Охин нь тооны хичээлээ хийж чадаагүйд бухимдсан аав шоронд орохыг хүсчээ | News.MN

Охин нь тооны хичээлээ хийж чадаагүйд бухимдсан аав шоронд орохыг хүсчээ

Охин нь тооны хичээлээ хийж чадаагүйд бухимдсан аав шоронд орохыг хүсчээ

Охин нь тооны хичээлээ хийж чадаагүйд бухимдсан аав шоронд орохыг хүсчээ

Охин нь тооны энгийн бодлого бодож чадахгүй байсанд бухимдсан нэгэн хятад аав гудамжинд гарч уйлж дуулан, зам дээр хэвтэж, өөрийг нь баривчилж хорихыг цагдаа нараас гуйжээ.

Тухайлбал, Жиансу мужийн Куншаны оршин суугч Гао гэгч эр гудамжинд гарч, зам дээр хэвтээд, өөрийг нь баривчилж, шоронд орохыг хүсчээ. Тэрбээр цагдаа нарт “Манай охин 800-аас 700-г хасаад 900 гаргачихлаа. Би маш их уурлаж, бухимдаж байна. Би эргэж гэртээ ормооргүй байна” гэж хэлжээ.

Харин цагдаа нар мэдээж түүнийг баривчлаагүй бөгөөд тайвшруулан аргадаж, ойролцоох сандалд суулган, гэртээ орохыг ятгасан байна.

Эх сурвалж: NEXTSHARK

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
21
ХахаХаха
3
ЗөвЗөв
2
ХарамсалтайХарамсалтай
1
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ТэнэглэлТэнэглэл
1
БурууБуруу
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

8 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-10-20 64.119.25.94

Bi buur butsaad tamhindaa orsiishd

Avatar

Зочин 2021-10-20 202.55.188.33

Ингэж маяглаж байхын оронд охиндоо яаж бодохыг заагаад өгөхгүй тэнэг мал вэ. Аав нь ийм тэнэг юм чинь охин нь бас дүнкүү юм байгаа юм биз дээ чааваас.

Avatar

Зочин 2021-10-20 66.181.187.221

Ккк. Тэнд эрдэм мэдлэгийн төлөө ямар их өрсөлдөөн болж байдгийг харуулж бн. Мэдлэгийн төлөө алаан болж бн гэвэл оновчтой ч юм уу?? Ккк.мэдлэгт асар их тэмүүлж байна гэдэг ухаантнууд тэр хэмжээгээр төрж байна л гэсэн үг!!

Avatar

Тэнэг мэдээ уншигч 2021-10-20 66.181.161.119

Ийм мэдээний вебсайт уншдаг намйг шоронд хийгээд аль!

Avatar

Зочин 2021-10-20 176.126.253.190

— Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт — https://mysp.ac/50fjz

Avatar

Зочин 2021-10-20 202.126.88.215

МАНАЙ ТҮШЭЭД БҮР ТЭРНЭЭС Ч ДОР. Жишээ нь 20 оны төсөв байна. Зарлага нь 11 орчим триллион орлого нь 9 орчим триллион байхаар баталдаг билүү дээ. Тэгтэл төсвийн алдагдал нь 4.5 триллион болчихдог юм. Тэдний 3.6 триллион нь сох дутсан мөнгө гэж үндэстний аудитын газар дүгнэсэн байна лээ.

Avatar

Зочин 2021-10-20 66.181.161.46

yagaad iim ym be.heseg hvmvvs.

Avatar

Зочин 2021-10-20 203.91.115.47

Гол нь баримттай юм даа. Манай түшээд тоо мэддэггүй дээ тэгээд байна уу эсвэл өөрсдөө идээд байна уу? 1 тэрбум долларын төсвийн алдагдлыг 2 дахин өсгөхдөө тэд хэдийг нь халаасандаа шургуулдаг хэрэг вэ? Цар тахал гэж баахан мөнгө идэх эх үүсвэр. Мунхаг монголчууд вакзин хийлгэхгүй гэхдээ ХӨСҮТ-ийнхэнтэй хуйвалдаж зүгээр нэрээ бичүүлээд хаалгадаг гэнэ. Харин дансанд 50,000 орж ирэхээр нь ХӨСҮТ-н ажилтан руу шилжүүлдэг. Нэг өвчтөнийг эмчлэх 8 сая төгрөгний 4 сая нь ажлын хөлсөнд тооцогддог гэх мэт.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж