Эрээн хотод халдварын тоо 12 боллоо | News.MN

Эрээн хотод халдварын тоо 12 боллоо

COVID-19

Эрээн хотод халдварын тоо 12 боллоо

Эрээн хотод халдварын тоо 12 боллоо
"Ньюс" агентлаг хамтын ажиллагааны хүрээнд БНХАУ-ын төрийн мэдлийн Синьхуа" агентлагийн Улаанбаатар дахь салбараас Өвөр Монгол дахь Covid-19-ийн нөхцөл байдлын талаарх албан ёсны тоо баримтыг хүргэж байна.

БНХАУ-ын Шилийн гол аймагт (Эрээн хот) өнгөрсөн 24 цагт Covid-19 халдварын хоёр тохиолдол нэмэгджээ. Ингэснээр нийт халдварын тохиолдлын тоо 12 болсон байна.

Мөн Алшаа аймгийн Эзнээ хошуунд таван тохиолдол нэмэгдсэнээр нийт тоо нь 25 болсон байна. Хөх хотод мөн халдварын хоёр тохиолдол шинээр бүртгэгджээ.

 

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
6
ХарамсалтайХарамсалтай
2
ГайхмаарГайхмаар
1
ХахаХаха
0
ЗөвЗөв
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ТэнэглэлТэнэглэл
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

16 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-10-23 103.57.94.26

За яахавдээ. Болдог юм жам ёсоороо болж байна. Хаахаас биш… х***а гээд ялгаа бхгүй.. Адилхан л тусна шдээ… Түрүүн нь бараг л цэргийн арга хэмжээ авч байж барьсан… Нарийн ногоо хогнууд тасрахаас л биш… ХЭдэн лангуу дампуураа биз… Эрээнгүйгээр амьдарч сурах цаг ирэв…

Avatar

Зочин 2021-10-23 192.82.77.112

Humursun togoon dotroo nusaa hur hiitel niigeed l amidrana gej bodoo yu

Avatar

Зочин 2021-10-23 202.126.90.8

Энэ ч тоглоом шоглоом биш боллоо шүү манайхаан! Хичнээн айлын орлого тасарч, хичнээн бизнесс дампуурч байгаа болоо?! ЗГ-т байгаа тарааж ядаад байгаа Pwizter вакцинаасаа Эрээний нийт хүн амд 2 тун нийт 150'000-г хандивлаад шуурхай арга хэмжээ авбал яасын бэ эрхэмүүдээ???

Avatar

BATЫ 2021-10-23 66.181.190.177

KARMA IS BITCH!
х***а НАРТ ЗОРИУЛАВ.

Avatar

Зочин 2021-10-23 107.189.12.47

!!!!!!!!!! Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт — https://mysp.ac/50fjz

Avatar

Зочин 2021-10-23 64.119.24.96

ӨМӨЗО-ны Эрээн хот байх шүү. Сурвалжлагч нар, редактор нь анхаараарай

Avatar

Зочин 2021-10-23 59.153.115.131

Эрээн сүйрлээ, 12 хүн өвдсөн байна.
Хилээ нэгмөсөн хаа, ногоогоо хортой бодисоор бордож ургуулдаг шүү

Avatar

Зочин 2021-10-23 139.5.218.56

Mongolchuudad tom surgamj bolloo. Bid gadnaas hamaaralgui ediin zasgaa avch yvah ystoi.

Avatar

Зочин 2021-10-23 192.82.77.112

Bidend ediin zasag baidgiimuu

Avatar

/*-*/ 2021-10-23 49.0.142.18

Одоо ч Монгол хүн Эрээнд очиж ковид тараасан гээд шуугицгааж буй байхөө

Avatar

Зочин 2021-10-23 192.82.77.112

muusain mongolchuudaas bolloo gej baigaa baihdaa

Avatar

Эрээний хөл хорио ковидоос болоогүй 2021-10-23 103.229.120.43

Яагаад 3 сая хүн амтай Хөххотод тэг зогсолт хийгээгүй атлаа 70мян хүнтэй Эрээнд тэг зогсолт хийж байна вэ? Энэ бол Оюун-Эрдэний уулзалт дээр гаргасан алдаа болон Фүүкийн "Хар хятадын бодлогыг тас цохино" гэсэн мэдэгдэлтэй холбоотой. Эрээн хот Гаалийн ажилтнуудаа хоосон буудлууддаа тусгаарлаад боомтын үйл ажиллагааг хэвийн явуулах бүрэн боломжтой. Гэхдээ одоо үнэн худал нь мэдэгдэхгүй байдлаар тоо нь өссөөр байгаа бөгөөд энэ нь гааль хэсэгтээ ажиллахгүй байж байгаад гуйлгаж байж нээх байх

Avatar

МУУСАЙН х***а НАР 2021-10-23 103.57.95.228

ДЭЛХИЙГЭЭР НЭГ ХАЛДВАР ТАРААСАН х***а НАР ГЭМГҮЙ АМЬТАД ШИГ БГААД БАЙСАН ЮМ. ОДОО КОВИД19 ДЭЛБЭЭЛЭХ ДЭЛГЭРЭХ ЦАГ НЬ БОЛСОН….ХӨЛ ХОРИО ТОГТООГООД ХАЛДВАРЫГ ХЭСЭГ БАРЬНА. ТЭГЭЭД ДЭЛБЭРНЭ, ДЭЛБЭЭЛНЭ ДЭЭ

Avatar

Зочин 2021-10-23 66.181.161.59

Mongolchuud hyataas yalgarah yum baihgui hogiin doo, chi bgaa baidlaa, unuugiin mongolchuudyg, turiin erhiig gartaa atgasan songoson MAN, gaj uildluudiig n, amidralaa harchih! Tegcheed busad ruu harval yaasyn?!

Avatar

Зочин 2021-10-23 66.181.161.59

3 saya huntei bj adgiin balmad, hogiin zantai, guilgachin. Hyatad terbuman humuusees yu garah n oilgomjtoi. Terbum mongolchuud bsan bol delhii yaah bsan gej bodoj bna? Jinhene TAM!!!

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж