Зеленский: Путинтэй ямар ч хэлбэрээр уулзахад бэлэн | News.MN

Зеленский: Путинтэй ямар ч хэлбэрээр уулзахад бэлэн

Зеленский: Путинтэй ямар ч хэлбэрээр уулзахад бэлэн

Зеленский: Путинтэй ямар ч хэлбэрээр уулзахад бэлэн

Украины Ерөнхийлөгч Владимир Зеленский ОХУ-ын Ерөнхийлөгч Владимир Путинтэй ямар ч хэлбэрээр уулзахад бэлэн байгаагаа илэрхийлэв. Тодруулбал, Зеленский “ICTV” телевизэд Даваа гаригт өгсөн ярилцлагадаа "Украинд Оростой эргээд ямар нэгэн байдлаар харилцах сонирхол төрсөн" гэжээ.

Зеленский энэ дашрамд (Герман, Орос, Франц, Украин) Нормандын дөрвийн уулзалтыг зохион байгуулах боломж байгааг онцолсон байна.

Путины хувьд Украины Ерөнхийлөгч Зеленскийтэй уулзахад бэлэн байгаагаа өнгөрсөн зургадугаар сарын сүүлээр илэрхийлж байв. Гэвч тэрбээр уулзалтаас өмнө хэлэлцэх асуудлын талаар тодорхой ойлголттой байх ёстойг анхааруулж байсан билээ.

Тэрбээр "Зеленский Украиныг гадаадын мэдэлд оруулж байна. Украинд өдөр тутам тулгарч буй гол асуудлуудыг Киевт биш Вашингтонд, тодорхой хэмжээгээр Берлин, Парист шийдэж байна. Тийм байхад бид юу хэлэлцэх билээ" гэж байв.

ЭХ СУРВАЛЖ: TASS

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
5
ЗөвЗөв
2
ХахаХаха
2
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ГайхмаарГайхмаар
1
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

29 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

зочин 2021-10-19 103.229.122.159

Оросын түүх Киевийн ханлигаас эхэлдэг. Оросын буурийг сахиж үлдсэн хохолууд баруунтай нийлээд цор цор гээд байхаар нь Путин крантыг нь хаачихлаа.
Крантаа хаалгасан Зелинский хандаа хага даруулжээ.

Avatar

Зочин 2021-10-19 202.21.113.238

pop. putin yu gee l chamtai uulzahav dee

Avatar

ЦОГТ САЙД 2021-10-19 202.179.25.232

2 ШИЛ КОНЯК АВААД САУНД ОРОХ ХЭРЭГТЭЙ .КК

Avatar

Зочин 2021-10-19 66.181.187.221

Ямарч хэлбэрээр байхдаа яахав дээ! Ингэж гэнэт доош орж болку байх аа!! Ккк.

Avatar

Odoo ard tvmen tesehee boliod bna.hiigee hyamduulaach gej guih bha. 2021-10-19 103.10.23.8

Hiin vne nemegdej ard tvmen ni ajilgui orlogo bhgui osgolon zobj bna. Nogoo ter goy ardchilaar yamar hool hiij ideh bish de. Uls dampuuraad ovol oirtoj hvmvvs ni tevcheer aldaad zobj bna.7 Jil evropiin holboond orj amidaranaa hoshgoruulaad odoo boltoloo algaa.evropiin hamgiin yduu uls bolood bna. Getel nato d say aban gej bas l hoshgoruulaad l orhiloo do.odoo ch amidarald ni nemergui ch dee.

Avatar

зочин 2021-10-19 202.55.188.35

Нацистууд Олигарх луйварчдыг засгийн эрхэнд гаргачихсан Украин эцэстээ ийм өрөвдөлтэй байдалд орчихлоо. Хуучин найз Оросууд нь гомдчихсон, барууныхан нь түвэгшээгээд тоохоо байчихсан, америкууд нь ерөөсөө өөдтэй юм заахгүй, сүүлдээ өөрөө гуйгаад ч хөхүүлэх хүн олдохгүй болж дээ.

Avatar

зочин 2021-10-19 202.55.188.35

Хятадуудаас гуйсан ч ийм дайн дажинтай тогтворгүй улсад цаад лууханууд чинь хөрөнгө оруулалт хийхгүй

Avatar

Ukirainuud yu medehgui amerikuud bvgdiig mededeg bolson do. 2021-10-19 103.10.23.8

Hyatadiin kompani motor sich gedeg hodolgvvr hiideg Tom kompaniig ni 5 terbumaar hudaldaj absan chin amerikuud horiglood naimaa butsaj Hyatadiin kompanid Tolbert ogoh bolood bgaa.

Avatar

- ylcuun xamgaaltad 2021-10-19 65.103.117.97

100

Avatar

Зочин 2021-10-19 109.70.100.24

!!! Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт — https://is.gd/f4011T

Avatar

Зочин 2021-10-19 202.126.94.99

Барууныг дагаж баларч байгаа шуудээ.

Avatar

Zochin 2021-10-19 202.126.89.250

Oros guihuishuudee. Ukrain l guinashuu.

Avatar

Улаанбаатар бол Луйварчдын хот. 2021-10-19 103.10.22.19

тасс-н мэдээгээр гадаад ертөнцийг ойлгож байгаа хүмүүс бол зөнөглөх өвчинд гүн нэрвэгдсэн өвчтөнгүүд юм:.

Avatar

Зочин 2021-10-19 66.181.181.17

За Войс Америкаг шүтдэг хүн гуай минь. Та нар бол тархи чинь төмсгөндөө багтдаг сармагчингын төрлөөсөө нээх холдож чадаагүй хүмүүс болой ккк

Avatar

Зочин 2021-10-19 66.181.161.108

хөөрхий еврей Зелинский минь дээ Украйн барууны зээл өрийн дарамтад ороод, Орос Улсаас европ руу дамжуулах хийн хоолойноос олох орлого байхгүй болоод одоо л хөрсөн дээрээ бууж ирэх шив ккк

Avatar

Зочин 2021-10-19 192.82.83.69

Энэ Ногоон афганистанаас сургамж авах хэрэгтэй дээ.

Avatar

Зочин 2021-10-19 45.95.235.86

Baruuniihnii b***g huhuud tomrood bsan nusan b** odoo yah geed bgaan

Avatar

зочин 2021-10-19 202.55.188.106

Пүүжээ ахтайгаа буруу харж тонгойсон хэлбэрээр уулзах гээд байгаа юм даа янз нь. Цаадах нь тоох юм боловуу даа. Өө муу я***н чинь гэж бодно биз.

Avatar

Баруун 2021-10-19 59.153.114.24

даарч дээ хөөрхий

Avatar

Зочин 2021-10-19 202.21.108.16

Гөлөг

Avatar

Зочин 2021-10-19 192.82.73.105

Украин нь АНУ, барууны нөлөөнд бүрэн автсан, төрийн төвшинд хэт үндэсрэхэх үзэлтнүүдийн нөлөө асар их, оросыг үзэн ядах үзэл хэт газар авсан, 2014 оноос хойш бараг бүх харилцаагаа зогсоож хилээ үндсэндээ хаасан,ОХУ-тай хэвийн харилцаа тогтоож, харилцан ашигтай хамтын ажиллагаа өрнүүлнэ гэдэг ч бараг өнгөрсөн б**х аа.Манай зарим үл бүтэх этгээдүүд хоёр хөрштэй тогтоосан бидний хэвийн харилцааг энгэж бусинуулж, яг ийм байдалд оруулж эх орон ард иргэдээ хорлох гээд байгаа шүү

Avatar

РАВДАН 2021-10-19 66.181.161.81

ЭМГЭН ШИМНУУСГАА!ТАНАЙ НОГООНОР ЧИНЬ ЕРТӨНЦИЙГ ЗАХИРАГЧ ПҮҮЖЭЭ МИНЬ ТА НАМАЙГ ЯМАР Л БОЛ ЯМАР ХЭЛБЭРЭЭР ХЭРЭГЛЭЭЧ ГЭЭД БАЙГААМ БИШҮҮ?

Avatar

РАВДАН 2021-10-19 66.181.161.81

ЭМГЭН ШИМНУУСГА АЦДААНК ХЭХЭ БООРЦОГ БОЛДОО НАР БАНДЕРУУДЫГАА ЯАХ БОЛ ГЭЖ БОДОХООС ХӨА ИНЭЭД МИНЬ ХҮРЧ ХУУХНАГАА МААЖМААР САНАГДЖЭЭН!

Avatar

Зочин 2021-10-19 66.181.187.221

Америк баруун гэж хэсэг сэвчихээд одоо л жаахан сэхээ орж хөрсөн дээрээ буух гээд байгаа болтой!!

Avatar

Зочин 2021-10-19 103.212.119.44

Оройтсон ч гэлээ гэмээ ойлгосон бол овоошдээ

Avatar

РАВДАН 2021-10-19 66.181.161.81

НОГООХОН ӨРГӨСТ ХЭМХ МИНЬ ОДОО Л УХААХЧ БОЛЦ НЬ ГҮЙЦЭЖ БАЙГАА ЮМ УУ ДАА? ЕРТӨНЦИЙГ ЗАХИРАГЧ ПҮҮЖЭЭГЭЭ БАРААДСАН НЬ ДЭЭР ДЭЭ!

Avatar

Зочин 2021-10-19 192.82.83.69

Яг үнэн. Кккккк

Avatar

Зочин 2021-10-19 59.153.114.177

Ай ах минь та ямар үнэн шаана вэ

Avatar

РАВДАН 2021-10-19 66.181.161.81

ХҮН БОЛЖ ХҮЗҮҮ СЭЭР ЗАЛГАСААР ГАНЦ СУРСАН ЮМ МААНЬ ш*** ЮМ ШҮҮ ДЭЭ! ЗҮГЭЭР Ч НЭГ ШААХГҮЙ ЭЭ ХӨӨ! БҮЛТ БҮЛТ ДЭЛБЭ ДЭЛБЭ ШААНА ШҮҮ ДЭЭ! АХ НЬ ПҮҮЖЭЭГИЙН МЭРГЭН БУУЧ ЦОЛТОЙ ГЭЖУУГАА!

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж