ЭМЯ: Хоёр хоногт 35 хүн нас барав | News.MN

ЭМЯ: Хоёр хоногт 35 хүн нас барав

COVID-19

ЭМЯ: Хоёр хоногт 35 хүн нас барав

ЭМЯ: Хоёр хоногт 35 хүн нас барав

Эрүүл мэндийн яамнаас өдөр бүр зөвхөн PCR шинжилгээгээр эерэг гарсан тохиолдлыг мэдээлж буй. Сүүлийн 24 цагийн хугацаанд PCR шинжилгээ өгсөн иргэдийн 2153 хүнээс Covid-19 илэрчээ.

Шинээр илэрсэн тохиолдлууд бүгд дотоодын халдвар бөгөөд

  • 1147 нь Улаанбаатар хотод,
  • 1006 нь орон нутагт бүртгэгдсэн байна.

Мөн энэ хугацаанд 6586 иргэн эдгэрч, эмнэлгийн болон гэрийн ажиглалтаас гарсан бол 21-80 насны 17 хүн нас  баржээ. Өнөөдрийн байдлаар Covid-19-ийн улмаас нийтдээ 1518 хүн нас бараад байна. Улсын хэмжээнд 18717 хүн хэвтэн эмчлүүлж буйгаас 52060 нь гэрийн хяналтад байна.

Эмнэлэгт хэвтэн эмчлүүлж буй иргэдийн биеийн байдлыг үнэлбэл:

  • Хөнгөн – 9241
  • Хүндэвтэр – 6920
  • Хүнд – 2197
  • Маш хүнд – 359 хүн байна.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
3
ХарамсалтайХарамсалтай
2
ХахаХаха
1
ЗөвЗөв
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ТэнэглэлТэнэглэл
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

25 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-10-20 202.126.89.174

3 сая хүнтэй залуучууд голлосон манай орны хувьд короног хянах боломж байсан. Даанч засгийн эрхийг авсан Хүүк тэргүүтэй поп эрх баригчид короног далимдуулж эрх мэдлээ улам ихээр олж авахын зэрэгцээгээр улсын хөрөнгийг хяналтгүй зарцуулж идэх шуналдаа хөтлөгдөн халдвар бага байхад даанч хамаагүй үрэлгэн загнасандаа, халдвар хүндрээд ирэхэд ямарч нөөцгүй боллоо. Халдварын чиглэлэээр монголдоо бэлтгэгдсэн хүмүүсийнхээ үгэнд орохгүй ажилаас халлаа. УИХ-ын эрх мэдлийг ЗГ авлаа.

Avatar

Зочин 2021-10-20 98.37.80.18

vaccin nertei hujaa hor shahahaa bolioch ee

Avatar

Зочин 2021-10-20 98.37.80.18

hudlaa odort barag 100

Avatar

Зочин 2021-10-20 89.163.243.88

!!!!!!!! Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт — https://mysp.ac/50fjz

Avatar

Зочин 2021-10-20 192.82.70.154

1518 хүний амь насыг ЗГ хариуцах ёстой! ЗГ, ЕС, ШСайд, хотын дарга нар шоронд суух ёстой!

Avatar

Зочин 2021-10-20 122.201.31.253

Вакцин хийлгэсэн хүмүүсийн 70 хувьд нь дархлаа тогтоно гэж ямар маанаг ойлгоно вэ!
Хүн бүрт 70 хувь тогтоно шүү дээ!

Avatar

эмч 2021-10-20 202.55.188.39

Монголын иргэдийн 30 хувь нь вакцинд хамраагүй, хамарсан ч зөвхөн 70 хувьд нь дархлаа тогтоно.Вакцинд хамарснаар халдвараас бүрэн хамгаалах боломжгүй,зөвхөн өвчлөл багасгана,хөнгөн өвчлөнө гэж мэрэгжлийн хүмүүс бараг өдөр бүр мэдээлж, дэглэм сахих,вакцинжилтэд хамрахыг уриалж байна.Энэ вакцинжилтийг эсэргүүцэж сурталчилгаа явуулаад байгаа мөн улс төрийн ажиллагаанд буруу хортой ашиглаад байгаа нөхөд л жинхэнэ ардын дайсан,хорлон сүйтгэгч,монголчуудыг халдварын өмнө сөхрүүлөхийг хүсэгчид.

Avatar

эмч 2021-10-20 202.55.188.39

нас барж байгаа хүмүүсийн 90 хувь нь вакцингүй оркууд байна, вакцин хийлгэхгүй, хөл хориулахгүй гээд эрхий балай хүүхэд шиг аашлаад байсан оркууд хохинэээ хохин

Avatar

Зочин 2021-10-20 192.82.83.69

Нас барж байгаа хүмүүсийн 90% нь хятад вакцин хийлгэсэн байна.

Avatar

эмч 2021-10-20 66.181.186.61

тэнэг орк, ядаж юм уншиж бай

Avatar

Зочин 2021-10-20 202.179.27.68

эмнэлгийн тусламжийг л яаралтай үзүүлэхэд анхаараачээ!!!!!

Avatar

Зочин 2021-10-20 202.55.188.102

Цеехен Монголчууд минь ухээд дууслаа. Хужаагын даалгавартай МАНгас телевлегее ч амжилттай хэрэгжиж байна даа. Ши дарга ч Монголын нутаг руу хялаагаад шулс нь гоожоод сууж байгаа биз

Avatar

ХУД-ийн өндөр настан Ш.Раднаа Хөгшчүүлийн нас баралт ч цагаандаа гарлаа даа.Гарц алга уу???? 2021-10-20 103.26.195.245

Монголчууд аливаа юмыг хүч хүрэхээ болиод зөнд нь орхихыг ЦАГААНДАА ГАРАХ, ЭМЭЭЛИЙГ НЬ ГЭДСЭНД НЬ ХИЙГЭЭД ТУЙЛУУЛААД АЛДАХ гэдэг юм.Хангайд их зуд болоход малчид эхлээд ганц нэг хөгшин хөвөө малаа хорогдуулахгүйн тулд их чармайдагч хорогдол ихсэхээр өөрснөө ч ядраад зөнд нь орхихоос аргагүй болдог юм. Хөгшчүүлийн нас баралт ч цагаандаа гарлаа даа.Гарц хайх л хэрэгтэй байна даа.

Avatar

Үхэх нь үхээд босох нь босох уу 2021-10-20 192.82.77.104

Короно дунд шумбаж явна

Avatar

үнэн тэнэг 2021-10-20 202.55.188.100

тэнэг өөр үг лга

Avatar

Амарсайхан Огцор 2021-10-20 139.5.219.88

өнгөрсөн 7 хоног овоо буурч эхлэхэд Камертоны Болд пиздаа бөөгнүүлээд дэлбэлчихлээ Өнөөдөр бүртгэсэн халдварын өсөлт нь Камертон Болдын балаг УОК ын дарга Амарсайхан өөрийн зочид буудалд Болдын тоглолтонд зөвшөөрөл өгч ковидын хуулиа зөрчөөд ичихгүй өөрсдийгөө өмөөрсөн Амарсайхан Сумьяабазар 2 хулгайч огцор Халдвар буурахгүй байгаа нь Амарсайхан Сумьяабазар мэтийн хулгайчууд санаатайгаар шоудаж бөөгнүүлж халдвар дэгдээж мөнгө угааж байна хардлага аажимдаа төрж байна

Avatar

Зочин 2021-10-20 115.131.7.78

Одоо ч бүр тэдэн хүс нас барав гээд санаа амар мэдээлдэг болж нийгэм нь ч айж цочихоо байчихаж. Жирийн юм шиг л

Avatar

Хятад вакцин гамшиг боллоо 2021-10-20 66.181.161.67

Хятад вакцины туршилт ард иргэдийг өвчиний үүр болголоо. Халдвар тэсэрсэн нь Хятад вакцинаас болсоныг эмч нар бүгд ярьж байна, дээр нь онош нь тодрохгүй мянга мянган хүмүүс эмнэлгүүд дээр дугаараа хүлээн оочерлож байна. 3 р эмнэлгийн оочер дугаар гэхэд л 12 р сарын дунд үед хүрлээ.

Avatar

zochin 2021-10-20 103.29.144.172

odoo ch zobkhon statistik too boljee dee. Yamr negen zokhion baiguulaltiig arga khemjee abakhgyi bol khogshchyyl duuslaa daa

Avatar

Арай ч дээ 2021-10-20 202.126.88.151

Яасан дуусахгүй өвчин бэ вакцин хийгээд бабна гэх юм сонин юм аа хуурамч вакцин юм болов уу хэн хариуцлага хүлээх вэ

Avatar

Зочин 2021-10-20 192.82.73.105

Монголын иргэдийн 30 хувь нь вакцинд хамраагүй, хамарсан ч зөвхөн 70 хувьд нь дархлаа тогтоно.Вакцинд хамарснаар халдвараас бүрэн хамгаалах боломжгүй,зөвхөн өвчлөл багасгана,хөнгөн өвчлөнө гэж мэрэгжлийн хүмүүс бараг өдөр бүр мэдээлж, дэглэм сахих,вакцинжилтэд хамрахыг уриалж байна.Энэ вакцинжилтийг эсэргүүцэж сурталчилгаа явуулаад байгаа мөн улс төрийн ажиллагаанд буруу хортой ашиглаад байгаа нөхөд л жинхэнэ ардын дайсан,хорлон сүйтгэгч,монголчуудыг халдварын өмнө сөхрүүлөхийг хүсэгчид.

Avatar

Зочин 2021-10-20 64.119.29.143

Битгий тэнэгт. Вакцин чинь еерее вирус. Найдвартай угуйг нь мэдэхгуй еертее шахуулсандаа гомд. Бусдад битгий ерийнхее тэнэгийг нялзаах гэж оролд.

Avatar

эмч 2021-10-20 202.55.188.39

тэнэгэээ ямарч вакцинийг угаасаа сулруулсан вирус, бактераар хийдэг гэдгийг мэддэггүй оркуу чи.

Avatar

zailaachee 2021-10-20 73.202.254.36

KAMERTON geed heden daaldaga s** nuudad hariutslaga tooshoh heregtei

Avatar