Хятадын "Шенжөү-13" хөлөг сансрын станцад амжилттай холбогдлоо | News.MN

Хятадын "Шенжөү-13" хөлөг сансрын станцад амжилттай холбогдлоо

Хятадын "Шенжөү-13" хөлөг сансрын станцад амжилттай холбогдлоо

Хятадын "Шенжөү-13" хөлөг сансрын станцад амжилттай холбогдлоо

Хятадын шинээр байгуулж буй "Тиангон" сансрын станцын нисгэгчтэй үйлдсэн хоёр дахь даалгавар өчигдөр/2021.10.16/ амжилттай биелж, "Шенжөү-13" хөлгийн багийн гурван нисгэгч станцын үндсэн хэсэгт нэвтэрлээ.

Станцад очмогцоо сансрын нисгэгчид дэлхий дээрх удирдлагын төвтэй холбоо барин жингүйдэлд байгаагаа харуулан, мэндчилсэн байна. Тус багт 55 настай Жай Жиган, 41 настай Ван Яапин, 41 настай Е Гуанфу нар багтжээ. Тэд нийт зургаан сарын турш станцад үүрэг гүйцэтгэх бөгөөд энэ нь Хятадын түүхэнд сансарт хамгийн удаан даалгавар гүйцэтгэсэн явдал болж бичигдэн үлдэх юм.

https://twitter.com/i/status/1449187602960056321

Энэ зургаан сарын хугацаанд гурван нисгэгч станцын робот технологиудын ажиллагааг шалгаж, бусад хэрэгцээтэй зүйлсийг хянах, турших ажил хийх гэнэ. Багийн гишүүдээс Е анх удаагаа сансарт нисч үзэж байгаа бол Жай 2008 онд Хятадын хамгийн анхны задгай сансарт алхсан хүн юм. Харин Ван бол ийнхүү "Тиангон" станцад хөл төвьж буй анхны эмэгтэй болж байна. Тэрбээр өмнө нь 2013 онд нэг удаа сансарт хөөрч байсан юм.

https://twitter.com/i/status/1449207218247716868

Эх сурвалж: RT

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
1
ЗөвЗөв
1
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ГайхмаарГайхмаар
0
ХахаХаха
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ТэнэглэлТэнэглэл
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

14 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

зочин 2021-10-17 192.82.92.201

хядад орос 2 нүд нь дээр хөгжөөд байхад харахгүй юм даа, MGL

Avatar

Зочин 2021-10-17 103.229.123.249

bayr hurgey good job

Avatar

Зочин 2021-10-17 192.82.75.180

Оросууд манай Женко мэт хүнийг ашиглаж Монголын эдийн засаг хөгжлийг бүрэн хааж чадсан, төмөр замаар Хятад танк орж ирнэ гэж тэнэг зохиолоор хаасан. Оросууд нарийн төмөр замаа барьж гол мөрөн давсан гүүр бариад зогсоогүй нүүрсээ Хятадруу гаргаж байна. Би үүнд Хятадыг магтах гээд байгаам биш – гэхдээ энэ урд хөрш дэлхийд эдийн засгаараа 2-т бичигдэж удахгүй АНУг давна. Бид ухаантай байж өөрсдийн байр сууриа хадгалж аль болох их хэмжээний бараа экспортлох л хэрэгтэй. Урд хөршөө зөв ашиглах хэрэгтэ

Avatar

Зочин 2021-10-17 202.9.40.125

нэг л худлаа сонсогдоод байх юм

Avatar

Onoch 2021-10-17 66.181.160.18

Яахавдээ.

Avatar

Зочин 2021-10-17 43.242.243.193

Хятад рүү нарийн цагригаар төмөр зам тавьж болохгүй танк орж ирнэ харин 30-40 мянган машинаар нүүрс зөөнө .энэ бол монгол хөгжил энэ бол монгол ялна.

Avatar

Onoch 2021-10-17 66.181.160.18

За битгий өвчигнөөд бай. Тухайн үед Таван толгойг Шинхуад өгөхгүйн тулд төмөр замыг боыкотлосон зөв байсан.

Avatar

Зочин 2021-10-17 192.82.75.180

Хааа шааа л даа! Тийм тэнэг шоу нд итгээд яваад байвал чи тэнэг байна. Оросууд өөрсдөө яасан гэх байгаан? Оросууд хоёр я хэсгээр нарийн төмөр зам тавьсан бүүр гол мөрөн давсныг барьж зогсоогүй нүүрс зөөж байгаа. Женко бол Оросын гар хөл гэдгийг бүгд мэдсэн, түүний компани хүртэл Оросоор чөлөөтэй ложистикаар явдаг. Тиймээс худлаа битгий зохиож бодож бичихийг оролд миний дүү

Avatar

Зочин 2021-10-17 66.181.184.222

h** tolbot tenger zayat mongolchuud malaa haryulaad morio unaad yvhad bolno bidenshig teneg zayat humuust tolgoi tarhiaa gashiglah shaardlaga alag

Avatar

Onoch 2021-10-17 66.181.160.18

Тийншд сайхан л амьдарч байвал заавал саран дээр очиж яах гэд бгаан.

Avatar

Зочин 2021-10-17 66.181.187.221

Хитад бүх салбарт Америк барууны хүрсэн түвшинд хүрлээ!! Одоо давж салхилах цаг нь эхэллээ! 1975 онд Мао дарга нь Дорнын салхи Өрнийн салхийг дарж салхилах цаг удахгүй ирнэ!! гэж хэлсэн юм бн лээ!! Ийм алс хэтийн төлөвлөлт зорилготой байх ёстой юм бн.

Avatar

Зочин 2021-10-17 64.119.25.17

Манайх дундад зуун руугаа. Яндан хөөлөгч одоо маш хэрэгтэй мэрэгжил болж байна даа.

Avatar

Зочин 2021-10-17 139.5.219.29

Ер нь энэ маягаараа явбал Ангарагыг хятадад алдах юм байна л даа…

Avatar