Орос, Хятадын байлдааны хөлгүүд Хоккайдо орчимд эргүүл хийв | News.MN

Орос, Хятадын байлдааны хөлгүүд Хоккайдо орчимд эргүүл хийв

Орос, Хятадын байлдааны хөлгүүд Хоккайдо орчимд эргүүл хийв

Орос, Хятадын байлдааны хөлгүүд Хоккайдо орчимд эргүүл хийв

ОХУ, Хятадын байлдааны хөлгүүд Номхон далайн баруун хэсэгт анх удаа хамтарсан эргүүл хийснийг Москва мэдээлжээ. Хоёр орноос тус бүр байлдааны таван хөлөг онгоц хамтарсан эргүүлд оролцож, бүтэн долоо хоногийн турш Номхон далайн баруун хэсгээр эргэлдсэн байна. Тэд нийтдээ 1700 далайн милл замыг туулсан хэмээн Оросын батлан хамгаалах яамнаас мэдээлжээ.

Тэдний хамтарсан эргүүлийн зорилго нь Ази-Номхон далайн бүс нутагт энх тайван, тогтвортой байдалд дэмжлэг үзүүлэх, хоёр орны далай тэнгисийн бүс дэх эдийн засгийн үйл ажиллагааг хамгаалахад чиглэсэн аж.

Эргүүлийн үеэр Цугару хоолойгоор анх удаа олон тооны байлдааны хөлөг онгоц нэгэн зэрэг дамжин өнгөрсөн байна. Тус хоолой нь Японы Хошү болон Хоккайдо арлын дунд оршдог. Энэ нь Японы тэнгисийг Номхон далайтай холбодог байна.

ОХУ, Хятад нь 2018 онд Восток хамтарсан цэргийн сургуулилалтаас хойш цэргийн хамтын ажиллагаагаа өргөжүүлэх болсон юм.

ЭХ СУРВАЛЖ: CNN

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
11
ТэнэглэлТэнэглэл
4
ХахаХаха
2
ЗөвЗөв
2
БурууБуруу
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

14 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-10-24 66.181.187.238

Орос хятад хоёр дэлхийн дайн өдөөх гээд их дарвалзаж байна аа?

Avatar

Б 2021-10-24 66.181.161.25

хөөрхий оросууд хятадад эзлэгдэх нь. монгол гэж дунд нв юу байхав дээ. ай мөн эргүү оросууд

Avatar

Зочин 2021-10-24 66.181.187.221

Сайхан ч юм болох нь дээ!!! Хитад Орос хоёр занхайх нь дээ!! Үнэхээр занхайя! гэж зориод занхайгаад эхэлвэл тогтоох хүч манай дэлхийд одоохондоо алга!! Орос бол буландуулаад гонгиноод гомдоод сууж байдаг ядарсан гар ч биш л дээ.Дээрээс нь Хитад хүчээ авчихлаа. Бүр ч боломжтой болчлоо. Цэргийг 1000 өдөр тэжээж нэг л өдөр хэрэглэнэ гэдэг биз дээ!!?? Хэрэглэх хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2021-10-24 5.2.72.226

>>> Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт — https://mysp.ac/50fjz

Avatar

Зочин 2021-10-24 142.79.202.93

Хаа байсан францаас ч очоод л америк японтой нийлээд тэр хавиар баахан хөвөхөд ган хийх хүн гараагүйм байж одоо яахнав дээ

Avatar

ҮНЭН 2021-10-24 103.26.193.224

ОРОС БОЛ МОНГОЛЫН НОМЕР 1 ДАЙСАН МӨНӨӨСӨӨ МӨН

Avatar

Badarch taxar 2021-10-24 59.153.114.140

Хятад амёрик хоёр байлдаасай гэж орос хүсээд байгаа юм дундаас нь орос ашиг олох юм байхаа харахад энгийн юм шиг мөртлөө бас л нарийн бодол шүү !!

Avatar

Зочин 2021-10-24 202.9.40.47

ОХУ-БНХАУ хоёр бол цэрэг,эдийн засгийн нягт харилцаатай.Хятадын эрх баригчдын Тайвань арлын эсрэг явуулж сүүлийн үеийн хатгалгын ард Кремль бн л гэж ойлгох хэрэгтэй ! Оросууд зальжин шүү дэ, барууныхны эсрэг тэмцэлдээ Бээжинг татан оролцуулах, мөн дэлхий нийтийн анхааралыг Оросоос өөр тийш нь хандуулах зорилготой л болов уу ! Кремль Бээжинд анхааруулахдаа өвөр Монголд үндэсний бичиг үсэг заах нь салан тусгаарлах улмаар ар Монголтой нэгдэх гэсэн санаа бодлыг байнга дэвэргэж бгаг анхаауулсан гэдэ

Avatar

ҮНЭН 2021-10-24 103.26.193.224

ОРОСУУД ЦАГ ҮРГЭЛЖ МОНГОЛЫН ЭСРЭГ АЖИЛЛАЖ БАЙДАГ

Avatar

Зочин 2021-10-24 66.181.161.81

Орос, Хятад 2 наанаа найз мэт боловч цаагуураа Мөнхийн өрсөлдөгчид шүү.Гэхдээ энэ 2 хоорондоо тааруу харилцаатай байх тусам манайд ашигтай

Avatar

Ovgon 2021-10-24 66.181.186.61

тэнэгээ, орос хятад 2 чинь зүү орох зайгүй янаг амрагууд болчоод байна, фашист орос ах чинь монголыг 1924 онд монголыг хятадад зарсан шигээ ахин зарахад бэлэн байна.

Avatar

Үхлээ эрсэн хулгана муурын сахалаар наадна 2021-10-24 202.55.188.100

Орос хятад 2 нэгэн өвөр түрийнд янаг амаргаас илүү дотноор оржээ.
Оросын тэн.эгийг шүүмжилсэн хүн болгоныг хятадын эр.лийз ху.жаа Монгол оросын дайсан гэж орилдог тэд…Оросыг магтаж хятадуудыг харааж байдаг манкуртууд одоо япончуулыг хорын үндэс хутган үймүүлэгч хуйваллааны онолын хэсэг гэж хараах уу?

Avatar

Зочин 2021-10-24 64.119.24.166

Хоер гахай дайн едеех гээд байнауу манай сайн тунш Японд сануулга егч байгаа юм биздээ булааж авсан газраа арлаа егехгуй гэж

Avatar

Зочин 2021-10-24 192.82.88.202

Oros, Hyatad 2 oirton huivaldah bvrt Mongol ayul zanald uchirdag tvvhen ulamjlaltaig hvn bvr sanaj yavaarai!

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж