"The Hu" хамтлаг дахин Европыг байлдан дагуулна | News.MN

"The Hu" хамтлаг дахин Европыг байлдан дагуулна

"The Hu" хамтлаг дахин Европыг байлдан дагуулна

"The Hu" хамтлаг дахин Европыг байлдан дагуулна

Монголын хүннү рок "The Hu" хамтлаг 2021 оны анхны аялан тоглолтоо АНУ-аас эхлүүлээд буй. Тэд энэ удаа “Хүн” нэртэй аялан тоглолтоо есдүгээр сарын 1-нээс аравдугаар сарыг дуустал тоглолт хийхээр эх орноосоо мордсон юм.

"The Hu" хамтлагийн хоёр дахь цомгийн ажил дууссан бөгөөд шинэ цомогийн таван дуугаа энэ тоглолтод дуулж бгаа аж.

Тэд уг аялан тоглолтынхоо дараа Европын орнуудаар тоглолт хийхээр төлөвлөсөн сурагтай. Тодруулбал, ирэх гуравдугаар сард Герман, Дани, Чех, Швед зэрэг улсад 15-50 мянган үзэгчэй битүү стадионд тоглолт хийх гэнэ.

Аялан тоглолтын талаар продюсер Б.Дашдондог өмнө нь ярихдаа “Хамтлагийн залуус эх орондоо байх хугацаандаа уран бүтээлдээ анхаарч ажиллалаа. Бидний уран бүтээлийн төлөвлөгөө эхнээсээ гарч, аялан тоглолтоо хийнэ. Шинэ цомгийн нээлтээ хийсний дараагаар уран бүтээлийн дээжээ цацах болно. Хоёр дахь цомгийн нээлтээ гадаадад хийх байх” гэж хэлсэн.

Тэдний хувьд 2019 онд  амжилт, бүтээлээр арвин жил байсан. Хамтлаг дэлхийд гарч, Европыг байлдан дагуулсан. Нийтдээ 13 оронд 23 тоглолтоо хийсэн бол Хойд Америкийн нутгаар 90 хоногийн турш аялан, 56 хотоор 60 гаруй тоглолтыг хийсэн билээ.

 

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
20
ЗөвЗөв
2
ХахаХаха
1
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ТэнэглэлТэнэглэл
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

25 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-10-21 185.107.47.215

===== Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт — https://mysp.ac/50fjz

Avatar

Зочин 2021-10-21 66.181.161.67

Одоо араа дааж пянгаа мэдэж л яваарай даа, сахалтай өвөөчүүл уйлан дуугарч байх чинь эвгүй юм билээ, жаахан ч гэсэн чөмөгтэй байж л гадны улсруу явдаг юм шд. Очсон газраа эрхлээд дайлуулаад явдаг урлангчингуудын дэргэд хал үзэж халуун чулуу долоосон охид, жаахан хүүхдүүд Та нараас илүү чөмөгтэй бдаг шүү. та нар тэр Чехээс ирсэн оюутан охиныг харсан уу?

Avatar

Tr 2021-10-21 103.26.195.245

Атаархаад үхлээ юү? Чаддаг юм бол эд нар шиг юм хий! Чадахгүй л дээ, ямар сайндаа энд хороор утаж байв гэж. Өөрөө өөрийнхээ хорондоо хорддог юм, ойлго үүнийг.

Avatar

Зочин 2021-10-21 64.119.19.47

Гайхалтай улам их амжилтыг хүсье. Амжилтандаа хэзээ ч ханаж болохгүй шүү. Тэгвэл сүйрэл ирнэ…

Avatar

Зочин 2021-10-21 66.181.161.7

Best of best … Amjilt hvsie Eruul enh baigaarai Good luck

Avatar

Зочинзочин 2021-10-21 66.181.161.87

МОНГОЛЧУУДЫН ДУНД ГАРАХ МУУЛАХ ,ДОРОМЖЛОХ,ҮГҮЙСГЭХ БАСАМЖЛАХ БОЛОН ХООРОНДОО ХАГАРАЛДАХ ГЭСЭН ҮЗЭЛ БОДЛЫГ ХАРИЙН ОРНУУДААС ,ҮНДЭСТНҮҮДЭЭС САНААТАЙГААР ЗОХИОН БАЙГУУЛАН Манжийн үеээс Улбаалан өдий хүрч түүнийг Эрлийзүүд идэвхтэй сэвсээр Одоо ч үргэлжилж бгаа үзэгдэл?!Тийм ч санамсаргүй үйдэл биш үү?!

Avatar

Зочин 2021-10-21 66.181.187.221

Байлдан дагуулна гэж гуцадаж гуцалдчихаад дараа нь миний өмнөөс явсан юм шиг тэнд энд гацлаа зардал мөнгө гэж битгий тэнэ гтээд байгаарай! Араан даадаг, авгай хүүхдээ тэжээдэг, ажил хэргийнхээ зардлыг төлж чаддаг болчоод байлдаанд мордвол зүгээр!! Тийм чадваргүй бол нэрэлхээд байх хэрэггүй зүгээр л гуйлганд гарлаа гэж ярьж бай!!

Avatar

Зочин 2021-10-21 139.5.216.143

орк чи бол зүгээр л гар утасны хулгайч. энэ улсад чиний гавьяа гэж түй ч байхгүй. Зассан тайзыг нь хараач чи, малаа. Харь элэгтэн чи нутаг руугаа зайл. Ер нь өөр цустай хүмүүс монголчуудыг харлуулах юмыг бодлогоор нийтийн сүлжээгээр цацаж суудаг байхаа

Avatar

Баттулга 2021-10-21 202.9.47.42

тоглолтын хувтар байхгүй гээл эх орондоо тоголчихгүй байж, ядарсан хүмүүсийн урдуур ороод нисэж ирээд байсан биз дээ. Хүн тоглолт гэчижээ Хүн байлдаа

Avatar

Зочин 2021-10-21 103.26.195.245

Атаархал таныг дотроос чинь шатаана. Хохь чинь! Шатаж үхэж далд ор!

Avatar

Зочин 2021-10-21 103.57.92.156

Үхэж байсан п***а минь хуцаад байвал а**а шүү

Avatar

Зочин 2021-10-21 66.181.161.67

Үнэн үнэн. Өдий насалсан эрчүүд гэхэд үнэн гутмаар санагдаж байж билээ. Тэр язгуур урлаг мурлаг нь ч дүүрч.

Avatar

ZOCHIN 2021-10-21 159.196.80.247

MONGOL GEDEG ULSIIG DELHIID DUURSGAJ BGAA HAMTLAG. AMJILT HUSIE.

Avatar

zochin 2021-10-21 174.88.107.124

АЖИЛЧ XӨДӨЛМӨРЧ БАXАРXМААР ЗАЛУУС

Avatar

зочин 2021-10-21 192.82.92.201

нэг хэсэг нь овоо явах гэж байхад, дандаа ингэж харлуулж байхаа больмоор юм аа,

Avatar

Зочин 2021-10-21 202.21.108.16

Гадаа гудамжинд хонолоо, өлсөж үхлээ ирж аваарай гээд байдаг хамтлаг мөн үү. Австрали дахь Монголчууд Дэлхийн Стар хамтлагыгаа гудманд хонуулж гэдсийг нь өлсгөөд нээрээ хаха.

Avatar

Зочин 2021-10-21 103.26.195.245

Битгий атаарх! Өмхий амаа ч хамхи!

Avatar

Зочин 2021-10-21 202.9.47.41

Намгийн мэлхий

Avatar

Зочин 2021-10-21 192.82.73.105

Малуудын толгойг эргүүлэгчид.Үхрүүдийг мөөрүүлэгчид, Соёлтой ёс зүйтэй, боловсрол мэдлэгтэй хүмүүс бол эдний сагсалзахыг сонирхохгүй үзэхгүй..

Avatar

Зочин 2021-10-21 139.5.216.143

Монгол улсаа сурталчилж байна ш дээ. Малнаас дор чамд ямар ч авьяас байхгүй

Avatar

Зочин 2021-10-21 103.26.195.245

Толгой б**с нь солигдчихсон чам шиг юмнууд устаж алга болсон цагт л Монгол улс хөгжинө. Юм мэдэхгүй, ойлгохгүй, мэдэж ойлгохыг ч хүсэхгүй цаанаа л нэг адгууслаг. Тэгсэн хэрнээ хүн муулах, шүүмжлэхдээ гарамгай. Ядаж усанд ороод сурчихаач!

Avatar

Зочин 2021-10-21 103.57.92.156

х** уль донгосооо чи муу

Avatar

Зочин 2021-10-21 202.9.47.41

The Hu!

Avatar

Tr 2021-10-21 103.26.195.245

Мундаг гэхээс өөр хэлэх үг алга. Гайтай Ковид байгаагүй бол Монголд ирэх жуулчидын тоо огцом өсөх байлаа. Гадныхны сэтгэгдлийг хараад байхад Монгол ирэх сонирхолтой хүмүүс олон болсон ажиглагдсан.

Avatar

Зочин 2021-10-21 139.5.216.143

үнэхээр мундаг. Монголоос дэлхийн хэмжээний хамтлаг гарлаа

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж