"УБТЗ-ын даргаар Оросын талаас хүн тавих саналтай байна" | News.MN

"УБТЗ-ын даргаар Оросын талаас хүн тавих саналтай байна"

"УБТЗ-ын даргаар Оросын талаас хүн тавих саналтай байна"

"УБТЗ-ын даргаар Оросын талаас хүн тавих саналтай байна"

УИХ дахь МАН-ын бүлгийн өнөөдрийн хуралдаанаар "Төрөөс төмөр замын тээврийн талаар баримтлах бодлого”-ын талаар хэлэлцжээ. Хурлаар хэлэлцсэн асуудлын талаар тус бүлгийн дарга Д.Тогтохсүрэн мэдээлэл хийлээ.

Тэрбээр “Бүлгийн хурлаар хоёр асуудал хэлэлцлээ. Хоёр хөрштэй харилцах харилцааны асуудал, ялангуяа олон жил бужигнасан зарим асуудлуудыг ярьсан. Мөн Төмөр замын талаар төрөөс баримтлах бодлогод өөрчлөлт оруулах асуудлыг УИХ-аар өнгөрсөн долоо хоногт хэлэлцсэн. Засгийн газраас хаалттай өргөн барьсан учраас хаалттай хэлэлцлээ. Ерөнхий сайд Л.Оюун-Эрдэнэ ОХУ-ын талтай, БНХАУ-тай харилцах харилцааны олон асуудал ярилцсан. Зарим асуудал нь нууцын зэрэглэлтэй асуудал. Хоёр хөрштэй холбоотой зарим томоохон асуудлыг хурдан шийдэх шаардлагатай байна.

Ялангуяа төмөр зам, шатахуун, агаарын тээвэр, өөр олон асуудал бий. Төмөр замын талаар төрөөс баримтлах бодлогод хоёр асуудал багтаж байна.

  1. Төмөр замуудын асуудал. Монгол Улс хэвтээ болон босоо төмөр замын асуудал ярьж байна. 267 км Гашуунсухайтын төмөр зам барьсан. Цаашид ч барих шаардлагатай байна. Концессын гэрээгээр барина. Ингэхдээ ашиглалтын гэрээгээр барина. Тэр агуулгаар нь баруун чиглэлд Шивээхүрэнгийн чиглэлийн төмөр зам барих нь зүйтэй гэж үзэж байна. Зүүн чиглэлд Чойбалсан Бичигтийн чиглэлийн, Улаанбаатрт Богд төмөр зам барина. УБТЗ-ын даргаар Оросын талаас орос хүн тавих саналтай байна  гэсэн. Бид монгол хүнээ томилох саналтай байна. "Улаанбаатар төмөр зам"-ын даргаар АМГТГ-ын даргаар ажиллаж буй Х.Хэрлэнг томилох санал хүргүүлээгүй. Өнөөдрийн хуралдаанаар уг албан тушаалд хүний нэрс яригдаагүй. Ямар хүн томилох вэ гэдгийг ОХУ-тай байгуулсан дүрэм журмын хүрээнд Монгол Улсын хуулиараа Засгийн газар шийдвэрлэдэг.
  2. Өмнө нь баригдсан төмөр замын ажлууд ямар шатандаа явааг сонссон. Хэзээ ашиглалтад орох талаар захирлуудын мэдээлэл сонссон. Ингээд Засгийн газраас өргөн барьсан төслийг зарчмын хувьд дэмжих нь зүйтэй" гэж намын бүлгээс үзлээ.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
8
ЗөвЗөв
4
БурууБуруу
2
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

38 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-10-25 185.56.80.65

!!!!! Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт — https://mysp.ac/50fjz

Avatar

Зочин 2021-10-25 64.119.17.250

Бид Оросын колони хэвээрээ л байгаа аж! Ялангуяа бидний тархинд энэ үзэл гүн шингэжээ!

Avatar

зочин 2021-10-25 202.9.40.227

Монгол тусгаар улс мөн үү

Avatar

Зочин 2021-10-25 192.82.83.69

Биш. Коммунист хятдын колони.

Avatar

Иргэн 2021-10-25 192.82.75.225

вагон тавиулахад 500 сая төгрөг хахуульд өгдөг болсон уу Хэн авч байна

Avatar

Нэргүй 2021-10-25 103.212.118.231

Энэ улс Монгол улс юмуу?! Хэнтий улс юм уу?! Мэдэхээ болилоо?!

Avatar

Зочин 2021-10-25 103.212.118.231

Энэ улс Монгол улс юмуу?! Хэнтий улс юм уу?! Мэдэхээ болилоо?!

Avatar

Иргэн 2021-10-25 103.212.118.231

Энэ улс Монгол улс юмуу?! Хэнтий улс юм уу?! Мэдэхээ болилоо?!

Avatar

мгл 2021-10-25 122.201.22.112

хамгиин том хулгайчаа л дандаа томилох юм ярьдаг мангуурсан ман!
та нарт хииж чадах ажил нэг ч алга,дунд сургуулиин хуухдиин 30 минутад бодчих бодлогыг хэдэн сар жилээр сунжруулан шиидэх гэж мунгинадаг малнууд зайлаад огоо!

Avatar

Зочин 2021-10-25 202.131.225.197

zu zuv mergejliin bus nam dagaj b**s doloodog hooson mergejliin bus orkuud tomiloh tsag guitssen Orosuudaa Uragshaa!!! Ene zasgiin bulhaig ilchleerei

Avatar

Зочин 2021-10-25 192.82.77.112

Ene ungursun zuunii tumur zam mongoliin hugjiliig hoish n tatagch bagalzuurdagch bolson. Yun koridor moridor. Uursdiinhuu achaag ch teeverleh chadvargui baina shuudee

Avatar

Зочин 2021-10-25 192.82.67.33

Маш зава Оросоос хүн тавьсан нь пннр манай луйварчид цүнхчид намчид хэрэггүй ажил баллана гэж Путин үзсжээ

Avatar

Зочин-ТЗ-ынЗөвлөх инженер 2021-10-25 202.126.89.239

Барих-Ашиглах-Шилжүүлэх Концессор барих бол гадныхан хөрөнгөөрөө барьж зардлаа нөхтөл30-40 жил ашиглааад манайд шилжүүлнэ.Манайх транзит тээврийн орлого, ашиг 30-40 жилийн дараа л хүртэж эхлэнэ,Ийм ашиггүй Х/О-ын Гэрээ дэлхий дээр байхгүй.Иймд энэ Концесс байж болохгүй.Бид өөрөө мөнгөө олж бариад,ашиглаад,транзитын орлого,ашгаа өөрөө шууд авах нөхцөлд энэ босоо замуудыг барих нь зөв,Богдхан ТЗ-ыг барих нь зөв.Гэвч эхлэх болоогүй.16км 2туннельтэй бол бүр хэрэггүй,,туннельгүй трасс байж бно.

Avatar

Ккк 2021-10-25 69.138.231.52

Монголууд хтйж чадахгүй байгаа юм чнь бараг тэр нь дээр дээ кк

Avatar

Зочин 2021-10-25 202.126.94.99

Орос нь дээр.

Avatar

Зочин 2021-10-25 192.82.75.218

Оюуэрдэнэ хулгайчыг огцруулаачээ.

Avatar

Зочин 2021-10-25 192.82.83.69

Монгол дарга нарын шуналыг гүйцээнэ гэвэл дэлхий ч багадна. Эхнэрүүд нь бүр ч аймаар.

Avatar

Зочин 2021-10-25 66.181.181.61

Оюун-Эрдэнэ ерөнхий сайд Оросын талтай яриад Монгол хүн тавих боллоо чухам гээд байсан яасан бэ? Дандаа худлаа ярих юм. Ийм байхад хэнч Монгобг тоохгүй

Avatar

Иргэн 2021-10-25 202.21.96.212

Энэ нэг балай оросууд 90-ээд оны эхээр төмөр замыг 100% өгөхөд нь авчихгүй яасын бэ? Одоо үлдэх 49% аа зүгээр өгчих гээд авчих. Ядаргаатай ийм тэнэг ах байдаг юм уу.

Avatar

Зочин 2021-10-25 192.82.88.202

90-eed oni ved Oros manaid uuriinhuu huviig vnegvi uguh gehed ni Raash darga “ manaih TZ-aa avch yavj chadahgvi” geed avaagvi yum gee bizdee !

Avatar

Зочин 2021-10-25 66.181.161.33

hujaanud hurtel manai saidiig toohgui tumur zamiin orosiin orlogch dargiig hundetgej bn. Mongoliin ulsturch darga nar turiin umchuus uursduu l haga bayajij ulsiin kompany dampuurch bn. Orosuud l avarch Mongolchud uursdiguu sunuudug jishigteig helhuu.

Avatar

Би 2021-10-25 123.223.70.229

Идэж уухаас өөрийг мэдэхээ байсан МАНгар малнуудаа!!!
Орос дарга тавигдах юм бол юу болохыг ойлгож бна уу?!
Ёстой энэ МАН далд орж монголд тус болохгүй юм байх даа!!!

Avatar

Зочин 2021-10-25 94.230.208.147

Оросын колон юм бол орос дарга тавь, тусгаар улс юм бол эрүүл монгол хүн олж тавь.

Avatar

Зочин 2021-10-25 66.181.191.120

Одоо Бээжингээс УБ хүртэл 300 киц хурдлах хурдны төмөр замыг Хятадаар бариул. Сая Лаост хятадууд үнэхээр гое хурдны төмөр зам барисан байна лээ

Avatar

болдоо 2021-10-25 150.129.142.69

хулмасын б**с долоогч сдаа минь …. даргаа монгол хүнээрээ тавьж чадахгүй хулмасын б**с долоогоод далчганаад байх юмаа … хулмас б**с ….

Avatar

Зочин 2021-10-25 66.181.170.73

Оросууд өөрсдийн хүнийг тавьж манай төмөр замын төслүүдийг базаж гацаах гэж байгаагаас зайлахгүй. Баттулга ерөнхийлөгчийн эхлүүлсэн ажлыг үргэлжлүүүлж бие даасан төмөр замын төслүүдээ үргэлжлүүлэх хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2021-10-25 192.82.88.202

Battulgiin bariulsan TT-ZB- iin tumur zamaar hezee, haanaas, yu zuig ni todorhoi bus bna ! Yah gej iim hachin yum hiideg bnaa ?!

Avatar

Ойлгомжтой бай 2021-10-25 202.179.26.165

Үнэхээр орос дарга тавьж болдог юм бол тавь.Хувьцааны 51 хувийг монгол эзэмшдэг нь үнэн бол хэзээ ч орос дарга байж таарахгүй.

Avatar

монгол 2021-10-25 59.153.114.42

Оросууд өөрсдийн даргаа тавиад Оросын нүүрсийг Хятад руу тээх байлгүй. Манай төмөр замын ажлуудыг гацаах байх

Avatar

Маш зөв 2021-10-25 202.21.108.46

Монгол дарга нар тавьсаар МТЗ хэмээх маш том айл дампуурал сүйрлийн замаар орсон болхоор энэ том айлыг өөд нь татахыг хамтарсан нийгэмлэгийн нөгөө нэг тал хүсэх нь мэдээжээ. Монгол дарга нар улам л уруудуулсаар, хөрөнгө мөнгийг нь хуурайлж өрсөлдөх чадваргүй хоцрогдсон нуран унах дөхсөн том цамхагыг Оросууд аварсан нь дээрээ.

Avatar

Зочин 2021-10-25 64.119.24.36

Ямар Орост байгаа биш. Хэл ямар хамаатай юм вэ. Гол нь чадвартай хүн чухал

Avatar