26 сая төгрөгөөр 2 баавгайг тайга руу "зөөнө" | News.MN

26 сая төгрөгөөр 2 баавгайг тайга руу "зөөнө"

26 сая төгрөгөөр 2 баавгайг тайга руу "зөөнө"

26 сая төгрөгөөр 2 баавгайг тайга руу "зөөнө"

Хөвсгөл аймгийн Засаг даргын нөөц хөрөнгөөс баавгайтай тэмцэхэд 26 сая зарцуулахаар болжээ. Аймгийн Онцгой комиссын хуралдаанаас гаргасан уг шийдвэрт, Засаг даргын нөөц хөрөнгийг баавгай унтуулдаг буу, зөөвөрлөхөд шаардлагатай зүйлсийг авах гэнэ. Энэ хүрээнд хоёр баавгайг унтуулж тайгад зөөвөрлөхөөр төлөвлөжээ.

Тодруулбал, Цагаан-Уул суманд айлын хотноос үхэр барьсан хоёр баавгайг ийнхүү “нүүлгэх” гэнэ. Өмнө нь ч бас баавгайн бамбарууш айлын хотхонд орж ирсэн  аж. Үүнийгээ  иргэдийг аюулгүй тайван байдлыг хадгалахын тулд хэмээн тайлбарласан байна.  Идэш тэжээлгүй болсон зэрлэг амьтдаас иргэдийг хамгаалах нь зөв. Нөгөө талд зөвхөн хоёр баавгайг тайга руу зөөхөд л  26 саяыг Засаг даргын нөөц хөрөнгөөс гаргах нь. Ийм хэмжээний мөнгийг цар тахлын хүндхэн үед зарцуулах нь хэр зүйтэй вэ?

Аймгийн Засаг даргын Тамгын газрын шилэн данснаас 2021 оны худалдан авах ажиллагааны төлөвлөгөө, таван саяас дээш худалдан авсан бараа бүтээгдэхүүний жагсаалтад баавгайн ан агнуур, зөөвөрлөхөд зориулж худалдан авсан ямар нэгэн бараа бүтээгдэхүүн байхгүй болохыг харж болох юм.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
19
ТэнэглэлТэнэглэл
7
ХахаХаха
4
ХарамсалтайХарамсалтай
4
БурууБуруу
1
ГайхмаарГайхмаар
0
ЗөвЗөв
0
ХөөрхөнХөөрхөн
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

17 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

зочин 2021-10-21 202.21.100.210

Зөөгөөд тайгад тавьчихаар буцаад л ирнэ. Тэгэхээр нь дахиад л зөөнө.
Энэ чинь мөнгө хийх арга ш дээ. Ганц нэг засаг ноёд мөнгө хийж аваг л дээ. Сонгуулийн хугацаа дөхөж байна хурдан хэдэн төгрөг хийж аваг.

Avatar

Bater 2021-10-21 174.248.8.76

Би зөөе мөнгёё агчмх гоё бизнкс байна

Avatar

Зочин 2021-10-21 64.113.32.29

!!!!!! Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт — https://mysp.ac/50fjz

Avatar

Зочин 2021-10-21 66.181.185.154

bi 2 sayaar 2 baavgaig avaya. 26+2 saya aa aimagtaa uldee ho

Avatar

del 2021-10-21 202.55.188.46

мөнгө идэх өөр арга алга уу аягүй бол өөрсөнөө авчирсан биз

Avatar

Зочин 2021-10-21 202.21.126.30

Чи юм болгоныг хар өнцгөөс нь харж, хардсаар байгаад бүр өвчтэй болчихсон гар бн даа. Солиотой юм бичдэг хог вэ

Avatar

Зочин 2021-10-21 202.55.188.107

Буцаад л ирнэ шд ойд идэх юм юу ч байхгүй болтол нь хүмүүс цөлмөсөн юм чинь эргэж ирж хүн мал барих нь тодорхой. Самар жимс түүхийг хэдэн жил хорих хэрэгтэй.

Avatar

Баавгай 2021-10-21 27.113.49.164

ӨВӨЛ ИДЭШ ХООЛГҮЙ ИЧЭЭ Ч БАЙХГҮЙ БААВГАЙ ОДОО ХӨВЧИД ГАРААД АМЬДРАХ УУ. ӨЛСӨӨД Л ҮХЭХ БАЙХДАА

Avatar

Зочин 2021-10-21 202.179.27.181

Арай л далимтай юм шиг. Ер нь нэг л …

Avatar

Zochin 2021-10-21 202.126.88.201

Баавгайг хамгаалах нь зөв. Хамаг самрийг нь түүчихээр юугаа идэх юм вэ ? Аргаа бараад мал барьсан биз. Буудна ч гэх шиг. Буудмаар байгаа бол мал буудахгүй юу. Бэлчээрийн даацаас хэд дахин их болоод байгаа биздээ. Харин мал буудаад баавгайд өгөх хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2021-10-21 202.21.113.238

2 say n zardal busad n orlogo

Avatar

ЗОЧИН 2021-10-21 202.21.126.30

БОЛОМЖИЙН УНААТАЙ 3 ЗАЛУУД ХОЁР ХОЁР САЯ ТӨГРӨГ ӨГЧИХ. ЦААДУУЛ ЧИНЬ ЯМАР Ч АСУУДАЛГҮЙ ТАЙГАД НЬ ТАВИАД БИЧЛЭГИЙГ НЬ АВААД ИРНЭ.

Avatar

Zocnin 2021-10-21 68.145.61.75

Baawgain too tolgoi iheswel agnuulah heregtei Hunee ehelj hamgaalah heregtei Kanadad bol buuddag l yum bilee Zowshoorol awaad an. hiij l bna

Avatar

Зочин 2021-10-21 202.21.108.16

хуцдаг а******н бэ

Avatar

РАВДАН 2021-10-21 66.181.161.81

ЗҮГЭЭР Л БУУДЧИХААЧ ДЭЭ! ХАРГИС ЗЭРЛЭГ ЮМ ШИГ САНАГДАХ БОЛОВЧ МОНГОЛЫН ӨНӨӨГИЙН НӨХЦӨЛД ӨӨРАРГА АЛГА. НААД 26 САЯА ӨВЧТЭЙ ХҮМҮҮСТЭЭ ЗАРЦУУЛААЧ! ТЭГЭЭД САМАР ТҮҮХЭЭ БОЛЬ.

Avatar

Зочин 2021-10-21 139.5.218.223

chamd zartsuulah uu?

Avatar

Зочин 2021-10-21 103.212.119.74

Самар жимсийг нь хуу хамж идэхээ болчихоо.Идэх юмгүй амьтад аргаа бараад л ирж байгаа.Үүнийг нь ашиг хайгч нар мөнгө идэх арга хэлбэр болгох юм

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж