ЭМЯ: 1733 тохиолдол бүртгэгдэж, 17 хүн нас барав | News.MN

ЭМЯ: 1733 тохиолдол бүртгэгдэж, 17 хүн нас барав

COVID-19

ЭМЯ: 1733 тохиолдол бүртгэгдэж, 17 хүн нас барав

ЭМЯ: 1733 тохиолдол бүртгэгдэж, 17 хүн нас барав

Эрүүл мэндийн яамнаас өдөр бүр зөвхөн PCR шинжилгээгээр эерэг гарсан тохиолдлыг мэдээлж байгаа. Мөн өчигдрөөс /2021.10.22/ эдгэсэн хүмүүсийн тоог мэдээлэхээ зогсоосон.

Сүүлийн 24 цагийн хугацаанд PCR шинжилгээ өгсөн иргэдийн 1733 хүнээс Covid-19 илэрчээ. Шинээр илэрсэн тохиолдлууд дотоодын халдвар болон зөөвөрлөгдсөн хэлбэрээр батлагджээ.

  • 1086 нь Улаанбаатар хотод,
  • 645 нь орон нутагт
  • 2 нь зөөвөрлөгдсөн тохиолдлоор бүртгэгдсэн байна.

Нас баралтын тухайд 0-80 насны 17 хүн нас баржээ. Өнөөдрийн байдлаар Covid-19-ийн улмаас нийтдээ 1570 хүн нас бараад байна. Улсын хэмжээнд 18384 хүн хэвтэн эмчлүүлж буйгаас 51682  нь гэрийн хяналтад байна.

Эмнэлэгт хэвтэн эмчлүүлж буй иргэдийн биеийн байдлыг үнэлбэл:

  • Хөнгөн – 8655
  • Хүндэвтэр – 7158
  • Хүнд – 2220
  • Маш хүнд – 351 хүн байна.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
3
БурууБуруу
1
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ТэнэглэлТэнэглэл
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

14 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-10-23 202.126.89.212

УОК дарга Амарбалай, данхан толгойт Оюун-эрдэнэ, циркчин Сумьяабузар нар зайлаачээ! Ичих нүүргүй хулгайчууд. Энэ олон хүний амь насаа алдсан иргэдийн хариуцлагыг та 3 бодлогоос л болсон. Баарны эзэд …. Бүгд нээлттэй

Avatar

Зочин 2021-10-23 107.189.12.47

!! Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт — https://mysp.ac/50fjz

Avatar

Зочин 2021-10-23 64.119.20.41

Энэ ямар ч чадамжгүй хулгайч, поп, баахан боловсролгүй сайдуудтай Засгийн газар хэзээ огцрох вэ !!!!!

Avatar

Show must go on 2021-10-23 91.193.4.90

https://openvaers.com/covid-data/covid-reports

Avatar

Зочин 2021-10-23 66.181.161.59

Zavaan baliar MAN, covidoor naimaa hiij ard tumnee husur hayasan daa, turiin erhend garsny margaash amidralyn urtug tengert hadsan, buzaruud

Avatar

зочин 2021-10-23 103.212.118.45

ЭНЭ НАС БАРСАН ХҮНИЙ ТООГ ИХ ДАРЖ БАЙГАА БАЙХАА НАМАЙГ ЭМНЭЛЭГТ БАЙХАД ОЛОН ХҮН ЯВСАНДАА ЯАВЧ 20 ООС ДЭЭШЭЭ БАЙГАА БАЙХ ӨӨР ӨВЧИН РҮҮ ЧИХЭЖ БАЙГАА БОЛОВ УУ

Avatar

Зочин 2021-10-23 66.181.161.47

3-р тунгийн туршилт нь дуусах болоогүй л юм байх даа?

Avatar

Зочин 2021-10-23 202.55.188.102

Цеехен Монголчууд минь ухээд дууслаа. Хужаагын даалгавартай МАНгас телевлегее ч амжилттай хэрэгжиж байна даа. Ши дарга ч Монголын нутаг руу хялаагаад шулс нь гоожоод сууж байгаа биз

Avatar

Зочин 2021-10-23 202.126.88.32

Хэдэн хувь нь үхэж байгаа болохоор дууслаа гээд солиороод байна аа. Шизогоо үзүүлж харуулсан нь дээр шүү.

Avatar

/*-*/ 2021-10-23 49.0.142.18

Угаасаа МАН-намын хувьцааны 34%-ийг улаан Xятадын засгийн газар эзэмшдэг. Тийм болохоор МАН-ын нам засаг бол Xятадын хөрөнгө оруулалттай ХХК л гэж мэд

Avatar

Зочин 2021-10-23 122.201.31.253

Үнэгүй вакцинаа бүрэн хийлгээд дэглэмээ сайн баривал сайн даа, өөртөө ч олон түмэнд ч…

Avatar

Сок 2021-10-23 202.55.188.87

Хүүхэд хэд өвдсөн, яаж өвдсөн, нас барсан эсэх талаар мэдээлэл их л хэрэгтэй байна да. Манайд болоод олон улсад

Avatar

Зочин 2021-10-23 64.119.21.77

Яасан буурдаггүй юм бэ,хүн бүр хариуцлагаа өндөржүүлмээр бна,хувь хүнтэй холбоотой шүү,
Гараа угааж,маскаа зүүгээд хэвшчихсэн шүү дээ
Одоо орой болгон унтахаасаа өмнө ам хамар хоолойгоо зайлж хэвшмээр бна,тэгвэл хэзээ ч корона тусахгүй
ковидоор өвчоөхгүй,бас ханиад томуу хүрэхгүй шүү
Корона вирус чинь савангийн хөөс содтой усанд үхдэг вирус юм шиг бна лээ шүү.

Avatar

ХАрин ч 2021-10-23 103.229.120.43

Би бол "Яасан өсдөггүй юм бэ" л гэж уур хүрээд байх юм. Одоо уг нь тараад дуусчихсан л баймаар юм. Айл болгонд л корона тусаад эдгэсэн хүн байна дэ

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж