Хаалттай хуралдаан: Оюутолгой далд уурхайгаа зогсоох уу? | News.MN

Хаалттай хуралдаан: Оюутолгой далд уурхайгаа зогсоох уу?

Хаалттай хуралдаан: Оюутолгой далд уурхайгаа зогсоох уу?

Хаалттай хуралдаан: Оюутолгой далд уурхайгаа зогсоох уу?

Монгол ардын намын бүлэг өчигдөр 17.00 цаг хүртэл хаалттай хуралдаж, Оюутолгойн хэлэлцээрт орж буй ажлын хэсгийн тайланг сонсч, бүлгийн гишүүд мэдээлэл авчээ. Мэдээлэлттэй холбогдуулан УИХ-ын гишүүд асуулт, тодруулга авч өдөржин хуралдсан юм.

Оюутолгойн зүгээс далд уурхайн олборлолт эхлэх хугацаа 22 сараар хойшлоод байсан ч “Turquose hill resources” компани “Оюутолгой”-н гүний уурхайн олборлолт 2023 оны нэгдүгээр сард эхлэх болсныг саяхан зарласан. Гэвч "Рио Тинто"-гийн зүгээс цаашид далд уурхайн бүтээн байгуулалтыг бүр зогсоох ч эрсдэл үүсээд байгааг дурджээ.

"Оюутолгой" төслийн гүний уурхайн бүтээн байгуулалт 24 сараар хойшилсон, зардлын хэмжээ нь 1,4 тэрбум ам.доллараар өссөн учраас нэмэлт санхүүжилт босгох хүсэлтэй байгаагаа Монголын талд илэрхийлсэн. Гэвч УИХ-аас гарсан ажлын хэсгээс зардлын хэтрэлтийг хүлээн зөвшөөрөхгүй, төслийн өрийг нэмэгдүүлж, энэ нь Монгол Улс ашиг хүртэхгүй, өртэй үлдэнэ. "Оюутолгой" ХХК 2013-2014 оны санхүүгийн тайланд 1080 тэрбум ам.долларын чөлөөт мөнгөн хөрөнгийн үлдэгдэлтэй байсан нь далд уурхайн бүтээн байгуулалтыг өөрийн үйл ажиллагааны орлогоороо санхүүжүүлэх боломжтой байсан гэж үзэж буй юм байна.

Оюутолгойн гэрээг сайжруулах Х.Нямбаатар сайдаар ахлуулсан ажлын хэсэг тайлангаа бүлгийн гишүүдэд танилцуулсан бөгөөд далд уурхайн бүтээн байгуулалт хойшилсон, зардал хэтэрсэн асуудалд гишүүд шүүмжлэлтэй ханджээ.

Бүлгийн гишүүдийн олонх нь үг хэлж, асуултдаа хариулт авсан бөгөөд УИХ-ын гишүүн Ц.Даваасүрэн, Г.Тэмүүлэн нарын зүгээс 1,4 тэрбум ам.долларын зардлын хэтрэлтийг хүлээн зөвшөөрөхгүй, ирээдүйд төлөх Монголын талын өрийг тэглээд явах нь зүйтэй гэсэн санал гаргажээ. Мөн татварын маргаан, усны төлбөр зэргийг тооцохгүй, зардлыг нь цаашид нэмээд явах нь Монголын талд ашиггүй гэдгийг ч гишүүд хэлжээ.

ЗАСГИЙН ГАЗАР:

-Засгийн газрын зүгээс Рио Тинто, Оюутолгой компанийн талд ирээдүйд 34 хувь ногдох 22 тэрбум төгрөгийг тэглэх, тэгвэл зардлын хэмжээг нэмэхийг хүлээн зөвшөөрөх боломжтой гэсэн байр суурь илэрхийлээд байгаа аж.

УИХ:

-УИХ-ын гишүүд болон УИХ-ын зүгээс 1,4 тэрбум ам.долларын зардлын хэмжээг хүлээн зөвшөөрөхгүй, 34 хувьд ногдох 22 тэрбумыг тэглүүлэх сонирхолтой байна.

РИО ТИНТО:

-“Рио Тинто” компаниас дээрх шалтгааныг урьдчилж төлөвлөөгүй геотехникийн нөхцөлөөс үүдэлтэй гэж мэдэгдсээр ирсэн. Харин Засгийн газраас томилж, ажиллуулсан хөндлөнгийн шинжээчдийн баг үүнийг үгүйсгэж, геотехникийн нөхцөлөөс бус, илүүтэй менежментийн алдаанаас үүдсэн гэж дүгнэсэн. “Рио Тинто”-гийн зүгээс энэхүү байр суурин дээрээ хэвээр бөгөөд зардал хэтэрсэн нь геотехникийн нөхцөлөөс үүдэлтэй учраас зардлыг нэмэх, үгүй бол цаашид далд уурхайн бүтээн байгуулалтын хугацаа хойшлохыг дахин дахин онцолж буй.

Ш.ЧИМЭГ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
24
ТэнэглэлТэнэглэл
3
БурууБуруу
2
ХахаХаха
2
ГайхмаарГайхмаар
1
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ЗөвЗөв
0
ХөөрхөнХөөрхөн
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

68 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-10-19 202.126.89.46

Үхэр Монголчуудаа ганцхан Рио байгаа юм биш гуйгаад яадгийн гэж бодож байна уу😅Рио гэдэг аврага мангас нь монголчуудтай хэл амаа олж чадахгүй бол жижиг мангасууд нь юу гэж манайд орж ирдэгийн айна биз дээ😋яг нарийн даа Рио гарвал дараагийн сонголт нь Орос,Хятад.Энэ хоёр орж ирвэл за тэгээд үх үх биз дээ🤣дургүй нь хүрвэл хилээ хаачихад л юун тэр ашигт малтмал,баасаар борддог гээд л ялархаал байдаг мөртлөө үхчих гээд байдаг нарийн ногоон дээрээ л уначихаад байгаа ард түмэн шүү дээ бид чинь.

Avatar

Зочин 2021-10-19 66.181.161.20

Эх орон,ч монголоо гэсэн үнэнч шудрага гишүүд байгаа байлгүй хэзээч муудахгүй ашигаа өгдөг зүйл бол бидний баялаг яадгийн түр зуур бүсээ чанглахгүй юу ард иргэд дарга сайд гээд өчинөөн хөрөнгө оруулагч байгаа гэж бодож байна гуйн гэж гутамшиг гуйлган гэж гайхам шиг гэж үнэн юмаа бүр болимоор юм түр зуурийн асуудал

Avatar

Зочин 2021-10-19 66.181.160.27

Хэлэлцээр хийх чадвартай хүмүүсээр багаа бүрдүүлэх хэрэгтэй бна даа.

Avatar

Зочин 2021-10-19 192.82.71.83

Одоо гэрээ байгуулсан авилгачдаа авилга авсныг нотолж шийтгэсэн, оффшорт мөнгө шилжүүлсэн байгаа бол түүгээрээ л заргалдмаардаа. Хийж л байгаа байлгүй дээ.

Avatar

Зочин 2021-10-19 199.249.230.148

=== Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт — https://is.gd/f4011T

Avatar

уншигч 2021-10-19 66.181.161.13

Энд ингэж бантан болгож байхаар но-той гэрээ хийсэн улсуудынхаа авилга авсан хөрөнгө мөнгийг нотлох баримттай нь гаргаад Олон улсын арбитрын шүүхээр нь орооч дээ.Тэр улс чинь авилга авсан байнаа. Баримт нь энэ байна гээд хэд хэдэн улсаас мэдээлээд байгаа юм бишүү.

Avatar

уншигч 2021-10-19 66.181.161.13

Юу гэхэв Гадаад хөрөнгө оруулагчдаа хөөж гаргаад, хилээ нам хаагаад өөхөн дэнгийн гэрэлтэй бөөс хуурсандаа баригдаж амьдарцгаая яршиг зүгээр.Бандаашаа ч хийж чадахгүй байж том том баацгаагаад байгаарай та нар. Түрүү түрүүний бондын мөнгөнүүдээ яаж төлөх юм.Хужаагаас авсан зээлээ яаж төлнө гэж бодож байна.Газраа өгөхгүй бол үхсэн балуугаараа өрөө тэглэх гээв.Гадаад өр зээлээ төлж чадахгүй ээ гээд хэлээд хилээ хаагаад үз л дээ та нар.Хилээ хаагаад Монгол улс хөгжинө гэв үү? Үхсэн нохойн оцгор…

Avatar

Зочин 2021-10-19 88.89.237.239

Ганцхан Рио-Тинто байгаа юм шиг ярих юм аа. Өөр олон газарууд сонирхож байгаа байлгүй дээ. Эсвэл өөрсдөө ажиллуулвал чаддаггүй юм уу? Одоо алтандаа хүрэхэд жоохон ажил үлдсэн гэсэн биш үү? Тэглээ ч нүүрс шиг тээвэрлээд зарна, хятадаас хамааралтай болно гэх асуудал гарахгүй амар баймаар. Рио тинто хөрөнгө мөнгө босгоод байхад манайхан өөрсдөө хөрөнгө босгоод ажиллуулмаар байх юм. Дандаа гадныханд өгөх л юм ярихаас өөрсдөө хийх бүтээх сэтгэлгүй!

Avatar

Зочин уншигч 2021-10-19 150.129.143.214

Pio tintog хөөгөөд гаргалаа тэгээд өөр хэн итгэж орж ирэх вэ луйварчин шиг сэтгэх хэрэггүй өөрсөдөө мөнгө босгоод ажил явуулна гэхэд гуйлагчинд хэн мөнгө өгөх юум

Avatar

Санал 2021-10-19 202.126.89.220

хаалттай хуралдсан асуудал яахаараа ингэж мэдээлдэг юм бэ. Монголд хар хайрцагнй бодлого гэж байна уу.

Avatar

Зочин 2021-10-19 64.119.27.51

Гэрээгээ цуцлаад Оросод өгсөн нь дээр.

Avatar

Зочин 2021-10-19 192.82.64.106

Индонезийн аргаар гэрээгээ цуцлах нь зүйтэй. Монголд хөрөнгө оруулах сонирхолтой түнш олдож л таарна.

Avatar

Зочин 2021-10-19 103.26.194.221

Өнгөрсөн болон одоогийн асуудлаа бүрэн дүүрэн ойлгоогүй хэрнээ хэлэлцээр хийж бүр бантангийн нь хутгадаг, ямар малнууд вэ??? Нөгөө Баярцогт, Сайхан билэг нараасаа долоон дор юм хийх нь дээ…

Avatar

Зочин 2021-10-19 124.158.70.60

Тэр урвагч нарыг ах дүүүс найз нөхөд амрагтай нь хамт офшортой нь Монголоос хөөж явуул Үр хүүхдийн үеийн үед Монголд бүү зүглүүл тэр Англи америк кагад луугаа тонил гэе

Avatar

Зочин 2021-10-19 150.129.142.100

Chi uuruu zai

Avatar

Зочин 2021-10-19 66.181.187.221

Хитадтайгаа хамтрах нь дээр юм бн аа!!!

Avatar

Зочин 2021-10-19 66.181.183.94

Энэ засгийн өнгөн дээр , Нямбаатарын гавъяагаар Монгол улсад орж ирж эдийн засгийн тусгаар тогтнолын баталгаа болсон Оюутолгой төсөл гацжээ.

Avatar

Зочин 2021-10-19 66.181.186.59

Одоо хамтад нь бас газрын тосны үйлдвэр, шахмал түлшиний үйлдвэр төмөр зам эд нараа хамтад нь яриачээ, Бүх төсөвөө хэтрүүлээд өртэй үлдээгээд байгөө төслүүдийг бүгдийг нь яриа. Тэрбум модоо бас яриа

Avatar

proaka C OS 2021-10-19 216.38.195.77

XYNDRYYLJ

Avatar

t 2021-10-19 216.38.195.77

1666

Avatar

- NOGOONII gazar DEEREMDX SANAATAI,MAANAGUUD ylstopjij,bainga shyrshij 2021-10-19 216.38.195.77

XULGAICHDAD,GUILAGHLUULJ,
GUTAMSHIGTAI,

Avatar

proaka C OS 2021-10-19 216.38.195.77

XYNDRYYLJ,BYRXEGDYYLJ

Avatar

gyuilagchdiin zasaglald,xylgaichdaar bilduujilj 2021-10-19 216.38.195.77

repomeeneg

Avatar

bainga,xylgai,camyyrch 2021-10-19 216.38.195.77

medyylg abcj,bloklox sanaatai

Avatar

Зочин 2021-10-19 202.126.88.174

Авдраа ухуулаад, өртэй үлдэх бол замын эртэд буцсан нь дээр. Хэрэв Рио ЗГ-ын 34% өрийг тэглэх саналыг хүлээн авах аваас цаашдаа ярилцаж тохиролцоод, хамтраад явах нь зүйтэй. Үнэндээ Рио гэж манайх шиг дотроо эв эвээ олж чаддаггүй, хувийн тоглолт ихтэй, худалдагдахад амархан улс төрчидтэй, жижиг улс орнуудын эрдэнэсийг зүгээр л сороод аваад байх нарийн аргатай луйварчид. Гэхдээ “луйварчин”-аас ч доор, хамгийн хордлонтой хүмүүс нь Рио-ийн эрх ашгийн хамгаалж байгаа манай улс төрчид

Avatar

ylcuun,batalgaat 2021-10-19 216.38.195.77

nogoo

Avatar

MAL+ILJIGNYYD, 2021-10-19 216.38.195.77

boss,syy.

Avatar

51 2021-10-19 216.38.195.77

YMXII

Avatar

e/tzubj/ GADNII GEREE ZURBAL,XOPIG.GADNII KOMPNI [[ BYREES BOLOB]], z**l 2021-10-19 216.38.195.77

vaksinaar ystgaj,
mungugyi,ypiin shingentei talx,xyns bainga.
abtys teebergyi,XULDUUX,shaalgaj, xuxurch,
egadnii, rktai xool idej,gadnii OC XUUGDUJ ,XULDUUJ, XOOL TSAIGAA CHANAXGYI GADNI GUILAGCHIN OPUULAJ,

ARD TYMENG,DOPOMJILJ, +GUILAGCHDAARN.
MOD TRIX MUNGO,BYRXEGDYYLJ,ELBEGEES ABXUULAD GUILGCHDAAR,MNGR.

Avatar

зочин 2021-10-19 103.212.116.114

Рио Тинто гэж энэ компани үнэн шижгийн нөхөд байна .Гэрээ сайжруулах хэлэлцээ хийх гэхээр Монгол угшилтай хэдэн тэжээвэр ноход өмнөөс тавьчихна.500тэрвум долларын нөөцтэй алт зэсийн хосгүй уурхайгаа ухуулаад ирээдүйд Монгол улс 22 тэрвум долларын өрөнд орох ийм луйварын гэрээг мянга сайжруулаад яах юм.

Avatar

ZOCHIN 2021-10-19 159.196.80.247

ZOGS ZOGS ZUGEER EE …..IREEDUID IDEH AMNUUD BGAA…. ASHIGGUI YMIIG YUGII N UHAH GEJ YARAH VEDEE….TEGJ URUND ORSONOOS ZUGEER L GAZAR DOR OO BJ BG..

Avatar

ЗОЧИН 2021-10-19 202.9.40.236

ДЭЛБЭРСЭН ЧЕРНОБЫЛ ШИГ ЮМ БОЛСОН XҮНИЙ АМЬ ЭРСДЭЭГҮЙ ГЭЭД Л МОНГОЛ УУЖИМ УXААНААРАА БОДООД XААГААД ИРЭЭДҮЙ ХОЙЧДОО ҮЛДЭЭСЭН НЬ БУЯНТАЙ ҮЙЛ БОЛНО, ДЭМЖИЦГЭЭЕ !!!
Нэгэнт ашиггүй өрд оруулах юм бол эртхэн хаагаад, хулгайч RIOTINTO -г дэлхийд зарлаад хөөж гаргах хэрэгтэй.

Avatar

Zochin 2021-10-19 66.181.170.73

Tendees hooloo olj iddeg uchnuun myangan ger byl bga da. Ter hymyys avsan tsalingaaraa delgyyr khorshoonoos um hudaldaj avch, business erhlegchidiig demjij, ulsad tatvar tuldug um shy de. Ter ih orlogo tasrakhaar ulsad chi nuhuj ugluu yu. Gjilgyi bolson olon hynd chi ajil ugch, hooloj undalj, tejeelee yu. Yamarch ediin zasag, sanhyygiin oilgoltgyi umnuud bdag umu. Esvel albaar ingedeg umuu. Bitgii ingej eliirch baigaach. Esvel albaar ingedeg yumuu.

Avatar

Зочин 2021-10-19 202.126.90.66

Тэгээд юу гэсэн үг юм бэ тэнд ажилладаг хэдэн хүнийг ажилтай байлгах гэж Монгол улс ирээдүйдээ 22 тэрбум долларын өртэй үлдэх юм уу? Зүгээр хэнд ч хамаагүй тодорхой нөхцөл (Монголоос хэдэн хүн ажиллуулах) заагаад бэлэглэчихсэн байсан ч өртэй үлдэхгүй шдээ. Тэр авсан компани Монгол улсад 0юу-Толгой шиг татвараа төлж таараа. Монголын өрийг тэглээд 34 хувийн бүтээгдэхүүнийг аваад Оюу-Толгой өөрсдөө санхүүжилтээ хийгээд явж чадахгүй бол далд уурхайг зогсоох хэрэгтэй!

Avatar

ylcuun,xyychunuu, uupchulgyibxsz 2021-10-19 216.38.195.77

– selectu @

Avatar

,Зочин 2021-10-19 192.82.74.187

Монголчууд өөрсдөө нэг барилга барих гэж яадаг билээ өчнөөн сар, жилээр хойшилно зардал нэмэгдээд л байна цавчаагаа хийсээр юу болдог билээ Одоо наад хүмүүсээ ажлыг нь хийлгэ Далд уурхай гэдэг амаргүй байхаа 34хувиа зараад Татвараа аваад явах.34рувь байсан байгаагүй бидэнд ямар наалдац байна

Avatar

TEXNIK /TEXNOLOGI-DELGETSEE @ APPLE, GEJ, ux mungo kbutantsaap, failrN 2021-10-19 216.38.195.77

_ bank
– kardnui 1 , apd naax 2, #

Avatar

Ф 2021-10-19 202.126.89.90

Хятадын гар хөлүүд хуурамч эх орончийн дүрд тоглож улс орныг хэрхэн сүйрүүлснийг залуу үе чинь тун удахгүй шүүнэ ээ хятадын мөнгөөр хийсэн пиар чинь үнэнд гүйцэгдэнэ тэр цагт бээжинд очиж ясаа тавиарай бааварга 10 хувь гурилчулуун босоо хэвтээ нараа

Avatar

Зочин 2021-10-19 66.181.186.132

Энэ нэг аймхай амьтан оросыэ мөнгийг оросынх гэж хэлэхээс айгаад муугаар нь хятадын мөнгө гэж зувчуулж байгааг нь??!!

Avatar

GB 2021-10-19 202.9.46.44

Рио Тинто гараад явчаасай, бүх юм байр байрандаа очно, Монгол жинхэнэ утгараа хаятадаас 100 хувь хараат болно. Тэгээд попуудаа шүтэж амьдарцгаая.

Avatar

Зочин 2021-10-19 202.21.100.210

УИХ-н гишүүн Даваасүрэн Болорчулуун босоо Ганбаатар Б.Бат-Эрдэнэ Нямбаатар Аюурсайхан нарын үгээр шийдвэрлэ.

Avatar

Эд нартай хариуцлага тооц 2021-10-19 108.53.177.147

Зорьсондоо хүрчээ эх орончид болон мояа үхэонүүд

Avatar

drng 2021-10-19 216.38.195.77

ajl olgogch

Avatar

Эсэргүү 2021-10-19 66.181.161.122

Индонезийн Грасбергийн уурхай дээр Рио яг манайд хэрэгжүүлж байгаа аргаараа дээрэмдээд ард түмний эсэргүүцлээс болж хаяж гарч явсан боловч дараа нь гуйж байж эргэж ирсэн байдаг!!! Индонезийн талд ашигтайгаар 75:25-р тохирсон байдаг!!!Эсэргүүцлийн үеэр 400-гаад иргэн амиа алдсан гэдэг дээ!!!Хөөгөөд гаргах хэрэгтэй!!!

Avatar

Зочин 2021-10-19 202.126.89.223

Алдах юм байгаа угаасаа гудамж гаралтай хэдэн монгол боолууд нь унэтэй байрныхаа орийг толж чадахгуй буцаад хашаандаа очино ийм л влдах юм байгаа. Юм узээгэй новшууд дандаа Монгол улсыг дээрэмдэхэд нь туслах юм шиг санаад унэтэй орон сууц зээлээр авсан байгаа. Хохь чинь

Avatar

Зочин 2021-10-19 64.119.22.128

С.Баяр Ч.Сайханбилэг С.Баярцогт нарыг цаазлах ёстой. Хил Тинтогийн хулгайч нарыг давраачлаа

Avatar

hotbl 2021-10-19 216.38.195.77

blkj

Avatar

trcn 2021-10-19 216.38.195.77

zailuulJ

Avatar

зочин 2021-10-19 139.5.219.164

Ашиггүй зүйлд хичнээн жил зарчихваа

Avatar

ard tumen 2021-10-19 174.88.107.124

ДУУГҮЙ ЦАРАЙ ӨГӨXГҮЙ БАЙ !!! ТЭГЭЭД ЯВЦГААНА

Avatar

ard tumen 2021-10-19 174.88.107.124

НЭГЭНТ Л АШИГГҮЙ ЮМ ЧИНЬ БОДООД БАЙX ЮУ БАЙСИЙН XААГААД АЖИЛ АМЬДРАЛАА БОДОЦГООСОН НЬ ДЭЭР.

Avatar

zochin 2021-10-19 174.88.107.124

ДЭЛБЭРСЭН ЧЕРНОБЫЛ ШИГ ЮМ БОЛСОН XҮНИЙ АМЬ ЭРСДЭЭГҮЙ ГЭЭД Л МОНГОЛ УУЖИМ УXААНААРАА БОДООД XААГААД ИРЭЭДҮЙ ХОЙЧДОО ҮЛДЭЭСЭН НЬ БУЯНТАЙ ҮЙЛ БОЛНО, ДЭМЖИЦГЭЭЕ !!!

Avatar

Зочин 2021-10-19 59.153.115.45

Hujaa nart uldeeye gejuu

Avatar

Бид Монголчууд 2021-10-19 59.153.84.139

Хууль бус луйварын гэрээг цуцлаад шууд зогсоох хэрэгтэй. Далд уурхай зогслоо гээд Монгол улсад алдах зүйл байхгүй. Харин ч гэрээг шинэчилж Монголд ашигтай болгох боломж бүрдэнэ.. Бид дэлхийд байхгүй шахуу хосгүй баялагаа үнэлж 51 ээс дээш хувийг Монгол улс эзэмшиж байж уурхайг ажиллуулах ёстой.

Avatar

Зочин 2021-10-19 202.55.191.194

шууд зогсоо, энэ уурхайг дараа үеийнхэндээ үлдээе,

Avatar

Зочин 2021-10-19 64.119.26.78

Далд уурхай зогсрно л биз дээ. Хөнжлийнхөө хэрээр хөлөө жийгээд л явна биз дээ

Avatar

Уурхайчин 2021-10-19 202.126.88.38

22 тэрбумыг тэглэнэ чихшиг. Бүр нэг бусдыг шулаад мөлжөөд, дээрэмдээд сурчихсан аргаараа шааж өгхиймаа, энэ хэдэн мал. Тэр 1.4 тэрбумыг нь өөрсдөө гарга, буруугаа хүлээсийм бол гээд зээлийнхээ хүүг бүр 1-2 хувь хүртэл бууруулаад л болоошд. Ийм тэнгэрийн гаж хүслүүдийг чинь хэн зөвшөөрөх юм

Avatar

Зочин 2021-10-19 59.153.113.245

Татвараа авч чадахгүй байна, санхүүгийн гүйлгээ Монгол банкаар дамжуулахгүй байна, тэдний амаар татвар гэдгийн аваад явж ирлээ, зальдуулж дааж давашгүй өрөнд ороод байхад ер нь хэрэг байна уу гэсэн асуулт монгол хүн бүрт байнө аа

Avatar

Zochin 2021-10-19 66.181.170.73

Тэгнэ шүү дээ. Одоо манайхаан хорвоо ертөнц дээр ганцаархнаа амьдарч байгаа юм шиг аашилж, хаана ч байхгүй эд баялгтай юм шиг загнахаа боливол таарна. Жоохон бизнес сэтгэлгээгээтэй баймаар юм. Дотооддоо худлаа попорч болох ч, олон улсын хэмжээнд энэ худлаа попролт чинь хол явахгүй ээ. Одоо бүүр амар. Эдийн засагт гол нөлөө үзүүлдэг төслөө хааж аваад, өчнөөн олон хүмүүсийг ажилгүй болгоод дуусах юм байна л даа. Амар амар

Avatar

Иргэн 2021-10-19 66.181.176.206

1 их наядын долларын баялагын эзэд монголчууд бид 33тэрбум долларын өр цуглуулав. Rio Tinto олон тэрбумын орлого олоод дэрээс нь Монголын ЗГ тэдний өмнөөс нь өрийг нь төлж байна. Шударга ёс, шударга гэрээ хаан байна. Оюу толгой гэрээг баталсан УИХ-ын гишүүд том хахууль авсан нь дамжиггүй!

Avatar

Зочин 2021-10-19 202.21.97.30

УГААСАА ОЮУ ТОЛГОЙН МӨНГӨ МОНГОЛЫН АЛЬ Ч БАНКИНД ОРДОГГҮЙ УЧРААС ГЭРЭЭ ЦУЦЛАХАД МОНГОЛД ЮУНД Ч НӨЛӨӨЛӨХГҮЙ!!! БҮР ЮУНД Ч ШҮҮ???

Avatar

Зочин 2021-10-19 202.21.97.30

Сонин л юм!!! ЯМАР ЗЭВҮҮН ШИЙДЭЛ ВЭ??? МОНГОЛД АЙМААР ХОХИРОЛТОЙ!!! Одоо тэгээд хөөсөнцөрөөр барьсан хямдхан баяжуулах үйлдвэрээ хаяад гараад явах нть л дээ!!! Тэгээд өрөндөө авч байгаа нь энэ гээд бүх баяжмалын бүх мөнгийг нь өөрсдөө аваад л суух санаатай!!! УГ НЬ ДАЛД УУРХАЙ АШИГЛАЛТАНД ОРВОЛ ХҮҮ ХАА ГЭЭД Л БӨӨН МӨНГӨ МОНГОЛД ӨГӨХ БОЛЧИХ ГЭЭД БАЙДАГ? ДЭЭР НЬ АВИЛГАЛ НЬ ИЛРЭЭД ГЭРЭЭ НЬ ЦУЦЛАГДАХ ДЭЭРЭЭ ТУЛСАН БАЙДАГ??? МОНГОЛЧУУД ОДОО Л ГАЗАР НУТАГ БАЯЛАГТАА ЭЗЭН НЬ ГЭДГЭЭ ХАРУУЛАХ ХЭРЭГТЭЙ…

Avatar

Зочин 2021-10-19 150.129.142.182

Ийм тэгш биш хөрөнгө оруулалт хэрэггүй даанч засаг огцор гээд гудамжинд хэдэн юмнууд хэвтчихээд байгаа риогийн талаас хэдэн доллар шидсэн болтой юм зүгээр л огцор гээд захын нэг муу дуучин бусдыг турхираад хэвтээд байх нь монголд л үзэгдэх явдал шийдвэртэй арга хэмжээ авахгүй бол энэ ертөнцийн адгийн тэ нэг үндэстэн болж харагдах нь

Avatar

Сок 2021-10-19 202.126.90.143

Тэгвэл баялагаа бушуухан авдранд нь жоорлоод ав. Ирээдүйн үрс минь хоолтой байгээ

Avatar

Зочин 2021-10-19 202.126.89.167

Ишшш, энэ сэтгүүлчид хөөрхий. Хэрэв Рио 1080 тэрбум долларын бэлэн мөнгөтэй бол ерөөсөө Монголын Оюутолгойгоор ямар элэнцгээ хийх юм бэ?

Avatar

жэжэөа 2021-10-19 192.82.72.78

Эдийн засгийн хөгжлийн яамаа хурдан байгуулах хэрэгтэй байна. Тэрнийхээ хажууд хятадын Сонишур шиг даатгалын кордораци байгуулаад энэ том төслүүдийн санхүүжилт гэрээний хэлэлцээрийг хийдэг хянадаг болгоё. Гишүүд шийдвэр гаргаж хэлэлцээр хийнэ гэдэг бол хэцүү шүү. Ер нь тэгээд олонхийн шийдвэр дандаа зөв байддаггүй гэдэг нь тодорхой болсон. Мэргэжлийн хүмүүс хянадаг, тэрийгээ танилцуулаад шийдвэр авдаг байвал зүгээр.

Avatar

Zochin 2021-10-19 66.181.170.73

Нөгөө хүмүүс нь бүгдээрээ мэргэжлийн бус, дарга, сайд нарын зангаагаар хөдөлдөг баагийнууд л байна шүү дээ. Одоо тийм л болоод байгаа. Тогтолцоогоо өөрчлөхгүй бол мянга сайхан нэртэй газар байгуулаад ямар ч нэмэр байхгүй. Хариуцлагын тогтолцоогоо л сайжруулахгүй бол ямар ч нэмэр байхгүй шүү.

Avatar

Зочин 2021-10-19 66.181.186.132

ОТ-н гэрээнд Монголын тал 34 хувь эзэмших заалт оруулсан нь гадны даалгавартай хорлон сүйтгэх ажиллагаа байсан!!! Одоо тэрний гай нь 22 тэрбум ₮!!! Гэтэл өнөөх хорлогч нар болон юмны учир мэдэхгүй усан тэнэгүүд нь 34%-ийг нэмэгдүүлэх тухай орилоод байдаг!! ОТ үйл ажиллагаагаа 1 жилээс багагүй хугацаагаар бүр зогсоогоод Монголд татвар төлөхөө болиод үзэх хэрэгтэй!!! Тэгэхээр Засгийн газар цалин тэтгэврээ тавьж чадахаа болиод яахыг нь харах хэрэгтэй!!!

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж