С.Жавхлангийн асуудлаар Сангийн сайдаас мэдүүлэг авчээ | News.MN

С.Жавхлангийн асуудлаар Сангийн сайдаас мэдүүлэг авчээ

С.Жавхлангийн асуудлаар Сангийн сайдаас мэдүүлэг авчээ

С.Жавхлангийн асуудлаар Сангийн сайдаас мэдүүлэг авчээ

Иргэн О.Отгонтөгс өчигдөр /2021.10.19/ Сангийн сайд Б.Жавхлан болон УИХ-ын гишүүн асан, дуучин С.Жавхлан нартай холбоотой дөрвөн тэрбум төгрөгийн асуудлаар мэдээлэл хийсэн.

Дуучин С.Жавхлан "Сангийн сайдаас дөрвөн тэрбумыг нэхэж, үгүй бол Засгийн газрыг огцруулах арга хэмжээ авахаар суулт зарлана” гэж хэлсэн тухай иргэн О.Отгонтөгс болоод Сангийн сайд хэлсэн юм.

Уг хэргийн талаар өчигдөр Сангийн сайдаас Эрүүгийн цагдаагийн алба яамны байранд мэдүүлэг авчээ. Мөн мэдээлэл хийсэн иргэн О.Отгонтөгс өнөөдөр цагдаагийн газарт очиж мэдүүлэг өгөхөөр болсон гэнэ.

Тухайн иргэний хэлж байгаагаар энэ хэрэгт дан ганц дуучин С.Жавхлан төдийгүй жүжигчин М.Баярмагнай холбоотой болохыг дурьдсан юм.

Г.Энхжаргал

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
4
ХахаХаха
1
ЗөвЗөв
1
ТэнэглэлТэнэглэл
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

11 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-10-20 192.82.68.42

Балиар дөрвөд маш зальтай хувалз шүү

Avatar

hodoonii hulgaichuud estoi davarch bainaaa 2021-10-20 64.119.23.103

hodoonii hulgaichuudiig UBSruu n BAYANHONGOR ruu n nutag zaagaad hoogood yavuulaach

Avatar

Зочин 2021-10-20 192.82.64.153

Энэ ард түмний нэр барьсан хүмүүсийг тагнуул шалгах хэрэгтэй улс төр хийж хагалган бутаргах үйл ажил хийж байна

Avatar

ИРГЭН 2021-10-20 202.9.46.94

с.жавхлан мэтийн хүмүүс ард түмний нэрийг барьж хашгарах хэрэггүй шүү. тйим эрхгүй . ард түмэн та нарыг огт дэмжихгүй байгаа гэдгийг ойлгож авцгаа!!!!

Avatar

Зочин 2021-10-20 66.181.187.221

Жавхлан хаанаас яаж мөнгө олохоо харин ч нэг мэдэхтэйгээ байлгүй дээ!!?? Бас хоншоортой ганцаараа гусахгүй нь ээ. Ккк.том биетэй тэнэгдүү нэг гар дагуулцан… айн!! Сэтгэсэн л бн ш дээ.

Avatar

Зочин 2021-10-20 202.179.25.232

hee . 2 JAWHLANGIIN YRIAG ENE NUHUR YAJ MEDEJ BATALGAATAI NOTLOH BARIMT NADAD BAINA GEL SHAADIIM BOL …

Avatar

Зочин 2021-10-20 112.72.10.106

Harin tiin gaihaad l bn

Avatar

Зочин 2021-10-20 66.181.186.132

"албанаас … сайдаас мэдүүлэг авчээ" ??? Алинаас нь мэдүүлэг авсан юм бэ: албанаас уу, сайдаас уу??? Зүй нь: "Эрүүгийн цагдаагийн алба Сангийн сайдаас мэдүүлэг авчээ" гэж бичих ёстой!!!

Avatar

Irgen 2021-10-20 202.126.89.69

О.Отгонтөгс ямар аймаар мэдээлэлтэй гар вэ? Хэн хаана хэнтэй юу ярьсаныг бүгдийг мэдэж байдаг айн

Avatar