин ч нэг амар сайхандаа жаргах цаг ирж байгаам биш үү!!?? Одоо үндэсний аврага аврага үйлдвэрүүдээ ажиллуулаад ул б**в, улавч таавчиг, удам залгах үр төлөө чадал мэдэн үйлдвэрлэцгээе!! Хөх толботууд аа!!! Кккккккк.

Avatar

Зочин 2021-10-26 66.181.161.35

Дотооддоо үйлдвэрлэе гэвэл түүхий эд, тоног төхөөрөмжөө хаанаас олох бэ? Бас барилгын салбарт тогтоосон зарим стандартаа өөрчилж өг

Avatar

Зочин 2021-10-26 185.38.175.132

======== Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт — https://mysp.ac/50fjz

Avatar

зочин 2021-10-26 45.117.32.4

ачаа бараагаа авмаар бна
өвөл дууслаа

Avatar

зочин 2021-10-26 59.153.113.118

Гадаад харилцаа гадаад худалдаа хариуцсан сайд хүн ийм үед ийм юм яриад тайван сууж байж болдог юм уу?????

Avatar

Зочин 2021-10-26 202.179.27.51

Тэгээд яа гээд байгаа юм. Хилээ нээ гэж Хятад элчингийн гадаа жагсах ёстойм уу?

Avatar

зочин 2021-10-26 59.153.113.118

Гадаад харилцаа, гадаад худалдаа хариуцсан сайд хүн ийм үед ийм юм яриад тайван сууж байж болдог юм уу??????

Avatar

Зочин 2021-10-26 185.193.52.180

МАНгар намын сайдууд чинь эх орныхоо эсрэг ажиллаад байгаа юм бишүү бүр нэг бахархалтай ярьж өгч байна. Асуудлыг дотроосоо хайя хэн гацаагаад байгаа юм МАНгарын намын сайдуудаа.

Avatar

Зочин 2021-10-26 64.119.23.215

Токиогийн ЭСЯ-ны Энхамгаоан гэж хутгуур амьтан байна аа.

Avatar

Зочин 2021-10-26 202.21.108.41

Хятадын Төрийн өмнөөс байр суурийг илэрхийлдэг болчоод бгам даа энэ авгай. Дотоодод ч, гадаад улсад ч Хятадын хэл гэсэн үгийг ба бэгүй хэлдэг болчлоо. Муу цаг ч яах аргагүй нүүрлэлээ шүү.

Avatar

Зочин 2021-10-26 202.126.94.99

Хилээ хаалгаж амьтан болоод сууж бна. Ажлаа хийж чадахгуй байж дандаа хэвлэлээр шоудага. Энэ тер засгийн ганц хийж чадах ажил нь. Гутамшигтай!!!

Avatar

хүннү 2021-10-26 202.55.188.92

Ирэх 2-р сард Хаятад улс Өвлийн олимп зохион байгуулах нь. Тиймээс олимп дуустал хилийн хатуу дэглэм тогтоох юм байна. Ямар ч байсан мөддөө тийшээ зүглэхгүй нь. гэж ойлголоо.

Avatar

Зочин 2021-10-26 66.181.161.14

Бизнесээ яаж зохицуул гэж бнаа? Тээврийн асуудлыг бизнесийн байгууллага яаж зохицуулах уу? Зогсоо гэсэн уг уу? Шууд хэлчих, битгий тойруулж зугтаалгаад бай малаа???!!!

Avatar

Зочин 2021-10-26 64.119.19.64

Хятад улс бол дэлхийн №2 Их Гүрэн!! Зааны хажуу дахь хулгана шиг өчүүхэн Монголыг тоож гоочлохгүй л дээ!! Гэтэл өнөө муу хулгана нь өөрийг нь тоож гоочлоод байна гэж бодоод тээр дороос час-час, цор-цор гээд хэрүүл өдөөд байдаг, цаадах нь сонсдог ч үгүй, тоодог ч үгүй ээ!!!

Avatar

Zochin 2021-10-26 64.119.24.58

Yag tiim

Avatar

Зочин 2021-10-26 185.220.101.6

Женкогийн тавиул энэ авгай чинь гадаад хэргийн сайд биз дээ улс орны гадаад хэрэг сүйрсэн байхад энэ авгайн гоё сайхан хэлтэй устай хэнд хэрэгтэй юм зүгээр зайлуулаач новшыг улс орныг гацааж женкогийн даалгавар биелүүлж яваа харагдаж байна.

Avatar

Зочин 2021-10-26 202.55.188.92

Чи одоо юугаа догосоод байгаа юм. Ажлаа хийж байгаа хүнд бүү саад бол. Хэний ч тавиул байсан яадаг юм?

Avatar

Зочин 2021-10-26 192.82.67.233

Хятад хилээ хаасан ч экспортын асуудлыг дотоодоосоо хайх хэрэгтэй гэсэн чинь юу гэсэн үг вэ? Экспортонд гаргах бүтээгдэхүүнээ дотооддоо шингээ гэсэн үг үү, эсвэл импортоор авдаг бүтээгдэхүүнээ дотоод нөөц боломжоороо ханга гэсэн үг үү? Сүүлчийнх нь биз дээ.

Avatar

Зочин 2021-10-26 82.144.201.2

Оюун-Эрдэнэ өвлийн олимпиадыг Бээжин хотноо үзэх юм бна гэж ойлгогдож бна. Ковидоор нас барагсдын тоо 1600 аас даваад явчихлаа,Ерөнхий сайд аа…яана даа, хурдан огцорвол яасан юм бэ, олимп үзэх сонирхол нь татаад бна уу даа….

Avatar

Боль 2021-10-26 46.27.145.211

Нээх их зантай шамбийсан юмнууд

Avatar

Наад хүзүүгээ бас татуулаач авгай гуай 2021-10-26 103.26.194.237

Нүүрнээсээ өөр хөгшин хүзүүтэй авгай л байх юм. Хүзүү толгой 2 нь өөр, үс нь зохиогүй. Энэ ч яахав улс оронд хортой юм биш.
ГХ-ийн сайдыг хийж чадахгүй байна. Огцор.

Avatar

Зочин 2021-10-26 115.131.7.78

Цахимаар уулзаж асуудлаа шийдээд болж байна гээ биздээ. Гадаад айлчлал гэж сүртэй юм хийж төсвөөс мөнгө зардагаа болимоор юм. Эхнэр хүүхэд суганы үснүүдээ улсын мөнгөөр гадаадад аялуулж байдгаа больж цахимаар уулзалт хийж байна уу. Очсон очоогүй ямар ч ялгаа байхгүй

Avatar

zochin 2021-10-26 66.181.187.9

mongolyn maani nuur tsaray bolj baygaa saykhan , khuurkhun sayd daa, komment bichsen awgaynuud yumaa daa , ataarkhaad l mongol nokhoi zan ni garch bayna

Avatar

Зочин 2021-10-26 192.82.83.69

Байдаг л нэг хятад шаазан.

Avatar

Зочин 2021-10-26 17.150.210.160

comment bicheed bgaa humuus emegteichuud bish. emegtei huniig turiin undur alban huleen zuvshuuruhgui bgaa erchuud l bna shuu dee. Ataarhal gdg chn tom sedev. Zuvhun emegteichuud hoorondiin goo saihnii ursulduun tudii bish.

Avatar

Боль 2021-10-26 51.195.151.166

Энэ үс нь зохихгүй байх юм нөхөр гэж байгаа бол хэлээсэй 😤 Тэгээд нээх сонин будчих юм.ямаршуухан көдөө маркын юмнууд дээшээ гарцан юм бэ дээ.тэр Америкийн элчин болсон нээх муухай царайтай юм байна 🤮 зантайгаа таарсан

Avatar

Зочин 2021-10-26 139.5.217.53

Энэ бүдүүлэг танхай зэрлэг,бусдын нэр төр рүү дайрч давшилж доромжилсон үл бүтэх этгээдүүдийн бичлэгүүдийг устгаж бай л даа. Эсвэл сэтгэгдэлүүдийг хаа.

Avatar

Зочин 2021-10-26 192.82.83.69

Хятад дарга нарт их таалагддаг үсний засалт л даа.

Avatar

зочин 2021-10-26 45.117.32.4

хөрсөн дээрээ бууж ажилмаар бна
хамаг мөннгөө зээл нтр аваад бараа захисан
түрээсээ өр тавьж төлчихөөд сууж бдаг
ачаа барааг аа ядаж авчихдаг болоосой

Avatar

Зочин 2021-10-26 192.82.83.69

Энэ хятад авгай юм л бол монголчуудыг загнаж, зандардаг болжээ?

Avatar

Зочин 2021-10-26 103.80.210.183

хятад зан нь юм чинь дээ. х***а оодорвол аюултай л даа. хужааг хага дарж хэмх нүдэж байх ёстой шүү

Avatar

зочин 2021-10-26 139.5.217.53

Хүн бүү доромжил.Ардчилагч нэртэй, тэгээд дураараа ёс зүйгүй, зэрлэг танхай, бүдүүлэг авиртай, үзэл бодлоор өөртэй нь ижил биш л бол дайрч доромжилж, давшилж, үзэн ядаж байдаг, дэндүү бүдүүлэг хүмүүс их байх юм. Хүн доромжилж хүний эрх нэр төрд бүдүүлэг халдсан ийм бичлэгүүдийг устгаж бай л даа.Бусдыг доромжлуулах гэж танай сайтад нийтлэлийн зөвшөөрөл олгоогүй юм байгаа биз дээ.

Avatar

Боль 2021-10-26 46.27.145.211

Та нар ард түмнээ доромжлоод байгаа шүү дээ.ж:америклуу ямаршуухан новшийн юм элчингээр илгээж байна 😡 өөрсдөө хүссэндээ улсаар тоглож доромжилж байж юу дэмийрээд байна ааа

Avatar